Konačno sam uspeo da izvučem neki odgovor od Telekoma.
Njihovo objašnjenje je sledeće:
U starom sistemu (pre više od 10 godina kad sam bio korisnik ADSL) sistem je generisao nasumičnu lozinku za sve svoje servise (adsl konekciju, web portal, itd), i imao sam mogućnost da je promenim prilikom prvog logovannja što nisam uradio i automatski se lozinka "izjednačila" sa svim servisima i zbog potrebe ADSL čuvala u clear text.
Naravno njihovo objašnjenej je laž, zato što sam lozinku ja stvorio koristeći imena i datume u porodici, što je vrlo lako dokazati.
Telekom je pokrenuo aktivnosti za izmenu parametara onih korisnika koji su kreirani na starom sistemu a nisu menjali lozinke kao odgovor na ove probleme. Ali zbog epidemiološke situacije i manjka ljudskih resursa to ide sporo.
Objašnjenje zašto nisu meni poslali direktno parametre za pristup nego agentu je bilo zato što je on poslao zahtev a nisu imali moj mail (tačno da je on prosledio zahtev, ali nije tačno da nisu imali moj mail) i da je skroz OK što je podatke slao preko svog telefona na viber. Zato što je posle tu istu sliku obrisao sa svog telefona
Ma neverovatno. Džabe i da čovek ulazi u neku raspravu sa njima kada nemaju tehničkog znanja. Sklope priču kako im odgovara i očekuju da će zbog kompleksnosti problema ljudi odustati od isterivanja pravde.