Šta je novo?

ViewSonic va2216w zaglavljen pixel

Duke Nukem

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
10.02.2005
Poruke
1,227
Poena
649
Pozdrav,

Kupio sam skoro ovaj monitor u Pakomu, ali mi se dan nakon kupovine pojavio koliko sam ja razuemo zaglavljen pixel, jer menja boje, na crnoj podlozi je plav, a na plavoj je zelen...

Trazio sam na netu par dana razlicita resenja za popravku ovoga ali nista ne pomaze... Ni softverski ni HW metod ne pomaze ili ga ja ne radim pravilno...

Da li neko moze detaljnije da pojasnikako odglaviti ovaj pixel jer bas pocinje da mi ide na zivce, na sred ekrana je i bas smeta sta god radio... Cesto se za vreme gledanja neke serije ili filma izbedacim kada vidim koliko je to sra*e :D
 
Verovao ili ne isti monitor sam kupio, ali sam za razliku od tvog imao 9 zaglavnjenih piksela, sto je ja mislim presedan :( (bar nisam cuo za vise). Tretirao sam ih svim mogucim sredstvima ceo vikend , ali bezuspesno. Monitor sam vratio i evo vec dve nedelje cekam zamenu, ili neko drugo resenje, ali ga nema na vidiku :( Takodje je u pitanju Pakom !!!
 
Ja imam Samsung 2032 bw monitor i imao je jedan zaglavljen piksel kad sam ga kupila. Procitala sam negde da se pikseli odglavljuju tako sto uzmes flomaster, olovku ili bilo koji predmet koji ima jedan tup kraj i polako "masiras" taj piksel. Koliko god smesno zvuci, uspela sam da ga "odglavim" za par sekundi. Nadam se da sam pomogla.
Pozdrav
 
Bogami ja sma ovaj masirao poprilicno. Procitao sam da je pda stylus dobar za to pa sam za njim ubo tacku gde je pixel i ugasio pa upalio monitor, ali nista... Takodje sam ga masirao do besvesti i pustao one filmice ali dzabe...
 
A jel bih ja mogao da nekako od tog zaglavljenog napravim mrtav ?? Posto u principu me vise nervira plava boja koja dreci nego crna koja ne dreci :)
 
Ako je proslo manje od 7 dana od kupovine, ti lepo vrati monitor nazad i uzmi pare, i onda ponovo kupi isti monitor :) Ako te opet ukenja da dobijes zaglavljen pixel, onda ne znam sta da ti kazem. Kod mog viewsonica nema problema sa pixelima, ako se dobro secam garancija vazi za bilo kakve pixele.
 
Kako to mislis, da vratis, a pare natrag? Gde to ima? Tek tako?
 
Ima u USA :D kod nas ne verujem da bi vratili pare... proslo je vise od nedelju dana od kupovine tao da dzaba mi... Jel ima neki deo zakona koji odredjuje ovo? Mislim koliki je rok kada kupac ako je nezadovoljan robom ili je roba defektna moze da vrati robu???
 
Postoji i ovde uz fiskalni račun možeš da kažeš da nisi zadovoljan kupljenim artiklom i prodavac je u zakonskoj obavezi da ti vrati novac

P.S. naravno potrebno je da ga propisno upakuješ i da poseduješ sve kao i prilikom kupovine
 
Poslednja izmena:
Jel moze neko da potvrdi koliki je rok za vracanje i da li ovo moze uopste da se uradi, jer mi je jos par dana ostalo dok se ne navrsi mesec dana od kupovine...
 
Viewsonic se menja samo sa 4+ mrtvih pixela. zbog jednog ti niko nece zameniti (osim ako nisu izuzetno user friendly :) ). bilo je nesto na tu temu cini mi se ovde na benchu (ili na elite) ne secam se, uglavnom ima neki sajt koji se bavi "garancijama" i to za 1 mrtav pixel i ne menjanje nije lokalna izmisljotina, osim ako nije ako nije "zero dot" ali ti 22" monitori sigurno ne kostaju ~15000 din koliko si ti cenim platio.

...a sto se tice roka za vracanje...PROBAO sam da shvatim sta su tacno hteli da kazu u sluzbenom listu po pitanju prava i zastite potrosaca ali mi nije skroz uspelo...uglavnom u kratkim crtama imas ista prava kao neki amer,nemac itd, znaci mozes da vratis nesto i kazes da nisi zadovoljan npr upotrebnom vrednoscu odredjene robe, tipa nije to to sto sam ja hteo...e sad...treba naci prodavnicu koja se toga pridrzava u srbiji...
 
Poslednja izmena:
Evo kako sam ja shvatio pricu, ima detaljnije na ESu ko hoce da bas istrazi do kraja. Ogradjujem se da je moguce da nisam sve bas ispravno protumacio ali citao sam pazljivo posto mi je bas trebalo.
Po zakonu ti imas pravo da u roku od 7 dana vratis uredjaj kojim nisi zadovoljan. Znaci bilo koji uredjaj koji podleze garanciji. Lepo upakujes sa svim pratecim stvarima i lepo kazes ja nisam zadovoljan ovim uredjajem (recimo monitorom) i zelim da mi ga zamenite ili da mi vratite novac. Ako oni nece to da urade (a uglavnom i nece) onda lepo trzisnu i objasnis situaciju. Kazu da je trzisna uglavnom na strani potrosaca. Vazno je znati da sam uredjaj NE MORA da bude defektan u nekom tehnickom smislu, nego da tebi ne odgovara zbog necega.
E sad sto se tice monitora tu ima kvaka koja je vezana za tu garanciju i bad piksele. Naime, ako si ti bio u prilici da probas monitor u radnji i utvrdio si da nema losih piksela onda preuzimanjem monitora pocinje da tece garancija koju si dobio. Ako ti kuci kasnije utvrdis da postoji neki zaglavljen piksel koji nisi primetio onda podlezes toj garanciji koja ti je data (koliko god to bilo piksela), to vazi i ako se losi pikseli pojave posle par nedelja ili meseci koriscenja. S tim da imas opet pravo da ga vratis u roku od 7 dana jer nisi njim zadovljan.
Drugi slucaj (kod nas najpopularniji) je da ne mozes da probas monitor (ili neki drugi uredjaj) u radnji. E onda je situacija malo drugacija. Kad dodjes kuci i isprobas monitor i utvrdis da ima neki nedostatak (bad piksel ili bilo sta drugo) ti ga lepo odmah zapakujes i vratis u radnju. Oni su po zakonu duzni da ti ga odmah zamene (ne nasedajte na pricu o rekalmaciji i nekom odlaganju) ili vrate novac. Kod ovakave situacje caka je u tome da se radi od zatecenom nedostatku (nedostatku koji nije posledica koriscenja) i u tim slucajevima garancija ne vazi (tj. jos nije pocela da vazi) jer bi se moglo reci da ste vi obmanuti jer ste ocekivali potpuno ispravan monitor. Stoga oni monitor moraju da zamene. Sve ovo i pise u zakonu samo u opstijim definicijama jer se odnosi na sve sto podleze garanciji.
Ja sam sve ovo proucio iz prostog razloga sto sam nameravao da kupim monitor. Kupio ga mada mi nisu dali da ga probam u radnji, ali ko za inat ni jednog jedinog bad piksela niti ikakve anomalije na njemu, pa da celu ovu pricu isprobam u praksi. :D
Mada moram priznati jako mi se svideo i ozbiljno razmisljam da kupim jos jedan isti.
Na kraju zdravorazumski savet. Ovakave stvari koje mogu biti problematicne, kupujte u velikim radnjama, pocetkom radnog vremena da bi brzo mogli da odreagujete u slucaju nekog problema cime izbijate sve nebulozne argumente koje bi prodavac mogao da potegne.
I nemojte dozvoliti da vas neko vuce za nos, vi imate prava na potpuno ispravan monitor.
 
To je samo donekle tacno. U slucaju zatecenog jednog bad piksela ti imas pravo da vratis monitor, jer ne verujem da ti prodavac kaze da mozes da ocekujes jedan los piksel na ekranu tj implicinto ti kaze da je monitor POTPUNO ispravan i BEZ defekata (jedan los piksel jeste defekat bez obzira sta proizvodjac tvrdi). To je i osnovni razlog sto se ne dozvoljava proba monitora u radnji.
I kao sto rekoh, ako ti taj piksel smeta, ti monitor mozes da vratis u roku od 7 dana bez obzira da li prodavac ili proizvodjac definiste taj jedan piksel kao neipravnost ili ne. Jednostavno nisi zadovoljan proizvodom i to je sve sto je potrebno.
Druga je stvar sto trgovci iskoriscavaju neobavestenost kupaca i proturaju defektnu robu kao ispravnu.
 
I kao sto rekoh, ako ti taj piksel smeta, ti monitor mozes da vratis u roku od 7 dana bez obzira da li prodavac ili proizvodjac definiste taj jedan piksel kao neipravnost ili ne. Jednostavno nisi zadovoljan proizvodom i to je sve sto je potrebno.
Druga je stvar sto trgovci iskoriscavaju neobavestenost kupaca i proturaju defektnu robu kao ispravnu.
U kom to tacno zakonu pise?
Pitam zato sto (ne vezano za celu pricu) po jednom zakonu roba na reklamaciji moze da "stoji" 45 dana a po drugom (cini mi se Zakon o zastiti potrosaca) 22 dana. Naravno svi prodavci se kao pijan plota drze onih 45 dana.

Za vlasnike VA2216W, kako su zadovoljni monitorom? Najvise me interesuje ostrina slike i probijanje pozadinskog osvetljenja.

Pozdrav
 
Prava potrosaca koja sam pomenuo ranije (u stvari delimicno preuzeo sa jedne diskusije na ESu) sadrzana su u staroj verziji Zakona o zastiti potrosaca. Na zalost nova verzija zakona koja je sada na snazi ocigledno je donesena da zastiti prodavca a ne potrosaca. Neka od prava koja sam spominjao jos uvek postoje ali data su (po meni koji nisam pravnik) toliko nepreciznim recnikom da mogu da se tumace kako hoces. Inace, vazeci zakon je objavljen u Sluzbenom glasniku 79/2005 tako da sve detalje mozete procitati tamo.
Sto se tice roka koliko sam citao zakon rok za resavanje prigovora po pitanju reklamacije je 8 dana, a u nekom zakonu sam procitao da imaju 15 dana da uklone nedostatak ili zamene proizvod. E sad posto je nas sistem zakona poptuno neuskladjen sve je moguce.
Tako da je situacija takva da je najbolje da nazoves inspekciju i obavestis se o svojim pravima u konkretnom slucaju.
 
Poslednja izmena:
According to LG, their pixel policy is thus:

Dependant on size, the unacceptable amount of pixels ranges from 2 or more for a 15", to 7 or more for a 23" or greater. These numbers refer to a combination of a, b or c type pixels: a) bright b) dark c) R/G/B coloured. If the total number of a, b or c type pixels is greater than the pixel defect maximum as stated above, then we will cover it under our warranty. Our policy is as follows: 15" = more than 2 dead pixels 17" = more than 4 dead pixels 18.1" = more than 4 dead pixels 19" = more than 4 dead pixels 20.1" = more than 6 dead pixels 23" or more = more than 7 dead pixels These requirements will need to be met before we will be able to replace those monitors. Kind Regards, LG Customer Information Consultant.

That's straight from their customer support.

...ovo je sa jednog stranog foruma(australija)...pa vi sad procenite kako je kod nas :)

ili direktno za viewsonic
http://www.viewsoniceurope.com/uk/Support/warranty.htm
 
Poslednja izmena:
Ajde da ja ne smaram vise procitaj temu koja je ovde
Par ljudi je tamo vrlo koncizno izrazilo sta i kako izasto treba pokusati.

Najbolje sto mozes da uradis je da ukoliko nisi zadovoljan monitorom nazoves inspekciju ili neko drustvo za zastitu potrosaca i obavestis se o svojim pravima.
 
U kom to tacno zakonu pise?
Pitam zato sto (ne vezano za celu pricu) po jednom zakonu roba na reklamaciji moze da "stoji" 45 dana a po drugom (cini mi se Zakon o zastiti potrosaca) 22 dana. Naravno svi prodavci se kao pijan plota drze onih 45 dana.

Za vlasnike VA2216W, kako su zadovoljni monitorom? Najvise me interesuje ostrina slike i probijanje pozadinskog osvetljenja.

Pozdrav
Ja sam za ovih par nedelja izuzetno zadovoljan sa monitorom!Probijanje pozadinskog je na nivou ostalih konkurenata ,cak rekao bih i manje.Ostrina odlicna (doduse trebalo je malo poigrati se sa podesavanjima na kartici ali posle toga :banana:) ,boje solidne...sve u svemu Best Buy.
Jedina zamerka su mu nesto losiji uglovi gledanja. ;)
 
Nazad
Vrh Dno