Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Cvrc... ne radi mobilna APP, već 15-ak minuta mi izbacuje "trenutno nismo u mogućnosti da učitamo podatke, pokušajte kasnije"
 
Uzgred i zašto li su u mobilnoj APP blokirali snimak ekrana??
 
Učitava, ali kao da je server na dnu okeana. I nova aplikacija i stari web. :) Već počeli sa pripremama za radove. Meni srećom ne nude ni minus, ni kredite, ni kartice, jer im se ne sviđa moja inostrana zarada.
 
Neko se u recenzijama na Play Store žalio, usvojili su tu kritiku i od tad ne može da se skrinšotuje.
Težak debilizam. Ne znam ko to sebe vara da će na taj način postći nešto...
Ja sam skrinšotove s vremena na vreme pravio kako bi se orijentisao/pravio preseke po računima. Da ne govorim da sam ih slao korisničkoj podršci kada sam imao primedbe po nekim transakcijama (naravno, prikazivao sam samo relevantne detalje). Možda nije neophodno, ali je i meni lakše da tako prenesem informaciju.
 
i beskontaktno plaćanje na pos terminalu usporeno, aplikacija i dalje kaput...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Aplikacija izgleda proradila, makar meni.
 
Najnoviji bag (barem za mene) - stigne mi račun na klik, ja ga platim, sve prođe uspešno u aplikaciji. Mejl obaveštenje (to mi je kanal za obaveštenja) nisam dobio.
Uđem sada u pregled transakcija, od te ni traga ni glasa, ali su zato sredstva umanjena za dati iznos.
Rekao bih po detaljima računa i uk. iznosu rezervisanih sredstava da je transakcija rezervisana, ali to je samo predpostavka pošto prave informacije nema.
 
Zakasneli Edit: evo sad vidim da je uneto kao "buduće plaćanje", ali to sam slučajno otkrio tako što sam u filteru transakcija odabrao check 'uključi buduća plaćanja'. Užas. Da su me barem obavestili odmah da će plaćanje biti izvršeno sledećeg radnog dana ili sl. Ovako sam bio ubeđen da je odmah proknjiženo.
 
Baš sam malopre i ja plaćao račun na klik (struja) i obavestilo me da će biti realizovan sledećeg radnog dana. Istina, preko web-a a ne aplikacije.
I jedna zgodna stvar za koju nisam znao da postoji, račun koji sam već platio na drugi način je dospeo na račun za klik i aplikacija je znala da je već plaćen pa samo stigne kao notifikacija.
 

Prilozi

  • IMG_20240920_185138.jpg
    IMG_20240920_185138.jpg
    55.4 KB · Pregleda: 28
Ja isto platio za struju račun, ali u web aplikaciji Mobi banke, kreditnom karticom i sve prošlo momentalno. Izgleda da je to plaćanje računa na klik sledećeg radnog dana isto momenat nove aplikacije. Pritom, zbog rokova plaćanja nekad može da bude i problematično za korisnika, naročito ako ide vikend, kao sad. Idemo dalje, beta testeri...🤣
 
Od kada mi nije prošlo jedno plaćanje na klik, jer sam "platio" van radnog vremena i kliringa, gde je bila poruka da će biti plaćeno sledećeg radnog dana, a posle godinu dana je stiglo pismo od izvršitelja jer nije plaćen samo taj račun, sva plaćanja izvršavam samo u vreme radnog dana i kliringa, kada je moguće odmah proveriti da li je plaćanja prošlo.
 
Računi na klik sledećeg radnog dana nisu nikakva novost. Ako se plati, šta ja znam, posle 17:00, ili vikendom, uvek izađe ta poruka da će biti plaćen sledećeg radnog dana i to se stvarno tako i desi, u neko vreme pre devet. nekad u osam, a nekad i ranije.
 
poslednji kliring platnog prometa je u 16:30 . sve sto platite u petak do 16h bice prebaceno posle toga ide sa sledecim kliringom ponedeljak 8-9h . banke uzimaju zadrsku od 30 minuta zbog ispravljanja gresaka.
 
Da li su sredili sad sve, koliko vidim radi logovanje i aplikacija, najnormalnije sve.
 
hteo da kupim eure sada kurs 119,75 🤣 jesu ukinuli povoljan kurs? Ne sećam se da sam procitao negde to
 
Kod mene na kursnoj listi piše 118,5, ali kad probam da razmenim u aplikaciju piše 119,75. Na vebu je i dalje 118,55.
 
Jel sam ćorav ili nema opcija zatvori račun? Mozda zato sto je na nuli?
 
Je li se sta promenilo u aplikaciji ili na webu nakon ovih radova?
 
U aplikaciji će se verovatno promeniti sutra kad prođe ažuriranje, a web... Kad oni misle da treba, valjda.
 
Da li je neko primetio neke promene? Izgleda da su dodali opciju da se vide dospele obaveze za kreditnu karticu. Trenutno je kod mene 0 din. Valjda će prvog stojati iznos koji treba da platim.
 
Meni nije primarna banka pa i ne pratim promene više, ono što me zanima od funkcija trenutno radi, a i notifikacije/mejlovi sad stižu bez problema.
 
Nazad
Vrh Dno