Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Da li je moguce da bankomat izbaci manje novca nego sto sam trazio a da mi sa racuna skine tacan iznos to jest da se novcanica "izgubi" u bankomatu?
Pre par meseci sam podigao 60.000 dinara,malo sam odmakao od bankomata i uzeo da prebrojim novac kad nedostaje jedna novcanica od 2000 dinara,pogledam oko sebe da mi njie ispala ali nije.
Pomislih i da nije ostala u bankomatu,vratim se i podignem jos 1000 din pa rekoh mozda i tu od 2000 nadjem sa ovom od 1000 ali je nema.
Nisam se zalio banci jer nisam ni pomislio da tako nesto moze da se desi ali sada citajuci ove vase komentare izgleda da je i to moguce?
 
Da li je moguce da bankomat izbaci manje novca nego sto sam trazio a da mi sa racuna skine tacan iznos to jest da se novcanica "izgubi" u bankomatu?
Pre par meseci sam podigao 60.000 dinara,malo sam odmakao od bankomata i uzeo da prebrojim novac kad nedostaje jedna novcanica od 2000 dinara,pogledam oko sebe da mi njie ispala ali nije.
Pomislih i da nije ostala u bankomatu,vratim se i podignem jos 1000 din pa rekoh mozda i tu od 2000 nadjem sa ovom od 1000 ali je nema.
Nisam se zalio banci jer nisam ni pomislio da tako nesto moze da se desi ali sada citajuci ove vase komentare izgleda da je i to moguce?
moguce je , zato je jako bitno odmah pozvati banku ili ujutru ako se dogodi u toku noci. resava se tako sto prebroje novac u bankomatu i pojavi se visak koji si ti prijavio kao manjak , vrate na racun cim pre.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Trebalo je što pre da pozoveš call centar ili uputiš reklamaciju da bi odreagovali. Sad čisto sumnjam da možeš nešto, jer je prošlo dugo vremena od tog propusta. Imao sam situaciju sa Mobi bankom da mi prilikom uplate zadrži 3000 dinara (verovatno ćoškovi savijeni), dobio slipove, pisao im na tviteru uz slike i zvao call centar sutradan ujutru. Nešto više od pola sata iza toga su pare bile na računu.
 
Meni već nedelju dana neće da reše problem sa običnom uplatom na bankomatu putem mcash opcije. Imao sam jedno tri poziva po 40 minuta na kojima su me držali i jedno pet do šest puta na chatu i u svakom od tih sam objasnio da sam probao na tri bankomata(da sam se uverio da drugi korisnici najnormalnije uplaćuju na tom aparatu što su i oni potvrdili proverama) i da uplata neće da prođe na koraku kada aparat sabere novac i pita me želim li prizanicu tu se odgovori i nakon toga treba novac da ide na račun, zatim izbaci poruku da transakcija nije moguća. Novac aparat vrati a od uplate ništa... Utvrdili su da sam sve pokušavao na tri bankomata, da su uplate bile regularnog iznosa to jest ne izvan limita i da sam ulogovan na aplikaciju kako treba u moj profil i da aplikacija radi kako treba, da je račun aktivan, probao sam na drugom telefonu takođe aplikaciju i ništa... Novac neće da legne ni kad ga lično uplaćujem niti kad mi neko uplaćuje sa svog računa..
 
@seizmos u četvrtak se mCash ukida, tako da, džabe si krečio.
 
Meni već nedelju dana neće da reše problem sa običnom uplatom na bankomatu putem mcash opcije. Imao sam jedno tri poziva po 40 minuta na kojima su me držali i jedno pet do šest puta na chatu i u svakom od tih sam objasnio da sam probao na tri bankomata(da sam se uverio da drugi korisnici najnormalnije uplaćuju na tom aparatu što su i oni potvrdili proverama) i da uplata neće da prođe na koraku kada aparat sabere novac i pita me želim li prizanicu tu se odgovori i nakon toga treba novac da ide na račun, zatim izbaci poruku da transakcija nije moguća. Novac aparat vrati a od uplate ništa... Utvrdili su da sam sve pokušavao na tri bankomata, da su uplate bile regularnog iznosa to jest ne izvan limita i da sam ulogovan na aplikaciju kako treba u moj profil i da aplikacija radi kako treba, da je račun aktivan, probao sam na drugom telefonu takođe aplikaciju i ništa... Novac neće da legne ni kad ga lično uplaćujem niti kad mi neko uplaćuje sa svog računa..
neka ti provere damum vazenja licne karte u sistemu. ako je po sistemu istekla licna karta nece da radi !
 
Trebalo je što pre da pozoveš call centar ili uputiš reklamaciju da bi odreagovali. Sad čisto sumnjam da možeš nešto, jer je prošlo dugo vremena od tog propusta. Imao sam situaciju sa Mobi bankom da mi prilikom uplate zadrži 3000 dinara (verovatno ćoškovi savijeni), dobio slipove, pisao im na tviteru uz slike i zvao call centar sutradan ujutru. Nešto više od pola sata iza toga su pare bile na računu.
Ma ok je te sam pare prezalio.
Imam drugi problem sa master karticom i placanjem na Aliexpressu.
Ranije sam imao karticu sa kojom sam normalno kupovao na Aliexpressu,kada je ta kartica istekla dobio sam novu sa kojom vise nisam mogao da kupujem,evo slike sta mi izbaci posle pokusaja placanja.
placanje.jpg
Probao sam taj "appeal" kontaktirao sam Kineze,oni me upucuju na banku,kontaktirao sam i njih i nista nisu uspeli da urade.
Zbog toga sam presao na cini mi se lite racun(gde nema master kartice).
Posle toga sam uspeo da ubedim ove u firmi da mi prebace racun u Mobi banku i presao na 5+progresiv,dobijam novu master karticu i nekoliko puta uspesno kupujem na Aliezpressu sa njom.
Nakon nekog vremena opet pocinje ista prica ali se po neki put desi da prodje uplata a neki put ne.
Sada vec par dana pokusavan ali nikako nece da prodje uplata,ne znam vise sta da radim,ovaj put nisam kontaktirao ni Kineze ni banku posto ni prosli put niko od njih nije imao resenja.
 
Da li je blacklist-ovan BIN ili sama kartica je pitanje, ali pošto navodiš da nekad prođe, nekad ne, verovatno je banka kod njih na crnoj listi. Može biti da su se masovno tražile refundacije i bude tu svačeg nečeg u igri. Mobi reizdaje kartice sa drugim brojem, možda je neko pre tebe koristio kartice sa tim brojevima, itd.
 
Možeš, ali biće ti naplaćena taksa za zamenu od 500 dinara.
 
Izgleda da brzo podizanje novca sa bankomata preko Paypass citaca bez ubacivanja kartice u bankomat opet radi.

Skinut je onaj izboceni deo sa bankomata i sad stoji samo nalepnica kod mene ali radi.
 
TO da menjate kartice zbog toga što vam na nekom sajtu ne rade, slaba vajda. Nikad to nije do kartice niti do tipa kartice, uglavnom je nešto do banke izdavaoca. Sećam se sad, postojala je jedna hrvatska prodavnica gde je trebalo da obavim prilično ozbiljnu kupovinu. Mobi kartica je preko deset puta izbacila i ne i ne. Banka mi je čak rekla da u njihovim logovima nema ni da je transakcija pokušana, znači nije ni došlo do nekih potrebnih kontakata i povezivanja sistema, ta prodavnica je prosto odbijala Mobi. A nije ono što mislite, da ne prihvata srpske kartice i da je prodavnica lokalnog tipa. Zato su kartice ondašnje MTS banke prolazile glatko i svaki put tamo. Par godina kasnije, Mobi opet nije bila prihvaćena, ali RF jeste. I tek kad je Mobi nešto menjala oko 3DSecure, pre dve godine je transakcija prošla i sa te kartice. Koliko čitam poslednje vreme Mobi+Ali baš i nije jednako ljubav i ima tu puno neželjenih efekata. Meni dok je to bilo potrebno, radilo je besprekorno, poslednji put novembra prošle godine. Ako se ti problemi sa neprihvatanjem kartice ili odbijanjima transakcija nastave, savetujem neku drugu banku.
 
Polako sa svim tim. Nova aplikacija postaje podrazumevana tek 29. jula, po onom što piše. DO tada će raditi paralelno i iz stare će sve postojati do tada.
 
Zaboravih da aktiviram novu karticu (za koju mi inace uzese 500 din) pa kad sam pokusao da je azuriram na Aliju transakcija je odbijena.Pa ja probam ponovo...i ponovo... dok se nisam setio u cemu je stvar.A dok se nisam setio za svaki taj pokusaj dobijem cestitku - Odbijene transakcije za kartična plaćanja u inostranstvu = - 35din :) koja naravno nije stigla istog momenta nego tek sutradan.Na stranu sto nema ni obavestenja u cemu je problem pa sam mogao to raditi i dalje...
A razmisljam i sto bi mi javljali,nije niko lud da se odrekne lake love :)
 
Nema još nikakvih najava kada prelaze na novu platformu osim onoga do kraja maja?
 
Iz svega što je pisalo u njihovim raznim saopštenjima mejlovima i ostalo, ja shvatio ovako: 24. maja samo postaju Yettel bank.
Početkom juna počinje nova aplikacija ali će raditi paralelno sa starom. 29. jula se ukida sve staro i ostaje sve novo.
 
Izgleda da brzo podizanje novca sa bankomata preko Paypass citaca bez ubacivanja kartice u bankomat opet radi.

Skinut je onaj izboceni deo sa bankomata i sad stoji samo nalepnica kod mene ali radi.
Radi, probao sam i ja. I sam interfejs na bankomatu je malo izmenjen, izmenjene su neke opcije...
 
Radi, probao sam i ja. I sam interfejs na bankomatu je malo izmenjen, izmenjene su neke opcije...
Između ostalog rotirali su poziciju tastera "Želim/ne želim priznanicu", evo već nekoliko puta uzalud trošim papir na bankomatu 😂
 
Dobro je, znaci nisam umislio da je promenjen taj deo 🤣🤣
 

Povodom predstavljanja prve verzije nove Yettel Bank aplikacije koje je planirano za početak juna, tokom vikenda izvršićemo neophodno usklađivanje sistema. Iz tog razloga, aplikacija i pojedine usluge Mobi Banke privremeno neće biti dostupne u subotu, 25. maja od 00:00 do 12:00 časova.
 
Intervju iz banke i nove info o biometriji,..

 
Nazad
Vrh Dno