Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Ne bih bas to radio, nemam bas toliko poverenje u postara :)

Nikad nije bilo a evo njihovog uputsva , sad pronadjoh na njihovom kanalu...


Naravno ovo kod mene ne postoji u app
Support im je kriminalan zato i pitam ovde ljude

Oni su trebali navodno da ubace to preko sajta da moze,ali ja i dan danas nemam to,za aplikaciju tek nema sta da se prica😂
 
biće da je to. 7,99 EUR ti je bio iznos u EUR.
Hvala na pojašnjenju, apsolutno si rekao sve kako i jeste! Isto su mi odgovorili iz banke, evo odgovor ispod.

Zanimljivo je da kada racun uđe u minus, taj iznos minusa bude prikazan kao posebna transakcija.
 

Prilozi

  • IMG_3322.jpeg
    IMG_3322.jpeg
    209 KB · Pregleda: 69
Opet moram da prokomentarišem računicu, pa oni su ti za transakciju izvršenu 14. maja, a proknjiženu 16. maja, nekako primenili kurs za 15. maj.
 
Kad se to naplati? Pre deset dana sam digao sa bankomata druge banke sa kreditnom karticom i gledam sad transakcije - još uvek nema naplaćene nikakve naknade.
Po tarifniku je tako. Verovatno na kraju meseca ili početkom idućeg, kada idu recimo takse za sms obaveštenja. Možda ne naplaćuju provizije uporedo sa održavanjem.
Zanimljivo je da kada racun uđe u minus, taj iznos minusa bude prikazan kao posebna transakcija.
Ovo radi i OTP. Zaduži te do raspoloživog stanja, ti vidiš nulu i čim bude pozitivan saldo, razliku naplate kao posebnu transakciju, ali oni idu i korak dalje što kamatu za nedozvoljeni minus ne odbiju, već je oni vide na nekom njihovom kontu pa mora da se radi nalog za saldiranje.
 
oni idu i korak dalje što kamatu za nedozvoljeni minus ne odbiju
Meni ovi iz Yettel Banke dva puta od marta slučajno duplo naplatili transakcije, zbog čega sam dva puta bio u nedozvoljenom minusu (ne koristim racun kao primarni pa ne držim velike iznose na njemu), ali su mi tu istu kamatu uredno naplatili. Nije bio veliki iznos, pa nisam pisao prigovor.
 
  • Like
Reagovanja: uji
kada ce aplikacija biti dostupna na huawei app gallery?
 
Verovatno nikad, pošto se oslanja na GMS i ne može da se pokrene uz MicroG.
 
Зашто онда захтевају логовање преко мобилне апликације на претраживачу? Док је била моби банка могло је и без апликације.
 
Kad se to naplati? Pre deset dana sam digao sa bankomata druge banke sa kreditnom karticom i gledam sad transakcije - još uvek nema naplaćene nikakve naknade.

Trebalo bi da funkcioniše isto kao i prenos na tekući. Verovatno te duže na kreditnom računu za tu naknadu, koja bi trebalo 15og sl meseca da dođe na naplatu.
 
Evo, poprilično komplikovanog odgovora zašto prilikom plaćanja Mastercardom Yettel banke u inostranoj valuti koja nije EUR kurs obračunat od te valute ka EUR nikada ne odgovara kursu sa sajta Mastercard (nekad je bolji, nekad lošiji). Zašto jednostavno, kad može komplikovano?

1000017362.jpg

No, i dalje postoje neka nedorečenosti gorenavedenog. Ono što je evidentno iz kursne liste koju sam dobio u prilogu je da je prilikom rezervacije sredstava korišćen srednji kurs BGN->RSD->USD->EUR, a da je tokom knjiženja za prvi korak BGN->RSD korišćen prodajni kurs banke, a dalje za RSD->USD->EUR korišćen srednji kurs. To se u tekstu gore vidi po promeni iznosa u RSD prilikom autorizacije, ali nigde nije navedeno na koji način je došlo do promene autorizovanog iznosa u RSD.
 
Poslednja izmena:
Katastrofa, zabole me glava čitajući ovo, ali makar mi sad ima smisla šta se desilo Masteruniju sa Netflixom. Iako mu je transakcija proknjižena 16. maja, primenjena je kursna lista od 15. maja, jer se knjiženje dešava ujutru, a nova kursna lista stupa na snagu tek uveče (znači uvek se prilikom knjiženja koristi jučerašnja). Za egzibicije sa USD ne znam šta bih rekao.
 
Katastrofa, zabole me glava čitajući ovo, ali makar mi sad ima smisla šta se desilo Masteruniju sa Netflixom. Iako mu je transakcija proknjižena 16. maja, primenjena je kursna lista od 15. maja, jer se knjiženje dešava ujutru, a nova kursna lista stupa na snagu tek uveče (znači uvek se prilikom knjiženja koristi jučerašnja). Za egzibicije sa USD ne znam šta bih rekao.
Ja mislim da je ovo jedina banka sa ovoliko komplikacija
 
Samo da napomenem da sam otvorio račun 3. marta a i dalje čekam kartice. :D
Prvo su navodno poslali poštom ali nisu stigle, onda su sredinom aprila rekli da će poslati nove u poslovnicu, ali ni od toga ništa. Ozbiljnost na nivou.
Ja sam čekao dve koje nikad nisu stigle kući, onda jednu koja nije stigla u poslovnicu. Tek je četvrta stigla kod njih u radnju. Malo preko 2 meseca čekanja
 
Katastrofa, zabole me glava čitajući ovo

Bukvalno. Kad je stigao mejl, morao sam da nađem vremena da sve polako pročitam i pokušam da shvatim. I pored svega, ono napisano i dalje ima nedorečenosti, a takođe i dalje nije u potpunosti sa OUP, jer je u OUP izričito naveden link na Mastercard konvertor, a u ovom odgovoru na žalbu kažu da se taj Mastercard konvertor ne može koristiti. Dodatno, koja je poenta besomučnog provlačenja srednjeg kursa kroz nekoliko konverzija kad na kraju bude isto kao da si napravio direktnu konverziju srednjim kursom?
 
Poslednja izmena:
Evo dela iz Ugovora o otvaranju i vođenju platnog računa na osnovu kojeg se vrše ove konvertibilne egzibicije.

Screenshot (140).png
 
Pa da, to se pominjalo još kad si prvi put izneo ovu problematiku. Po tome ispada da je dovoljno primeniti MasterCard-ov kalkulator. Otvoreno je pitanje zašto zapravo rade nešto levo, a i da li je NBS uopšte bila svesna tog neslaganja kada je u odgovoru na pritužbu samo prenela Yettelov odgovor.
 
Pa da, to se pominjalo još kad si prvi put izneo ovu problematiku. Po tome ispada da je dovoljno primeniti MasterCard-ov kalkulator. Otvoreno je pitanje zašto zapravo rade nešto levo, a i da li je NBS uopšte bila svesna tog neslaganja kada je u odgovoru na pritužbu samo prenela Yettelov odgovor.

Poenta je u prvom pasusu.
 
Ja sam čekao dve koje nikad nisu stigle kući, onda jednu koja nije stigla u poslovnicu. Tek je četvrta stigla kod njih u radnju. Malo preko 2 meseca čekanja
I meni navodno poslali danas na kućnu adresu dve nove kartice jer mi stare kartice ističu 31.05. 2025. godine.
Zvao ih još pre 20-ak dana i molio ih da mi dostave u neku od poslovnica ili u njihovu glavnu filijalu na NBGD, ali kažu kao ne može... nego ako ove ne stignu na kućnu adresu da se onda javim i da opet izdaju nove kartice i tek onda mogu da šalju u neku od poslovnica ili da lično preuzmem u glavnoj filijali... :mad:
Ovo je samo maltretiranje korisnika jer su nam pošte i poštari u haosu i pošta ne stiže redovno! :confused:
 
Da li je istina da Mastercard kartice Yettel banke izrađuje NBS?
Pitam zato što mi je takav info dat preko live chat-a kao izgovor tipa "Vaša kartica nije još stigla iz NBS u banku, čim bude stigla odmah Vam je šaljemo", ima mi nekog smisla da Dine stižu iz NBS, ali nema mi baš mnogo smisla za MC (pošto znam npr. da u nekim poslovnicama RF banke npr. štancuju iste u samoj poslovnici).
Da li su me slagali ili je stvarno izrada MC kartica od strane NBS?
 
Da li je istina da Mastercard kartice Yettel banke izrađuje NBS?
Pitam zato što mi je takav info dat preko live chat-a kao izgovor tipa "Vaša kartica nije još stigla iz NBS u banku, čim bude stigla odmah Vam je šaljemo", ima mi nekog smisla da Dine stižu iz NBS, ali nema mi baš mnogo smisla za MC (pošto znam npr. da u nekim poslovnicama RF banke npr. štancuju iste u samoj poslovnici).
Da li su me slagali ili je stvarno izrada MC kartica od strane NBS?

NBS izrađuje Dina kartice odnosno zavod za izradu novčanica i kovanog novca za njih. Master kartice su male šanse sa izrađuje NBS. Master je verovatno vec stigao, ali oni čekaju Dinu iz NBS da bi ti poslali obe
 
  • Like
Reagovanja: uji
Master za Yettel izrađuje Idemia, kao i za OTP koliko znam. Thales radi za UniCredit i ProCredit, a za ostale AustriaCard.
 
NBS izrađuje Dina kartice odnosno zavod za izradu novčanica i kovanog novca za njih. Master kartice su male šanse sa izrađuje NBS. Master je verovatno vec stigao, ali oni čekaju Dinu iz NBS da bi ti poslali obe
Znao sam da lažu. Ne čekaju dinu u mom slućaju (koju već imam), meni su pri prelasku na Lite neopravdano "ubili" aktivnu MC i sada mi po mojoj reklamaciji "po hitnom postupku" izrađuju novu MC za moj BankLite paket koju vidim u aplikaciji ali ne znam "gde je otišla".
 
Nesposobni su zaista. Ljudi čekaju na kartice preko 2 meseca dok istovremeno npr. Raiffeisen izdaje kartice na licu mesta u većini poslovnica.
 
Nesposobni su oko toga jos iz perioda dok su bili Telenor Banka, srecom to se izvadi jednom pa posle nema tolike zurbe.
 
Da li je nekome stigao račun na klik EPS Beograd? Za prošli mesec sam dobio odgovor da sam ranije platio račun pa zbog toga nisu poslali. Sada ne stiže ništa a već je 21 maj.
 
Vrh Dno