Šta je novo?

voodoo3..al zver

Posto si poklonik 3dfx-a, kazi mi koji su ti se driveri pokazali najstabilniji i najkompatabilniji u igrama na WinXP SP3 ali za Glide i OGL. Ja imam neke moje kombinovane sa nanjnovijim bibliotekama i full 3dfx tray opcije, D3D svaki radi ali pola Glide i OpenGL igara trokira (mrljotine, zakucavanje) posto je OS maltene nov da je to SP1 mozda bi i islo. Prepruci mi par igara iz 2000-2001 ali da podrzavaju pre svega Glide 32bit color paletu (za V5)

I to sam vec izjavio. SFFT 1.0 - 1.5 biraj ago sto ti drago. Meni licno najbolje radi V1.3, jer iz nekog razloga V1.5 puca povremeno pa sam morao da ga reinstaliram svakih par dana. Ruku na srce, 3dhq drajveri su takodje bili izvanredni, ali su osetno sporiji u odnosu na SFFT (narocito u UT'99).
 
narode......
postavih temicu da mi se preporuci najbolji drajver za win98..v3
zasto svaka voodoo tema zavrsava sa v5 parstotinahiljada??????
meni je fazon da igram igrice do 2001.nebitan mi 1080p.mnogo odoste u off:bottle:
 
Ne znam gde bih mogao uploadovati moje drajvere. Ja sam prepravljao neke konfiguracione parametre, naravno mora se ispodesavati 3dfx tools, i birao biblioteke. Na kojoj verziji OSa koristis V5?

I to sam vec izjavio. SFFT 1.0 - 1.5 biraj ago sto ti drago. Meni licno najbolje radi V1.3, jer iz nekog razloga V1.5 puca povremeno pa sam morao da ga reinstaliram svakih par dana. Ruku na srce, 3dhq drajveri su takodje bili izvanredni, ali su osetno sporiji u odnosu na SFFT (narocito u UT'99).
 
narode......
postavih temicu da mi se preporuci najbolji drajver za win98..v3
zasto svaka voodoo tema zavrsava sa v5 parstotinahiljada??????
meni je fazon da igram igrice do 2001.nebitan mi 1080p.mnogo odoste u off:bottle:

I rekosmo ti za V3 i win98 drajver je 3dhq driver 1.08. Neces se pojakati. :)

@miq V5 radi na DOS 6.0, Win98 SE, WinXP SP3 i Ubuntu HH.
 
Ne znam da li si primetio da u novom Knoppix 6 nema efekata za prozore kao kod ostalih kartica. Takodje Vista, Win7 i Win 2008 Server daju brljavu sliku u servisnom meniju (tamo gde je recimo WinDiag test za memoriju) dok instalacija i sam windows imaju sliku normalno. I jos nesto kod mene svaka druga Glide i OGL aplikacija (i SolidWorks 2009) ne rade tj izbaci texturiranu sliku i zezne prikaz...pre par godina kada sam koristio na SP1 je sve to radilo...ne znam zasto samo D3D radi savrseno dok ostalo nece? Bila je pre toga na istom Winu GF2MX i R8500 ali sam ocistio drivere sa drivercleaner. Jednostavno ti modovi ne rade kako treba ili texturira ili zamrzne ili izbaci...kapiram da je drajver ali sam stavljao jos jedan i isto...ili mozda nesto sa opcijama u 3dfxtools. Da je karta riknula ne bi radio D3D bez greske...znaci skoro uvek kada se pojavi 3dfx logo ta aplikacija ne radi...a mrzi me da menjam OS, pa pitam imas li predstavu da to resim bez da sve upucavam...znam da je radilo pre par godina korektno i u tim rezimima

Davno je bilo kada sam to pikao na V3000 pa me zanima sta mogu da igram pod DOSom da podzrava karticu, ne secam se ni kako tu uospte stimaju drajveri ili pak aplikacije same prepoznaju arhitekturu. Ne znam ni pod cim sam igrao Quake2, Duke Nukem, Redneck Rampage, Blood, Hexen, Pandemonium, Twisted Metal...ili to bese DOS prompt iz Win9X. Davno bilo a od kako je 3dfx umro kao i svkai fan prestao sam da se igram :(

I rekosmo ti za V3 i win98 drajver je 3dhq driver 1.08. Neces se pojakati. :)

@miq V5 radi na DOS 6.0, Win98 SE, WinXP SP3 i Ubuntu HH.
 
Poslednja izmena:
narode......
postavih temicu da mi se preporuci najbolji drajver za win98..v3
zasto svaka voodoo tema zavrsava sa v5 parstotinahiljada??????
meni je fazon da igram igrice do 2001.nebitan mi 1080p.mnogo odoste u off:bottle:
Kao dugogodisnji korisnik V3 tvrdim da je za win 98 ubedljivo najbolje resenje zvanicni poslednji driver 3dfx-a 1.07 a bio je dobar i 1.05. Third party driveri ti nece doneti nista znacajno a sa ovim driverima sve ce da radi kao po loju (ono sto moze da radi) a apsolutno sve igre izasle do i zakljucno sa 2001 ce raditi vrlo dobro. Radice i lep broj nekih nesto kasnije izaslih. Za XP najbolji je amigasport driver - vidi na 3dfxzone.it.
 
Poslednja izmena:
Kao dugogodisnji korisnik V3 tvrdim da je za win 98 ubedljivo najbolje resenje zvanicni poslednji driver 3dfx-a 1.07 a bio je dobar i 1.05. Third party driveri ti nece doneti nista znacajno a sa ovim driverima sve ce da radi kao po loju (ono sto moze da radi) a apsolutno sve igre izasle do i zakljucno sa 2001 ce raditi vrlo dobro. Radice i lep broj nekih nesto kasnije izaslih. Za XP najbolji je amigasport driver - vidi na 3dfxzone.it.

1.07 nisu bili bas najbolji, ogl je bio sporiji nego u 1.04 cak i
bilo je zakucavanje u Colinu 2. Cesto mogu da se koristite stariji
glide3x drajveri u kombinaciji sa novijim OpenGL-om. Brzi glide3x
brzi OpenGL..
Kol'ko se secam najbrzi glide3x je bio u 1.04.07, al' to je vec duza
prica.

joc:
narode......
postavih temicu da mi se preporuci najbolji drajver za win98..v3

Za Win98 korist 3dfx 1.05 drajvere i po meni to je otprilike
3dfx best off :) ako neces da se bakces sa kombinovanjem drajvera. :wave:
 
1.07 su popravljali probleme sa nekim igrama ali naravno izazivali druge. da tacno je za Collin 2 i 1.07 secam se vrlo dobro. 1.05 bi trebalo da rade bez problema u svakom slucaju. 1.05 i 1.07 pa menjaj. sa brzim procesorom se nece osetiti razlika koje god drivere da koristis. Za collina 2 obavezno 1.05. Za najlepsi moguci prikaz podesiti u 3dfx tools sve neophodne parametre (googlaj). Po defaultu neke stvarcice dolaze iskljucene radi brzine ali sa kako rekoh brzim procesorom slobodno ukljuciti sve na max ;).
 
Poslednja izmena:
Za najlepsi moguci prikaz podesiti u 3dfx tools sve neophodne parametre (googlaj). Po defaultu neke stvarcice dolaze iskljucene radi brzine ali sa kako rekoh brzim procesorom slobodno ukljuciti sve na max ;)

Za najbolji 3d prikaz dovoljno je podesiti 3d filter quality na 2x2(sto bi bilo High
u 3dfx Toolsu, stavka Automatic zadrzava 2x2 filter sve do rezolucije 1024,
u visim rezolucijama se automatski prebacuje u 4x1 mod, sto znaci losiji prikaz,
bolje performanse, dok kod Normala ce uvek biti 4x1) i poigrati se sa LOD-om,
ne secam se da je bilo iskljucenih stvarcica, sem sto se mogu dodati neke u
registry da bi se poboljsale performanse..
 
Evo, sto se tweakovanja V3 tice - odavde postaje zanimljivo i korisno:

http://www.techspot.com/tweaks/voodoo3/v34.shtml

Ma nema pojma, na Voodoo3 22bita su uvek prisutna(32bita interno
- 22bita output), bez obzira sta trtljaju. Zato je Voodoo3 uvek imao
bolji prikaz u 16bitnom modu od bilo koje karte..znaci sta god podesio
22bita ne mozes da iskljucis/ukljucis jedino mozes da kontrolises neke
efekte kao dim, alfa-blendove oblake, refleksije...da izgledaju bolje.

Jedino sto se secam da je stvarno bilo iskljuceno jeste drugi TMU na Velocity100,
koji se lako mogao upaliti jednostavnim reg tweakom.
 
Jedino sto se secam da je stvarno bilo iskljuceno jeste drugi TMU na Velocity100,
koji se lako mogao upaliti jednostavnim reg tweakom.

I mizernih 8mb RAMa, odnosno 7.5mb = tek toliko da colin ne radi :( Zbog toga nisam nikad ni igrao colina. Iz principa :smoke:
 
Dobro bre momci, sto mi ne odgovoriste na poslednji/pretposlednji post :smoke: ???
 
Ne znam ni pod cim sam igrao Quake2, Duke Nukem, Redneck Rampage, Blood, Hexen, Pandemonium, Twisted Metal...ili to bese DOS prompt iz Win9X. Davno bilo a od kako je 3dfx umro kao i svkai fan prestao sam da se igram :(

ajd da ti ja odgovorim sha mogu iako nisam neki gamer
mogao si da igras samo pod win95+ obzirom na datume nastajanja igara
Svi kvejkovi ce da ti rade na v5 u winXP i nizim
Quake4 na v5 http://www.3dfxzone.it/news/puntatore.php?uid=3157
Redneck pod winxp sa ovim patchem http://bozzap.googlepages.com/RedneckRampageWinxpFixPatch.rar
ove ostale neznam al pretpostavljam da ako nemozes da ih startujes u kompatibiliti modu 95/98 onda upotrebi DosBox http://www.dosbox.com/

Ne znam gde bih mogao uploadovati moje drajvere.
http://www.sendspace.com/
registruj se (da bi file ostao "ziv" mora da ima bar 1dl mesecno)
 
Sto se tice Pandemoniuma radi pod Win98 u Glideu ali samo
sa Voodoo1 i Voodoo2(uz mali mod) ali sa V3/4/5 ne radi.

Jedino radi uz glide wrapper dgVoodoo i to ne bas najbolje.
 
Ma nema pojma, na Voodoo3 22bita su uvek prisutna(32bita interno
- 22bita output), bez obzira sta trtljaju.

Nisam bas siguran da si u pravu. Imam Voodoo 3 kartice od 2000 godine i mislim da sam isprobao bukvalno svaki driver i igru koju moze da pokrene V3. da bi dobio "externo" 22-bitni kvalitet trebalo bi uraditi kako covek pise. Razlika se ne vidi svuda naravno zato je tesko i oceniti radi li ili ne.
 
Ne znam da li si primetio da u novom Knoppix 6 nema efekata za prozore kao kod ostalih kartica. Takodje Vista, Win7 i Win 2008 Server daju brljavu sliku u servisnom meniju (tamo gde je recimo WinDiag test za memoriju) dok instalacija i sam windows imaju sliku normalno. I jos nesto kod mene svaka druga Glide i OGL aplikacija (i SolidWorks 2009) ne rade tj izbaci texturiranu sliku i zezne prikaz...pre par godina kada sam koristio na SP1 je sve to radilo...ne znam zasto samo D3D radi savrseno dok ostalo nece? Bila je pre toga na istom Winu GF2MX i R8500 ali sam ocistio drivere sa drivercleaner. Jednostavno ti modovi ne rade kako treba ili texturira ili zamrzne ili izbaci...kapiram da je drajver ali sam stavljao jos jedan i isto...ili mozda nesto sa opcijama u 3dfxtools. Da je karta riknula ne bi radio D3D bez greske...znaci skoro uvek kada se pojavi 3dfx logo ta aplikacija ne radi...a mrzi me da menjam OS, pa pitam imas li predstavu da to resim bez da sve upucavam...znam da je radilo pre par godina korektno i u tim rezimima

Davno je bilo kada sam to pikao na V3000 pa me zanima sta mogu da igram pod DOSom da podzrava karticu, ne secam se ni kako tu uospte stimaju drajveri ili pak aplikacije same prepoznaju arhitekturu. Ne znam ni pod cim sam igrao Quake2, Duke Nukem, Redneck Rampage, Blood, Hexen, Pandemonium, Twisted Metal...ili to bese DOS prompt iz Win9X. Davno bilo a od kako je 3dfx umro kao i svkai fan prestao sam da se igram :(

Sto se tice linuxa, ubuntu podrzava V5 out-of-the-box i rade odredjeni, manje zahtevni efekti. Ruku na srce, nisam probao compiz-fusion, ali imam neki osecaj da ne bi radio. Sto se tice OGL programa - za to koristim ATI FireGL T2 (modovani R9600 mobility) i nije mi nikad ni na pamet palo da probam V5 za tako nesto. 3dfx je za igranje i uzivanje a ne za razvoj. Ipak je to kartica stara 10 godina. Stvarno si egzibicionista :D

Igrice: Duke nukem radi samo 2D i pod DOS4GW (cist DOS). Isto vazi i za Redneck Rampage, blood i hexen. Redneck Rampage ima i 3dfx mod, ali je isti bio cista sprdnja. Interesantno, za Q2 se ne secam da li radi pod DOSom ali u windozi je radio garant :)

Naravno sve te (novije) DOS igrice rade i pod windowsom u DOS promptu.
 
Nisam bas siguran da si u pravu. Imam Voodoo 3 kartice od 2000 godine i mislim da sam isprobao bukvalno svaki driver i igru koju moze da pokrene V3. da bi dobio "externo" 22-bitni kvalitet trebalo bi uraditi kako covek pise. Razlika se ne vidi svuda naravno zato je tesko i oceniti radi li ili ne.

Uporedi Voodoo3 prikaz u 16bitnom modu u bilo kojoj igri (bez ikakvog tweakovanja)
sa nV/ATI kartama videces da je tako. Tu ces videti fundamentalnu razliku izmedju
16 i 22bita i tu razliku nije tesko primeteti, sva ostala podesavanja, kao sto rekoh,
cine sliku jos boljom ali ne toliko kolika je razlika izmedju 16 i 22bita zato ti je tesko
videti tu razliku.
 
Interesantno, za Q2 se ne secam da li radi pod DOSom ali u windozi je radio garant :)
eh Darko pa to ti je kao da nista neznas o Voodoo karticama
jer "svetsku slavu" 3dfx-u su donele Voodoo1 i Quake
Red Annihilation was a Quake competitive eSport event, sponsored by Microsoft, held in May 1997. The winner, Dennis "Thresh" Fong, took home John Carmack's Ferrari 328 GTS cabriolet as the offered prize
http://www.youtube.com/watch?v=d3iS3k-e-Pc
i naravno Voodoo2 i Quake2
Professional Gamer League Season 3 11/98
Location: San Francisco, California
Duel Results:
1. Dennis 'Thresh' Fong (Berkely, Cali): $8,500

In October 1998 there was an international LAN tournament at the Playing Fields in London. It was called Quakeadelica and it was intended to pit the best player of the US against the best in the UK. The star from America was the all-conquering Thresh. Thresh had an unbeaten record and played with a ruthless determination and never lost his head. The American duel scene was far more advanced than in the UK, and they had gained a lot of experience in the PGL (Professional Gamers League), which offered large cash prizes to the winners.
http://www.youtube.com/watch?v=QSpv76eldXw
kao i Dennis "Thresh" Fong
koji je od para od Ferarija napravio cuveni u to doba gamerski site http://www.firingsquad.com/
a ako pogledas koji PC i video kartice je imao Thresh mislis da su gameru u svetu zeleli nesto slabije od najboljeg igraca sveta QuakeWorlda i Quake2 tog doba ;)

1. Pentium II 450
2. Abit BH6 Motherboard
3. 128MB PC-100 RAM
4. IBM 9GB 7,200 RPM UW-SCSI Hard Drive
5. 32x IDE CD-ROM
6. Adaptec 2940 UW-SCSI Adapter
7. Diamond Monster 3D Voodoo2 12MB x2 (SLI)
8. Diamond MonsterSound MX300
9. Sony Multiscan 500PS 21" Monitor
10. Sony MDR-V600 headphones
11. Cambridge Soundworks Microworks Speakers
12. Microsoft Intellimouse USB
13. Keytronic Lifestyle keyboard

i naravno Quake2 neradi u dosu ;)
 
Evo razlike izmedju Radeona 8500 16bita i Voodoo3 22bita:
 

Prilozi

  • Radeon 8500.jpg
    Radeon 8500.jpg
    140.4 KB · Pregleda: 113
  • Voodoo3 3000.jpg
    Voodoo3 3000.jpg
    145.5 KB · Pregleda: 111
Na Radeonu isprane boje ali mnogo veci draw distance :).
 
Na Radeonu isprane boje ali mnogo veci draw distance :).

Ma ni po jada sto su isprane boje, nego sto su teksture isprane. E tu dolazi na videlo prava moc negativnog LOD biasa.
 
Upravo tako, nema magle...

Ali 22bit nije ni postojalo ni u kom slucaju. To je samo naziv za Voodooovih 16b. Nema tu nikakve interne konverzije vec je jednostavno u drajverima iskorscen max. opseg boja kao 2na16=65534 a "dubina" koloritne game je ostvarena posebnim algoritmima sencenja. Dakle, 22bit je samo marketinski naziv za 3dfx GLide 16bitni prikaz koji je uveo u nomenklaturu licno cuveni Gary Tarolli. Nemojte da se zavaravate pricama to je "plane" 16bit mode. To sto je RAMDAC pumpao RGB787 smatralo se za upsacaleovanih 16+6=22bit. Zargonski i tehnicki se to zvalo 22bit a zapravo je to nativni 16bitni mod, bas kao sto necete videti razliku izmedju 24/32bit


To je cini mi se bug u drajverima pa kod ATIja nema magle..
 
Poslednja izmena:
bas kao sto necete videti razliku izmedju 24/32bit

Naravno da nece zato sto 32bitni mod nosi identican broj boja
tj. 24bita + 8 bita za alfa kanal :)

Nemojte da se zavaravate pricama to je "plane" 16bit mode

Trebas uporediti, masinu pored masine, jedna sa Voodoo druga sa TNT
i videces da Voodoo3/4/5 proizvode vise od 65536 boja u bilo kojoj igri
u 16bitnom modu. Nemoj da poredis Voodoo 16bit vs Voodoo 22bit jer to ne mozes..

We do a form of "decompression" on the video output. Thus, it is possible to generate more than 65536 colors of output. In fact, we can display approximately 4 million colors and hence the *accurate* 22-bit color claim.
Gary Tarolli (CTO/3dfx)
 

Prilozi

  • TNT2 16bit.jpg
    TNT2 16bit.jpg
    375.5 KB · Pregleda: 83
  • Voodoo3 22bit.jpg
    Voodoo3 22bit.jpg
    332.3 KB · Pregleda: 84
  • TNT2 32bit.jpg
    TNT2 32bit.jpg
    211 KB · Pregleda: 84
Naravno da nece zato sto 32bitni mod nosi identican broj boja
tj. 24bita + 8 bita za alfa kanal :)



Trebas uporediti, masinu pored masine, jedna sa Voodoo druga sa TNT
i videces da Voodoo3/4/5 proizvode vise od 65536 boja u bilo kojoj igri
u 16bitnom modu. Nemoj da poredis Voodoo 16bit vs Voodoo 22bit jer to ne mozes..

jao jao jao heretic2... kako je to ludilo od igre!!!! strašno, opet mi se igra!
 
Ima li neko ideju zasto mi na V5 savrseno radi D3D a Glide svaka druga igra zakuca na pocetku nakon ucitavanja 3dfx logo ili texturira sliku skroz??? Imam XP service pack 3 i nove SFFT drajvere.
 
Ima li neko ideju zasto mi na V5 savrseno radi D3D a Glide svaka druga igra zakuca na pocetku nakon ucitavanja 3dfx logo ili texturira sliku skroz??? Imam XP service pack 3 i nove SFFT drajvere.

SFFT drajveri moguc problem, si probao poslednje oficijelne 3dfx drajvere za
Voodooo5?
 
Evo kako izgleda Voodoo EdgeAA..
Cim nabavim Voodoo3/4/5 PCI nastavicu sa projektom ;)

Obratiti paznju na vrh krova..

No AA.jpg

2xRGSS.jpg

EdgaAA.jpg
 
Jel sam to grabujes slike? Edge AA je bio super, cak i dovoljan, a to je podrzavao i V3. Ne znam za pretece. Ma Vodoo 16bit uz AA je davao sliku bolju nego drugi brand 32bit AA+AF

Nisam menjao drajvere jer je sistem propao, moram najpre to. Pre par godina je radilo sve OK, ne verujem da od stajanja moze da rikne jedan rezim hardverski, pogotovo ne GLide :)


Evo kako izgleda Voodoo EdgeAA..
Cim nabavim Voodoo3/4/5 PCI nastavicu sa projektom ;)

Obratiti paznju na vrh krova..

Pogledajte prilog 52225

Pogledajte prilog 52226

Pogledajte prilog 52227
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno