Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Ne setih se da uzmem pomoc na putu a sutra idem za Makedoniju. Kako mi auto nije bas u najboljem stanju uzeo bih pomoc na putu preventivno. Koliko sam primetio vozi je ispao iz price pa su ostali Atlas i Tesla. Koji uzeti od ta dva i koji paket pokriva Makedoniju jer tamo pise Srbija + EU, a Makedonija nije ni Srbija ni EU. Vidim da Atlas ima hitnu aktivaciju od 24h pa me zanima da li i Tesla ima isto, i da li kosta nesto dodatno?
Није ЕУ него Европа. Ја сам узео атлас због сцена које сам имао у контакту са радницима Тесле! Тесла по мени има бољу понуду САМО ЗБОГ ДВА СЕРВИСА И ДВА ШЛЕПАЊА....али је питање какву услугу могу да ти пруже. Штос се Атласа тиче пријатно су ме изненадили активирањем пакета чим је то могло...ноћас у 10минута после поноћи, послали УГОВОР мејлом. Тесла је јефтинија 1000динара, али бих ја на твом мессту узео пакет који може брже да се активира!
Kod Atlasa ispoštuju ono što si naznačio, a u slučaju da ti nije došao mail sa ugovorom, pozoveš ih i każu ti da je aktivan paket skoro od trenutka plaćanja i pošalju mail.
Изузетно су експедитивни...ја сам у петак касно поподне послао онлајн захтев, готово тренутно су поослали мејлом уплатницу и уплатио сам електронски...не разумем се баш најбоље у платни промет, али НОЋАС у 00:10 ми је стигао мејл са Уговором.
 
Poslednja izmena:
@Dejan65 čisto mali savet. Pisanje reči velikim slovima ti nije potrebno. Ko čita, pročitaće i shvatiće na isti način i ako je sve normalno pisano.
 
Иван и "ТЕСЛА помоћ на путу 24/7" испоштовали обећање! Стигао ми гратис пакет Европа+Србија...Пријатно сам изненађен!


viber_image_2023-08-29_12-19-55-252.jpg
 
A mi i dalje ne znamo sta se zapravo desilo.
Koliko sam ja shvatio, vi niste imali negativna iskustva sa Teslom na putu, jer niste ni bili njihov korisnik, niste ugovorili paket sa njima.
Pokusali jeste, bilo je nekih problema u komunikaciji i slicno, bili su neprofesionalni, bezobrazni i slicno.
Onda ste ih pljuvali po drustvenim mrezama i slicno i na kraju vam se javio vlasnik i dobili ste besplatno paket.
I sada imamo samo pozitivni komentar gde su samo pohvale.

Ali i dalje ne znamo detalje u vezi negativnog iskustva. Posto nema originalnog komentara, onda je pozeljno da ponovo opisete negativno iskustvo.
Ja originalni komentar nisam video. Pozeljno neke slike ako imate konverzacije sa njima gde se vidi neprofesionalnost i neljubaznost njihovih radnika. Mada ponavljam, nisam video originalni komentar, mozda je to bilo sve preko poziva, ne znam kroz sta ste prosli.

Meni je logicno da ovde budu objavljena ili oba komentara (negativni + pozitivni) ili nijedan od njih. Ovako gde vidimo samo pohvale na racun Tesle i da gledamo u pasulj u vezi negativnog iskustva ne ide.
 
Poslednja izmena:
A mi i dalje ne znamo sta se zapravo desilo.
....
Meni je logicno da ovde budu objavljena ili oba komentara (negativni + pozitivni) ili nijedan od njih. Ovako gde vidimo samo pohvale na racun Tesle i da gledamo u pasulj u vezi negativnog iskustva ne ide.
Ево ако може да се овако исправи грешка! У петак сам их позвао да бих се распитао о пакету са озбиљном намером да га одмах и уплатим ( јер сам се доста распитивао о продужетку важећег ВОЗЗИ пакета или куповини пакета код Атласа ) пошто је ТЕСЛА једина нудила два сервиса и два шлепања у тј из иностранства.
Позвао сам СОС телефон, оператерка је љубазно узела мој број телефона и проследила га корисничкој служби са информацијом да ће ме позвати чим буду могли! Тај позив био је у петак 28.08.2023. у 09:37 ( слика 1 ) и наравно да почињем да чекам на њихов позив. У 09:49 )слика 2 ) шаљем им поруку путем контакт форме да још увек чекам на њихов позив.
Први телефонски контакт, слика број 3, је остварен након неколико мојих позива у 10:16 и трајао је кратко јер сам изнервиран одлучио да уопште не узимам пакет код њих!
НА слици бр.4 се види да су ми у 10:13 послали информацију да су проследили мој телефон колегама из продаје и види се да сам и како сам реаговао у 10:19 и 10:20.
На слици бр. 5 је ој завршни мејл према њима!
Након тога телефоном ми се прво јавља( претпостављам) радница која ми говори да је њено радно време од 10:00 и да готвово нема појма шта се дешава и шта се дешавало....наравно и тај разговор сам прекинуо спуштањем слушалице.
Спуштањем слушалице ( коначним ) се завршио и следећи разговор након5-6минута када ме је позвала ( претпостављам ) нека више рангирана радница која ми је објаснила како нисам ја једини и како морам да их чекам, након чега сам спустио слушалицу.
Коначно сам им послао мејл у 10:27 који се види на слици 5!
Разговор и комуникација са њима је тога дана завршена и сутрадан ми се јавио Иван сувласник фирме...остало занте...
Покушао сам да објасним и да документујем, на вама је да донесте закључак.
Погрешио сам што сам захтевао брисање прве поруке и жао ми је због тога али то је већ учињено тако да је немогуће променити!
Срећан пут свима уз наду да никоме, нигде и никада неће бити потребна услуга ових служби!

1.jpg2.png3.jpg4.png


5.png
Слике нисам знао другачије да поставим и надам се да овакво постављање није проблем нити против правила форума!
 
A se vratimo mi na temu pomoć na putu? Nekako odosmo u ocene korisničkih servisa bez aktiviranja proizvoda, a ne kvaliteta konkretne usluge u odnosu na cenu. Mislim, lepo je znati da umeju i ovakve stvari da se dese, ali baš se ovo oduži, daj da stavimo tačku više.
 
ti si bio iznerviran sto si cekao 10 minuta na poziv.....hit. i to sales poziv...
Прво прочитај шта је написано, потруди се да укапираш шта је написано и колико сам их чекао па онда оцењуј и процењуј!
Шта би било да си негде на путу, на 40+, са децом или старцима у колима и да мораш да их чекаш да дођу на посао ( да сазнају шта се дешава) или да сачекаш пошто "ниси једини"!
За моје паре хоћу најбоље!
Е да, и нисам био изнервиран због чекања него због њиховог односа према клијентима! Све би било ОК да су само рекли - извините, потрудићемо се да се не понови. Овако је са њиховим "објашњењима" дошло ду пуцања филма и прекида везе!
 
ti si bio iznerviran sto si cekao 10 minuta na poziv.....hit. i to sales poziv...
+1
Bas me zanimali detalji, mislio sam da su se obracali prema njemu kao da su na ulici i slicno.
A ono, u sustini, bio je nestrpljiv. Mozda ste ukupno cekali 40 minuta ali je proslo 10ak minuta nakon poziva i vaseg prvog maila. Znaci 10 minuta ste cekali i niste mogli duze.
Takodje, vi ste zvali neki njihov SOS broj koji pretpostavljam sluzi da pozovu oni koji su vec klijenti i koji su "а путу, на 40+, са децом или старцима у колима".
A ne za informacije i slicno. Opet kazem, pretpostavljam, jer nemam nikakvog iskustva sa Teslom.

Vi izgleda u zivotu niste imali nikakvog dodira sa zvanjem kol centara i slicno. 10 minuta cekanja je nista. Vama su se cak i javljali, nekad samo to moze da bude uspeh. :D

Nije ni bitno, iskreno meni ovo smesno, nisu zasluzili takvo pljuvanje na osnovu ovoga koliko mogu da vidim.
 
+1
Bas me zanimali detalji, mislio sam da su se obracali prema njemu kao da su na ulici i slicno.
A ono, u sustini, bio je nestrpljiv. Mozda ste ukupno cekali 40 minuta ali je proslo 10ak minuta nakon poziva i vaseg prvog maila. Znaci 10 minuta ste cekali i niste mogli duze.
Takodje, vi ste zvali neki njihov SOS broj koji pretpostavljam sluzi da pozovu oni koji su vec klijenti i koji su "а путу, на 40+, са децом или старцима у колима".
A ne za informacije i slicno. Opet kazem, pretpostavljam, jer nemam nikakvog iskustva sa Teslom.

Vi izgleda u zivotu niste imali nikakvog dodira sa zvanjem kol centara i slicno. 10 minuta cekanja je nista. Vama su se cak i javljali, nekad samo to moze da bude uspeh. :D

Nije ni bitno, iskreno meni ovo smesno, nisu zasluzili takvo pljuvanje na osnovu ovoga koliko mogu da vidim.
ВВВВВАЖЖЖЖИИИ...а колико видим ни слике ти нису помогле!
Први позив био је у 09:37 ...следећи контакт на мој позив у 10:16!
Је л знаш да гледаш на сат и да израчунаш време!?
И на крају крајева ни то није битно, битно је да су били нељубазни и непрофесионални....
И бато...ти за твоје паре ради шта хоћеш....ја за моје очекујем да неко буде барем љубазан и услужан!
И стављам тачку на све ово...можете да пишете шта год хоћете!
 
Nisu ni meni pomogle slike, skroz sam pogrešno sve protumačio. Ako si sa njima pričao kao što pričaš ovde na forumu, "bato", "znaš da računaš vreme", (a jesi pošto VIČEŠ na njih u mejlu) nisu oni ništa krivi i nisu zaslužili pljuvanje.
Nebitno, završena je priča.
 
Evo ja pažljivo gledam slike i čitam propratni tekst, izgleda da mi je baš dosadno...
Nakon poziva u 09:37, već u 09:49 (čitavih 12 minuta kasnije) im šalješ poruku.
U 10:16 (opet čitavih 39 minuta kasnije) uspostavljaš vezu i tada već nećeš paket, ali im bez obzira šalješ mailove u 10:19 i 10:20.
Nakon toga te zovu a ti im izrevoltiran dva puta prekidaš vezu...
Kako kažeš konačni mail si im poslao u 10:27, znači cela ova "agonija" je trajala čitavih 50minuta.
Kao što je rekao @scylla zvao si ih na SOS broj, a ako si pritom pričao sa njima na na način koji pominje @scouser neke stvari su možda mnogo jasnije.
Da se razumemo imam pomoć na putu druge firme i nemam iskustava sa "Teslom", ali ovo je forum u kom se govori o iskustvima o pomoći na putu a ne o "traumatičnom i dugotrajnom" iskustvu sa kupovinom istog.
Evo i ja sam sada izgubio bar 10 minuta svog vremena, pa bi mogao Peca sutra da me pozove i ponudi nešto (neki put u Seul ili nešto slično) kako bih se smirio... ;)
 
Poslednja izmena:
Прво прочитај шта је написано, потруди се да укапираш шта је написано и колико сам их чекао па онда оцењуј и процењуј!
Шта би било да си негде на путу, на 40+, са децом или старцима у колима и да мораш да их чекаш да дођу на посао ( да сазнају шта се дешава) или да сачекаш пошто "ниси једини"!
За моје паре хоћу најбоље!
Е да, и нисам био изнервиран због чекања него због њиховог односа према клијентима! Све би било ОК да су само рекли - извините, потрудићемо се да се не понови. Овако је са њиховим "објашњењима" дошло ду пуцања филма и прекида везе!
Ti kad naucis da citas i razlikujes SALES poziv od poziva za pomoc verovatno ce ti biti lakse u zivotu. Ovako si samo ispao potpuni ******, izvredjao ljude i ne znam sta im bi da ti uopste povladjuju i daju ti bilo sta.

i da ti nacrtam SALES poziv znaci da nisi njihov klijent trenutno i da upadas u prodajni proces koji nikada i nigde nije hitan i naravno da te niko nece nazvati za 10 minuta, mozda ni taj dan.
 
Ovo nije bilo pre par meseci ako se ne varam. U pitanju je TESLA SRB+EU - 6.998,00 RSD (pokriva Srbiju i Evropu)
Usluga u okviru paketa na teritoriji Evrope:

  • 2x manja popravka na licu mesta (akumulator, pneumatici, gorivo) ili šlepanje do najbližeg servisa iz mreže saradnika organizacija i pokriće troškova bez dodatne doplate
  • 1x Pokriće popravke automobila u iznosu od 200€
  • 1x Smeštaj – organizacija i pokriće troškova (po osobi i po noći) (limit 50€ / 2 noći)
  • 2x pokriveni troškovi povratka u Srbiju na adresu prijavljenu u ugovoru – bez doplate (porvratak obuhata kvar ili saobraćajnu nezgodu)
  • 1x Nastavak putovanja – organizacija i pokriće troškova (ukupno za sve putnike u vozilu) (100€ po osobi)
  • 2x obezbeđen parking za vozilo u slučaju uviđaja, čekanja delova i sl. (2 dana)
Da li neko citao sta pise malim slovima? Ne vidim opste uslove na njihovom sajtu?
Ako se ne varam oni jedini nude 2 puta slepanje u inostranstvu do njihovog majstora i 2 puta slepanje do Srbije iz Evrope!? Da li sam ja to dobro skontao?
 
Ovo nije bilo pre par meseci ako se ne varam. U pitanju je TESLA SRB+EU - 6.998,00 RSD (pokriva Srbiju i Evropu)

Da li neko citao sta pise malim slovima? Ne vidim opste uslove na njihovom sajtu?
Ako se ne varam oni jedini nude 2 puta slepanje u inostranstvu do njihovog majstora i 2 puta slepanje do Srbije iz Evrope!? Da li sam ja to dobro skontao?
Надам се да ће ти помоћи!
На сајту немаш овај уговор ни опште услове путовања, али када склопиш уговор са њима тј када ти стигне уговор, на његовој полеђини имаш уговор! Уговор је јако ситним словима и тешко га је квалитетно сликати у целини, зато се надам да ће ти овај део уговора бити довољан!
На крају крајева назови их и распитај се...
8.jpg
Ако хоћеш, сликаћу ти сутра део по део уговора и послати у ПП!
 
Хоће ли ови "стручњаци" и "експерти" што ме пљују за позивање "погрешног" броја да ми објасне како су уговор и општи услови коришћења услуге потпуно небитни и непотребни на сајту?
Што се "погрешног" броја тиче ево вам један СШ са сајта Тесле. Који број бисте позвали?2023-08-29 (4).png
Има једна народна изрека
"Шишање је ствар рутине, само треба наћи овце!"
 
Poslednja izmena:
Ako ja dobro tumacim opste uslove ipak ima caka za inostranstvo :D
Imas 2 asistencije u inostranstvu :)
2x slep do majstora ili 2 x slep za Srbiju ili na primer 1x slep do majstora+1x slep za Srbiju :)
 
Ја за сада ништа нисам читао,...данас су ми стигли папири и ставио их у "гаће"....извукао их да бих сликао за тебе! Погледаћу сутра, а теби препоручујем да их позовеш. У сваком случају Тесла је једина помоћ која нуди двоструку помоћ која год да је у питању!
 
Sto bi ih zvao?
Da mi prodaju jednu pricu preko telefona a ugovoru da bude druga? Preporucujes mi da ih zovem? Ti, koji si imao jako lose iskustvo sa zvanjem Tesle?!
Posle silne drame sa njima daju ti navodno za dz neki paket i ti se odjednom od najveceg pljuvaca preko foruma i drustvenih mreza pretvaras u njihovog promotera?
 
Mene najveća jeza prodje ako bih ostao negde u nekoj nedodjiji u Grčkoj, pa probam da pozovem pomoć na putu, a oni se ne javljaju. Mislim da je bilo takvih priča na osnovu AMS-a tj. da operater nije radio treću smenu 😊
 
Ako si u bukvalno u nekoj nedodjiji i nema asfaltiranog puta neke pomoci na putu ti ne pruzaju uslugu. Cini mi se da je je Vozzi u pitanju ali nisam bas siguran. Ima negde na ovoj temi :D
 
Da se malo smanji dozivljaj sa ovom Tesla tuznom pricom sa hepiendom, zatrpavate temu bespotrebno.
Није овде у питању "Tesla tuzna prica sa hepiendom" него рад ових фрми(агрнција) и однос према клијентима, какав год да је!
Какву помоћ на путу очекивати од некога ко није у стању да ти квалитетно и љубазно прода своју услугу и зашто не похвалити оно што је за похвалу!?
Три су најпопуларније и најраширеније , ја говорим и пишем за две...не разумем и не схватам твоју примедбу!?
Једино ако не мислиш да овде, на теми "Usluga pomoći na putu", треба да причамо о Хитној помоћи, Инфостану, ВизЕру или прошлогодишњеим приносима кукрека!?
 
ti si bio iznerviran sto si cekao 10 minuta na poziv.....hit. i to sales poziv...

Čekanje može omogućiti filtriranje poziva. Oni koji su voljni da sačekaju pokazuju veći stepen zainteresovanosti ili veće hitne potrebe za pomoći. Ovo omogućava call centru da efikasnije usmerava resurse prema onima koji ih najviše trebaju. Moraju upravljati velikim brojem poziva, duže čekanje može omogućiti bolju raspodelu resursa.

To se stručno zove "post-purchase rationalization", koji se može primeniti i ovde. Kada korisnik napokon uspostavi kontakt sa operaterom nakon čekanja, skloniji je da svoje iskustvo percipira kao vrednije i korisnije kako bi opravdao vreme koje je uložio.


:)
 
Није овде у питању "Tesla tuzna prica sa hepiendom" него рад ових фрми(агрнција) и однос према клијентима, какав год да је!
Какву помоћ на путу очекивати од некога ко није у стању да ти квалитетно и љубазно прода своју услугу и зашто не похвалити оно што је за похвалу!?
Три су најпопуларније и најраширеније , ја говорим и пишем за две...не разумем и не схватам твоју примедбу!?
Једино ако не мислиш да овде, на теми "Usluga pomoći na putu", треба да причамо о Хитној помоћи, Инфостану, ВизЕру или прошлогодишњеим приносима кукрека!?
Lepo ti je objasnjeno, tema sluzi za iskustva u PRUZANJU POMOCI, a ne da razmenjujemo prosecno vreme cekanja na kol-centru. Dakle, ne donosimo zakljucke o pruzanju usluge posredno, vec razmenjujemo konkretna iskustva u DRUMSKOM, ne telefonskom saobracaju.

Ako ti i dalje ne bude jasno, temu ces moci samo da citas, ne i da ucestvujes u njoj.
 
Čekanje može omogućiti filtriranje poziva. Oni koji su voljni da sačekaju pokazuju veći stepen zainteresovanosti ili veće hitne potrebe za pomoći. Ovo omogućava call centru da efikasnije usmerava resurse prema onima koji ih najviše trebaju. Moraju upravljati velikim brojem poziva, duže čekanje može omogućiti bolju raspodelu resursa.

To se stručno zove "post-purchase rationalization", koji se može primeniti i ovde. Kada korisnik napokon uspostavi kontakt sa operaterom nakon čekanja, skloniji je da svoje iskustvo percipira kao vrednije i korisnije kako bi opravdao vreme koje je uložio.


:)
Mozda to vazi na nekom drugom trzistu. Ovde je to znak neozbiljnosti i manjka radne snage a samim tim i lose usluge.
Ja licno, posle takvog iskustva zaboravio bi na Teslu. Ako je problem da kupim paket kako ce biti kad mi treba pomoc...
 
U potrazi sam za najboljom opcijom pomoci na putu...
Vidim da dosta njih pise za Atlas da je najbolja opcija, da nude bezuslovno slepanje na adresu korisnika ali naravno postoji zackoljica...
Trazio sam primer ugovora od njih i u njemu stoji da ima opcija "bezuslovnog slepanja" ali samo pod uslovom ako se prihvati da ce se auto doslepati za 30 dana max. od datuma prijave zatrazene pomoci( nznm kome bi to odgovaralo). Ukoliko zelite odmah ili najkasnije za 3 dana slep ka prijavljenoj adresi onda vazi pravilo 1000 eur/limit , sto nikako nije dovoljno ukoliko vam stane auto n.p.r. kod Soluna a treba vam slep do BG,ta usluga bi kostala u najboljem slucaju 1300km x 1.5e = 1950e, naplacuje se km za oba smera ( s tim da je cena slepa po 1 km verovatno sad oko 1.8e a mozda i preko 2e).
 
Nazad
Vrh Dno