Pa, ovako:
Pošto je ii za Toshibu i Acer ovlašćeni servis jedna te ista firma, a to je CT Computers, i pošto Acer servisere i Toshiba servisere (pored ljubavi prema "svom" brandu") razdvaja samo jedna polica, teško da možemo pričati o tome da je jedan brand sa super servisnom podrškom, a drugi sa očajnom.
Dakle - može biti da su oba super, oba očajna, ili oba osrednja, jer ... kao što rekoh, rade ih isti ljudi u istoj firmi, pod istim uslovima, i istim pravilima "kuće".
Moja iskustva su da je servisna podrška "korektna", a da bi bila još bolje, neophodno bi bilo promeniti neke carinske zakone, jer to je GLAVNI faktor čekanja na servisiranje. Verovali ili ne, kad odnesete uredjaj na servis, dijagnostika traje do 2 dana, a posle čekate i do 14 da rezervni deo stigne na carinu, i još po 7 dana da se ocarini i dopremi u servis.
KATASTROFA.