Pozdrav ljudi !
Sasvim slucajno sam upalio Sentinel da vidim sta se desava sa potpuno drugim hardom koji je bio sumnjiv, i vidim da je novi WD Black u racunaru u katastrofalnom stanju.
Ovaj count bad sectora je u medjuvremenu porastao malo na skoro 5000, dok je count weak sektora blago pao.
Deep scan na HD Tune-u je izbacio 24% damaged blocks.
WD-ov Dashboard HD tool izbacuje error 07 prilikom SMART diagnose test-a, inace kaze da je healthy, ali ne moze da odradi test.
Kontaktirao sam Tehnomaniju u vezi proizvoda, jer je kupljen kod njih pre malo manje od dve godine, i rekli su mi da su oni odgovorni samo do 6 meseci od kupovine i uputili me na ovlasceni servis.
Da li ovo moze da bude neka brljotina koju bi zero fill mozda mogao da resi, i da li iko ima iskustva sa ostvarivanjem garancije na WD Black ?
Hvala


Sasvim slucajno sam upalio Sentinel da vidim sta se desava sa potpuno drugim hardom koji je bio sumnjiv, i vidim da je novi WD Black u racunaru u katastrofalnom stanju.
Ovaj count bad sectora je u medjuvremenu porastao malo na skoro 5000, dok je count weak sektora blago pao.
Deep scan na HD Tune-u je izbacio 24% damaged blocks.
WD-ov Dashboard HD tool izbacuje error 07 prilikom SMART diagnose test-a, inace kaze da je healthy, ali ne moze da odradi test.
Kontaktirao sam Tehnomaniju u vezi proizvoda, jer je kupljen kod njih pre malo manje od dve godine, i rekli su mi da su oni odgovorni samo do 6 meseci od kupovine i uputili me na ovlasceni servis.
Da li ovo moze da bude neka brljotina koju bi zero fill mozda mogao da resi, i da li iko ima iskustva sa ostvarivanjem garancije na WD Black ?
Hvala

