Šta je novo?

WTF is this?

Zašto misliš da je nemoguće?
Mada kapiram da će kod nas svaki čas neki lap da se "zagubi" :p, iako verujem da ni to nije toliko jednostavno s obzirom da je verovatno neophodno da se slučaj zavede u policiji pre realizacije garancije.
 
Cist i najobicniji marketing.Odlicna reklama.Kada tako nesto kazu bas uliva poverenje,zar ne?I naravno da ce ljudi(veliki procenat ljudi koji se ne razume)da se odluce kod njih jer su onako sto bi se reklo "original".Bolje nego kod Pere iza ugla.
citat :
Ova garancija će od danas biti dostupna za sve Toshiba laptop računare u izabranim partnerskim prodavnicama.

Znaci u izabranim prodavnicama ce kostati laptop 50 do 100 evra vise i prodace ne znam koliko primeraka a procenat "ukradenih" i pokvarenih(nece sigurno ljudi ici i bacati laptopove po ulici) ce biti manji sigurno ili mozda mozda malo veci od zarade.Ali kada pogledas koliko trose na neki drugi tip reklamiranja(prvenstva,sponzorisanje klubova ili bilo sta drugo) ovo moze da kosta cak i manje od toga ili cak isto,nebitno.Bitno je da je ovo sjajna reklama!
 
Poslednja izmena:
Ne razumem:uzmem lap u partnerskoj prodavnici (nema veze,platim 100e vise),posle par meseci ga izgubim ili ga kao izgubim(uz prijavu MUP-u),stvarno mi ga ukradu ili ga preprodam(a prijavim kao kradju), i oni mi daju novi???
Gde im je tu racunica u Srbiji?
 
Poslednja izmena:
^
Ako ja citam kako pise to bi trebalo da znaci to.E sad nisam hteo malopre da kazem da nisam siguran kako ce to da radi u Srbiji ali kada si vec pomenuo..;)
Da ne bude zabune,ja sam dodao ono 50 evra vise(moje nagadjanje) a ako ne bude..pa sta ja znam,bice im skuplja reklama:)
Poz
 
Poslednja izmena:
Ne razumem:uzmem lap u partnerskoj prodavnici (nema veze,platim 100e vise),posle par meseci ga izgubim ili ga kao izgubim(uz prijavu MUP-u),stvarno mi ga ukradu ili ga preprodam(a prijavim kao kradju), i oni mi daju novi???
Isto tako,da ne bude zabune,gore sam samo napomenuo jednu hipoteticku situaciju,sta bi malom Perici moglo da padne na pamet.;) Mislim,ako je meni ovako glupom to palo na pamet...a mali Perica je sigurno pametniji,sta ja znam.
Mora da tu postoji neka caka...
 
Ja stvarno ne vidim ništa loše u ovom potezu, na kraju krajeva sve je u marketingu (nije marketing tipa "Forum računari").
Za istu cjenu prije bih izabrao laptpop sa boljom-dužom garancijom+ nešto slabije komponente tipa nešto manju HDD, slabiji procesor nego bolje specifikacije + slabija-kraća garancija.
Opet sve zavisi kako ko posmatra stvari.

U gigatronovom katalogu za mart ima 8-9 laptopova koji su pokriveni ovom vrstom garancije,raspon cijena od 455€ do 999€,pored ove tu je standardna garancija na 2 godine i os: Windows Vista Home Premium.
Za svakog ponešto:D
 
Poslednja izmena:
^
Ja kazem da je fenomenalno,da me niko pogresno ne shvati.Toshiba je uvek i bila simbol kvalitetnih laptopova a ovakav potez je sjajan.

A ove necu da komentarisem,da ne bi zakljucavali temu,bzvze..

Poz
 
Poslednja izmena:
Ovo bi trebalo da izgleda otprilike kao sto je "kasko" osiguranje za automobil. Ne znam
zasto se odmah razmislja o zloupotrebama i prevarama.

Pa i auto Perica moze da osigura, rasturi ga u delove i proda, pa prijavi policiji kradju i naplati osiguranu sumu. Verovatno ima i toga ili neceg slicnog ali nedovoljno da bi osiguranje bilo na gubitku.
 
Izuzeci „No Matter What Guarantee“ promotivne ponude

• Promotivna ponuda nije otvorena za zaposlene u kompaniji Toshiba, ovlašćene ili neovlašćene prodavce Toshiba proizvoda ili
partnerske organizacije distribucionog kanala ili ovlašćene servise, njihove zaposlene, članove najuže porodice ili bilo koga ko je
profesionalno vezan za ovu promotivnu ponudu.
• Kupovine obnovljenih ili promenjenih TOSHIBA laptop računara nisu uključene u promotivnu ponudu. Promotivna ponuda ne
važi za Toshiba opcije, pribor ili proširene garancije kupljene sa obuhvaćenim uređajem. Promotivna ponuda važi samo za
TOSHIBA laptop računare kupljene tokom promotivnog perioda između 23. februara i 31. maja 2009.
• Svi događaji koji ne odgovaraju iznenadnom slučajnom kvaru obuhvaćenog uređaja, kao što je namerno oštećenje ili
neovlašćena popravka.
• Neobjašnjeni gubici, nedostatak stavki ili nestanci.
• Namerna greška sa vaše strane ili u okviru vaše odgovornosti, kao i od strane vaše porodice ili zaposlenih.
• Oštećenja za koja ne možete da obezbedite oštećeni uređaj, osim u slučaju požara.
Oštećenja koja potiču od krađe ili pokušaja krađe obavljene bez provale ili nasilja.
Krađa počinjena u vozilima.
• Krađa ili pokušaj krađe koju je počinila osoba koja nije treće lice ili osoba odgovorna za zaštitu ili nadgledanje lokacije na kojoj
je obuhvaćeni uređaj ukraden.
• Oštećenja koja potiču od očigledne nepažnje ili nepravilnog korišćenja sa vaše strane.
• Oštećenja do kojih je došlo pre ili za vreme isporuke obuhvaćenog uređaja.
• Oštećenja do kojih su dovele neispravnosti ili loša izrada.
• Troškovi za održavanje, proveru, izmenu, poboljšanje ili razvoj obuhvaćenog uređaja.
• Habanje ili produženi efekat upotrebe obuhvaćenog uređaja; začepljenje, oksidacija, korozija ili nagomilavanje rđe.
• Ogrebotine, prosipanja, mrlje ili korozija i, uopšteno, oštećenja spoljnih delova obuhvaćenog uređaja koja ne utiču na njegovo
funkcionisanje.
• Oštećenja ograničena na baterije za napajanje, antene, kablove za napajanje ili kablove za povezivanje između uređaja i,
uopšteno, na pribor ili na bilo koji zamenjivi element koji ne zahteva otvaranje obuhvaćenog uređaja.
• Tehničke promene ili popravke koje ste vi izvršili.
• Oštećenja do kojih dolazi tokom instalacije ili sklapanja obuhvaćenog uređaja ili ako se sklapanje vrši u servisu za popravku.
• Nepoštovanje ili pogrešna primena TOSHIBA dokumenata i uputstava za upotrebu.
• Gubici pri radu i sva nematerijalna oštećenja, posledična ili ne, na obuhvaćenom uređaju.
• Zemljotresi, plimski talasi, erupcije, poplave i izlivanje vodene mase, uključujući reke.
• Građanski rat, međudržavni rat, oštećenja usled direktnih ili indirektnih efekata eksplozije, emitovanja toplote ili zračenja iz
transmutacije jezgara atoma ili radioaktivnost i efekti radijacije izazvane veštačkim ubrzanjem čestica.
• Oštećenja koja potiču od zadržavanja, rekvizicije, konfi skovanja, embarga, pridruživanja ili uništavanja po naredbi vlade ili
javnog nadležnog organa.
• Promotivna ponuda ne uključuje sledeće: Instalaciju i konfi guraciju operativnog sistema i drugih softverskih programa i druge
konfi guracije, intervencije na licu mesta, rešenja koje uključuju mogućnost povezivanja ili kompatibilnost sa drugom opremom,
rešavanje problema na mreži računara i oporavak informacija, podataka, softverskih programa i softverskih paketa koji su
postojali na čvrstom disku.
„NO MATTER WHAT GUARANTEE“ PROMOTIVNA PONUDA
ODREDBE I USLOVI ZA „NO MATTER WHAT GUARANTEE“ PROMOTIVNU PONUDU

Prilično dobro su se ogradili, što je i logično.
 
Poslednja izmena:
Nema ovde nista sporno. 99 % posto izuzetaka su prepisana standardna ogranicenja iz ugovora o osiguranju stvari sve sa Vulkanskom erupcijom i nagomilavanjem rdje.

Stvarne realne kradje su obuhvacene a izmisljene fingirane nisu ili one koje se ne mogu dokazati kao sto je kradja iz vozila. Nerealno bi bilo ocekivati da ova garancija pokriva slucajeve tipa 5 dana pre isteka garancije :smash: i odes i uzmes novi.

Naravno da je ovo marketinska akcija. Preduzeli su je da bi prodali vise komjutera a ne da bi cinili dobra dela.
 
Pokrivenost prilikom slučajnog oštećenja:
Garancija pokriva bilo kakvu štetu ili slučajno oštećenje laptop računara koje utiče na funkcionalnost. Toshiba će vam zameniti ili popraviti laptop računar.


Izuzeci „No Matter What Guarantee“ promotivne ponude:
Ogrebotine, prosipanja, mrlje ili korozija i, uopšteno, oštećenja spoljnih delova obuhvaćenog uređaja koja ne utiču na njegovo
funkcionisanje.

Znaci prospes coca-colu preko tastature i crkne lap i to se ne uvazi?
 
Pa naravno da ne, krivica je tvoja.
 
Znaci prospes coca-colu preko tastature i crkne lap i to se ne uvazi?

Kao što si i sam naveo:
oštećenja spoljnih delova obuhvaćenog uređaja koja ne utiču na njegovo funkcionisanje.

Znači ako prospeš nešto (slučajno) po tastaturi i zbog toga ti otkaže tastatura ili laptop to bi trebalo da podleže uslovima garancije, ali ako prospeš nešto i na laptopu ostane fleka ili nešto drugo što ne utiče direktno na rad laptopa to ne podleže garanciji.
 
^Ne, to znaci da ako prospes npr. Coca Cola-u po tastaturi, oni ce, ukoliko laptop i dalje funkcionise, pod garancijom rado obrisati Coca Cola-u i fleke :d, ali u slucaju da je laptop usled toga crk'o, mozes da se slikas... :smoke:

Koliko sam ja shvatio, ukoliko se lap pokvari sam od sebe (ili mu "pomognete" a ne ostanu tragovi :-devil-:) - priznaje se garancija (kao i do sada, dakle - nista novo). Ukoliko dodje do kradje, garancija se priznaje samo ako vas je neko polomio i oteo laptop ili ako je provalio u stan/kucu/firmu i pokrao pola stvari, medju kojima i laptop (naravno uz prijavu kradje/razbojnistva i izvrsen uvidjaj). To je jedina pozitivna stvar u svemu ovom, ali broj zamenjenih lap-ova na taj nacin je (ce biti) sigurno visestruko manji cak i od onih zamenjenih zbog kvara. Zakljucak - dobar potez marketing odeljenja Toshiba-e
 
Poslednja izmena:
Ima jos jedna dobra stavka,koliko sam shvatio garancija je world wide znaci priznaje se napolju.
 
Poslednja izmena:
Već vidim "Pere" koji će da prijave muriji kako im je neko ukrao auto pun Toshiba laptopova....auto ide u delove, laptopovi kod "Mike" a "Pera" dobija nov auto od Kaska i nove laptopove od Toshibe :))
 
^Ne, to znaci da ako prospes npr. Coca Cola-u po tastaturi, oni ce, ukoliko laptop i dalje funkcionise, pod garancijom rado obrisati Coca Cola-u i fleke :d, ali u slucaju da je laptop usled toga crk'o, mozes da se slikas... :smoke:

ne, to znači baš ovo što sam napisao. Ovo gore nije lista stvari koje podpadaju pod garanciju nego ono što se izuzima iz garancije. Pa tako se izuzima i prolivanje kole ili neke druge tečnosti ako je samo narušena estetika laptopa a ne i njegova funkcionalnost.
 
^ Nece biti. To prolivanje npr. Coca Cola-e koje narusava funkcionalnost bi, u slucaju reklamacije, potpalo pod jednu od sl. dve tacke:
• Namerna greška sa vaše strane ili u okviru vaše odgovornosti, kao i od strane vaše porodice ili zaposlenih.
• Oštećenja koja potiču od očigledne nepažnje ili nepravilnog korišćenja sa vaše strane.


Ko ne veruje, slobodno nek' proveri. ;)
 
ili ako je provalio u stan/kucu/firmu i pokrao pola stvari, medju kojima i laptop (naravno uz prijavu kradje/razbojnistva i izvrsen uvidjaj). To je jedina pozitivna stvar u svemu ovom

Pod uslovom da nisi zaboravio da zakljucas, zatvoris prozor i sl.,
tj. to onda nije obijanje vec tvoja nepaznja.
Bez obzira da li je nestalo pola stana i prijavljeno policiji :wall:

Ne daj boze da se ovo nekom desi,
mislim da bi pokusaj realizacije garancije bio samo so na ranu.
 
Sto? pa mozes da se dogovoris. Nadjes nekog lopova(klinca) posto su svi nalozeni. Kazes mu obij stan stavi rukavice itd. Uzmi laptopo. Ja cu dobiti nov. Prodamo laptop (neki skup prethodno uzmete) pola meni pola tebi. Uh to je extra mesecna zarada
 
Ovako na blic pročitah i ne vidim po čemu se famozna no matter what (šatro :)) garancija izdvaja u odnosu na garancije koje su inače davali prodavci na druge marke. Zapravo, veća mi je muka da shvatim šta to garancija pokriva uopšte?! Mislim, svaka im čast za marketing ali ozbiljno, ko zna koliko ljudi su navukli. Pomisli čovek, ako se oklizne na koru banane i strmoglavi niz stepenice sa laptopom, Toshiba mu daje novi... no matter what :wall:
 
Vrh Dno