Šta je novo?

[VIP] sms_fail

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

koba

Slavan
Učlanjen(a)
11.02.2009
Poruke
54
Poena
309
upravo sam od agenta vip centra saznao nekoliko za mene neverovatnih cinjenica
zvao sam da se zalim da sam dobio dve sms poruke poslate 3.04. oko 22h tek sledeceg dana tj noci, dakle 4.04. izmedju 4h i 5h (nisu bile bitne ali su me probudile, pa hajde, nije strasno)
ali, ocekivao sam jako bitan sms koji je poslat takodje sa vip korisnickog broja prosle noci 4.04 u 00:45 i koji jos uvek nisam dobio
takodje, danas sam dobio 5, 6 sms-ova bez ikakvih problema i kasnjenja ali 3 sms-a poslata pre 2 sata jos uvek nisam dobio kao i jos jedan koji sam poslao sam sebi sa drugog telefona preko 064 mreze pre otprilike sat vremena kao test
elem, od agenta vip centra posle zalbe saznajem sledece:
oni imaju zakonski rok da sms poruku isporuce u roku od 24 sata (iskreno za ovako nesto prvi put cujem) sto znaci da nemam pravo na zalbu u vezi sa tih nekoliko sms-ova koji su kasnili po par sati, a sto se tice tog sms-a koji kasni duze od 24h i koji jos uvek nisam dobio imam pravo na "zalbu" u smislu pomoci njima da isprave gresku u sistemu ako je do nje doslo i to tek nakon sto mi oni posalju test poruku i ako nju ne dobijem u roku od 24h
dakle, bez obzira da li sam pretrpeo materijalnu, moralnu ili bilo kakvu drugu stetu cak i po tom glupavom zakonu od 24h dostave (ako takav zakon uopste postoji) ja od toga nemam nikakvu satisfakciju osim pomoci vipu.
jesam li ja lud ili ovde nesto bas nije u redu?
da li je jos neko imao slicno iskustvo?

ps. ceo dan ne uspevam da proverim stanje na racunu, a pokusao sam bar dvadesetak puta. sve sto dobijam je ono: "obrada vaseg zahteva je u toku. molimo vas da sacekate sms potvrdu" od koje nema nista :mad::mad::mad:
 
SMS nikada nije smatran za neki naročito pouzdan servis, tako da mi je sasvim plauzabilno to da oni nisu uopšte u obavezi da ti garantuju vreme isporuke.
 
pa razumem ja to, ali bio je pouzdan do sada na svim mrezama osim na 064 u prvim mesecima postojanja
 
Hm, vip je ovako radio prvih mesec dana (kada sam ga i koristio), tj cekalo se po 30-60 min za sms o stanju, ali kasnije su to sredili na 30-90s... Verovatno imaju nekih problema sa sistemom, pa otuda ta kasnjenja, proci ce.
 
ma ja sam budala :wall: nisam slusao pametne ljude kada su mi govorili da ne uzimam to djubre od kartice, al' dobro, nije kasno da ispravim gresku, kazem debilima iz vipa dovidjenja kao sto ce to da im kaze i svakodnevno izmedju 300 i 500din kesha iz mog dzepa :wave:
 
Poslednja izmena:
Jel ovo neki svestan hejt vip-a i gistro reklama za mts ili sam neshto propustio u 2 ujutro ?!
 
Poslednja izmena:
stojim iza svake napisane reci, ako mi ne verujes okreni momentalno korisnicki servis
 
Pricha je prazna i samo mi reci kako je moguce da iko na forumu osim sto ce da procita mozhe da pomogne ili slichno ?

Ne kazhem ja da nije istina nego osim svesnog pljuvanja jednih i na kraju uz happy smajli drugih ja ovde nishta nisam razumeo. Falio ti je sms. Lepo telefon u ruke i pozovesh tog nekoga ako ti je toliko vazhno, da ti se ovo deshava svaki dan ili simptomatichno jednom nedeljno pa bi imalo nekog smisla. Mada opet ko bi tu mogao bilo sta da "pomogne" ?!

Dandy je sve lepo rekao u drugom postu.
 
hajde lepo procitaj pitanja koja sam postavio u prvom postu:
jesam li ja lud ili ovde nesto bas nije u redu?
da li je jos neko imao slicno iskustvo?
to me je zanimalo posto je to za mene nesto sasvim novo
a sto se tice mtsa, nimalo nije bitno, evo obrisacu taj deo ako ti toliko smeta
 
nazalost nemam vremena da pratim desavanja u mobilnoj telefoniji u dovoljnoj meri, mislio sam da su ozbiljna firma, pogresio sam, sta da se radi, sam sebi sam kriv
 
Ako ti je nešto mnogo važno, koristiš failsafe servise (Voice) i failsafe provajdere servisa (=/= VIP Mobile).

Uvek i svuda svi stavljaju 99,99% dostupnosti servisa i slično. Evo ti godaddy, na primer: http://www.godaddy.com/gdshop/hosting/shared.asp?ci=8971

Zašto?

Zato da bi uvek mogli da se ograde ako nastane problem ... a problemi nastaju ... i mnogo je skupo praviti dvostruko/trostruko redundantne sisteme, samo zbog 100% funkcionalnosti uvek i svuda. To se radi samo sa mostovima i avionima i tako tim nekim stvarima gde su životi ljudi bitni i potencijalno ugroženi.

SMS to sigurno nije ...

Evo, pre neki dan su se hvalili kako imaju 1.000.000 korisnika. A verovatno nisu dobro isplanirali kapacitete za takav porast korisnika i otud problemi. Ako se stvari budu sredile - znači da su brzo reagovali. Ako se budu pogoršavale - i to nešto znači.

Kako god - kad ti treba nešto, mnogo hitno i mnogo bitno, koristi failsafe servis kod failsafe provajdera servisa.
 
upravo sam od agenta vip centra saznao nekoliko za mene neverovatnih cinjenica
zvao sam da se zalim da sam dobio dve sms poruke poslate 3.04. oko 22h tek sledeceg dana tj noci, dakle 4.04. izmedju 4h i 5h (nisu bile bitne ali su me probudile, pa hajde, nije strasno)
ali, ocekivao sam jako bitan sms koji je poslat takodje sa vip korisnickog broja prosle noci 4.04 u 00:45 i koji jos uvek nisam dobio
takodje, danas sam dobio 5, 6 sms-ova bez ikakvih problema i kasnjenja ali 3 sms-a poslata pre 2 sata jos uvek nisam dobio kao i jos jedan koji sam poslao sam sebi sa drugog telefona preko 064 mreze pre otprilike sat vremena kao test
elem, od agenta vip centra posle zalbe saznajem sledece:
oni imaju zakonski rok da sms poruku isporuce u roku od 24 sata (iskreno za ovako nesto prvi put cujem) sto znaci da nemam pravo na zalbu u vezi sa tih nekoliko sms-ova koji su kasnili po par sati, a sto se tice tog sms-a koji kasni duze od 24h i koji jos uvek nisam dobio imam pravo na "zalbu" u smislu pomoci njima da isprave gresku u sistemu ako je do nje doslo i to tek nakon sto mi oni posalju test poruku i ako nju ne dobijem u roku od 24h
dakle, bez obzira da li sam pretrpeo materijalnu, moralnu ili bilo kakvu drugu stetu cak i po tom glupavom zakonu od 24h dostave (ako takav zakon uopste postoji) ja od toga nemam nikakvu satisfakciju osim pomoci vipu.
jesam li ja lud ili ovde nesto bas nije u redu?
da li je jos neko imao slicno iskustvo?

ps. ceo dan ne uspevam da proverim stanje na racunu, a pokusao sam bar dvadesetak puta. sve sto dobijam je ono: "obrada vaseg zahteva je u toku. molimo vas da sacekate sms potvrdu" od koje nema nista :mad::mad::mad:

Zasto ne koristis delivery report? Ako ti je vazna poruka, posalji je 5 puta, ako treba, pa proveravaj izvestaj.
Ako ocekujes poruku od iste osobe kojoj i saljes posalji joj test poruku da vidis namerava li da ti posalje odgovor.

Ne branim VIP, cak stavise, mrzim ih, ali ovo vazi za bilo kog provajdera.
 
VIP je verovatno imao te noci tehnickih problema, nikakva prevara nije u pitanju.

To se desavalo i "velikima", recimo MTSu kada je je davao 1200sms za 200din - tada im se "srusio" SMS centar :)
 
VIP je verovatno imao te noci tehnickih problema, nikakva prevara nije u pitanju.

To se desavalo i "velikima", recimo MTSu kada je je davao 1200sms za 200din - tada im se "srusio" SMS centar :)

nastavilo se i danas, ali nema veze posto sam se obezbedio

hvala za promenu naslova, u pravu ste :)
ostalima hvala na savetima i izvin'te ako sam malo smorio, nije mi bila namera :wave:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno