Šta je novo?

Vampire the Masquerade Blodlines - Da li je izasao?

nije josh... na jesen bi trebalo.. koristi hl2 engine i po ugovoru bi trebalo da izadje par meseci posle hl2-a..
 
Nije jos, ceka se, to ce verovatno biti najkompletnija i najkvalitetnija igra koja ce izaci ove godine. Planirano je da izadje na jesen, ali pitanje je zbog izlaska HL2 sta ce tu biti. U svakom slucaju nisu valjda i oni ludi da cekaju na Hl2 ako zavrse igru na vreme. Na njihovom mestu ja bih igru odmah izbacio, zgrnuo silan kesh, a potom ako Valve tuzi, neka mu...ionako odsteta ne moze nikako biti veca od 1-2% profita :)
 
ma najbolje da ne posecujemo forum uopshte.. ovako bar moze da se razvije neka korisna diskusija...
 
i prvi deo ove igre je bio dobar, ako me secanje ne vara, sto ce reci da bi drugi s obzirom na to koji engine koristi biti jos bolji
 
Ma izvodjenje uopste nece biti isto. Ono u prvom delu je bio neki uzas iz treceg lica koji ti pritom suzi pogled maltene na widescreen :smash: a ovde ce biti klasicno First Person izvodjenje sto garantuje dobru kontrolu lika a da je ubacivanje takvog izvodjenja prava stvar koju je davno trebalo izvesti govore najbolje igre za PC trziste - Morrowind i System Shock.
Ali kako naterati programere da naprave 3d endzin kad im je lakse da nabudze gomilu sprajtova, nazovu ih Diablo 2 i puste to u prodaju masi koja masturbira na sam pomen Blizzarda :d
 
Hm, opti, vidis, meni je bas to fp izvodjenje nesto sto je najvise smetalo u morrowindu, uz onaj *****ski quest log.
 
iskreno i meni... ali su bar ostali rpg elementi na mestu... kad bi programeri obracali malo manje paznje na grafiku (u sluchaju fp izvodjenja 90% totalnog procesa pravljenja igre) a vishe na detalje i neki smisao cele igre bilo bi jos bolje...
 
Ne znam meni je bas to bilo strava, mada i iz 3 lica je ok(NWN rules)
 
veruj mi ja takodje
 
DusaN je napisao(la):
Hm, opti, vidis, meni je bas to fp izvodjenje nesto sto je najvise smetalo u morrowindu, uz onaj *****ski quest log.

Quest log je ispravljen vec sa prvim patchom/expansionom Tribunal. A first person izvodjenje rula, ne znam zasto vam to smeta. Ajde nekada su frpove/rpgove pravili sa ne tako velikim budzetom, nisu mogli da prave 3d endzine pa su trpali sve u polupticju 2d perspektivu, eventualno uz pokoji 3d efekat ali danas kad su mnogi ovladali tehnikom vi biste i dalje igre sa perspektivom Diabla i slicno ? Ne kazem ja da je to lose ili da ne valja, ali ovo drugo mi je svakako bolje. Iz 1. lica, a ako omoguce pogled iz 3. lica (cisto da se divim nabudzenoj sirovini koju vodim :d) - fenomenalno. Morrowind, Arx Fatalis, System Shockovi itd...

BTW ne znam da li znate, pravi se Arx Fatalis 2 sa endzinom Half Life 2-jke ! ;) To je druga igra koja ce se posle Bloodlines-a pojaviti sa HL2 endzinom :)
 
ne znam opti zashto uopshte spominjesh diablo u korleaciji sa rpg igrama... ako je tebi diablo merilo izometrijskig rpga (a nije jer to govorish samo da bi omalovazio igre sa takvom perspaktivom) onda neshto nije u redu sa tobom :p

uopshte nije pitanje da li koristiti sprajtove ili full 3d (meni lichno ne smeta ni jedno ni drugo, nije da volim ruznu grafiku ali mito nije svetinja prilikom igranja)... vec je pitanje toga shto se sve svodi na vizuelni dozivaljej u svakoj fps igri bilo da ona ima rpg elemente ili elemente simulacije stvaranja zeleznice...a u rpg-u kao zanru nije osmishljeno da uzivash u besprekornoj vodi texturamai ostalom ako to nije u funkciji igranja rpga onoko kako je to i zamishljeno...
 
G!!! je napisao(la):
ne znam opti zashto uopshte spominjesh diablo u korleaciji sa rpg igrama... ako je tebi diablo merilo izometrijskig rpga (a nije jer to govorish samo da bi omalovazio igre sa takvom perspaktivom) onda neshto nije u redu sa tobom :p

Ne, ne, spominjem samo u smislu perspektive izvodjenja. Daleko je Diablo od rpga, to je jasno, nego govorim u smislu "na ekranu je cikica kome kliknes negde tamo i on ide tamo, kliknes na neprijatelja on mu pridje i bije ga sa 24-37 damage-a" izvodjenja. Isto se odnosi na Baldur, Planescape, i svaku igru u kojoj svog lika gledate iz (polu)pticje perspektive.

Ja samo pitam zar nije bolje, ako se vec moze, kontrolisati lika iz prvog, eventualno treceg lica, i biti uzivo dole, na terenu :)
Prosto, mene izuzetno smara sto mi se sve statisticki odredjuje u igrama polupticje perspektive, a u Morrowindu recimo uopste ne moram da budzim Evasion :d da me neko ne bi odalamio, nego sam izbegavam kontrolom nad likom. Pa ako uspem - uspem, ako ne uspem - j***a ;)

Generalno, ne volim statisticka odredjivanja u klasicnom smislu. Uvek neko moze da se doseti neceg pametnog pa da ubije jaceg baju. Recimo, opet u Morrowindu :) sam naleteo na lika koji ima uzasno jak mac u relativno ranoj fazi igre. Kad sam shvatio da nema sanse da ga ubijem "regularno" dosetim se da uzmem Potion of Levitation, i odletim na stenu direktno iznad njega. Odatle ga sa dobrih stotinak strela ubijem. Ali nikada ne bih mogao da mu prismrdim u klasicnoj borbi na koju bih bio osudjen u polopticjim igrama :)

G!!! je napisao(la):
uopshte nije pitanje da li koristiti sprajtove ili full 3d (meni lichno ne smeta ni jedno ni drugo, nije da volim ruznu grafiku ali mito nije svetinja prilikom igranja)... vec je pitanje toga shto se sve svodi na vizuelni dozivaljej u svakoj fps igri bilo da ona ima rpg elemente ili elemente simulacije stvaranja zeleznice...a u rpg-u kao zanru nije osmishljeno da uzivash u besprekornoj vodi texturamai ostalom ako to nije u funkciji igranja rpga onoko kako je to i zamishljeno...

Mislim da gresis u jednoj stvari (ali ovo je samo moje misljenje) - ni u fpsu kao zanru u pocetku nije osmishljeno da uzivash u besprekornoj vodi i texturama onda kad je taj zanr uspostavljan, nego je osmisljen kao klasicno napucavanje sa hordama protivnika. To se naknadno nametnulo takmicenjem kompanija ko ce ponuditi nesto vise od toga, a vremenom izvitoperilo do te mere da danas mnogi odredjuju kvalitet fpsa kvalitetom grafike.

Opet ponavljam, a zasto ne uzivati u kvalitetnoj grafici ukoliko se moze ? Pa pogledaj samo Morrowind ili Gothic 2 - predivni i sjajno osmisljeni svetovi, gomila efekata, pixel shaderi prste na sve strane, senchenja do j**a ;) Ne kazem da je to obavezno za igranje, ali ako moze - zasto da ne ? I kako moze da ne doprinosi utisku i igrivosti ? Mozda ne moze kad se igra iz polupticje perspektive ali iz 1. lica itekako doprinosi
 
Poslednja izmena:
OptiPlex je napisao(la):
...Prosto, mene izuzetno smara sto mi se sve statisticki odredjuje u igrama polupticje perspektive, a u Morrowindu recimo uopste ne moram da budzim Evasion :d da me neko ne bi odalamio, nego sam izbegavam kontrolom nad likom. Pa ako uspem - uspem, ako ne uspem - j***a ;)

Pa poenta i jeste u tome da budzis evasion, ili vec sta hoces, a ne da ti strejfujes. Zato sto borba, pucanje, izbegavanje, udarci macem... ne treba da zavise od igraca nego od lika u igri i njegovih atributa, to valja i jeste poenta rpg igara.

A da, i u Morrowindu prste pixel shaderi na sve strane, sem one vode, gde ih jos ima? :) Pretpostavljam da bi to mogli da urade i u nekom polu-pticijem pogledu,znaci full 3D svet, ali bi bilo mnogo zahtevnije od FP ili 2D teren + 3D likovi.
 
bash je dusan poentirao... u rpg-u ne bi trebalo da ti ishta zavisi od svojih refleksa vec od refleksa tvog karaktera kojeg vodish i kojeg razvijash a koji se naravno statisichki obradjuju +naravno uvek treba da se uvede neki oblik faktora iznenadjenja (putem srece, random eventsa i sl. critical *******cija).. jer u tome i jeste char rpga :wave: ... role playing game.. da svom liku obezbedish na razlichite moguce nachine da dodje do odredjenog cilja, pa kad je u pitanju i borba... da ti neposredno upravljash njegovim postupcima (donekle, naravno) a ne dirketno...znachi da ne zavisi od toga da li ti tvoj optichko-bezichni mish preskache ako brzo mrdnesh u levo jer zaboga ima rezoluciju od samo 300 dpi :p

slazem se da grafika ako moze da se budzi i treba da se iskoristi ali se ne zlazem kao shto rekoh da se na to odvaja po 90% vremena prilikom programiranja.. kako je bilo pre svima nam je jasno pa samim tim smo i mnogo vishe uzivali u igrama nego danas... jasno je jedno tamo gde je borba na prvom mestu grafika, "fizika", ce se budziti do besvesti...

p.s. idealno bi mozda bilo , shto nas mozda i ochekuje u buducnosti, da tokom igre mozesh da birash i prvo lice i izometrijsko izvodjenje bez uticaja na gameplay, mada kapiram da su programeri daaaleko od toga jer se samim menjanjem izvodjenja igre apsolutno menja dinamika i gameplay igre...
 
Poslednja izmena:
pa ima li na kraju neko prvi deo?
 
ma za sve je kriva televizija :d
skroz nam je ubila mastu, pa sve hocemo na gotovo :)
pravim RPG-ovcima je dovoljan i astal sa figuricama, i oni ce da zamisle sta 'oces...

ali eto, i ja volim fancy GFX... mada nisam nesto prezahtevan, meni je i NWN bio vrhunski vizuelni dozivljaj, a i KotOR me je narocito impresionirao po tom pitanju... ne mogu da zamislim na sta bi licio da je izgledao kao, recimo, fallout...
 
najbolje da poredish kotor i igru (bilo koju) iz 98 god. ccc....
 
Licio bi na ***** zato sto nema ni blizu pricu i igrivost kao fallout. Fallout mozes i danas da igras, zato sto ima sta da ponudi sem grafike.
 
mikac79 je napisao(la):
pa ima li na kraju neko prvi deo?

Imam ja. Javi mi na PM ako si i dalje zainteresovan. Pozdrav.
 
G!!! je napisao(la):
bash je dusan poentirao... u rpg-u ne bi trebalo da ti ishta zavisi od svojih refleksa vec od refleksa tvog karaktera kojeg vodish i kojeg razvijash a koji se naravno statisichki obradjuju +naravno uvek treba da se uvede neki oblik faktora iznenadjenja (putem srece, random eventsa i sl. critical *******cija).. jer u tome i jeste char rpga :wave: ... role playing game.. da svom liku obezbedish na razlichite moguce nachine da dodje do odredjenog cilja, pa kad je u pitanju i borba... da ti neposredno upravljash njegovim postupcima (donekle, naravno) a ne dirketno...znachi da ne zavisi od toga da li ti tvoj optichko-bezichni mish preskache ako brzo mrdnesh u levo jer zaboga ima rezoluciju od samo 300 dpi :p

Ma sve je to lepo, ali direktna kontrola lika je nesto sto mi znaci vise od par atributa. Uostalom nisu svi atributi u pitanju, vec samo par njih (u sustini i ne znam sta je tu osteceno sem evasiona) namesto kojih bih uvek birao direktnu kontrolu. Sve ostalo je isto, strnegth, agility, speed, itd itd...
 
ja pricham jedno a ti drugo :)

igranje rpg-a ne bi trebao da ima nikakve veze sa tvojim lichnim refleksima i perfomasnama tvog misha :) ali zbog popularnosti i dominirajuceg fps zanra na PC trzishtu to je danash vishe modni hir i svima je to fensi...
 
Valjda je poenta da grafika bude u sluzbi igre, a ne igra u sluzbi grafike? :)

mada sa kartama od $500+... :)
 
Igra kosta 20-35$ a graficke 100-500$. Mislite o tome :d
 
Nazad
Vrh Dno