Speeder
Slavan
- Učlanjen(a)
- 28.08.2005
- Poruke
- 1,464
- Poena
- 375
Lepo je rekao jedan profesor iz moje srednje: ''Vi u tehničkim školama učite da razmišljate, a gimnazijalci uče da uče.''
Stvar je u tome što su na prvoj godini fakulteta gimnazijalci u prednosti zbog mnogo boljeg znanja matematike i fizike, a to što mi imamo nekakvo znanje vezano za elektrotehniku pomaže nam jedino u OET-u. voodoo_ reče da učenici srednjih elektrotehničkih škola tu nisu u prednosti jer se uči od nule... da, uči se od nule, ali za OET je jako važan način razmišljanja. Konkretno, gimnazijalcima ne bude toliki problem elektrostatika, ili magnetizam, ali puknu kada vide šemu. Da nije tako OET ne bi bio toliko provikan kao ekstra težak na ETF-u (nije da se hvalim, ali ja ga položio bez problema i bez nekog preteranog učenja, i smatram da je OET relativno lak).
E sad, posle kada je sve više predmeta direktno vezanih za elektrotehniku, gimnazijalci već počinju da primaju taj, nazvaću ga, ''elektrotehnički'' način razmišljanja, i zadržavaju svoje dobre radne navike, a mi iz srednjih elektrotehničkih škola uglavnom ne uspemo da primimo te njihove radne navike... i zbog toga stajemo. A dobre radne navike i kvalitetno učenje su najmanje 80% položenog ispita.
U srednjim tehničkim školama je teško za*ebavanje i zezanje... (naravno, ima i rada), steći ćeš extra ortake... ali nema devojaka (neka neko ne pomisli da to nije važno, važno je i to jako). Steći ćeš kao nekakvo zvanje (znanje) sa kojim baš ništa posebno ne možeš da postigneš, imaćeš + na faksu jer će u početku biti stvari koje znaš, ali te stvari čine 1% svega, a mučićeš se sa matematikama i sa teškim nedostatom ozbiljnih radnih navika.
U gimnaziji ćeš definitivno mnogo više učiti i raditi, steći ćeš ok prijatelje, ali ono što je jako važno bićeš i među devojkama, svakodnevno. Nećeš imati diplomu na kojoj će pisati šta si po struci, ali pošto danas malo šta smisleno možeš bez faksa, biće ti svejedno. A i kada ti piše struka u diplomi srednje, a ne misliš da studiraš, opet si u istom ****** kao i da ne piše. Kada dodješ na fax, možda ćeš se prvi semestar čuditi nekim stručnim stvarima, ali pošto se radi sve od nule, brzo ćeš sve pohvatati, pa i taj čuveni način razmišljanja. A radne navike koje stekneš će ti na fakultetu biti zlata vredne čak bih se usudio reći i da su te radne navike presudne za kvalitet i dužinu studija.
@kutija
eeee... da si video kakve su bile laboratorije u Tesli, u vreme kada smo ti i ja bili u srednjoj (ne znam kako je sada). Laboratorijske vežbe se rade u parovima, svaki par za svojim stolom ima jedan ili dva unimera, osciloskop, i to ispravan, generator funkcija... onaj ko želi može baš puno praktičnih stvari da nauči.
Stvar je u tome što su na prvoj godini fakulteta gimnazijalci u prednosti zbog mnogo boljeg znanja matematike i fizike, a to što mi imamo nekakvo znanje vezano za elektrotehniku pomaže nam jedino u OET-u. voodoo_ reče da učenici srednjih elektrotehničkih škola tu nisu u prednosti jer se uči od nule... da, uči se od nule, ali za OET je jako važan način razmišljanja. Konkretno, gimnazijalcima ne bude toliki problem elektrostatika, ili magnetizam, ali puknu kada vide šemu. Da nije tako OET ne bi bio toliko provikan kao ekstra težak na ETF-u (nije da se hvalim, ali ja ga položio bez problema i bez nekog preteranog učenja, i smatram da je OET relativno lak).
E sad, posle kada je sve više predmeta direktno vezanih za elektrotehniku, gimnazijalci već počinju da primaju taj, nazvaću ga, ''elektrotehnički'' način razmišljanja, i zadržavaju svoje dobre radne navike, a mi iz srednjih elektrotehničkih škola uglavnom ne uspemo da primimo te njihove radne navike... i zbog toga stajemo. A dobre radne navike i kvalitetno učenje su najmanje 80% položenog ispita.
U srednjim tehničkim školama je teško za*ebavanje i zezanje... (naravno, ima i rada), steći ćeš extra ortake... ali nema devojaka (neka neko ne pomisli da to nije važno, važno je i to jako). Steći ćeš kao nekakvo zvanje (znanje) sa kojim baš ništa posebno ne možeš da postigneš, imaćeš + na faksu jer će u početku biti stvari koje znaš, ali te stvari čine 1% svega, a mučićeš se sa matematikama i sa teškim nedostatom ozbiljnih radnih navika.
U gimnaziji ćeš definitivno mnogo više učiti i raditi, steći ćeš ok prijatelje, ali ono što je jako važno bićeš i među devojkama, svakodnevno. Nećeš imati diplomu na kojoj će pisati šta si po struci, ali pošto danas malo šta smisleno možeš bez faksa, biće ti svejedno. A i kada ti piše struka u diplomi srednje, a ne misliš da studiraš, opet si u istom ****** kao i da ne piše. Kada dodješ na fax, možda ćeš se prvi semestar čuditi nekim stručnim stvarima, ali pošto se radi sve od nule, brzo ćeš sve pohvatati, pa i taj čuveni način razmišljanja. A radne navike koje stekneš će ti na fakultetu biti zlata vredne čak bih se usudio reći i da su te radne navike presudne za kvalitet i dužinu studija.
@kutija
eeee... da si video kakve su bile laboratorije u Tesli, u vreme kada smo ti i ja bili u srednjoj (ne znam kako je sada). Laboratorijske vežbe se rade u parovima, svaki par za svojim stolom ima jedan ili dva unimera, osciloskop, i to ispravan, generator funkcija... onaj ko želi može baš puno praktičnih stvari da nauči.
Poslednja izmena: