Šta je novo?

Wasteland 2

novi screenshot

alE25ZL.jpg

yay, ovo je sve boljei bolje
 
Auu, kakav zoom-out, kakav pregled :)

Izgleda da kamera moze da se podesava bukvalno kako ti odgovara. Evo ovde to moze da se vidi:

http://www.youtube.com/watch?v=_q3bk5os1eQ

Za sada mi se sve svidja sto su prikazali i to bas :)
Od ove igre ocekujem puno i mislim da ne moze da zakaze. Ako bi se desilo da fejluje, razocarao bih u PC gejming...
 
Pogledao malopre...
Malo sam se razocarao kad sam video da se grid vise ne sastoji iz heksagona nego iz kvadrata..
 
Moraju jos dosta da porade na animacijama, i da ubace jos vise sitnih detalja na mapama, ovako izgleda previse arhaicno. I dalje mi se ne svidja onaj ekran koji upozorava da je borba pocela - sta ce im to?!

Ne svidjaju mi se ni oni baloncici za tekst, kao i dijalog prozorcic. Ui su poboljsali, mnogo bolje izgleda nego u onom prvom videu.

Nekako djeluje kilavo, mozda je to zbog losih animacija?!
 
Poslednja izmena:
I dalje mi se ne svidja onaj ekran koji upozorava da je borba pocela - sta ce im to?!

Nisam cuo njihovo objasnjenje, ali se secam da mi se desavalo u Fallout 1/2 da se krecem sa karakterom i posto nisam primetio hostile NPCa na vreme, greskom bi iskoristio jos par action pointa na samom pocetku borbe.
 
Početak 2014. godine.
 
Dajte koji komentar, sta ste se stisli?! Kako vam se cini ovo sto smo do sada mogli da vidimo?
 
Sta znam, meni je ok. Samo da poprave animacije jos malo kao sto kaze kolega ronin.
 
I kad mozemo da ocekujemo da igra izadje ?

Bila je planirana za oktobar pa je onda odlozena za 6 nedelja, tako da po meni je treba ocekivati u prvoj polovini decembra.

Dajte koji komentar, sta ste se stisli?! Kako vam se cini ovo sto smo do sada mogli da vidimo?

Sve je odlicno. Kad gledam gameplay bas mi se igra i mislim da ce igra imati atmosferu da te prikuje uz ekran na nacin kako je to radio Fallout.
Pratim svaki update, najvise sam se plasio da igra ne bude prekratka, moja ocekivanja sto se tice duzine su da bude recimo negde na nivou Fallout-a 2. Igra je predstavljena na GamesCoM-u i svi koji su probali kazu da deluje veoma obecavajuce kao i to da ce igra biti dosta velika.
Jedino, ovo sto sam gore pomenuo - zasto izbacise hexove ?
 
nego, zasto ne koriste osmougaonike? :)
kod hexova je kada ide lik levo ili desno, ruzno :) ide malo ukoso gore malo dole :) da su osmougaonici normalno bi isao i levo desno, i gore dole i ukuso :)
 
^ mislim da bi tako mogao sa manje AP-a da pridjes neprijatelju nego ovako.

Bilo bi dobro kad bi pustili demo kao sto su ovi za AoD pa da svi vidimo kako to izgleda... Najavljen je demo i za Dead State...
 
Poslednja izmena:
... mozda da te ne bi mogli okruziti 6 mutiranih dzinovskih insekata nego samo 4. ?

Zasto nema demo neki?

Demo u oktobru, tako su rekli.

nego, zasto ne koriste osmougaonike? :)
kod hexova je kada ide lik levo ili desno, ruzno :) ide malo ukoso gore malo dole :) da su osmougaonici normalno bi isao i levo desno, i gore dole i ukuso :)

Pa nije ruznije nego kod kvadrata :)
A i mislim da osmougaonike ne mozes da uklopis jedan do drugog, verovatno se zato i ide na hex-ove. Primer su Heroji do 4 nastavka kao i Fallout 1 i 2.
Medjutim u Fallout-u se likovi krecu po hexovima i kad nema borbe tj. kad se kreces slobodno, ovde koliko sam primetio hex sistem se 'ukljucuje' kad krene borba a karakteri se krecu slobodno dok istrazujes.
 
i ja mislim da se ukljucuje samo u borbi...
Odlicno za demo.
 
Bilo bi dobro kad bi pustili demo kao sto su ovi za AoD pa da svi vidimo kako to izgleda... Najavljen je demo i za Dead State...

Dead State demo će biti prikazan na PAX Prime, čini mi se sutra. Očekuje se da puste taj demo backerima a valjda će nešto i da procuri. Za sada deluje odlično, mislim da više obećava nego Wasteland 2.
 
W2 ce imati betu, koliko se secam demo je najavljen ili pred sam izlazak igre ili nakon izlaska igre

dead state deluje solidno, mada ne vidim neki preterani potencijal
w2 po ovom pokazanom ce ipak biti vise rpg nego takticka igra... ili bi mu bolje bilo da je tako jer mu je borba poprilicno oskudna ako se uporedi sa naslovima koji su postavili standarde
grafika je sasvim ok, nije ovo crytek :) animacija je mogla biti malo bogatija, po koja tekstura strci tu i tamo, ali je sve to upadljivo ako se igra zumira... oni koji bi tako da igraju i treba da pate ;)

meni je UI solidan, floating text super, text box isto odlicna informativan, muziku sam vec cuo i nije losa ova numera, rekli su vec da su na brzinu snimili video i da fali dosta zvucnih efekata

UI je totalno modabilan, moze se povecavati smanjivati, menjati raspored itd itd

nadam se da ce imati dobre efekte prilikom pucanja i eksplozija, ono sto smo videli je smesno za sada

najvece mi je razocarenje izbacivanje hexova :( ne vidim razlog zasto su to uradili, niti su dali ikakvo objasnjenje
 
Osmougaonici ne mogu da se uklope kao kvadrati ili hexovi tj. kada ih stavljas jednog do drugog ostaju mali dzepovi praznog prostora. Nego jel moze da se napada samo po stranici ili i po tackama? Jer ako moze i dijagonalnot/po tackama da se napada/krece onda mu to dodje ko osmougaonik :D
 
pa o hexovima i pricamo, u prvom gemaplay videu je bio hex sistem, mozes da pucas po tackama koliko sam skontao, ali kretanje izgleda krajnje bangavo - u pravim linijama npr, nekako ceo video je delovao mnogo manje profesionalno nego prvi video
 
Osmougaonici ne mogu da se uklope kao kvadrati ili hexovi tj. kada ih stavljas jednog do drugog ostaju mali dzepovi praznog prostora. Nego jel moze da se napada samo po stranici ili i po tackama? Jer ako moze i dijagonalnot/po tackama da se napada/krece onda mu to dodje ko osmougaonik :D


zar ne mogu ovakvi osmougaonici da se uklope??
http://www.aquapoolcopoolandspa.com/sitebuilder/images/OCTAGON-299x296.jpg
pa bi onda kretanje bilo normalnije :)


edit: jes u pravu, ne mogu :)
back to the drawing board :)
 
Poslednja izmena:
dead state deluje solidno, mada ne vidim neki preterani potencijal

Dead State će fejlovati ili će zasijati, nema između. Razlog tome je glavna prednost a potencijalno i najveća mana igre, totalna nelinearnost. Zbog toga se toliko dugo razvija. Idealno igra bi trebala da pruži savršeno zombi iskustvo jer ako sve bude radilo kako treba svaki novi prelazak biće unikatan, kao i kvestovi, dijalozi itd.
 
pa o hexovima i pricamo, u prvom gemaplay videu je bio hex sistem, mozes da pucas po tackama koliko sam skontao, ali kretanje izgleda krajnje bangavo - u pravim linijama npr, nekako ceo video je delovao mnogo manje profesionalno nego prvi video

Upravo sam to hteo da kazem - prvi video mi je izgledao daleko vise polished od ovog. Hex sistem, plus sto su karakteri i njihove animacije izgledali mnogo bolje. Bukvalno je samo malo falilo da se dotera i da bude to to, da ne treba vise nista da se dira.
Sad kao da su se vratili korak u nazad...
 
Poslednja izmena:
Meni se kao prvo ne svidja sto je igra 3D. Mnogo bi bolje izgledalo da je uradjena u 2D sa 3D likovima. Rucno crtane lokacije su neuporedivo bolje nego tamo neki poligoni. Nekako 2D daje poseban smek kada su RPG igre u pitanju. Ovako dok se okrece ova kamera sve nekako djeluje "histericno" i nepregledno - te odzumiraj, zumiraj, okreni, obrni...

Samo se sjetite Commandos-a i kakve su tamo lokacije, koliko sitnih detalja.

Za sada mi ovo djeluje nekako siromasno, dizajn nivoa je bas bezveze, makar ovo do sada sto sam vidio. Ako ovako ostane stanje, prica i kvestovi moraju biti vanserijski kako bi spasili igru od propasti.

edit: Odgledah sada i ovaj Dead State gameplay. Losije izgleda od W2, ali je nekako preglednije. Mozda je to zbog kamere i ravnog terena?!
 
Poslednja izmena:
Wasteland 2 je prva igra u RPG nizu i rađena na starijoj verziji Unity endžina, još u vreme kada Obsidian nije imao nameru da se uključuje u celu priču. Izgleda kako izgleda, nema poente tražiti dobru grafiku od ove igre kao ni od Dead State (razvija se godinama).

Ali će zato Project Eternity i Torment da izgledaju odlično jer su rađeni upravo na način na koji priželjkuješ. Project Eternity toliko liči na Baldurs Gate da ih je jako teško razlikovati.
 
Ali će zato Project Eternity i Torment da izgledaju odlično jer su rađeni upravo na način na koji priželjkuješ. Project Eternity toliko liči na Baldurs Gate da ih je jako teško razlikovati.

Uff, jedva cekam da ih se domognem.:smoke: Ocekujem da ce u tim igrama animacije likova i magije biti perverzne.

W2 je takav kakav je, mogu samo da ubacuju neke sitne detalje sto se nadam da ce i uciniti, takodje treba da poboljsaju ove animacije jer se likovi vise klizaju nego sto hodaju. Cak mogu i efekte u toku borbi da unaprijede, eksplozije i slicno.

Trenutno sam malo skeptican sto se W2 tice, ali u dubini duse se nadam da nece iznevjeriti. ;)
 
Bice igra boli glava
 
Nadam se ne od nerviranja :)
 
pa najbolje da se ove igre igraju zbog animacija i grafike :)

ja sam skapirao da je ono silno rotiranje i zumiranje u video tu radi prezentacije, a koliko je to bilo potrebne je diskutabilno :)
full3d su otisli zbog ogranicenog budzeta i kraceg vremena razvoja, koristili su assete od drugih ljudi, koristili neku vrstu Store-a za unity engine i tako dohvatili mnogo sadrzaja koji im je olaksao i ubrzao posao... e sad, videcemo koliko tu sadrzaja dijaloga i nelinearnosti ce da bude :)
 
Nazad
Vrh Dno