Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Odmah su me pitali šta mogu da mi ponude kako bih ostao na postpejdu, ja rekao - manji paket sa 50% popusta, i to je bilo dovoljno.
 
Kakva je situacija sa korisnicima koji imaju kupljen uredjaj na rate, jel moramo da isplatimo ceo iznos uredjaja (onolko rata kolko je ostalo) ako hocemo da raskinemo ugovor, zbog povecanja cena?
 
Napisao sam vec da sam total data+ po servisnoj promociji placao umesto 8049 - 2224,5 dinara. Pitao sam u poslovnici i racun bi bio veci 400-500 dinara po njima. Posto sam UO potpisao za total 40 i 50% popusta, smanjio sam paket na total 40, i ostao je popust 50%. Hvala svima na pomoci.
Posto sam prihvatio istu promociju, i sad gledam situaciju 8399,00 ce biti sa umanjenjem zbog e-racuna. Razlika je 350din, sto mogu da progutam posto mi se svidja paket za te pare opet :D E sad ja sam udario screenshot kako su oni dosli do tog popusta.
50% popust na 8049,00 - 1800 RSD (Fiksno) ako placas racun na vreme. I dodjes na 2224,50. Tako da mojom racunicom treba da bude sledece
50% popust na 8399,00 - 1800 RSD = 2399.50 (Sto dodje ukupno poskupljenje 175 din)

Mada zbog sebe sad cu da pustim e-mail da mi yettel potvrdi istu racunicu :)

Nego pitanje meni je 50,00 RSD uvek bilo umanjenje za e-Racun. Oni u tabelama pokazuju 100,00 RSD? Koja je vama trenutna cifra? Cisto me zanima dal je to odavno povecano ili od 1. marta ide to povecanje sa 50 na 100 za popust sa eRacunom.

IMG_8811.png
 
Poslednja izmena:
100 dinara je umanjenje od novog poskupljenja. Ja sam vratio paket na total 40 jer mi nisu znali reci cenu od 1 marta, a i poslednji mesec (obracunski period) me uvek zbunjivao pa sam brinuo da mi ne lupe tu 8500 racun. Nisam iskreno ni video neki preteran benefit od tog velikog paketa
 
ako sam dobro razumeo, ako preneesm broj iz mts-a na pripejd 2 dana doći će mi ponuda 50% tj plaćao bih 1500 din ovaj paket?

 
100 dinara je umanjenje od novog poskupljenja. Ja sam vratio paket na total 40 jer mi nisu znali reci cenu od 1 marta, a i poslednji mesec (obracunski period) me uvek zbunjivao pa sam brinuo da mi ne lupe tu 8500 racun. Nisam iskreno ni video neki preteran benefit od tog velikog paketa
Ja sam vec zbog sebe pustio mail pa cu da javim kakav je odgovor bio i kako ce da racunaju od 1. Marta.
 
znači gleda se onaj deo gde je mesečna pretplata a ne mesečna pretplata uz ugovor?
 
onda ću verovatno na a1 neo surf, najviše mi se isplati
 
Ajmo sad mala pomoc ako je neko proso slicnu situaciju raskida ugovora.
Supruga ima Total 25 kod Yettela, uzasan paket naspram ovih danas koji postoje. Uzela sa telefonom i dobila 20% popust.
Cena je bila 3.849,00 sad vidim skace na 4322.39, sto bi sa ovim popustom bilo 3457.90 din mesecno.

Ugovor istice u 7 mesecu ove godine, sto znaci da je koristila 18 meseci i placala pretplatu sa popustom 20%.
Da li ukoliko raskine ugovor ima da plati za svih 18 meseci taj popust sto je imala 20% sto dodje oko 13860 din, ili nece morati da plati isti.
Takodje uzela je Apple Watch ultra kao dodatni uredjaj i ostalo je jos 9 rata da plati sto dodje jos nekih 54000 din, to kapiram ima da stigne odmah na naplatu sto nece biti neki problem, ako mogu posle da izboksujem da dobije nov ugovor sa 50% popusta kod nekog operatera.

Kakve su opcije, i kako raskinuti ugovor i sta da ocekujem od naplate sa yettelove strane.
 
@Stiven јел апарат узела преко Јетел-а или Моби банке?
Сат ће морати да исплати све одједном...
 
@Stiven јел апарат узела преко Јетел-а или Моби банке?
Сат ће морати да исплати све одједном...
Uzet preko Yettela jer je telefon isplatila za 6 meseci. Dodatni uredjaj sat uzela posle. Kapiram da za sat sigurno ima da mi ostale rate naplate.
Sad samo ostaje da vidim sta je sa 20% popusta dal moram to da platim razliku 18 meseci ili ne ako se raskida ugovor zbog povecanja cena.
 
Ne plaćaš tih 20%, samo se pozovi na povećanje cene kao razlog raskida.
 
Никакву разлику не би требало да плаћаш. Ако је апарат отплаћен, како кажеш, ни ту немаш ништа. Једино мора сат да плати одједном и може на припејд или да мења оператера.
 
Никакву разлику не би требало да плаћаш. Ако је апарат отплаћен, како кажеш, ни ту немаш ништа. Једино мора сат да плати одједном и може на припејд или да мења оператера.
Jel moze na postpaid sa manjim paketom bez ugovora jer citam da neko pise da mora biti na prepaid dva meseca da bi presla kod drugo operatera a kao postpaid samo uzme migracioni kod i predje gde hoce?
 
Па она ако хоће код другог, може одмах али ако хоће да остане у Јетел-у, пређе на припејд и после 2 дана бира пакет са 50% (тако је до сада било).
 
Kakva je situacija sa korisnicima koji imaju kupljen uredjaj na rate, jel moramo da isplatimo ceo iznos uredjaja (onolko rata kolko je ostalo) ako hocemo da raskinemo ugovor, zbog povecanja cena?
U korisničkom servisu nemaju informacije za situaciju kada je UO na broju uz kupovinu telefona na Yettel rate. Upućuju na poslovnicu. Logika nekako kaže tako - da se otplate sve rate i onda raskine ugovor.

U korisničkom povećanje zovu "minimalno", ali ja raskidam zbog prethodno nekorektnog odnosa.
 
Off
@dj90 @daxyco @machak99
Meni u Yettel app još izlazi ova ponuda za Total Data
Pogledajte prilog 427507
Do 1.3. će biti ova cena ako pređeš, posle toga idu nove cene. Koliko se sećam, ova promocija je još 200din ispod cene sa 50% popusta, tako da će to verovatno biti 1900 din sa e-računom.

Meni pada na pamet da raskinem ugovor i da pređem na total 10 recimo, pa da čekam da se pojavi ovaj total data popust. Prošlih 7-8 meseci sam trošio oko 6-8gb, jedino što mi treba roaming skoro svaki mesec, ali i to mogu da rešim za 3-5$ po putovanju, pa nije neki trošak...
 
Je li zna neko sta se desava sa ovim internetom za Zapadni Balkan menjaju kolicinu svake nedelje bukvalno, ja kad sam zakljucivao ugovor na sajtu je stajalo 10.5GB meni je u paketu vec drugi mesec dodeljeno 11GB a na sajtu sada vidim 7.5GB sto mi i pise zvanicno u ugovoru. Da li ce sa novim poskupljenjem da se vrati na 7.5GB?
 
Jel moze na postpaid sa manjim paketom bez ugovora jer citam da neko pise da mora biti na prepaid dva meseca da bi presla kod drugo operatera a kao postpaid samo uzme migracioni kod i predje gde hoce?
Migracioni kod - MIK je za nešto drugo. A prelaz u drugu mrežu se može raditi odmah po raskidu ugovora, 2 meseca ne važe (jer se sporazumno raskida ugovor), samo što ako se izabere opcija 2 (skidanje UO) onda se zahtev za prenos može podneti odmah a kod opcije 3 treba sačekati promenu tarifnog sistema (s tim da su neke ljude zvali iz Yettela kad vide da je izabrana opcija pa odmah nude 50%), to traje hajde da kažemo 2 radna dana koliko vidim po iskustvima ovde na temi.
 
Odmah su me pitali šta mogu da mi ponude kako bih ostao na postpejdu, ja rekao - manji paket sa 50% popusta, i to je bilo dovoljno.
Dobra ideja, planiram isto da pređem na manji paket. Kada si podnosio zahtev, da li si tražio da pređeš na prepaid ili si direktno tražio raskid ugovora?
 
Nazad
Vrh Dno