Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Nemas ti nikakvih ogranicenja, gledas koliko hoces . Tih 10gb ti dodje kao benefit a ne ogranicenje. Da gledas na telefonu, posle tih 10, pocelo bi grickati tvoju redovnu kvotu interneta.
 
Interesantno, kada koristim telefon kao hotspot i gledam HBO Max na laptopu - skida sa HBO kvote.
Ali kada gledam na telefonu preko aplikacije - skida sa Viber ili osnovne kvote, kako kad.
 
Bez uvrede, čitajući tvoje postove, ti nemaš problema ni sa jednom uslugom kompanija koje koristiš. Mislim da si u Srbiji jedini kome je sve u redu sa svime što koristi.
Imam aktivan internet paket. Dodatno insta, viber, aktiviranih 10GB po aplikaciji.

Kada koristim viber MB skida iz insta i obrnuto. Zna i da pogodi koju apk koristim pa obračuna potrošeno tacno. Ali bas retko.
nije da su precizni i da im je sve u redu sa tim.
Popravljaju se polako ali daleko od ovog što navodiš.
čitajući tvoje postove može se pomisliti da svoko svako ima neki prob samo ti ni jedan sa svim uslugama.
Pa bilo problema kad menjali ime sad ok, HBO koristim zbog unuke
 

Prilozi

  • viber_slika_2022-05-15_23-49-06-427.jpg
    viber_slika_2022-05-15_23-49-06-427.jpg
    69 KB · Pregleda: 38
  • viber_slika_2022-05-15_23-59-57-361.jpg
    viber_slika_2022-05-15_23-59-57-361.jpg
    41.8 KB · Pregleda: 35
Zakuca na 9.9 ili 9.6,kako kome..Mozes pokazati SS od HBO kad potrosi iz paketa i dodje do 1-2 gb?
 
Možemo MUP da krivimo ako nam napišu kaznu za isteklu registraciju auta,nisu nas pozvali mesec dana unapred da nas obaveste o isteku iste

Mene agencija za registraciju zove nedelju - dve dana pre da me obavesti isteku registracije i zakazivanju termina. Mislim da je ovo jako praktično.

Ja UVEK podržavam inat, ali samo onaj koji je argumentovan i opravdan.
U tvom slučaju to nije, jer nijedan operater NIJE dužan i NIJE u obavezi da zove korisnika nedelju ili mesec dana unapred.

Slažem se. Kod mene je inat, da me nervira nepoštovanje prema starim korisnicima. Zato je najbolje ako si u mogućnosti menjanja na svake dve godine. Zašto baš na dve. Zato što je usluga svake godine sve skuplja i skuplja.
 
Interesantno, kada koristim telefon kao hotspot i gledam HBO Max na laptopu - skida sa HBO kvote.
Ali kada gledam na telefonu preko aplikacije - skida sa Viber ili osnovne kvote, kako kad.
Možda zato ja do sada nisam primetio problem, jer kada idem preko Telenor/Yettel mreže, idem kroz Hotspot.

Deezer mi je do sada uredno skidao, izgleda da je od prošlog meseca u njega zakucao na 9.9GB
 
Moj slucaj: pisao na twitteru u cetvrtak, zvali me u petak, 50% umanjenje. Nije bilo cimanja ili bilo cega, ponuda ista kao i uvek.
 
03.07.2022. je bio termin.
 
U prva 3 i zadnja 3 meseca ugovora oni generalno jure korisnike za promene paketa, tako da u to vreme možete da ispregovarate nešto bolje po vas.
 
Nevezano sa Yettel ali opet isti slucaj, dok sam bio u MTS-u i kada sam hteo 3 meseca ranije da obnovim ugovor mogo sam ali tada bas ne nude nesto posebno i uvek su govorili da se saceka zadnja nedelja pred istek ugovora pa kao tada ce moci da daju bolje pogodnosti ali u 90% slucajeva to nije bilo tacno i nudili su nesto bolje ali ne kao sto ovde vidim utiske ljudi da istekne mu ugovor posalje poruku, email i dogovore se ponovo na 2 godine po 50% popusta za taj period, kod MTS-a da dobijes 50% mozes samo ako podneses zahtev za prenos broja u drugu mrezu. Ja jos nisam procitao da je neko dobio samo ovako za obnovu ugovora 50% na 2 godine bez blefiranja, ako takvih ima svaka im cast.

Ja nisam uspeo da se dogovorim sa njima a danas svakako idem da potpisem ugovor na 2 godine posle prebacivanja broja u Yettel mrezu.

To je proteklo ovako: 5 ovog meseca platio zadnji racun mts-u, otisao u yettel potpisao odobrenje za prenos broja ili sta je to vec, dobio njihovu karticu, 13-tog ovog meseca su mi zvanicno preneli broj na dopunu, dan dva nisam mogo da vidim stanje kredita, kada sam mogo da vidim stanje kredita tu me je docekala poruka da mogu da pozovem yettel besplatni broj da dobijem ugovor sa 50% na racun i sacekao sam do danasnjeg datuma 16. maj da se ta ponuda vidi i kod njih u sistemu i posle podne idem da zakljucim ugovor na total 5 paket.

Eto to je procedura i koliko sam cekao. Inace kada sam bio u poslovnici su mi rekli da se sada po novom ceka oko mesec dana sa racuna na dopunu i do dobijanja ponude za 50% nizu cenu ali eto za 11 dana sve gotovo.
 
Nevezano sa Yettel ali opet isti slucaj, dok sam bio u MTS-u i kada sam hteo 3 meseca ranije da obnovim ugovor mogo sam ali tada bas ne nude nesto posebno i uvek su govorili da se saceka zadnja nedelja pred istek ugovora pa kao tada ce moci da daju bolje pogodnosti ali u 90% slucajeva to nije bilo tacno i nudili su nesto bolje ali ne kao sto ovde vidim utiske ljudi da istekne mu ugovor posalje poruku, email i dogovore se ponovo na 2 godine po 50% popusta za taj period, kod MTS-a da dobijes 50% mozes samo ako podneses zahtev za prenos broja u drugu mrezu. Ja jos nisam procitao da je neko dobio samo ovako za obnovu ugovora 50% na 2 godine bez blefiranja, ako takvih ima svaka im cast.

Ja nisam uspeo da se dogovorim sa njima a danas svakako idem da potpisem ugovor na 2 godine posle prebacivanja broja u Yettel mrezu.

To je proteklo ovako: 5 ovog meseca platio zadnji racun mts-u, otisao u yettel potpisao odobrenje za prenos broja ili sta je to vec, dobio njihovu karticu, 13-tog ovog meseca su mi zvanicno preneli broj na dopunu, dan dva nisam mogo da vidim stanje kredita, kada sam mogo da vidim stanje kredita tu me je docekala poruka da mogu da pozovem yettel besplatni broj da dobijem ugovor sa 50% na racun i sacekao sam do danasnjeg datuma 16. maj da se ta ponuda vidi i kod njih u sistemu i posle podne idem da zakljucim ugovor na total 5 paket.

Eto to je procedura i koliko sam cekao. Inace kada sam bio u poslovnici su mi rekli da se sada po novom ceka oko mesec dana sa racuna na dopunu i do dobijanja ponude za 50% nizu cenu ali eto za 11 dana sve gotovo.

Uvek se čeka samo tri dana da se pojavi 50 %, oni ti namerno kažu mesec dana da bi te uplašili i prevarili.
Prva dva dana si na dopuni bez ijedne promo ponude, pa se trećeg dana učitaju sve prepaid promo ponude i 50 % za prenos na postpaid.
Meni je za sve brojeve uvek ovako bilo bez greške.
 
Mozda je tri dana ako si kod njih vec u mrezi, ali ja sam preneo broj iz mts-a u yettel, pa je to bio cetvratak 5-ti pa onda vikend pa onda cekaj da mts pozove da vidi sta je problem da vide jel mozete da se dogovorite pa ako se ne dogovorite onda dok oni provere jel su svi racuni izmireni pa tek onda daju odobrenje za prenos broja, pa onda me je opet uvatio vikend i to je to.

Nije da mi se sada zuri pa da ne mogu bez telefona, svakako su mi jutros dodelili 2000 dinara za razgovor i 5 gb interneta za koriscenje. Sto je sa njihove strane vise nego fer i korektno ispalo. Meni je bitnije da se sve zavrsi kako ja zelim i da dobijem ono sto hocu a oni da dobiju novog korisnika koji ce biti zadovoljan. Jer kako se kaze kaze kada je radnik zadovoljan i gazda je zadovoljan cim radnik nije zadovoljan i gazda ima zbog toga problema.
 
03.07.2022. je bio termin.
Da nebude da samo hvalim,drugaru ovo poslato i preko tvitera odbili produzetak ugovora , vec ima 50% na preplatu

Dragi Predraže,

Cenimo to što ste nam se obratili i drago nam je što želite da obnovite ugovor sa nama.

Zaista smo voljni da Vam pomognemo, ali se nadamo da ćete razumeti da visinu pomenutog popusta u ovom trenutku nismo u mogućnosti da Vam ponudimo.

Ugovorna obaveza na broju 063/14xxxxx važi do 29. juna 2022. godine. Sve dostupne ponude za zasnivanje aneksa biće vidljive 30 dana pred istek aktuelne ugovorne obaveze i moći ćete ih pogledati i prihvatiti putem aplikacije Yettel u delu Yettel za tebe – Preporuke. Takođe, obnovu ugovora možete realizovati na našim prodajnim mestima.


Srdačan pozdrav,
Ivana


Služba za brigu o korisnicima
Yettel d.o.o
kontakt: https://ytl.rs/zahtevi
 
Mozda je tri dana ako si kod njih vec u mrezi, ali ja sam preneo broj iz mts-a u yettel, pa je to bio cetvratak 5-ti pa onda vikend pa onda cekaj da mts pozove da vidi sta je problem da vide jel mozete da se dogovorite pa ako se ne dogovorite onda dok oni provere jel su svi racuni izmireni pa tek onda daju odobrenje za prenos broja, pa onda me je opet uvatio vikend i to je to.

Nije da mi se sada zuri pa da ne mogu bez telefona, svakako su mi jutros dodelili 2000 dinara za razgovor i 5 gb interneta za koriscenje. Sto je sa njihove strane vise nego fer i korektno ispalo. Meni je bitnije da se sve zavrsi kako ja zelim i da dobijem ono sto hocu a oni da dobiju novog korisnika koji ce biti zadovoljan. Jer kako se kaze kaze kada je radnik zadovoljan i gazda je zadovoljan cim radnik nije zadovoljan i gazda ima zbog toga problema.

mislim na 3 dana nakon uspešne migracije tj. od momenta aktivacije broja na Jetel pripejdu.
Migracija traje 5 radnih dana.
 
@kalin62 ih, stvarno ne znam sta da kazem.. Bukvalno sam zavrsio za tri minuta.

Screenshot 2022-05-16 at 17.10.51.png
 
ima li neko mozda neki kod za giagtron? :D

ps
Meni izlazi 23.05. i nisu mi dobrili 50% , tako da prebacujem broj na pripejd pa videcemo, valjda ce se pojaviti ono u app
 
Imam ja 2.😁
 
mislim na 3 dana nakon uspešne migracije tj. od momenta aktivacije broja na Jetel pripejdu.
Migracija traje 5 radnih dana.

Kada se sve sabere oduzme to je to. Gore dole koji dan mi ne znaci nista ali ja sam zavrsio ono sto sam hteo danas sam bio potpisao sam ugovor sa njima na Total 5 sa 50% na 2 godine.
 
danas sam bio potpisao sam ugovor sa njima na Total 5 sa 50% na 2 godine.

Apsolutno nisam upućen. Juču su mi zvali dete iz MTS a, da treba da se obnovi ugovor, a on ističe u 9 mesecu ? Proveriću opet datume. Koliko pred istek ugovora je najbolje da se prenese broj? Koliko košta Total 5 sa 50% popusta ? Da li se prvo prebaci broj na dopunu kod njih, pa za mesec dana se kupi Total 5 sa 50% preko njihove aplikacije ? Dete ima Omoriku 1
 
@vladat1

Broj jedino moze da se prenese kada ugovorena obaveza zavrsi i svi racuni izmireni, to sto su sada zvali verovatno da nesto pokusavaju unapred da zarobe korisnike ponovo na dve godine. Koliko znam ne zovu toliko ranije ali desvalo mi se da u zadnjih 3 meseca ugovora hoce da pozovu i ponude nesto za obnovu ugovora. U poslednja tri meseca nude tu i tamo neku bedu od benefita za obnovu ugovora, nesto bolje ponude zadnje nedlje ugovora i najbolju ponudu daju tek ako vide zahtev za prelazak u drgugu mrezu.

Total 5 kosta 2399 dinara, ako se uz taj mesecni paket uzme neki telefon onda je cena 1899 dinara i na 50% racunaju 1150 dinara paket.

Ako se ide sa racuna na racun onda mislim da ne ponude 50% ali ako ides sa racuna na dopunu onda ponude 50% na cenu paketa. I meni je receno da se ceka mesec dana ali sve se zavrsilo za 11 dana ali ja sam takve srece bio pa su me uhvatila dva vikenda izmedju.

Ako ti dete vec ima Omoriku 1 paket moguce da ce te iz MTS-a zvati i ponuditi Omoriku 3 paket sa kojim gigabajtem vise od standardne ponude i cena ce bude 999 dinara, u okviru tog paketa imas viber besplatan tokom ugovorene obaveze i instagram sa 10 gb zasbnih za tu app.
 
@kalin62

Sto ne koristite HBO Max na racunaru ili android tv-u tu ti se ne tarifira nista gledanje HBO. Jednostavno kroz app koju sada imaate odete i registrujete email i sifru sa kojom se posle logujete u vas pretrazivac koji koristitite na racunaru ili lap topu ili se ako imate televizor koji ima hbo max mogucnost da se instalira tu ukucate vase podatke i onda mozete da gledate od jutra do sutra hbo max nista vam se ne tarifira na telefonu, ovo sada vam se tarifira samo zato sto hbo gledate preko mobilnog uredjaja.
 
@kalin62

Sto ne koristite HBO Max na racunaru ili android tv-u tu ti se ne tarifira nista gledanje HBO. Jednostavno kroz app koju sada imaate odete i registrujete email i sifru sa kojom se posle logujete u vas pretrazivac koji koristitite na racunaru ili lap topu ili se ako imate televizor koji ima hbo max mogucnost da se instalira tu ukucate vase podatke i onda mozete da gledate od jutra do sutra hbo max nista vam se ne tarifira na telefonu, ovo sada vam se tarifira samo zato sto hbo gledate preko mobilnog uredjaja.

Znam ja to nego da pokazem clanu Pavell.u da skida sa dodatka
 
@kalin62

Sto ne koristite HBO Max na racunaru ili android tv-u tu ti se ne tarifira nista gledanje HBO. Jednostavno kroz app koju sada imaate odete i registrujete email i sifru sa kojom se posle logujete u vas pretrazivac koji koristitite na racunaru ili lap topu ili se ako imate televizor koji ima hbo max mogucnost da se instalira tu ukucate vase podatke i onda mozete da gledate od jutra do sutra hbo max nista vam se ne tarifira na telefonu, ovo sada vam se tarifira samo zato sto hbo gledate preko mobilnog uredjaja.
promasio si poentu.
naravno da ako hbo gledas na nekom drugom uredjaju (tv,komp,tablet na wifi..) nema sta da ti trosi i za sve to imas jedan isti nalog koji si preko yettela registrovao besplatno.
problem je sto ti yettel daje 10 gb da sa mobilnog potrosis na hbo, pre nego sto pocne da ti skida megabajte iz tvog osnovnog paketa za internet. a kako ih ne tarifira kako treba, tih 10 gb za hbo (dezzer, viber, itd) ti ostanu a potrosi se net iz osnovnog paketa za surf. pa tako onda ko nema puno neta u paketu, bude u problemu..
 
Pa to je veliki problem ali opet verujem da ce da rese nekada. Ne mogu puno da kazem jer sam zvanicno tek dva dana kod njih korisnik na Total 5 paketu pa mi je sve ovo jos novo.
 
Nazad
Vrh Dno