Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ponekad se ponašaš kao naloženi klinac.
Dao sam ti datum početka prodaje u Uk u maloprodaji i to je to.

To dal sam nalozen ili ne na taj telefon to je moj problem.
Ti ako si zastitinik telenora to je vec druga stvar, pa tako dezinformacije pravdas...
Ja sam to video odavno, svako moze da proveri kad je u UK datum objave, mene to ne zanima...
Postavis jedno pitanje , dobijes peto...
Sta je praxa , da li je normalno da u katalogu ubace telefon koji ce tek biti kroz mesec , dva ili tri dostupan za postpaid korisnike? Zar nije jasno pitanje.... Ne moras bas ti da odgovoris.

Sent from Mumia 950
 
Telenor je katastrofa u odnosu prema korisnicima. Od 2002. sam u 063 mrezi, redovno placam, nije mi broj iskljucen nijednom. Zvao sam Call centar da vidim sta mogu da mi ponude, jer su u poslovnici totalno nefleksibilni, samo nude ono sto ima na sajtu, i na moje iznenadjenje i operater je samo ponovio pricu ovih iz poslovnice.
Ne zelim telefon, hocu popust 50% na pretplatu, a on mi uporno nudi nekih 10GB mesecno ili nesto vise minuta i poruka, a nista od toga mi ne igra ulogu jer sam u trenutnom paketu taman i sa minutima i sa netom.
 
Nisi valjda mislio da će u poslovnici da ti ponude 50% popusta? Milion puta je pisano da je moglo da se dobije putem mail-a a u poslednje vreme ni tako već zahtevom za prelazak kod drugog operatera ili prelaskom na pripaid.

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
Telenor je katastrofa u odnosu prema korisnicima. Od 2002. sam u 063 mrezi, redovno placam, nije mi broj iskljucen nijednom. Zvao sam Call centar da vidim sta mogu da mi ponude, jer su u poslovnici totalno nefleksibilni, samo nude ono sto ima na sajtu, i na moje iznenadjenje i operater je samo ponovio pricu ovih iz poslovnice.
Ne zelim telefon, hocu popust 50% na pretplatu, a on mi uporno nudi nekih 10GB mesecno ili nesto vise minuta i poruka, a nista od toga mi ne igra ulogu jer sam u trenutnom paketu taman i sa minutima i sa netom.

Probaj prvo preko twitera ili maila pa ako i tad ne daju onda prenos u drugu mrezu ili prelazak na prepaid.
 
Telenor je katastrofa u odnosu prema korisnicima. Od 2002. sam u 063 mrezi, redovno placam, nije mi broj iskljucen nijednom. Zvao sam Call centar da vidim sta mogu da mi ponude, jer su u poslovnici totalno nefleksibilni, samo nude ono sto ima na sajtu, i na moje iznenadjenje i operater je samo ponovio pricu ovih iz poslovnice.
Ne zelim telefon, hocu popust 50% na pretplatu, a on mi uporno nudi nekih 10GB mesecno ili nesto vise minuta i poruka, a nista od toga mi ne igra ulogu jer sam u trenutnom paketu taman i sa minutima i sa netom.


ako si ovde na forumu video da se spominju ti popusti, verovatno odmah u toj istoj poruci je uvek neko napomenuo da se popust trazi samo preko maila. eventualno twitter. sada su izgleda malo poostrili kriterijum pa jos teze daju popust.. ako ne daju, podnesi zahtev za prelazak na prepaid ili kod drugog operatera pa ce onda mozda da ti daju. a mozda i nece...

Sent from mTalk
 
Da dodam moje iskustvo... 2014 i 2015 su mi odobrili popuste (ja slao mejlove u ime prijatelja) za 3-4 pretplate, nešto je bilo 50% na pretplatu, nešto 25% na pretplatu i uredjaj po ceni iz tog paketa(na 6 rata)... prošle godine sam slao za sebe, razmenio par mejlova, pomenuo da znam da su korisnicima izlazili u sustet, pretio da ću da napustim mrežu, ali oni su ostali pri tome da nemaju tu mogućnost i da ne mogu da mi ponude ništa slična...iznervirao sam se, otišao do Vipa i podneo zahtev za prelazak... sutradan me zove goapodja iz telenora, kaže da je upravo pročitala moje prepisku i da mogu da mi daju to što sam tražio i na moje pitanje zašto se to nije desilo ranije, da sam lično slao za druge kojima je odobreno bez problema, rekla mi je da se promenila sama politika poslovanja i da više ne smeju da odobravaju takve popuste, pre zahteva za prenos broja... tada nisam hteo iz principa to da prihvatim, prešao sam u vip, mada sam se brzo pokajao, ali mnogo su me razočarali u Telenoru takvim odnosom prema korisnicama...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ako sam dobro shvatio, Vip i mts daju popuste ako NE KUPIŠ telefon, a Telenor ako KUPIŠ. Propuštam li ja nešto ovde, ili wtf?
 
Koliko sam u toku, daju 30% ako kupiš ali preko njihove Telenor banke. A da bi kupio tako treba da budeš njihov klijent tako da kako god okreneš njima je dobro...
 
Ја сам клијент њихове банке и немају ама баш никакве користи од мене због тога јер ми тај рачун служи само да платим рату за телефон,нема одржавања рачуна,нема додатних трошкова.
 
Da dodam moje iskustvo... 2014 i 2015 su mi odobrili popuste (ja slao mejlove u ime prijatelja) za 3-4 pretplate, nešto je bilo 50% na pretplatu, nešto 25% na pretplatu i uredjaj po ceni iz tog paketa(na 6 rata)... prošle godine sam slao za sebe, razmenio par mejlova, pomenuo da znam da su korisnicima izlazili u sustet, pretio da ću da napustim mrežu, ali oni su ostali pri tome da nemaju tu mogućnost i da ne mogu da mi ponude ništa slična...iznervirao sam se, otišao do Vipa i podneo zahtev za prelazak... sutradan me zove goapodja iz telenora, kaže da je upravo pročitala moje prepisku i da mogu da mi daju to što sam tražio i na moje pitanje zašto se to nije desilo ranije, da sam lično slao za druge kojima je odobreno bez problema, rekla mi je da se promenila sama politika poslovanja i da više ne smeju da odobravaju takve popuste, pre zahteva za prenos broja... tada nisam hteo iz principa to da prihvatim, prešao sam u vip, mada sam se brzo pokajao, ali mnogo su me razočarali u Telenoru takvim odnosom prema korisnicama...


Sent from my iPhone using Tapatalk


A kad se krene u to "blefiranje" sa zahtevom za prebacivanje u drugu mrežu, koja je varijanta ako ja , na primer ne želim da pređem zaista nego samo zahtevom pokušavam da izvučem popust?
Ako oni ne reaguju, jel ima problema da se "napravim lud" i ostanem u Telenoru?
 
@veljanbg nemaš nikakav problem, kako sam ja shvatio, zahtev nije obavezujuć


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ako te ne pozovu da se "dogovorite", moze da se desi da te ipak prebace u drugu mrezu bez dodatnih pitanja.

Poslato sa Note3
 
Ја сам клијент њихове банке и немају ама баш никакве користи од мене због тога јер ми тај рачун служи само да платим рату за телефон,нема одржавања рачуна,нема додатних трошкова.
Vidiš, to nisam znao. Mislio sam da kod njih mora da se prebaci zarada i da oni skidaju mesečno tu ratu.

Btw nije da baš nemaju nikakve koristi pošto si kupio telefon po njihovoj ceni a ipak im je generalno sigurnije da ćeš da ga otplatiš tako nego da si ga uzeo u poslovnici pošto pretpostavljam da su mehanizmi osiguranja kada si klijent banke i ovako ipak na strani ovih prvih...
 
A kad se krene u to "blefiranje" sa zahtevom za prebacivanje u drugu mrežu, koja je varijanta ako ja , na primer ne želim da pređem zaista nego samo zahtevom pokušavam da izvučem popust?
Ako oni ne reaguju, jel ima problema da se "napravim lud" i ostanem u Telenoru?

Moje licno iskustvo je da me nisu zvali posle zahteva za prenos broja i samo su odobrili zahtev tj broj je posle dva ili tri radna dana prebacen u mts. Zahtev je obavezujuci tj ako ga telenor odobri to je to ne mozes da ga prekines.
 
A kad se krene u to "blefiranje" sa zahtevom za prebacivanje u drugu mrežu, koja je varijanta ako ja , na primer ne želim da pređem zaista nego samo zahtevom pokušavam da izvučem popust?
Ako oni ne reaguju, jel ima problema da se "napravim lud" i ostanem u Telenoru?
Nema blefiranja. Kad trenutni operater dozvoli prelazak, nastavak procedure prebacivanja je maltene nezaustavljiv.

Sluzbenik koji poziva za ostanak i dogovor je poslednji koji pritiska dugme za pustanje korisnika u prenos broja.
 
Poslednja izmena:
E to sam pitao, znači ako ne misliš da prelaziš, ipak je to rizična operacija...
 
Nisi valjda mislio da će u poslovnici da ti ponude 50% popusta? Milion puta je pisano da je moglo da se dobije putem mail-a a u poslednje vreme ni tako već zahtevom za prelazak kod drugog operatera ili prelaskom na pripaid.

Probaj prvo preko twitera ili maila pa ako i tad ne daju onda prenos u drugu mrezu ili prelazak na prepaid.

ako si ovde na forumu video da se spominju ti popusti, verovatno odmah u toj istoj poruci je uvek neko napomenuo da se popust trazi samo preko maila. eventualno twitter. sada su izgleda malo poostrili kriterijum pa jos teze daju popust.. ako ne daju, podnesi zahtev za prelazak na prepaid ili kod drugog operatera pa ce onda mozda da ti daju. a mozda i nece...

Hvala na pomoci. Prelistao sam samo desetak strana pre nego sto sam postavio pitanje pa nisam video da ljudi pricaju o ovim nacinima. Pisao sam im sad na Twitteru pa cu videti...
 
Neka podnese zahtev da predje u pripejd i zvace ga 100%. Ne mora u drugu mrezu.
 
Uh jaka cena baš. 720p , 2g Rama i s430 max može na oglasima da košta 110e

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Uh jaka cena baš. 720p , 2g Rama i s430 max može na oglasima da košta 110e

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Kupujem ga zbog obecanja na tviteru , samo da nebih jos jedan od 110e sledece godine zbog android O [emoji24]
A i pise Nokia, ipak to kosta [emoji24]

Sent from Mumia 950
 
Nema blefiranja. Kad trenutni operater dozvoli prelazak, nastavak procedure prebacivanja je maltene nezaustavljiv.

Sluzbenik koji poziva za ostanak i dogovor je poslednji koji pritiska dugme za pustanje korisnika u prenos broja.
Upravo tako, Septimus je dobro obavesten [emoji2]

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Bio do telenora pre neki dan i ne mogu da se nacudin kako to da radnik ne moze da vidi da li je korisnik u preplati ili ne?! Ja nisam dobio poruku od poslednje uplate koju sam izvrsio preko tb... Znam da je prosla uplata ali kako da znam da li sam u preplati ili nisam... Malo mi to ono...aj lrovericu i veceras na drugo mesto.

Sent from Mumia 950
 
Nazad
Vrh Dno