Šta je novo?

Vasa iskustva sa tehnickom podrskom Internet provajdera ?

Milan_Ristic

Slavan
Učlanjen(a)
03.11.2005
Poruke
5
Poena
301
1. Po Vama koji provajder ima profesionalnu tehnicku podrsku ?
(navedite primer ili objasnjenje)

2. Koji provajder ima lose obucenu - neljubaznu tehnicku podrsku ?
(navedite primer ili objasnjenje)

3. Slobodno iznesite i neku zanimljivu pricu
(malo humora nije na odmet) biser,lapsus...

Hvala.
:wave:
 
Do sada sam koristio samo dva provajdera: Verat i EUnet.

Sa EUnetom je, kad god je bilo problema, sve proteklo u redu sa tehničkom podrškom (kada sam uspeo da ih dobijem na telefon), čak jako brzo odgovoraju i na e-mail pitanja, tako da sam sve u svemu zadovoljan...

Verat neću ni da komentarišem, koristio sam njihov mail samo mesec dana (flat pristup) dok hosting tehničku podršku nikad nisam ni uspeo da dobijem, a kamoli nešto da ih pitam, jedino kada mi istekne hosting umeju da pošalju obaveštenje da moram da platim...
 
Ovde izgleda ljudi nisu imali problema sa tehničkom podrškom... Na newsu je dugo išao thread o Sezamovoh tehničkoj podršci, a bilo je pljuvačine na njih i na ES. Moram priznati da sam za sve ove godine na Sezamu (negde od '98. mislim) ja tehničku podršku zvao par puta samo u poslednje vreme, otkako imam ADSL, i ja nemam nikakvih primedbi.

Koristio sam i Eunet, Tehnicom, Bits i InfoSky i zvao sam par puta samo tehničku podršku ovih poslednjih. Bili su ljubazni ali delavali nekako zbunjeno.

Elem, nemam nikakvih iskustava koja bi bila zanimljiva za javnost, mada me čudi ovakvo odsustvo odgovora.
 
Poslednja izmena:
Dial up ni ne racunam, tu i nema podrske :d Mnogo godina mnogo provajdera, sve isto sra***

A kabl, wireless. Tu vec ima velike potrebe za 24h tehnickom podrskom. Do sada na tehnicomu i sbb-u jako losi utisci. Sve u svemu ovi sto se javljaju na telefon su uglavnom botovi koji u 99% slucajeva ne mogu pomoci. Posebno me izludjuju u sbb podrsci kad kaze (i to x puta do sad) "A, pa trenutno upgradejumo dns server" :d

Za bisere sbb-a pogledati http://forum.sbb.co.yu Tamo se javljaju i zvanicnici sbb-a, koji se cesto prave mutavi a i drski...

Moj generalan utisak je da se zaposljavaju uglavnom nestrucni i priuceni ljudi, mada ima i izuzetaka, ali slabo je to sve
 
Sezam ? najrealnije uzas !

evo moja iskustva:

Kao sto neko rece, bilo je dosta pljuvanja na SezamPro tehnicku podrsku i bice vetovatno!
Iz razloga sto najvise vole da kazu onu njihovu cuvenu
"na zalost nemamo takvu informaciju" i slicno tome.
U principu koliko sam ja mogao da primetim uglavnom se tu zaposljavaju ljudi preko veze i Ne obuceni(barem u ovom slucaju) cist primer:
Moj najbolji drugar (sad je skoro bio konkurs)udje medju najboljih 20 mislim kao najmladji sve super prodje racunari test,razgovor... ali dzaba cisto raspisali konkurs ovako a posle primili preko veze :mad: nije lepo.

Sa EUnet-om imam jako lepa iskustva...jako su ljubazni i hoce da pomognu.
dok sa sbb do sada nisam imao nikakvih problema
(mada sam ih zvao samo jednom)
 
Radijus Vektor je apsolutno neprevazidjen. Mozete odmah da prestanete sa nabrajanjem jer je RV sampion.
 
Sta ti je RV? Koji je to provider? Ako vec nesto kazes, nemoj na kasicicu...
 
RV je Radijus Vektor w-net im je struka, a mozda i cable net neznam tacno
 
YUBC ima skroz ok podrsku. Bas sam ih zvao preksinoc u 3am - rade 24h 7dana nedeljno - i pomogli su mi oko mog rutera iako stoji da samo pruzaju podrsku za njihov hardwer
sve najbolje o YUBC podrsci
 
Biser: meni dosao lik iz SBB-a mi donese kablovski i "uvede" internet. Pitam ga ja par strucnih pitanja, a on me cudno gleda, kaze "brate, ja samo ovo radim, ne znam nista vise". OK, kazem ja njemu, pozvacu tehnicku podrsku, pitacu njih. Tu se lik nasmeja i rece "oni znaju jos manje od mene" LOL

To sam kasnije u vise navrata i sam shvatio :d Glupi botovi, jednom u 15 puta dobijes konkretnu informaciju i/ili pomoc od njih.


Inace, sve pohvale za Beotel, kao provajdera. Imao sam prilike da "komuniciram" i sa tehnickom podrskom, i sa podrskom za hosting, i sa ljudima koji rade u "backstage"-u tj. koji nose celu pricu na svojim ledjima, administratorima i inzinjerima. Sve naj!
 
GEOM je napisao(la):
RV je Radijus Vektor w-net im je struka, a mozda i cable net neznam tacno

Zar nije RV kablovski TV operater? Drugar moj ih ima na NBG...
 
za dial-up 99% sanse problem bude do telekoma, u pocetku sam i ja mislio da je do provajdera, ali nakon nekih 12 promenjenih shvatam da nema veze ko ti je ISP kad je telekom takav kakav jeste..
 
outlaw je napisao(la):
Zar nije RV kablovski TV operater? Drugar moj ih ima na NBG...


можда не знам мислим да се бави свиме што стигне и где може да узме паре као у осталом и све остале фирме.
 
Sezam i EUnet. Ovaj prvi kriminalan.

Neljubazno, bezobrazno, drcno...
EUnet...iako dugo ne koristim njihove usluge, zaista imaju max. profesionalnu tehnicku podrsku. SAMO jednom su mi trebali (ne znam da li sada rade 24h, ali tada nisu) i stvarno su me odusevili. Imao sam problem oko 1 ujutro sa email nalogom. Poslao sam im webmail, a oni su me ujutru u 8h (odmah po pocetku radnog vremena zvali na fiksni (nisam ga ostavio u webmail-u, nego su ga valjda imali jos od dana kada sam otvorio nalog), popricali samnom i resili problem). U svakom slucaju, za svaku pohvalu!
 
Bad MF je napisao(la):
Posebno me izludjuju u sbb podrsci kad kaze (i to x puta do sad) "A, pa trenutno upgradejumo dns server" :d


Totalno nisi u pravu:d :d :d , mnogo gore je kad kazu iskljucite firewall to ne radi lepo kod nas ili jos gore ukoliko imate norton AV obavezno ga uninstallirajte jer pravi problem sa SBB serverom !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
 
E momci nemojte tako. Radio sam u veratu i sezamu kao podrska. U veratu ti tj u to vreme 00 te bio to glavni posao a u sezamu je podrska bio poslednji deo posla. Prvo namiri sistem gde stalno neshto shtuca, onda reshi probleme sa chvorishtima pogotovo nbgd ovim pa onda proveri hosting naravno zabavljaj shefa i taj rad i na kraju radi podrshku da citiram zz-a "rad sa dial up korisnicima je od najmanjeg znachaja".
U veratu je bila bolja podrska.
Al sad druga strana medalje. Za nepune dve godine rada u provajderima rezime.
40% ljudi koji zovu su lagano mentalno retardirani.
Neverovatno je da neko ne moze da shvati da telefon tehnichke podrshke nije telefon za pristup internetu tako da svaki dan najopushtenije podignem slushku a ono modem shtektje na mene. Jedan lik je zvao u intervalima od po 30x. Nadjemo u logu na centrali broj telefona koji zove okrenem ga kazem ej nemoj on izvinite nov sam korisnik i kazem mu promeni broj al chovek valjda misli ako je dovoljno uporan da zove modemom mene mozda mu uspe.
Pa onda likovi koji misle da kad otvore account na npr user user imaju otvorene mail acc na svim provajderima sa tim userom.
Trip sa "space" iza usera ili passa pri konektovanju da ne pominjem. Kam choveku da je zviznuo space a on meni ma ja nishta ovde ne vidim. Ma dijabola samo tako.
Tako da dok se ne nadjete na drugoj strani zice nemojte suditi.
 
Ja nikad nisam radioo u tehničkoj podršci, ali avaj, vazda me ljudi cimaju telefonom zbog kompa i prilično tačno znam kako to izgleda. Moja prednost je što mogu da se na one koji me zovu i pričaju gluposti izvičem, a formalna podrška mora da bude ljubazna. :D
 
Zelim da pohvalim Beotel.Hteo sam da stavim novi OS i da ih pitam sta da radim,kako AdSL modem,rekose momci kad treba da stavis ADSL modem javi se.Zovem ih posle chuku vemena,mi sve lepo zajedno install preko fona,ajde restart pa prikachi modem,jel ima dole levo zeleno kazem ja ima pritisni to pa ALT+D oni mi rekose sta da uchukam,username plus lozinka sve sljaka hvala puno dovidjenja prijatno.Laganica.
Bez ikakvog cimanja.
A zelim da ispljujem BeoCity jer su mi naplaitili davno preko 042 kad su nudili flat dial up za neke smesne pare ja uplatio i posle se ispostavi da moja centrala nema tehnicke mogucnosti i nisu hteli da mi vrate pare...glodari.
 
Dok sam koristio DialUp bio sam na NeoBee-u, mogu da kažem da imaju odličnu teh.podršku, mada nisu uvek bili najljubazniji.Što se tiče wireless tehničke podrške, tu su već bili daleko bolji, uvek daju sve info o radovima,možeš da ih dobiješ uvek,uvek se pobrinu da sve radi.
Sad sam na Interactiv mreži u Kaću :D,i oni su super, još uvek mladi ali biće bolje :)
500x je bolje nego na DialUp!
poz
 
Blago tebi kad su tako super i trude se da sve radi :d
Ili nece da resavaju (a i sto bi resavali kad znaju da niko drugi ne postoji kao konkurencija :mad: ) ili ne znaju, u sta, iskreno, sumnjam.

Obicno su odgovori "znate, imamo tehnickih problema" - nesto na sta dobijem poriv da ima kazem "znam, zato te i zovem" :mad: :mad: :mad:

Prvo su radili savrseno - onog trena kad sam krenuo malo jaci download, odjednom se zagusilo sve, a u poslednjih mesec i po dana moram i po 5-10 sekundi da cekam kad u PuTTiju pritisnem na taster da bih video da sam ga pritisnuo.

Neobee - sramota! :vomit:
 
Poslednja izmena:
@to3a kaze mi drugarica da u austriji ljudi koji rade u tehnickoj podrsci imaju otprilike benificiran radni staz i da im ne dozvoljavaju da rade duze od 6 meseci u kontinuitetu na ovom poslu.

neobee ima dobro tehnicku podrsku ali poceli su da glupave u poslednje vreme: tesko ih je dobiti, moras ih par puta zvati zbog iste stvari dok se ne sete da rese... ali to je valjda cena rasta firme. nadam se da ce se vratiti na stari nivo ;)
 
Do sada sam imao iskustva samo sa tehničkom podrškom SBB-a. Utisci nnaravno nisu pozitivni.
Od toga da ih je veoma teško dobiti (čim se pojavi neki malo rašireniji problem sa netom, konstantno sam 10 na redu dok čekam da mi se javi operater).
Drugo, većina operatera ima dva univerzalna odgovora za bilo kakavo pitanje koje postavim. Jedan je "naši inženjeri rade na tome", a drugi je "trenutno ne radi baza, ali će se sve srediti vrlo brzo". Ponekad im se omakne pa mi zatraže username kako bi nešto navodno proverili.
Jedini put kada sam zvao i dobio odmah ono što sam tražio je kada sam hteo da otvorim dodatni mailbox.
 
Dok sam bio u BG-u tj. studirao koristili smo InfoSKY (2K-te) i uvek sam imao ok misljenje o njima i neka oksradnja, pomoglisu mi vise puta u nekim situacijama.
Danas pruzamo usluge MediaNIS-a, Nis-ki provajder i samim tim sam i postao tehnicka podrska, nisam imao nekih vecih problema osim kada naidje neki pametnjakovic pa sam pokusava da podesi parametre, inace jos u pomoravlju nema ADSL-a i retko gde ISDN-a tako da se sve resava za 5 min.
Pozz
 
Vrh Dno