Šta je novo?

Video nadzor nocu ? Preporuka kamera i hardver!!

minaqua

Slavan
Učlanjen(a)
26.01.2007
Poruke
288
Poena
319
Pozdrav.

Posto sam laik za video nadzor reko da upitam na pravom mestu. Interesuje me video nadzor kuce nocu pa reko da upitam koji model kamere preporucujete da se lepo vidi sve, ko je vec slicno radio neka da par informacija gde je uzimao kamere i koju karticu je koristio. Ako moze malo detaljnije posto mi je bitno.

Hvala unapred!!
 
Bio sam u slicnoj situaciji.
Medjutim posle datih 4600din za novu igracku ja sam zadovoljan.
Prva slika pokazuje po danu ostale dve su nocna varijanta sa slabim osvetljenjem (mada kamera neprikazuje da je slabo)
crno bela je skroz u mraku bez ikakvog osvetljenja.
Kamera je trenutno preko tv-a dok se neskupe pare za dvr i jos tri kamere.
Kamera je kupljena u technotroniku u ns.
 

Prilozi

  • Kamera.jpg
    Kamera.jpg
    150.9 KB · Pregleda: 467
Ljudi zanima me sta mislite o pico2000 kartici za video nadzor.... hteo bi da sklopim nesto sam... pa vidim da ova moze polovna da se nadje za 1400-1500 din...
 
PICO2000 je loša i obratite pažnju na drajvere, uglavnom sve rade samo pod XP-om.
Obratite pažnju koliki im je FPS, jer kada se podeli sa brojem kanala (za više kamera), može biti jako mali.

Slike primera odozgo su osrednjeg kvaliteta. Imam utisak da je loše odrađena instalacija (nekvalitetni kablovi, terminacija)

Ja sam kupovao u jednoj firmi iz Zrenjanina (potražite), robu šalju poštom.
Imaju okačen dobar i slikovit katalog.

Obrati pažnju na veličinu senzora (Sony 1/3), širinu ugla (2.8mm), broj linija (TVL520), domet (IC 30m), osetljivost (0.001 LUX)...primeri, odaberi prema potrebama.

DVR za snimanje je uglavnom daleko bolje i praktičnije rešenje od kompjutera i kartice.
 
Poslednja izmena:
GSP 2388 - hidroizolovana bullet kamera, za unutrašnju i spoljašnju montažu, sa integrisanim IC senzorom i dometom do 50m pri osvetljenju od 0 lux (potpuni mrak)