CountMike
Old but gold
- Učlanjen(a)
- 01.07.2012
- Poruke
- 11,432
- Poena
- 1,105
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 9 7900x Arctic Liquid Freezer III 360
- Matična ploča
- ASrock B650 Pro RS
- RAM
- Kingston 6000 2x16GB.
- GPU
- Gigabyte, AMD Rx 6600xt
- Storage
- Kingston KC3000.1TB. Samsung 970 Evo Plus, 500GB. Samsung 960 Evo 250GB, , Cruical P1 1TB, Lexar NVME 2TB
- Zvuk
- On board Realtek 870
- PSU
- Seasonic 750W
- Monitor
- 3 x 27"
- Laptop
- HP 630
- Mobilni telefon
- Samsung A12
- Pristup internetu
- Mobilni internet
Velika je razliku u vožnji šlepera (18 wheeler) na long distance ili kaniona za lokalnu upotrebu. Razlike i između "freelance" i onih koji rade za neku firmu puno vreme a i onih koji imaju svoje vozilo. Šleperi su jako skupi, ispod 100 000 dolara nema ni jako polovnih a krediti su jako skupi i teško se dobijaju. Neznam nikoga koji ga je sasvim otplatio, obično dotraje pre toga i mora da se menja. Kilometraže su ogromne, 3-4000KM/milja je sasvim uobičajeno. Šleperi naše firme su imali ture Toronto>Detroit>Vancouver>Orlando>Laramy Tx,>Nashwille Tn> Toronto, sve gde je naša krporacija imala fabrike i skladišta. Uvek po 2 vozača a neki su vodili i žene. Sve je bilo drop&pick up, ostaviš jednu prikolicu, povežeš drugi i odmah ideš. Jedini zastanci su na vagama i Truck Stop mestima za hranu, tuširanje i eventualno gorivo. Popravke su jako skupe, čak i tada kada sam ja bio tamo, nema šnse da mehainačar tek pogleda vozilo ispod 1000 dolara a tek popravke na putu dranje neopisivo.
Stvarno iscrpljujući posao, nije za svakoga i ne traje više od godinu dve pa se obično traži lokalni prevoz zbog odmora. Postoje i tranzitna skladišta koja rade 24/7, dovezeš prikolicu, ostaviš u dvorištu i odmah pokupiš drugi i ideš dalje, Onda oni pretovaruju u druge šlepere ili manje kamione i dostavna vozila. Jedan od mojih naj starijih prijatelja je 10ak godina vozio duge ture ali se poslednjih godina skrasio na 5ton kamion i prevoz hleba i peciva na oko 100-150 KM oko grada.
Za nekog novodošlog ili privremenog, nema šanse da se dobije takav posao.
Za druge (ne)kavlifikovane i privremene poslove, naj bolje se prolazi na samom jugu gde ima puno nelegalaca. ne pita se mnogo za dozvole itd. ali tu se niko takav nije obogatio.
Mora da se ima i dobar pokrovitelj (rođak ili baš dobar drugar) bar za neko duže vreme. "culture shock" je ogroman, ako samo odeš sam poješće te za doručak.
Postoje i nezvanične "mafije". U kanadi recimo, ako nisi italijan ili portugalac teško da se dobiju građevinski poslovi.
Stvarno iscrpljujući posao, nije za svakoga i ne traje više od godinu dve pa se obično traži lokalni prevoz zbog odmora. Postoje i tranzitna skladišta koja rade 24/7, dovezeš prikolicu, ostaviš u dvorištu i odmah pokupiš drugi i ideš dalje, Onda oni pretovaruju u druge šlepere ili manje kamione i dostavna vozila. Jedan od mojih naj starijih prijatelja je 10ak godina vozio duge ture ali se poslednjih godina skrasio na 5ton kamion i prevoz hleba i peciva na oko 100-150 KM oko grada.
Za nekog novodošlog ili privremenog, nema šanse da se dobije takav posao.
Za druge (ne)kavlifikovane i privremene poslove, naj bolje se prolazi na samom jugu gde ima puno nelegalaca. ne pita se mnogo za dozvole itd. ali tu se niko takav nije obogatio.
Mora da se ima i dobar pokrovitelj (rođak ili baš dobar drugar) bar za neko duže vreme. "culture shock" je ogroman, ako samo odeš sam poješće te za doručak.
Postoje i nezvanične "mafije". U kanadi recimo, ako nisi italijan ili portugalac teško da se dobiju građevinski poslovi.