Šta je novo?

Windows OS i aplikacije u root-u

• Začetnik teme Začetnik teme lemik
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

lemik

Cenjen
Učlanjen(a)
10.05.2009
Poena
169
Imam jedno pitanje vezano za broj aplikacija koje se startuju iz root-a. Racunar se koristi za knjigovodsteve svrhe i ima oko 30 foldera u root dir sem onih standardnih iz sistema, pitao sam programera da ili ima neke veze jer on izbaci dopun i ne pakuje u odredjeni folder vec se kreira nov u root-u. Zasto sve ovo pricam jer se hard cesto kvari imam problem pukne particija ili se zasasavi na 6m, ali to nije sve imam jos 2 klijenta koji su u mrezi i isto vuku fajlove sa ovog racunara. Zanima me Vase misljenje

a tvoje pitanje je _____ ?
Da li konstanto vadjenje podataka iz root-a i upisivanje (komp radi 24h) moze da doveda da na 6m se menja hard (ovo je 3 kako je zamenjen) programer kaze da to nema veze sto ima samo 15 verzija njegovog programa koji oni koriste svakodnevno u root dir-u da to ne moze da prouzrokuje kvar. Da li je to istina ili ne?

disku je apsolutno svejedno dal su podaci u rootu ili na 35-om mestu...
ako je to neki jadan disk koji radi 24 i ako se konstantno nesto upisuje/brise (ali bas konstantno, moji diskovi izdrzavaju godine torrentovanja), pa ako je lose napajanje (a smrdi na to), lose provetreno kuciste i jos negde izlozeno vibracijama, diskovi ce da crkavaju...
lepo ti kupi 2 diska, mirroruj da ne gubis podatke, jos jedan externi za cuvanje backupa (najbolje mrezni), ups i krsteno napajanje, pa neces imati problema

Broj fajlova u root direktorijumu ne može da izazove fizički kvar HDDa.

Mislim da je na Windowsu 2000 postojao bug da u slučaju da u root dir-u imaš preko 2048 fajlova sistem ne može da se podigne. U novijim verzijama je to sigurno ispravljeno.

FAT16 ima ograničenje od max. 512 direktorijuma i fajlova u root-u, ali već FAT32 ovo ograničenje nema. NTFS takođe nema nikakva ograničenja po pitanju broja fajlova u root-u.