Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Kako se nikad ne desi taj cuveni "softverski bug" da ponisti neku pretplatu tj.kao da sam platio,a nisam ili recimo zabaguje i doda mi 100-200 min vise ili recimo 1 gb neta vise,kako uvek "zabaguje" na stetu korisnika?
Jos nijedan slucaj nisam cuo da je "zabagovao" i dodao korisniku necega vise u paketu (ovde mislim uopsteno na sve firme koje "baguju".ne samo za mob operatere)?
Tako da taj "softverski bug" izraz u ovim slucajevima ja ne priznajem,ja to narodski zovem kradja.
Onog momenta kad cujem da je nekome "zabagovao",ali korisnika nije ostetio,vec mu "poboljsao" paket priznacu taj izraz,do tad je to kradja.

Sto bi Alfa rekao,ne bi bilo lose da bacis dokaz toga sto si rekao,kao ja sto sam za MTS,cisto da i mi u telenoru vidimo kako je to kad "zabaguje"? ;)
Red je bio nekad i on da "zabaguje",a ne samo druga 2 ;)
Ja evo javljam prvi put kad mi telenor "zabaguje" i to sa dokazom,samo nekako 13 god. nijednom se nije desilo,mozda me "caste" na mali jubilej pa mi zabaguje na 15. "rodjendan" kod njih ;)

Sve i da je tako i stvarno ti je telenor "zabagovao" (znaci ne mislim da lazes,sve je moguce),opet ostaje da kod njih ima ubedljivo najmanje "bagova" ,za razliku od druga dva ;)

meni se desilo suprotno. uzeo sam duple minute i ugovornu obavezu, uz klauzulu da mogu posle 6 meseci da promenim, i da uzmem telefon, a da se dupli minuti ukidaju. uzeo sam telefon, a dupli minuti su ostali sve do isteka potpisana 24 meseca. ko je zakazao ja ne znam, ali promocija je ostala.
 
Imam stari prenesi 500 paket (više ne postoji). Sada hoću da potpišem novi ugovor za Prenesi i Surfuj+ L, pa me zanima šta se dešava sa minutima? Na primer meni je sada ostalo ostalo još 300 minuta, šta će se desiti sa njima kada potpišem novi ugovor?

Sve se resetuje i iz novog paketa dobijaš minute i sms-ove proporcionalno broju dana preostalih do kraja meseca. Internet protok ćeš dobiti ceo.
 
Svi nepotrošeni minuti iz starog paketa ti propadaju kod promene paketa

Послато са Coolpad A8
 
Ok, hvala vam. Još mi recite koji telefon od ova 3 je nabolji da uzmem? HUAWEI Y6 II COMPACT, LENOVO K5 ili Sony Xperia E5? Samo ova tri dolaze u obzir.
 
Za VIP cu videti - jos uvek nisam primetio ni jednu sibicarsku foru. Na mts sam bio par godina ali tamo negde oko 2004. i opet nisam imao ni jednu stvar vise naplacenu. Kod Telenora sam za 4 godine imao oko 6 reklamacija sto su mi naplatili nesto vise "greskama". Poenta price je da ja verujem da ima povremeno gresaka, ali pojedinci u ovoj temi pljuju druge operatere kako kradu, a Telenor uzdizu kao da je svetac, dok sam ja imao totalno suprotno iskustvo sa istim...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ako nisi primetio ni jednu sibicarsku foru to znaci da su te majstori dobro odradili. Xaxaxa!

Brate VIP je najveci lopov provereno. O cemu ti pricas majke ti.
Kod svih udruzenja za zastitu potrosaca prvi VIP, pa pet mesta prazno, pa Telenor i MTS....
 
Poslednja izmena:
Ako nisi primetio ni jednu sibicarsku foru to znaci da su te majstori dobro odradili. Xaxaxa!
Ne znam kako su me odradili ako mi se poklapa potrosnja sa njihovom, a nemam nikakvih dodatnih troskova? :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ok, hvala vam. Još mi recite koji telefon od ova 3 je nabolji da uzmem? HUAWEI Y6 II COMPACT, LENOVO K5 ili Sony Xperia E5? Samo ova tri dolaze u obzir.
To je manje više sve isto, ali bih ja po specifikaciji odabrao Lenovo, zbog Qualcomm procesora.
 
Ја се не слажем са тим драматичним критикама на рачун Теленора и то врло често у овој теми, јер огромна већина корисника нема никаквих озбиљних проблема, али не бих о томе.
To sto ne cujes o zalbama, ne znaci da ih nema. TO je isto kao da izadjes u kafice u Srbiji, vidis da se svugde pusi, da su puni stalno i tvrdis da je vecina gradjana pusac, i da svi imaju novca jer cesto izlaze. Ti vidis toliko mali deo da je tvoje vidjenje nebitno.
I svodi se na MISLJENJE, pogresno.

Sto se tice odgovora radnika bilo gde - radnici koji odgovaraju obicnim korisnicima i treba da budu brzi, bitno je da uvide da li stvarno postoji problem ili se korisnik ne razume. Ako postoji problem, treba da proslede pravoj sluzbi, ako ne, ili da "glupom pricom" (citaj: bez ikakvog tehnickog vokabulara) rese ili da tom pricom nateraju korisnika da se smori i prihvati status quo :)


E, Dzole, evo jedan sistemski bug u korist korisnika, koji ti mogu reci. Presao sa KT na Prica prosle godine. Trebalo je da nema neta uopste (bez dodataka) i da ima 100+1000 minuta (ka svima+ka MTS).
Nesto zabagovalo, imam neogranicen 3G net u potpunosti i neogranicene pozive u MTSu :) Proverio, tokom selidbe sam koristio karticu dok nije presao DSL, nista nije naplaceno, a >50GB potroseno. Takodje, presao 1000 minuta u MTSu tog meseca, nista naplaceno.
Ovo mi je nebitno da ukinu realno, pa ti zato i pominjem :)
Nije sistemska greska, jos jedan broj u firmi je presao KT->Prica, ali nema neta, kako i treba da bude ;)
 
Poslednja izmena:
A ko je rekao da ih nema. Ja ti mogu nabrajati sibicarske fore do sutra.
na primer kod:
- Vipa na Nova paketima, obracun neta van paketa je 1din po MB. Moras dodatno da platis da ti ogranice potrosnju. Naravno to ti niko od vipovaca ne govori kad potpisujes ugovor, jer je zaposlenima naredjeno da se cuti o tome da se nakon potrosenog interneta iz paketa, dalja potrosnja naplacuje..
- MTS naplacuje 50 din. promenu paketa sa starih nepostojecih na nove aktuelne, kod produzavanja ugovora iako u ugovoru pise da se promena ne naplacuje. Ko ne skonta super, a ko primet njemu vrate pod uslovom da mu se isplati da se juri sa njima za 50 din, jer vas salju u poslovnicu. milion produzenih ugovora godisnje po 50 dinara j e50 miliona dinara ili pola miliona evra.
- Telenor kod prelaska sa manjeg na veci pake, pravi presek na dan prelaska. Pa ako ste presli npr. tacno na polovini meseca, samo pola kolicine minuta iz starog paketa vam se racuna u potrosnju u paketu a sve preko toga sto je van mreze se naplacuje u punom iznosu, sa sve naknadom za uspostavu. Naravno to vam objasne ali onako kroz zube, zakukuljeno i zamumuljeno samo da ne biste skontali kvaku i recimo dokupili dodatak sa minutima.
 
Poslednja izmena:
Kad god promeniš paket, gubiš sve minute, poruke i internet, koje si preneo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li neko zna koliko treba vremenski da se otkljuca iphone 6 u telenoru posle isteka ugovorne obaveze?I kako se otkljucava kodom ili preko itunesa se otkljuca?
 
A ko je rekao da ih nema. Ja ti mogu nabrajati sibicarske fore do sutra.
Sibicarske fore su prevare. Ovo sve sto si navodio za svakog operatera ne spada u prevare. Ako ti je nesto navedeno u ugovoru i u skladu sa zakonom to nije prevara...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
To sto ne cujes o zalbama, ne znaci da ih nema. TO je isto kao da izadjes u kafice u Srbiji, vidis da se svugde pusi, da su puni stalno i tvrdis da je vecina gradjana pusac, i da svi imaju novca jer cesto izlaze. Ti vidis toliko mali deo da je tvoje vidjenje nebitno.
I svodi se na MISLJENJE, pogresno.
Опет овај са очајним коментарима, крајње пристрасним, безвредним.
 
Da li neko zna koliko treba vremenski da se otkljuca iphone 6 u telenoru posle isteka ugovorne obaveze?I kako se otkljucava kodom ili preko itunesa se otkljuca?
 
Sibicarske fore su prevare. Ovo sve sto si navodio za svakog operatera ne spada u prevare. Ako ti je nesto navedeno u ugovoru i u skladu sa zakonom to nije prevara...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zar nije prevara kada ti ne kazu sve bitne detalje u vezi usluge koju ti prodaju? To spada u stvari zbog kojih se po zakonu moze raskinuti ugovor bez penala.
 
Poslednja izmena:
- MTS naplacuje 50 din. promenu paketa sa starih nepostojecih na nove aktuelne, kod produzavanja ugovora iako u ugovoru pise da se promena ne naplacuje.

Gde u ugovoru piše da se promena ne naplaćuje? Pitam jer su meni baš to naplatili, pa bih im poslao žalbu iz principa. Ali u ugovoru ne nalazim ništa slično, niti u Opštim uslovima poslovanja na sajtu. Tamo se pozivaju i na neki Cenovnik na sajtu, ali nikakvog integralnog cenovnika na sajtu nema, ili ja ne mogu da ga nađem. Kad kažem integralnog, ne mislim na to koliko košta poziv u kom paketu, to piše, već sve one sitne stvari za koje je MTS utvrdio neku cenu (kao što je, recimo, i ta promena paketa od 50 dinara).
 
Da li neko zna koliko treba vremenski da se otkljuca iphone 6 u telenoru posle isteka ugovorne obaveze?I kako se otkljucava kodom ili preko itunesa se otkljuca?

Pošalješ mail, i za nekih 10-ak dana telefon će biti otključan, bez koda, samo staviš drugu karticu.
 
To pise u opstim uslovima, a to ti je citaba od desetak sitno kucanis stranica.
Kod produzenja ugovora moras uzeti neki od aktuelnih paketa. Ako si pre toga bio na nekom koji sada nije u ponudi, onda prelazis na novi paket i ne naplacuje se 50din, jer nisi presao na svoj zahtev nego njihovom voljom.
Zovi korisnicki, recice ti da je greska i da moras da odes do poslovnice.
E sad koliko ti se isplati da placas parkinge, cekas red, gubis vreme za 50 din, to ti znas.
Javi sta si uradio.
Reklamacija mora da se podnese u nekom roku. Pise na ugovoru kojem...
 
Ja koliko znam prva promena paketa kod aktuelnog ugovora je besplatna, svaka sledece je 50 dinara. A to kod starih paketa pa prelazak na novi....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@synn

Nema toga u Opštim uslovima.

Inače, ne pada mi na pamet da idem do poslovnice niti čekam u redu, već bih im sastavio pismenu reklamaciju i poslao klasičnom poštom. To su dužni da uzmu u razmatranje, kao i da odgovore istim putem, što verujem da će im oduzeti najviše vremena. ;)

Ne radi se o 50 dinara, već se radi o tome da nije lepo krasti.
 
Poslednja izmena:
Pozoves CC, ili posalje e-mailom. Dovoljno.
 
3. marta me zvali u vezi novog ugovora 50%, kaze stize za par dana kurirskom sluzbom, evo vec 13. mart niti se kurir pojavio niti me iko dalje zove :sceptic:
Jel imao neko slicnu situaciju? Da ih cimam ponovo ili sta?
 
I ja sam čekao po istom pitanju više od nekoliko dana. Kad sam već mislio da odustanem, došao je dostavljač. Sačekaj, doći će.
 
Upravo se apdejtovao google app Carrier Services.
Moguce da to ima veze sa zajednickim poduhvatom Telenora i Googla:

Telenor to roll out Google's new messaging service in Asia, Europe:

http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN15V19S

Carrier Services helps carriers provide mobile services using the latest networking capabilities. Carrier Services includes support for enhanced features in the Android Messages app.

However, this update isn’t adding RCS to new devices, nor does it seem to result in any noticeable changes on phones that already have enhanced messaging.

Android Messages is Google’s messenger application that supports RCS (rich communication services). RCS is an advanced communications type that allows you send modern-day SMS or MMS to people. That means sending higher-resolution photos, read receipts, better group chat, etc. It’s sort of the future of SMS through your carriers and Google is attempting to lead the charge on it with its Android Messages app.

Sooooo, while Google hasn’t specifically said how Carrier Services will work, that description mentioning the fact that this service not only helps carriers, but also adds support for “enhanced features” in the Android Messages app, I think it’s safe to assume that it’s going to allow for RCS to reach your phone. It should allow RCS features to be updated, allow carriers to get in on the action and potentially to decide which features are supported, and let apps like Android Messages continue to improve.

Now, this doesn’t mean that everyone seeing this update now has RCS support through Android Messages. Unless something changed in the last week, RCS comes via carriers and not all carriers are onboard with Google’s RCS just yet. Carriers like Sprint and Rogers are, but AT&T, T-Mobile, and Verizon have their own solutions.

So far, mostly owners of Pixel and Nexus phones are seeing the update. Feel free to let us know if your phone has as well.


Today, we’re excited to announce that we’re partnering with Telenor to enable the launch of RCS messaging to their 214 million subscribers across Europe and Asia, including Norway, Denmark, Sweden, Hungary, Montenegro, Serbia, Bulgaria, Pakistan, Myanmar, Bangladesh, Thailand, Malaysia and India. Subscribers will have access to advanced messaging features as a standard part of their Android device.

Features like group chat, high-res photo sharing, read receipts, and more, will come standard on Android. Subscribers will have their SMS experience upgraded through the Messenger app for Android devices, developed by Google. The service will be powered by the Jibe RCS cloud from Google.
This RCS messaging implementation supports the GSMA universal profile—a standard supported by more than 58 carriers and manufacturers collectively covering a subscriber base of 4.7 billion people globally. We’ve launched RCS messaging using the universal profile with carriers in the U.S. and Canada, and plan on launching RCS in more countries in the coming months.
..
 
Poslednja izmena:
Како ће се наплаћивати и јел одвојено од обичног СМС, која апликација, итд.
 
Nazad
Vrh Dno