Šta je novo?

Unreal 3 Engine -GDC09 "new features"

To ce uvek biti, dokle god se igre budu optimizovale za ovu ili onu najslabiju kariku...mogao bi endzin da izgura veci broj poligona, ali hw ne mere...
Rec je o optimizaciji (ovde u broju poligona) na objektu koji se retko vidi (samo u ovakvim cut-scenama). I to je normalna stvar:)
Sto vreme prolazi, i hw postaje jaci, sve ce manje biti uocljivo ovako nesto. Nekad su noge bile kvadrati, sad su zaobljenije...itd.

Teselacija resava ovakvu stvar recimo.
 
Hardver je isti i danas, samo što je tada dizajniranje igara za Xbox360 bilo nepoznanica pa je ESIV rađen tako da izgleda isto na max i na PCju i na konzoli. Two Worlds II na svu sreću izgleda bolje na PCju jer su setovanja za konzolu low/medium.

Tačno je da je wireframe model Obliviona izuzetno detaljan ali rekao bih da je tolika detaljnost nepotrebna, pogotovo za to vreme.

Ono što ja tebi pokušavam da objasnim jeste da ne možeš gledati jednako na Bethsoft sa 16 godina iskustva u stvaranju tog tipa igara i na neki manji tim. Ovde je situacija tragična po Bethsoft jer je ih neiskusniji i manji tim debelo prešišao u tehničkoj kategoriji (moje subjektivno mišljenje da su prešišani u skoro svakoj kategoriji). Ako sledeći ES bude urađen u dobro poznatom endžinu to je sramota za Bethsoft.

Nisam siguran da nisu mogli drugačije.

Što se tiče detalja, dovoljno je uporediti postupak dobavljanja kuće u ESIII i ESIV da bi se videlo koliko koja igra ima detalja. Oblivion je u svakom, osim čisto tehničkom pogledu iza Morrowinda. Mada i tehnički je pod znakom pitanja kada se pogleda MGE. Pitam se šta bi bilo da je ESIII endžin unapređen, šta bi bolje izgledalo. Naravno to ne bi radilo dobro na XB360 i eto glavnog razloga da se radi na podešavanju Gamebryo krša.

PC hardver je danas daleko jaci nego li u vrijeme Obliviona. I da se danas pravi, sigurno bi bio drugaciji. Ta igra izgleda puno bolje na PC-u. Na xbox-u je takav kakav je. Bolje ne moze.

TW2 izgleda bolje, ali tek ponegdje. Tu je dosta toga sakriveno, blurovano, itd. Meni se puno vise svidja modovani Oblivion nego TW2.

Ovo o cemu pricam nije menjanje i prilagodjavanje endzina vec kreiranje nivoa. Rad u sandbox editoru, modelovanje, kapish?

Budi malo vise konkretniji ;)

A sto se tice X-Ray engina, pokreni CoP i vidjet ces tu mapu.
 
Poslednja izmena:
Hocu, hocu :)
 
PC hardver je danas daleko jaci nego li u vrijeme Obliviona. I da se danas pravi, sigurno bi bio drugaciji. Ta igra izgleda puno bolje na PC-u. Na xbox-u je takav kakav je. Bolje ne moze.

Khm, Fallout 3, khm FO3 New Vegas. Khm Elder Scrolls V koji ce takodje koristiti isti sakati gejmbrijo.
 
Cuj, naivan :)

Sta Bethesda konkretno radi i dokle su stigli neko ne zna.

Da novi TES rade na sadasnjem Gamebryo enginu, igra bi vec bila maltene gotova.

Moja preptostavka je da ce taj engine debelo unaprijediti? Zasto i nebi!
 
Ja bih voleo da si upravu ali smem da stavim paru da cemo opet lebdeti iznad tla i gledati ogromne pejzaze po kojima trckaraju trecerazredni modeli isto tako animirani.
Ne mora da znaci da bi bila gotovo igra jer je ogroman posao napraviti sav sadrzaj za igru tipa morowind/oblivion.
 
Ne bi ja te igre svrstavao pod istu kapu jer Morrowind ima mnogo više sadržaja. Što je najgore mnogo toga u Morrowindu je hand placed dok je Oblivion ili C/P ili random generated.
 
Ja bih voleo da si upravu ali smem da stavim paru da cemo opet lebdeti iznad tla i gledati ogromne pejzaze po kojima trckaraju trecerazredni modeli isto tako animirani.
Ne mora da znaci da bi bila gotovo igra jer je ogroman posao napraviti sav sadrzaj za igru tipa morowind/oblivion.

To se moze odraditi za 3-4 godine ako radis igru na vec postojecoj tehnologiji. Vidis kako su Vegas odradili za kratko vrijeme.
 
Pretpostavljas?

Ne volim se puno baviti s pretpostavkama :)
 
pccelebration18b688.jpg


pccelebration19v5np.jpg


pccelebration20q6hq.jpg


pccelebration21k5t1.png


pccelebration22u5oh.png


pccelebration2335bn.jpg
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=414251


Vrlo prijatno za oko izgleda ME.
 
Nazad
Vrh Dno