Šta je novo?

[Vip] tehnička podrška

tamash

Slavan
Učlanjen(a)
04.01.2007
Poruke
455
Poena
319
Generalno sa Vip-om nemam problema, zadovoljan sam signalom i sa paketom koji plaćam. Ali zaposleni su katastrofa, a i generalno podrška. Prvo što su neprofesionalni, drugo što su im komercijalisti neinformisani. Ne sviđa mi se što npr. na Facebook-u šta god im napišeš na wall a da nisu reči hvale, odmah brišu. Ako hoćeš da ti odgovore, ili da ti ostane post, moraš da ih hvališ na sva usta i da ih mažeš medom. Već godinu dana sam na Vip-u pod ugovorom, i od početka neki problemi sa njihovim uslugama. Da ne bih dužio, neću sve probleme pisati, jel bilo pa prošlo, ali ovaj mi je baš interesantan, pa reko da podelim sa vama. Stanje na računu nekad proveravam, nekad ne, nekad češće a nekad ređe. A sad slučajno naiđem na nešto zanimljivo. Treći dan obračunskog perioda dobijem stanje da imam pored nešto sitno potrošenih smartova i 110 dinara. To mi je bilo sumnjivo, jel sam znao da nisam koristio telefon. Nazvao sam ih i rekao u čemu je problem, rekli su mi da ne mogu da vide zbog čega su ti troškovi pa da nazovem sutra. Tako sam ih ja nazvao još dava puta i poslednji put su mi rekli da ne mogu da provere, jel se stanje na računu ne proverava kod nas u državi, i da će mi se oni javiti kad se sazna o čemu se radi. Naravno niko mi se nije javio, a meni posle par dana nestalo tih 110 dinara sa računa. Ko je sad tu lud. To znači da ako ne proveravate stanje redovno, oni vam nabace neke dodatne troškove.
 
Nazad
Vrh Dno