Šta je novo?

VERAT - i.dioti neopevani !!!

melkor

Čuven
Učlanjen(a)
24.12.2001
Poruke
533
Poena
620
Koristim web-mail na Verat-u, gde placam i hosting prezentacije...

Neki priuceni administrator odlucio da brise neaktivne naloge, na serveru koji naravno nije bekapovan ?? ,) , i obrisao i podosta aktivnih naloga, odn. one koji NISU smeli biti obrisani. Znaci, bez upozorenja, e-maila, najave... bilo cega, u nepovrat otisla dvogodisnja korespodencija sa bitnim emailovima, poslovnim kontaktima.... :wall: .

Od tehnicke podrske sam dobio jedno veliko 'IZVINI', ali to mogu da nabiju sebi tamo gde sunce ne z.....
I ko je tu kriv? Ko snosi posledice? Niko naravno.... klijent nema nikakva prava.

To pokazuje kako i u 'nazovi ozbiljnim ISP-ovima' rade magarci koji ne znaju svoj posao, umesto da prodaju jabuke, krompir, sade paprike ili sta su vec sposobni da nauce.

Bas sam isfrustriran, jelte.... I.DIOTI.

Toliko od mene... :wave:

Zivela "Srbija TM"
 
Dusane, citas a ne razumes. Greska je kod njih. Nisu smeli da obrisu moj AKTIVAN nalog. Nakon moje intervencije, vratili su nalog, ali prazan. Hvala lepo. Magarci !
Po tebi ispada da sam JA kriv sto su oni obrisali ono sto nisu smeli ?? :smash:

:wave:
 
DusaN je napisao(la):
najavili su 10.03. da ce brisati neaktivne naloge
Videh i ja to (ali tek danas).

Trebali su da posalju jedan kruzni spam svim korisnicima (i aktivnim & neaktivnim) kao sto to cine kada su novogodisnje akcije u toku i to min. mesec dana ranije, verujem da ima ljudi koji koriste samo njihov mejl (bez uplacivanja vremena) ali ga redovno proveravaju - tako bi znali sta im valja ciniti. Ovako je 7 dana bilo premalo (koliko redovno idete na sajt provajdera?).

A i to brisanje naloga... mislim cemu? Meni Beotel nalog stajao 3 godine neaktivan, bas sam nedavno iz zezanja uzeo onu karticu da vidim sta se desava... username jos ziv (a i pass :d).
 
ja mislim da bi trebali to da ti nadoknade recimo mesec ,dva adsl-a
 
Izvinite al od kada je e-mail vid ozbiljne poslovne komunikacije? Morali su da zovu telefonom i obaveste choveka.
 
Ozbiljno, mislim... backup je keva.
A ako imas nesto bitno poslovno da obavis tu je telefon ili licni kontakt...
Registracije i prijave obicno se stapaju po firmama a ne cuvaju se u inbox-u...

A sto se tice VeratNet-a i njihove da nazovem greske, jeb` ga... i naj boljima se desava :D
 
Za ovo nema opravdanja! Podrzavam MELKOR-a, ovako nesto je sramota cuti, i definitivno losa reklama za Verat!
 
Tuzba bato.
 
Znao sam ja da cim je VC dao otkaz, da ce poceti *****izmi po veratu... :)
 
Sasvim se slazem da su Verat zesce neprofesionalni.Znaci ode i moj nalog posto nisam
uplacivao taj budjavi dialup od kada sam na kablu(3 meseca).Ma nema veze ostao mi je
onaj na sezamu ali mozda i oni krenu u istu akciju pa cu morati da otvorim nalog na PTTu i puknem 70 dinara.
A sad par manjih gluposti s veratom.Uplatim ja 5 sati potrosim nekih 2 i po i racunam da
imam jos toliko kad se ponovo povezem a ono posle 5 minuta gotovo.Kasnije sam pregledao listu poziva i vidim da je 2 puta u isto vreme ista konekcija skinuta sa mog
vremena ja to kazem biserima a oni cekaj kad dodje administrator pa ce to da sredi i
morao sam par dana da ih zovem i smaram da bi mi na kraju rekli: evo tih VASIH 2 sata
A sta jel sam trebao njima da poklonim? Isto sam se sa njima smarao zbog neuspele
promene sifre (baza im nije prihvatila novu a stara sifra obrisana) i lik me je ubedjivao kako je to bag u windowsu i oet im je trebalo 100 godina admin i te fore uzas....
 
novoprepeceni je napisao(la):
Sasvim se slazem da su Verat zesce neprofesionalni.Znaci ode i moj nalog posto nisam
uplacivao taj budjavi dialup od kada sam na kablu(3 meseca).Ma nema veze ostao mi je
onaj na sezamu ali mozda i oni krenu u istu akciju pa cu morati da otvorim nalog na PTTu i puknem 70 dinara.
Sezam nikada ne brise naloge.
 
Odrzavam nekoliko sajtova koji se nalaze na njihovom serveru. Evo pre nekih mesec dana bez ikakvog obavestenja (bar ga ja nisam dobio) promenili su neke podatke vezane za MySQL i odjednom svi interaktivni delovi sajta koji koriste bazu prestali su da rade! Tek kada sam ih zvao da ih pitam sta se desava dobio sam to obavestenje. Zaista neprofesionalno!
 
melkor je napisao(la):
Dusane, citas a ne razumes. Greska je kod njih. Nisu smeli da obrisu moj AKTIVAN nalog. Nakon moje intervencije, vratili su nalog, ali prazan. Hvala lepo. Magarci !
Po tebi ispada da sam JA kriv sto su oni obrisali ono sto nisu smeli ?? :smash:

:wave:

ljudske, softverske greške, fizički hazardi i zlonamerni napadi na informacione sisteme su normalna stvar u postojanju istih, i uopšte postoje otkad je elektronskih komunikacija i razmene informacija elektronskim putem.

Ukoliko ugovorom drugačije nije određeno, i ti snosiš deo odgovornosti, a to je redovan backup svih važnih stvari, pa i konverzacija, ne možeš se uzdati u provajdera. Odnosno, uzdaš se u provajdera koji je izgradio reputaciju godinama unazad, što se za Verat sigurno ne bi moglo reći. Mada im je usluga relativno dobra za cifre sa kojima je naplaćuju, zato uvek možeš da odabereš nekog ozbiljnijeg provajdera da ti kod njih stoji mail baza. Važne konverzacije je i tada umesno sačuvati, da posle ne bi bilo belaja.

Prema tome, nema ljutnje, i sledeći put predupredi moguću situaciju, to je oduvek bio najbolji lek u korišćenju računara... :D
 
Tužba i promena provajdera.
 
Arahne je napisao(la):
Izvinite al od kada je e-mail vid ozbiljne poslovne komunikacije? Morali su da zovu telefonom i obaveste choveka.


E moj prijatelju, ti izgleda još živiš u nekom drugom svetu. Email je odavno postao vid itekako poslovne komunikacije, ako ti kažem da mi kao firma imamo klijente sa kojima imamo samo email komunikaciju (nikada se nismo čuli telefonom), a fakturišemo im normalno, i takav poslovni odnos traje već godinama, onda se zapitaj malo da li je to ozbiljno ili ne. Mislim, zamisli da zovu recimo, 3.000 ljudi svakog ponaosob i obaveštavaju ih o brisanju naloga; pri čemu će se mahom javljati na tel. direktorčići firmi koji o hostingu, email nalogu ili tako nečemu - nemaju pojma.

Da se vratimo na Verat. Pa, ukratko, i meni su obrisali nalog bez upozorenja. Srećom, znao sam da nisu pouzdani pa taj webmail nisam nikad koristio.

Takođe se slažem da je dva cirkularna maila bilo dovoljno za obaveštavanje (jedan mesec dana pre, a jedan nedelju dana pre brisanja).
 
Isti sluchaj, samo ja imam redirekciju mailova sa domena na jedan account i svi su mailovi na mom mail serveru. Ali poshto nismo uplacivali "sate" za taj nalog izbrisali su ga. Uplacivali sate, pitam ih ja, zashto kad smo na vashem optichkom linku? Pa, izvinite... Vratili su nalog, ali pogreshan username, nema veze, promenicu ja konfiguraciju. Opet ne radi redirekcija mailova... Dva dana zaj*ancije, a u medjuvremenu se ljudima vracaju mailovi kao da ne postojimo...
 
kakav je ovo kriminal! sad sam proverio i moj nalog su obrisali?! nevidjeno nesto. sigurno je neko hteo da se proslavi sa "novom poslovnom politikom"...
mislim ne poslati meil svim korisnicima sa subjectom "vazno-gasenje neaktivnih naloga" nego okaciti neku vest na sajtu koji niko zivi niti posecuje niti cita vesti, pa to je strashno...
 
Meni je najbolje sto Verat obavestava neke moje klijente da im istice hosting na mail na veratu koji oni ne koriste. I onda oni naravno ne znaju da treba da im plate 1000 dinara i onda im Verat lepo zakljuca sajt.

Ljudi naravno popizde i kazu j***alo ih 1000 dinara.
Umesto da ih lepo nazovu, posalju fakturu itd.
 
Zemljo Srbijo(j)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stvarno nema naloga?!?!?! Pa oni su sampioni! Iskreno, nisam cuo za veci "minus" nekog provajdera od ovog :bottle:
 
Arahne je napisao(la):
Izvinite al od kada je e-mail vid ozbiljne poslovne komunikacije? Morali su da zovu telefonom i obaveste choveka.

:zgran: :whip: :smash: :trust: :D :d :-devil-:
 
Meni jos uvijek stoji verat a nisam ga uplacivao od prosle godine.
 
odakle im pravo da brisu naloge za koje se jos placa registracija??? bas bezobrazno nema sta... meni beotel ne brise nalog vec ihihi od kada a besplatno sam ga otvorio.....
 
pa nazalost i drugi provajderi brisu, izgleda da tih 20 kilobajta extra u bazi mnogo znace...
 
Ozbiljni provajderi ne brišu naloge jer može vrlo neprijatno da bude ako neko dobije mail/podatke koji su bili namenjeni sasvim drugom čoveku (navi user stari nalog).
 
Poslednja izmena:
Pratio sam diskusiju pomalo nezainteresovano ;),
a onda mi je palo na pamet da proverim svoja dva naloga (svaki sa sigurno ne manje od 5 sati) i oba su izbrisana :mad:

Mozda mogu da razumem PTT koji brise naloge koji su duze od dva meseca u minusu, ali da neko izbrise naloge sa vremenom (vreme=NOVAC), MALO mi je nepojmljivo...

Svaki dan sam sve sigurniji da sam uradio pravu stvar sto sam hosting prebacio sa Verata...

Indijanci!
 
ovo sto je Paja napisao je VRHUNSKI bezobrazluk a pre svega neprofesionalnost!
Covek ima svojih pet sati vremena i to je prakticno kradja. U najmanju ruku su trebali da refundiraju novac pa makar to bilo i 50 dinara...
Skandal...
 
Nazad
Vrh Dno