Šta je novo?

URGENT Splinter Cell 3 SP demo!!

frostonja

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
12.02.2002
Poruke
1,251
Poena
675
Moja oprema  
Laptop
Lenovo T490s
Tablet
iPad Pro 11"
Mobilni telefon
iPhone 11 Pro Max
Pametni uređaji
Apple Watch series 4
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Au: S.M. 3.0, Dolby digital, novi potezi, animacija, fizika, ruzna faca Sema Fishera. Ima ga na netu, 590mb!
 
frostonja je napisao(la):
Au: S.M. 3.0, Dolby digital, novi potezi, animacija, fizika, ruzna faca Sema Fishera. Ima ga na netu, 590mb!

Novi potezi? Ja mislim da bi se ti najvise odusevio kad bi ubacili vratolomije ala Prince of Persia :eyebrows:
 
Tom Klensi jos nije umro ?
 
ovo sto sam video (10 minuta igranja), extra je zahtevno a ne izgleda nista specijalno u odnosu na starije verzije. Na 6600GT i a64@2500Mhz za mene neigrivo u 1280x1024.
Moze da se bira SM 1.1 i SM 3.0, ne znam gde im se zagubio SM 2.0 :beat:
 
Spliner Cell HW zahtevnost

Da li neko zna tacnu zahtevnost sto se sistema tice za ovu igru?
 
Minimal Configuration:

Processor: Intel or AMD 1.4 Ghz
Operating System: Windows 2000/XP
Memory: 256 Meg
Available Disk Space: 1.0 GB
Graphics Card: DX 9.0 compatible card with Shader Model 1.1
GeForce 3 or higher, ATI Radeon 8500 or higher, 64 MB
DirectX Version 9.0c

Recommended config (same than above unless otherwise stated):

Processor Intel or AMD 2.0 Ghz
Graphics Card: 128 MB
Memory: 512 Meg
Sound Card: DolbyDigital 5.1 and EAX 3.0 compatible
 
Ji 4Tze je napisao(la):
ovo sto sam video (10 minuta igranja), extra je zahtevno a ne izgleda nista specijalno u odnosu na starije verzije. Na 6600GT i a64@2500Mhz za mene neigrivo u 1280x1024.
Moze da se bira SM 1.1 i SM 3.0, ne znam gde im se zagubio SM 2.0 :beat:
Kako radi kada se ukljuci SM 1.1?
 
Jučer sam i ja probao taj demo na A64 3200 1giga rama i 6800gt.Na 1280x1024 neigrivo, dok na 1024x768 ide sa nekakvih 35-40fps.Na PS 1.1 ide nešto malo bolje.Nije mi jasno čemu takva igra kad je neigriva.
 
Mozda zato sto su je pravili za xkantu (gde je full vec izasao) a PC verziju otaljavaju. Ubace podrsku za PS 3.0 i sta ce im bilo kakva optimizacija, kad ce je ljudi kupovati samo da (konacno) vide cemu sluze glorious pixel shaders of ultimate beauty
 
Bre ljudi, pa to je "work in progress" a ne final/retail proizvod. Sigurno nece biti ni nalik tom seckanju kad se pojavi gotov proizvod. Setite se samo nivoa u vozu i proslog dela: meni je seckalo samo tako na demou a posle na istoj masini je letelo...
 
far cry sa patchom 1.3 definitivno je ultimate beauty...toliko o sm3...a splinter ne bi trebao da bude TOLIKO zahtevan kada se najzad pojavi, slazem se sa brozom
 
Sa kojim pixel shaderima?
 
Igrao sam malo final na PS2, ne znam kako je dalje, ali je u startu isti fazon, isti gadgeti itd, tako da posle dva dela i nije neshto interesantan...
 
driver je napisao(la):
Igrao sam malo final na PS2, ne znam kako je dalje, ali je u startu isti fazon, isti gadgeti itd, tako da posle dva dela i nije neshto interesantan...

Naravno, klasicna prica.
 
sta? da vam dosadi spasavanje sveta od osovine zla??? :-devil-: Pa kako to moze da bude dosadno...inace, imam teoriju da ovi splinter cell-ovi najavljuju buduca krizna zarista po svetu, tj americka uplitanja...(sc1-gruzija-tamo je i izbila revolucija, sc2-timor, otcepljenje, a sad-KOREJA!)..znaci,dogodine, eto nama nuKelarna zima :d
 
Ne znam o kakvom seckanju pricate, ali ja sam se odusevio kako igra sljaka. Na mom Athlon XP 1600+, GA-7DX+, 512 DDR i Gigabyte Radeon 9600 Pro default je bilo 800x600, shadow resolution medium, bez AA i AF i sve ostalo je otkaceno trilinear, specular i vec ne znam sta vec. Grafika je ko bombona.
 
Pa naravno kad nemas pixel shadere 3.0 vec 2.0 :d To je kao sto su se javljali ljudi sa Ti4200 za Far Cry i pricali kako njima igra radi brze nego na 9600pro, a kako i ne bi kad je duplo manje zahtevna i duplo ruznija :D
 
Ji 4Tze je napisao(la):
ovo sto sam video (10 minuta igranja), extra je zahtevno a ne izgleda nista specijalno u odnosu na starije verzije. Na 6600GT i a64@2500Mhz za mene neigrivo u 1280x1024.
Moze da se bira SM 1.1 i SM 3.0, ne znam gde im se zagubio SM 2.0 :beat:

Mainstream kartica stara skoro pola godine nije ni predvidjena da "tera" igre u 12x10. Ne kažem da je SC3 specijalan ili optimizovan, ali nemoj da očekuješ da ćeš takve igre terati u toj rezoluciji sa takvom kartom. Uostalom, ni FC ne možeš sa svim detaljima igrati u toj rezoluciji. Možda Doom III, eventualno...
 
No, videcemo kad izadje full igra, ovo je ipak demo bio, zamisli da igras SC3 sa SM 1.1 :D

mada,u pravu si ali ja naravno da ochekujem :beat: ... ako moze painkiller fino da radi, sto ne bi mogle i ostale dx9 igre? Ne moze 100 shejdera da nadoknadi manjak kvaliteta u modelu/texturi
 
Pa zato sam i rekao "ne kazem da je SC3 nesto specijalno, ali..." Uostalom, painkiller ne donosi kvalitetnu grafiku, vec je pametno programiran i pametno dizajniran + gomila trikova. Kao i GT4 na PS2. Doom 3 je suprotna stvar - trazi mnogo resursa ali je lep samo onima koji znaju to da vide.
 
Pa ima igre u svim prodavnicama. Ja sam narucio i ocekujem tokom sledece nedelje. A ako se pitas za lokalnu verziju, nje nema zbog sf3 zastite. Bice, samo je pitanje kada.
 
Vrh Dno