Šta je novo?

VRLO LOŠE iskustvo sa Tehnomarketom!!

Lomnica_city

Slavan
Učlanjen(a)
07.01.2005
Poruke
2,721
Poena
380
Vozdra drustvo, razmisljam dugo da li ovo da napisem, sve sam se nadao bice neke vajde od ljudskog dogovora, ali odavno je jasno da od tog nema nista...
Naime, zapela lepsa polovina da se prinovimo novim TV-om, da zamenimo stari Sony Trinitron CRT 82cm za nesto moderno i vece, ne secam se da li je bese imala reklamni pamflet iz Tehnomarketa pa mi dala da vidim ima li sta...
Tu sam nasao neki Samsung od 43" na akciji, plazma TV za 50 soma, obrnuo ove iz TM u Jagodini da vidim jel ima, imaju par komada, OK, dolazimo za sat da vidimo to cudo...

E sad krece horor prica nase tuzne trzisne trke za parama na ustrb musterija, po odlasku tamo vidim TV, lep i lepu sliku daje, sve OK, gospodja odusevljena, broji pare odmah, ja naravno trazim neraspakovan da mi daju, ali lik kaze da je taj rezervisan (kad pre kad smo stigli posle 40-ak minuta)???
Tu ja zatrazim daljinski da ukucam kod (nisam im to rekao naravno) da vidim da li ovaj dosta radio i pocnem da ubedjujem gospodju da odustanemo i sacekamo novu turu, radnik krece da je ubedjuje da je TV koliko juce raspakovan i da uopste nije paljen (iako je od ostalih 20-ak vecina upaljeno), a meni daje daljinski bez baterija i gasi TV nakon 10 sekundi???
Ja vec resio da batalim kupovinu i da cekam drugu turu, nesto me kopka, medjutim lepsa polovina nece, ovaj se folira kako nece ni dobijati vise taj jer je to praznjenje lagera i njima samo ta 2 stigla jer nisu velika radnja (ko ne zna Jagodina ima oko 50-ak 000 stanovnika, a radnja je oko 300-inak kvadrata)...
Sta sam mogao, sacekam da zapakuju ovaj, odnesem kuci i krenem da montiram, zavrsim montazu ali me tad drugari pozovu na pecanje i ja zapalim a gospodja osta da trazi kanale i gleda, vratim se posle nesto vise od 3h, sednem da proverim kodove i ekran i... RADNO VREME PANELA 106h!!!!!

Vec je bilo proslo radno vreme i ja sam morao da cekam sutradan da zovem, pa sednem da gledam malo i proverim panel, i imam sta da vidim, pri testu ekrana u onim nijansama boja belo-crno vidim da se pri odredjenim sivkastim nazire gore desno "burn in", prosvrljam kanale i nadjem da je u pitanju logo kanala SPORT KLUB (koji je inace bio na svim upaljenim TV-ima u radnji)!!

Normalno pop... i jedva sam docekao da ujutru u pola 9 zovem radnju i vidim sta cemo za zamenu ili povrat novca, jer TV kao da je radio non-stop 10-ak radnih dana u radnji a mene LAZU da je upravo raspakovan, kaze lik da zovem posle, OK, zovem posle, onda me prosledi na centralu jer bez njih ne mogu nista, OK, zovem centralu u BG-u, oni se prave ludi, nije tu taj ko mi treba pa da zovem... posle!!
Posle jurcanja za ovim i onim dobijem nekog ko mi obeca da ce da zove Jagodince i sredi to, a ja da pozovem u ponedeljak-utorak da vidim sta je bilo (to je bila mozda subota, ili petak), ALI, u ponedeljak se opet ovi prave ludi da ne moze da se naruci zamena jer je nema, samo iz nekog drugog marketa da posalju, OK, saljite...
Zovem ja ujutru, jel stize moj TV, kazu NE, zasto bre ne, kao to ne ide tako, vi morate da vratite TV nama, i morate da ODETE po drugi TV, ali dzaba vam sve jer je taj na stanju sto ste videli neki vracen sa reklamacije i vise ih nema nigde (ajdeeee)!!
Ja pocnem da ubedjujem lika da imam pravo na zamenu jer zakon to predvidja da bez ikakvih pitanja imam pravo na zamenu, ne 3 dana posle, nego mesecima posle, kaze on mene nemojte vi mene da ucite ja znam bolje!! Tim recima, prepotentnim tonom, nemoj ti meni da solis pamet, "nemate vi pojma "gospodine" o pravilima" (kakav odnos sa klijentima jeeee...), vi mozete samo da dobijete drugi koriscen TV jer su oni svi FABRICKI TAKVI!!!!
Tu sam naravno poceo da se smejem i kulturno da zapitkujem da li je on normalan da tako nesto tvrdi da je to fabrika testirala svaki primerak po 100-inak sati, kaze ne bas ali svaki ima neko radno vreme, mozete dobiti neki drugi ali sa 60h, 80h, itd...
OK, dajte mi drugi sa manje od 100h i bez "burn in" fleke i nema problema ako i ima neki sat rada, lakse mi da pise 60h nego 106h i da ne pise gore Sport Klub, lik ce meni kao videcemo, nosite vi taj tv na SERVIS pa ako ne urade nista... WTF???
Pre 3 dana kupljen i sad ja da ga nosim u servis (najblizi mislim 50km dalje), i da cekam sta ce servis da kaze da li to zasluzuje zamenu, necu i dajte mi drugi TV, i vidim da sam vec smorio (i vas sigurno) :d i zatrazi mi broj telefona da mi javi kad stigne, mada ne moze da obeca nista, moze doci za nedelju dana, moze za mesec dana... Par meseci je proslo, niko ne zove, pokazali su da su SMRADINE jedne nekulturne manipulantske i prevarantske kojima NIKAKO NEDAJTE SVOJE PARE!!!!
Pozdrav svima i hvala na paznji uz izvinjenje na eventualnoj dosadi zbog duzine i nervoznog tona posta, razumite me...
 
pa ne razumem te?
Zasto lepo nisi vrati TV i trazio pare nazad. To po zakonu imas pravo a pogotovu zbog takvih stvari. Inspekciju pa nek oni gledaju sta ce i kako ce
 
imas onu temu televizori iz madjarske...
vracamo se u 90-te ***...
 
Odbili su da mi vrate pare jer sam prijavio ostecenje koje SERVIS mora da potvrdi, da bi se utvrdilo valjda da ga ja nisam sredio, sta li... A gospodja je zapela bas za taj jer je stvarno lep i slika je skroz OK, tako da ja nisam hteo probleme u kuci sa cimanjem po servisima.

Video sam tu temu, posle nedelju-dve buraz je nasao negde oglas nekog od tih likova, isto kupio Samsung ali LED od 37", mislim da rece da je taj TV kod nas 550€, njega je izasao ceeeelih 360€!!! Da sam sacekao malo i ja ili prosvrljao umesto da odem i kupim na vidjeno i da gospodja bude zadovoljna (veruj da zna da bude naporna ako se ne konsultuje)...
 
Poslednja izmena:
Pa zasto im nisi ostavio TV u radnji pa da ga oni posalju na servis?
Taj znak jel bio IR image retention koji je prosao ili burn in koji i dalje stoji na ekranu? Ako je ovo drugo posalji ga na servis.
 
E pa za tako skupu stvar nisi trebao zeni da das da odlucuje jer je vec pravilo da one kupuju tehniku po izgledu a ne po funkcionalnosti i performansama. I jos jedno pravilo: NIKADA ALI NIKADA ne uzimaj poslednji komad tehnike u radnji. Obicno je vraceno sa reklamacije, felericno itd.
 
Zato sto su oni odbijali svaku odgovornost sa svoje strane i slali me kod "BG bosa" ili u servis, ovo prvo mi je samo donelo obecanje za zamenu, vec sam rekao da mi je servis daleko, da imam losa iskustva sa servisima kojima izgleda ne postoji nista sladje u zivotu nego da prekorace 45 radnih dana na servisu (iako se zakon promenio i sad je 23 dana), zato sam pristao na zamenu... Koja NIKAD nije stigla!!
Da ne gresim dusu nije bio jak burn in, video sam ga samo dok sam gledao u njega na odredjenim pozadinama, u normalnom radu se ne vidi i to je ono sto je problem jer i da sam odneo u radnju morao bih po servisnom meniju da cackam da im dokazem nesto sto oni tupavi ne bi ni shvatili i samo bi odmahnuli rukom i opet prebacili na servis, kad me saterali vec u cosak pristao sam na zamenu samo da ne cekam na servis 2 meseca...


Znam ja to da zena ne treba da bira tehniku, promasio si poentu, ja sam odabrao TV po performansama i ceni, za te pare sam mogao da uzmem samo neki 32" slicnih performansi i zato nas je ta akcija privukla, ona se posle nije htela odvojiti od njega kad je vec bio kod nas, jer njoj nit smetaju radni sati, nit vidi burn in (kao sto rekoh ne vidi se u normalnom radu, skoro nimalo)!
A i to sam napisao da je TV bio jedan od 2, koji su navodno stigli juce a vec jedan rezervisan/prodat (verovatno nekom ortaku ili radniku), tada nisam znao da treba da sumnjam u to a i mala su radnja i nije mi delovalo verovatno da su dobili 7-10-15 komada i samo ta 2 ostala zadnja... I da bas zato ta 2 ostala jer ne valjaju, a i to rekoh da sam vec skoro resio da cekamo eventualno novu turu ali zbog ubedjivanja gospodje i radnika pristao na ovaj (kasnije se taj radnik ispostavio vrlo drzak svaki put na telefonu), lekcija naucena!!
 
Druze jednostavno se pomiri sa tim.106 sati i nije puno s obzirom da je vek trajanja te plazme preko 60000 radnih sati,to mu dodje nesto manje od 9 dana ako je recimo radio 12 sati dnevno.
Probaj da vidis sto manje mana na tom televizoru i bice ti lakse.Jednostavno u startu si sam sebi napravio problem,nisi kupio kako si zeleo i automatski slutio na nesto sto se pokazalo istinito nakon provere sa tvoje strane.
 
Mislim da imas pravo da vratis robu u prvih 7 dana od kupovine - nikakvi servisi, centrale u Beograd i ostali bakraci :trust:

Al' ako je zena zadovoljna, sto se ti nerviras? :p
 
Bas citam i razmisljam se. Samo si trebao da vratis TV i trazis novac nazad. To je tvoje pravo koja vazi 7 dana od dana kupovine. Ali posto nije bas toliko strasan burn-in... :)

U svakom slucaju, ovo im je super "reklama".
 
Poslednja izmena:
Ne važi tih 7 dana, sem ako prodavnica ima tu politiku. Medjutim, TV je oštećen. Treba da istraješ u insistiranju na zameni (što je isključivo tvoj izbor po zakonu, a ne popravka), ako nemaju, tražiš vraćanje keša i istrpiš 2 nedelje bez seksa.
 
Meh, nemam sad volje da ga secam tamo i ubedjujem da vrate pare, sta drugo i da kupim, a i proslo je vise meseci, tek kad sam izgubio svaku nadu sam resio da se cuje kakvi su VALjAROSI POKVARENI, mislio sam ljudi smo, relativno malo mesto i prijatan narod pa nece bas da zavrcu svoje sugradjane, izaci ce u susret jer sam vec kupio kod njih godinu dana ranije Panasonic plazmu 42" za kucu i sve je bilo OK, ali...
Ma kako smo ovaj stan krenuli da sredjujemo sve maler do malera, prvo parketari ne zavrse laminat (nisu zalepili lajsne po coskovima i oko stubova), pa likovi koji su malterisali nekako presekli kabal za kablovsku pa smo razvodili nove po stanu i krili onim lajsnama, pa "rodjak" ugradi kujnu bez nekih letvica koji drze stakla na vratancima, bez skrivaca ispod rerne, koju takodje nije ni ucvrstio (otvoris vrata i rerna izleti na tebe), pa lik za zaluzine nece da dodje 100 godina da zameni pisljivi podizac (ona cevcica sto se okrece) koji su pukli u roku od odmah, pa... Dodje mi lepo da se vratim u selo i odmorim od ovoga i ovakvih ljudi!!
 
Poslednja izmena:
Ja iz tvog pisanija mogu da zakljucim sledece:

1) Tehnomarket se ponasa odvratno prema musterijama, ali takvi su mnogi... vortaju dok ti se ne smuci.... jednostavno je to postalo praksa.
2) Treba da pocnes da nosis pantalone u kuci i obasnis lepsoj polovini par stvari... dok je jos vreme...
3) Vise vremena trebas da provedes na pecanju... evo i ja bih ti se pridruzio rado :)))
 
Potpuno razumem tvoju frustraciju i treba da napises nesto poput ovoga kada ti se dogodi, jer samo ce se tako mozda jednog dana promeniti odnos trgovaca prema potrosacima.

Ne razumem sto sedis i cekas par meseci, vec sto nisi isterao odmah sve do kraja, zapravo razumem i to pretpostavljam da te ljudskost i "dobrota" dovela do toga... No moras da razumes da ljudskost koju si pokazao da imas, neces izgubiti tako sto ces cimnuti ili zapretiti inspekcijom. Toga se moras osloboditi. Fino, stalozeno - govoris tiho i nosis psa sa sobom. No, ovo je prijateljski savet, ne kritika. :)

Nisam siguran, mislim da imas pravo u tih 7 dana po zakonu, a ne po praksi prodavnice da zamenis robu. Mislim bar tako meni vecina prodavaca naglasi od onih iz prodavnica donjeg vesa do tehnicke robe...

Drugo taj TV je neispravan i tu nema sta... Mozes i sada da ga zamenis, za kes ili drugi. Valjda...
 
Svakako da trebas da se cimas i isteras to do kraja. S' obzirom da su toliki smradovi nemoj da se libis da povedes inspekciju pa da vidis kako ce da budu pristojni i fini. Dobio si felericnu stvar i to mora da se zameni (na ovaj ili onaj nacin).
P.S. A zena nece crci dok se ne zameni tv. I da, nadam se da ce ovo odbiti mnoge koji su planirali tamo da uzimaju.
 
Poslednja izmena:
trebao si odmah otići tamo i zapretiti inspekcijom kad si video da će da muljaju ili lažu. ja sam tako završio sve probleme koje sam ikad imao, fala bogu nisam imao puno ali me nervira što je to jedini način u Srbiji kad ti se tako nešto desi.
samo treba ostati "ladan" u tim momentima kad im pretiš :D i odmah menjaju priču i nabacuju osmehe na lica.
 
Ortak je imao slicno neprijatno iskustvo u Merkatoru kada su ga muljali za neki fotoaparat koji je kupio, pa su na kraju jos i falsifikovali servisna dokumenta da ispadne kako je fotoaparat u redu i svasta nesto, nisu hteli da mu vrate ni pare, a jos su mu i fotoaparat uzeli, kao, nece da prihvati da je reklamacija resena uspesno. Epilog, dobio je novi fotoaparat, ali tek kad je doveo kevu koja je advokat, pa kad je krenula da bljuje vatru, odjednom se promenila prica. Na kraju ga je zvao glavni direktor Merkatora za Srbiju koji je tek kasnije obavesten o svemu, dobio je novi fotoaparat, a celu zvrcku su mu napravili neki smrljavci koji tamo rade i koji nisu nikoga obavestavali o tome, nego pokusali sami sve da zataskaju.

Zakljucak: U Srbiji ti radnici misle da su bog i batina, ali se cela prica odjednom menja kada uvedes trzisnu inspekciju i advokate u celu pricu, pogotovo ako je neka velika firma/kompanija u pitanju. Tuzno, ali definitivno ne mozes lepo.
 
Ma to s u slepci, mene jebavali za ruter koji je crko posle dva dana koji se i ne popravlja. Pa salji ovamo pa onamo.
Pa na kraju mi dadose drugi.
Da poludis od ovih nasih trgovina i trgovaca koji misle da ti daju iz svog dzepa.
 
Ja u zivotu nista nisam kupio u TM i nikada necu. Ovo je samo jos jedna od prica za koje znam da varaju kupce.
Jedna zena je kupila frizider u TM po ceni koja joj je odgovarala. Kada su isporucili frizider videla je da isti ne radi. Isporucen je pokvaren frizider. Ona je naravno odmah zvala radnju i objasnila o cemu se radi na sta su je zvali u radnju. U radnji su joj objasnili da frizider ne moze da ide na servis i ponudili zamenu. Ona je prihvatila zamenu jer joj frizider treba i model joj odgovara pa nema razloga da ne uzme drugi koji radi. E tu nastaje problem. Oni vise nemaju taj model i jedino sto mogu da urade je da joj daju skuplji uz njenu doplatu. Posto joj skuplji ne odgovara, jer zna koliko je spremna da plati frizider, trazila je novac nazad. Dobija odgovor da oni takve stvari ne rade i da to nije opcija. Moze ili da zadrzi frizider koji je kupila ili da ga zameni za skuplji. Probala je ona jos neke zalbe i gluposti, ali da neduzim pricu, na kraju je doplatila za skuplji. To je bilo pre zakona o zastiti potrosaca.
 
Ja u zivotu nista nisam kupio u TM i nikada necu. Ovo je samo jos jedna od prica za koje znam da varaju kupce.
Jedna zena je kupila frizider u TM po ceni koja joj je odgovarala. Kada su isporucili frizider videla je da isti ne radi. Isporucen je pokvaren frizider. Ona je naravno odmah zvala radnju i objasnila o cemu se radi na sta su je zvali u radnju. U radnji su joj objasnili da frizider ne moze da ide na servis i ponudili zamenu. Ona je prihvatila zamenu jer joj frizider treba i model joj odgovara pa nema razloga da ne uzme drugi koji radi. E tu nastaje problem. Oni vise nemaju taj model i jedino sto mogu da urade je da joj daju skuplji uz njenu doplatu. Posto joj skuplji ne odgovara, jer zna koliko je spremna da plati frizider, trazila je novac nazad. Dobija odgovor da oni takve stvari ne rade i da to nije opcija. Moze ili da zadrzi frizider koji je kupila ili da ga zameni za skuplji. Probala je ona jos neke zalbe i gluposti, ali da neduzim pricu, na kraju je doplatila za skuplji. To je bilo pre zakona o zastiti potrosaca.

I sta dalje pricati...
 
Ne važi tih 7 dana, sem ako prodavnica ima tu politiku. Medjutim, TV je oštećen. Treba da istraješ u insistiranju na zameni (što je isključivo tvoj izbor po zakonu, a ne popravka), ako nemaju, tražiš vraćanje keša i istrpiš 2 nedelje bez seksa.

zakon o zastiti potrosaca kaze da ima "7 dana od dana kupovine" pravo da vrati robu ukolik oje nezadovoljan radom proizvoda ili ako proizvod ima manu,ako je fals itd,to nema veze sa prodavnicom,veruj mi imam mnogo iskustva sa reklamacijama (nazalost) i 10 od 10 komponenti sam vracao i menjao za druge ili uzimao pare nazad u tom roku od 7 dana,nego se oni u profdavnici prave m....tavi pa ti pricaju kojekakve lazi kako to ne moze itd......ukoliko bilo ko ima problem sa nekom robom u prvih 7 dana,vratis se u prodavnicu i cak imas pravo da se pozoves na "nisam zadovoljan proizvodom" iako je on neispravan (govorim to zbog recimo mrtvih pixela gde ce ti 95% prodavnica zamerati na vracanju ako imas mrtav pixel,a tvoje je pravo da ne kupis monitor sa mrtvim pixelom,pa se pozoves na drugo-ne svidja mi se proizvod,tako sam ja uradio ),i oni moraju da ti izadju u susret,nema treceg,tj ima ali ako te zaj...bu-a poenta je sto ce svaki drugi prodavac to pokusati,pa ako prodje prodje,evo ja sam u jednoj prodavnici pre 3 nedelje menjao cak 3 monitora za 7 dana :D,prva dva su prosijavala a treci je imao mrtav pixel,poznata prodavnica je u pitanju a radi se o viewsonucu od 16k,menjao sam ga za drugi isti,na njemu je isto prosijavala slika,vratim ga opet sutradan,uzem kao 3 dell i na njemu mrtav pixel ,lepo ja kazem njima da cu ja menjati dok ne nabodem ispravan 100% jer imam pravo da ne primim fals monitor,a oni ce meni na to "mrttav pixel se ne racuna kao fals monitor" ??!!!%%%>>?? :laugh: boze a ja da puknem od smeha,moras da budes bezobrazan,ja njemu kazem "vidi zemljak",taj monitor je fals i ja necu da dam 16,17k za fals monitor,hocu samo 100% ispravan a nek on crkne za mesec dana,pa cu onda nositi u servis,i eto,za 7 dana iznesem 4 monitora tj ovaj cetvrti je ok,za ostale reklamacije da ne pisem trebace mi tri strane :)
 
Poslednja izmena:
Mislim da par vas preskace deo gde sam zvao BG i trazio od glavnih da mi objasne kako ja to ne mogu da zamenim kad je zakon drugaciji (objasnjavao sam slepcima u radnji i kad je zakon izasao i sta zakon kaze, nista ne prihvataju i samo sipaju uvrede kako nemam pojma), tako da otpada mogucnost da glava ne zna sta dupe radi pa ce da skoce da mi poklone novi TV kad vide ovo, znaju oni sve, 2-3 puta sam ih zvao, nisu reagovali, nece ni sad, ali ako im se smanji promet za 4-5% zbog ovakvih dogodovstina kao moja i gorepomenutih par, EKSTRA!!
 
Sve zavisi od firme. Negde radnici taje od direktora, a negde su i sami direktori takvi. Medjutim, svi oni idu na APP, ali se prica okrece ako krenes nekim konkretnim koracima u smislu inspekcije, angazovanja advokata, konsultovanja pravnika, udruzenja potrosaca i ostalo. Ne vredi im dopustiti da rade sta hoce, kako hoce.
 
Mislim da par vas preskace deo gde sam zvao BG i trazio od glavnih da mi objasne kako ja to ne mogu da zamenim kad je zakon drugaciji (objasnjavao sam slepcima u radnji i kad je zakon izasao i sta zakon kaze, nista ne prihvataju i samo sipaju uvrede kako nemam pojma), tako da otpada mogucnost da glava ne zna sta dupe radi pa ce da skoce da mi poklone novi TV kad vide ovo, znaju oni sve, 2-3 puta sam ih zvao, nisu reagovali, nece ni sad, ali ako im se smanji promet za 4-5% zbog ovakvih dogodovstina kao moja i gorepomenutih par, EKSTRA!!

ja tebe razumem ,ali razumi i ti da je ovde izgleda (nazalost) san svakog prodavca da uvalja skart jer ga ima garant preko 50%,krivi su uvoznici koji uvoze boga pitaj koju klasu u ovom slucaju tehnike,ja to sad malo posmatram na svoj nacin,da sad ne pricam o tome "zasto" se ovde uvozi sve sto je krsh i skart itd,to mora da se "uvalja nekom",ako prodavac u kutiji drzi monitor ili televizor koji ima manu ili bilo kakvu anomaliju a da pritom radi,on ti to nece reci nego ce ti prodati kao da je 100% ispravan,mene ne interesuje politika nase zemlje sto se tice uvoza itd,imam svoje pravo kao krajni kupac da kupim nesto sto radi 100% i tjao...ne interesuje me nista drugo,dok se neki vode politikom "uvozicemo C klasu jer je jeftinija i za to narod ima da da pare" (da ne govorim kako to nekad zan da bude i skuplje),ja bih bio presrecan kada bi postojala firma sa A klasom tehnike,pa nek je i skuplja,samo da je sve ispravno i da ja ne moram da idem kao sad u prodavnicu kao da idem na lutriju "kupujem nesto i za pultom u prodavnici dok dajem pare (tipa 400e) razmisljam-ocu li ubosti dobar-ispravan- primerak",to je zalosno i tuzno,bogami ja se svaki put kad nesto tako kupim vratim-cak je jednom doslo do toga da prodavcu kazem "ne izlazim iz prodavnice dok se moj problem ne resi",eto do toga je doslo,ali 100% sam bio u pravu......jos oni idu dotle da ako procene da mozgu da te zavlace da ce jos biti i bezobrazni pa se derati na tebe....:smash:
 
zakon o zastiti potrosaca kaze da ima "7 dana od dana kupovine" pravo da vrati robu ukolik oje nezadovoljan radom proizvoda ili ako proizvod ima manu,ako je fals itd,to nema veze sa prodavnicom,veruj mi imam mnogo iskustva sa reklamacijama (nazalost) i 10 od 10 komponenti sam vracao i menjao za druge ili uzimao pare nazad u tom roku od 7 dana,nego se oni u profdavnici prave m....tavi pa ti pricaju kojekakve lazi kako to ne moze itd......ukoliko bilo ko ima problem sa nekom robom u prvih 7 dana,vratis se u prodavnicu i cak imas pravo da se pozoves na "nisam zadovoljan proizvodom" iako je on neispravan (govorim to zbog recimo mrtvih pixela gde ce ti 95% prodavnica zamerati na vracanju ako imas mrtav pixel,a tvoje je pravo da ne kupis monitor sa mrtvim pixelom,pa se pozoves na drugo-ne svidja mi se proizvod,tako sam ja uradio ),i oni moraju da ti izadju u susret,nema treceg,tj ima ali ako te zaj...bu-a poenta je sto ce svaki drugi prodavac to pokusati,pa ako prodje prodje,evo ja sam u jednoj prodavnici pre 3 nedelje menjao cak 3 monitora za 7 dana :D,prva dva su prosijavala a treci je imao mrtav pixel,poznata prodavnica je u pitanju a radi se o viewsonucu od 16k,menjao sam ga za drugi isti,na njemu je isto prosijavala slika,vratim ga opet sutradan,uzem kao 3 dell i na njemu mrtav pixel ,lepo ja kazem njima da cu ja menjati dok ne nabodem ispravan 100% jer imam pravo da ne primim fals monitor,a oni ce meni na to "mrttav pixel se ne racuna kao fals monitor" ??!!!%%%>>?? :laugh: boze a ja da puknem od smeha,moras da budes bezobrazan,ja njemu kazem "vidi zemljak",taj monitor je fals i ja necu da dam 16,17k za fals monitor,hocu samo 100% ispravan a nek on crkne za mesec dana,pa cu onda nositi u servis,i eto,za 7 dana iznesem 4 monitora tj ovaj cetvrti je ok,za ostale reklamacije da ne pisem trebace mi tri strane :)
Važi...

Molim da mi pokažeš tačan član zakona (bilo kog, ne mora ZZP), koji to govori za robu kupljenu u prodavnici, lično, a ne na daljinu.

I meni su rekli da, ako u prvih 7 dana se pojavi neki mrtav piksel, da mogu da vratim, ali to je pogodnost koju prodavnica daje dodatno, i povećava prava kupca više od zakona, što je potpuno legalno. Ako to izjave pre kupovine, onda je obavezujuće, ako ne izjave ili objave, nikom ništa, zakon ne primorava.
 
Poslednja izmena:
Zemo nisi trebao da odustanes tako lako.Da sam bio na tvom mestu svaki dan bih isao tamo i dizao galamu pred ostalim kupcima.Posle 10-15 dana rekli bi "daj da skinemo ovu budalu sa ....." i verovatno bi resili reklamaciju.No jos uvek nije kasno,da sam na tvom mestu ovo bih razglasio na svim it forumima i lepo ubacio sve linkove u jedan mail koji bih prosledio ovima u TM.Pa ako im odgovara ovakva vrsta reklame...
 
Važi...

Molim da mi pokažeš tačan član zakona (bilo kog, ne mora ZZP), koji to govori za robu kupljenu u prodavnici, lično, a ne na daljinu.

I meni su rekli da, ako u prvih 7 dana se pojavi neki mrtav piksel, da mogu da vratim, ali to je pogodnost koju prodavnica daje dodatno, i povećava prava kupca više od zakona, što je potpuno legalno. Ako to izjave pre kupovine, onda je obavezujuće, ako ne izjave ili objave, nikom ništa, zakon ne primorava.

eee pa evo vidis,ti si sad u principu rekao isto sto i oni ,tj to hoces da kazes da ne postoji zakon za pixele,i ne postoji,postoji zakon da ako nisi zadovoljan robom mozes da je vratis u roku od 7 dana,a taj pixel ne reklamiras kao pixel,pazi,imas fiskalni racun i garanciju,kutiju,sve uredno,kupis dodjes kuci a ono mrtav pixel, ja vratim i kazem "dobio sam ekran sa mrtvim pixelom,moje je pravo da taj ekran ne prihvatim,bez obzira na garanciju o mrtvacima",jer ispadne onda da ti kad kupis monitor/tv "moras" da uzmes onaj koji prodavac izvuce "random" iz police,to je nesto drugo,prodavnica ima svoju politiku a ovo sto sam ja rekao je vise vezano za zakon o zastiti potrosaca,znaci ne radi se o politici prodavnice,evo cim nadjem clanak postavicu ;)
 
Ili potvrdi svoj stav da je tih 7 dana zakonski rok eksplicitno napisan u zakonu ili ne iznosi tu tvrdnju više.

I ja smatram da je mrtav piksel neispravnost i reklamirao bih i posle tih 7 dana, ali to nema veze sa ovom tvojom tvrdnjom, to je kvar kao i svaki drugi, nevažno u kom roku je nastao. 7 dana NE POSTOJE. Ima ih samo ako je kupac obavešten o njima PRE kupovine.
 
Ja sam par puta ulazio u Tehnomarket (koji se vidim zbog dobrog poslovanja zatvorio u mom gradu) da kupim sitnije stvari. Trebalo mi je 10 minuta da dodjem do nekog koga mogu nesto da pitam. Svi se prave ludi i "prebacuju" posao na drugog. Rekoh sebi ovde vise necu da kupujem. Kupio sam skuplji TV preko Tehnomanije, telefonom :) i da kucnem u drvo - super radi. Da se nedaj boze nesto desi, udavio bih ih dok ne poprave. Mene moje musterije kontaktiraju za svaku sitnicu, pa mogu i ja druge.
 
Već je verovatno par puta pomenuto da je jedna od grešaka ostaviti takvom ološu da oni tebe zovu pa da čekaš ko zna dokle. I ne samo u ovoj temi nego sam se načitao takvih slučajeva svuda a i po benču a verovatno će i ubuduće biti sličnih tema... Mora im se sesti na kičmu pa proceniti po njihovom ponašanju hoćeš li uspeti sam da isteraš ili mora da radi inspekcija.
A i čim su počeli da muljaju sa daljinskim bez baterija i ugasili tv odmah sam naslutio šta će biti :mad:, more ne bih im dao pare dok se panel ne proveri pa ne znam koja da je radnja. Ti televizori drndaju tu po ceo dan da navlače neuku masu a kad treba malo da se zagleda odmah druga priča, uh što sam se iznervirao :mad:.
 
Nazad
Vrh Dno