hsv.stoned
Audio Guru
- Učlanjen(a)
- 27.10.2009
- Poruke
- 26,232
- Poena
- 2,095
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD RYZEN 7 2700/LC-CC-120
- Matična ploča
- MSI B450 Tomahawk Max
- RAM
- Kingston HyperX Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz (CL16)
- GPU
- Sapphire RX 580 Pulse 8GB
- Storage
- Kingston A2000 M.2 NVMe 500GB, Toshiba P300 3TB, WD Black 750GB, 2 x WD Blue 10EALX 1TB
- Zvuk
- FiiO K5 Pro + Beyerdynamic DT 900 Pro X/Fostex TR-90/Sennheiser HD650/AKG K240 Sextett/PreSonus HD7/ATH-CKX9/SFR DT6 | 2.1 50W + FiiO E10k
- PSU
- Cooler Master G550M
- Kućište
- Cooler Master Mystique 632s Black & Silver
- Monitor
- GIGABYTE G27Q & AOC i2481FXH
- Miš & tastatura
- Asus ROG Chakram wireless & ROG Strix Scope RX, Logitech MK320 wireless
- Mobilni telefon
- Xiaomi 14 Ultra 16/512GB Black & Sony Xperia™ XZ2 Liquid Black
- Pristup internetu
- Kablovski internet
- Mobilni internet
Koliko me nervira ovaj Pelikano pa to je strasno :d Kakav bre cist realizam kad vozila ocigledno i dalje nemaju ''pravu'' masu, inercija je smesna uglavnom, na asfaltu premalo grip-a, na makadamu i snegu previse.. automobili ostavljaju tragove guma na makadamu kao da je asfalt, imaju farove koji ne rade kada treba (ili samo u beta verziji).. sto je najgore i ovo je bolje od dirt3 :d Znaci mnogo blize arkadi nego simulaciji.. sto i ne bi bio toliki problem da ovaj u svakom video ne smara o naprednoj simulaciji i kako su sve to naporno radili u saradnji sa vozacima, timovima, mehanicarima.. mada smarali su i ovi iz codemastersa da su dirt2/3 unapredjenje u smislu fizike u odnosu na cmr/dirt1.
Ali ipak ovo deluje ispeglanije i bolje od wrc3 (cak i fizika).. i definitivno ozbiljnije, mislim na intrerfejs.
[YOUTUBE]Z8vu9MLiF5k[/YOUTUBE]
Sad gledam kako vozi ovaj i iskreno sa volanom deluje dosta zanimljivije i bolje.
Ali ipak ovo deluje ispeglanije i bolje od wrc3 (cak i fizika).. i definitivno ozbiljnije, mislim na intrerfejs.
[YOUTUBE]Z8vu9MLiF5k[/YOUTUBE]
Sad gledam kako vozi ovaj i iskreno sa volanom deluje dosta zanimljivije i bolje.
Poslednja izmena: