Šta je novo?

Visual Studio 2005 Beta 2

H_Fusion

Slavan
Učlanjen(a)
28.05.2004
Poena
319
Da li je neko mozda download-ovao ovu verziju i da li bi mogao da mi je da?

Hvala.

ona radi samo pod win xp sa service pakom 2, u suprotnom nece raditi

pozdrav

Losa je. Danas sam skinuo en_vs_2005_team_suite_dvd_beta2.iso i videcemo kakav je. Za standard verziju kazu da nema pola potrebnih stvari. Ja ne koristim VS tako da nemam pojma sta fali, ali mi tako kazu ortaci koji ga koriste. Javicu ti kakav je suite. Poz ;)

Zaboravio sam da kazem da je velicina standard verzije 2921.1mb a suite verzije 3841.9mb pa ti vidi sam da li je primetna razlika ili ne.

Da, u standard verziji zaista nema nekih stvari koje, po mom misljenju, svima trebaju. Tipican primer je podrska za unit testing. To su trebali cak i u ove Express verzije da ubace.

jel ima 64-bitni kompajler, jer sam cuo da VS 2005 ce ga imati

pozz.

Upravo sam pricao sa programerom i rekao da je da team suite verzija mnogo bolja ...

Samo sa microsoftovog sajta mozes to da skines uz pomoc njihovog nekog programa. Moras da imas njihovu licencu da bi to uradio.

zendraqla je napisao(la):
Samo sa microsoftovog sajta mozes to da skines uz pomoc njihovog nekog programa. Moras da imas njihovu licencu da bi to uradio.

Bio tamo, moze da se naruci kao deo beta experience programa i to cini mi se for free odnosno samp shipping & handling troskovi. Istina da ga nema za download osim za ljude koji imaju MSDN pretplatu, znaci jos nije public beta ali bi trebalo da bude i toga. Cini mi se da ovo sve znaci da cemo se nacekati 64-bitnog softvera.

Kako mislis da cemo se nacekati. Pa vec ima skoro ceo Microsoftov 64-bitni program.

zendraqla je napisao(la):
Kako mislis da cemo se nacekati. Pa vec ima skoro ceo Microsoftov 64-bitni program.