Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Danas su ti poslali ili si negde našao? Ovu su proletos slali mnogima da ocene i prilično negativno smo im to ocenili. Računao sam da su odustali. 🙈
 
Poslato danas u toku dana, prvi put, makar meni. Sa zadovoljstvom sam im i ja zalepio kečinu, kao vrata 😂
 
Yettel banka poslala novi upitnik danas, razmatra novi oblik "investicionog" proizvoda:

31b7206c8f6581583b646d869dee82c0.jpeg
Koji očaj od ponude. Nije teško naći banku koja ovoliko da na štednju u dinarima. Bez poreza na dobit, naknade za vođenje fonda i potpuno osigurano
 
Progutao mi bankomat Unicredit banke karticu Yettel-a. Jel zna neko gde ću trebati to da podignem na kraju kada je izvade? Jel tamo na NBG pošto nemaju druge poslovnice i koliko to traje otprilike?
 
Kad stiže polisa, kreditna aktivirana u petak fizički stigla u ponedeljak?
Ja oktivirao fizčki 03.10. a od polise ništa. Tamburao preko četa ali džabe. Sve je to jadno i bedno. Čet ti jedino zgodan ako hoćeš da se ženiš pa da muvaš neku mlađu. Koristi druge nema. Na mail ćute ko mule tako da je situacija pomozi Bože i lezi devojko. Moje iskustvo iz prve ruke :rolleyes:.
 
Progutao mi bankomat Unicredit banke karticu Yettel-a. Jel zna neko gde ću trebati to da podignem na kraju kada je izvade?
Probaj prvo sa njima ili ako je van ekspoziture, lokalom gde je kartica progutana da ti je vrate. Drugi slučaj ne navodim za badava pošto sam se susreo sa situacijom da u jednoj prodavnici gde je postavljen Intezin bankomat beskontaktno naplate cigarete i korisnici su tako „obavešteni“ da preuzmu karticu kod njih. Nakon niza takvih pritužbi, stari bankomat je zamenjen.
Jel tamo na NBG pošto nemaju druge poslovnice i koliko to traje otprilike?
Ako je takva procedura da isključivo šalju dalje banci, onda vidi sa njima. Najverovatnije u centrali.
 
Nisam odavno otvarao ebanking na desktopu. Danas otvorim stranicu, probam preko onog qr koda sa telefonom, dobijem da je prijava uspesna i da mogu da nastavim, ali nista se ne desi i dalje mi stoji onaj pocetni prozor sa qr kodom za logovanjem i objasnjenjem kako da se ulogujem. Jel nesto pogresno radili i jos neko ima ovaj problem?
 
Probao Firefox, Chrome i Edge. Probao sa ciscenjem kesa. Nije pomoglo. E svasta...

EDIT: addblockeri izgleda pravili problem, reseno
 
Poslednja izmena:
Drugarici stigla ponuda za povećanje limita kreditne kartice. I sve je to stvarno super. Ali, pogodite gde je morala da je prihvati? Pa, na novom webu. Ništa mobilna aplikacija, njihovo čudo od tehnike. Mobilna banka, svuda gde imaš... Računar? A nama, kad smo bili na razgovoru u februaru da nas otresu kao šljive s drveta, rekli da planiraju da potpuno ukinu web, jer pazi sad, praksa evropskih banaka je da imaju samo mobilnu aplikaciju. Toliko o njihovoj doslednosti. Bilo im je važno samo da ih ne tužimo NBS-u. I premda bih se ganjao sa njima do zadnjeg dinara, neću, jer ih ta NBS voli više nego sebe pa znam da bi ih branili do kraja. Da se ovo dešava negde drugde, sa zadovoljstvom bi napunio svoj račun sa nekoliko nula.
 
Oko mesec dana koristim yettel banku, priznajem podlegao sam reklami. I dalje imam i poštansku. Lep je osećaj da nema provizija, sitno ali prija. Aplikacija, realno zaostaje, nije ni pregledna ni logična. O tome da se detalji promena ne mogu videti, stalno piše pokušajte
kasnije, pa do toga da se nakon knjizenja prikazuju po datumu knjizenja, a ne datumu promene, sto zbunjuje. Realno koga briga kad je knjizeno, to moze kao dopunski podatak. Vrh je bio juce, uplatim čoveku novac na račun, sve naizgled prodje, čak mi apk pokaze i overen yettelov nalog gde piše izvršeno. Žao mi je što nisam screenshot tog overenog naloga tada. Uđem opet nakon 10 minuta jer ovom pare nisu legle, kad u apk niti je meni skinuto, niti ima ikakvog traga da sam uopšte pustio nalog. Jedino podaci primaoca ostali u istoriji dosadasnjih primaoca, kao s kruške da su pali. Tako da, biće ovo kratko druženje izgleda sa yettel bankom.
 
Pa i pticama na grani je dosad jasno da svi problemi koje oni imaju proizilaze iz očigledno užasno lošeg tima koji im radi softverki backend.
Znam da zvuči surovo, ali jedini izlaz iz bule je otpustiti ceo tim i rekodirati obe aplikacije (mobilnu i web) od nule, better late than never.
 
Nazad
Vrh Dno