Šta je novo?

Visual Basic 6 na Saobracajnom fakultetu

Stefan1

Čuven
Učlanjen(a)
05.09.2003
Poena
649
Zdravo svima.
Obracam se sa malo neuobicajnim pitanjem.Studiram Saobracajni fakultet 2.godina i imamo predmet "PROGRAMIRANJE" u kome cemo uskoro poceti da ucimo Visual Basic.
Interesuje me posto sa tim programom nisam imao nikakvih kontakakta da li je tezak,mislim tezak za ucenje(Pisanje programa)da li se nabavlja na CD-U i slucajno da nema mozda neko na forumu ko je student(ili studirao)Saobracajni fakultet da mi kaze svoja iskustva sa tim predmetom
Unapred svima hvala
:happy:

Ja sam student Saobraćajnog fakulteta, 4. godina (nadam se da ću da upišem 5. posle nedeljnog roka). Ne mogu ti mnogo pomoći jer se Visual Basic uči od prošle godine, do tada se polagalo na pascalu, c-u ili fortranu. Valjda znaš nekog starijeg kolegu, majku mu.

Zadaci su ostali isti (uglavnom neke zafrkancije sa matricama, određivanje zbira cifara nekog broja, konvertovanja iz binarnih u dekadne brojeve...), samo sad to mora da se radi uz pomoć Visual Basica. U suštini mislim da samo 15% ljudi prođe tako što stvarno zna da nešto izpogramira a ostali nekako uspeju da prepišu (to je po meni ogromna misterija kako i od koga). Najgluplje je što se prvi deo ispita radi na papiru, pa samo ko prođe stigne do kompjutera. O težini ispita ne znam šta da ti kažem. Meni je bilo lako, ali mnogima teško. Baš kao i Engleski. Najgore je što su predavanja slaba, niti se radi ono što ima na ispitu, niti postoji šansa da se na njima nauči takva materija bez iskustva iz srednje škole.

I da, Visual Basic 6 se nabavlja na cd-u type;

VB nije nista tezi od ostalih..samo treba malo da udjes u stos i videces da je mnogo bolji od pomenutih jezika...istaliras i MSDN (fenomenalan help , na 3-4 CD)...debagovanje je mnogo lakse....znaci nije frka, mada se nadam da znas nesto vec od pomenutih jezika jer u tom slucaju je mnogo lakse :mrgreen:
Ma opusteno, videces... cheers