Šta je novo?

Unity 3D

Unity je zaista impresivna alatka, mi je koristimo za iOS game development projekte i odličan je. iOS licenca se konkretno plaća ali vredi. Vidim da su konačno objavili i cene za Android licencu.
 
vi ? koji to vi? :) predstavite se
 
Ozivljavam prastaru temu jer nisam uspeo da nadjem prikadniju.



Deluje kao najnapredniji AA algoritam do sada. Znam da Star Citizen place za ovim, ali je nazalost izgradjen na bazi CryEngine. Valjda ce i ostali endzini da dobiju podrsku za ovaj ili slican AA algoritam.
 
Uf ovo bas dobro izgleda. "Performance equivalent to FXAA", lepota.
 
Ja iskreno ne vidim razlog zasto bi neko pored Unreal engina za novi projekat koristio Unity, osim ako nije 2D igra ili ako mobilno trziste nije prioritet.
Od Epica dobijes kompletan source code, dok ti ovi drugi zgule kozu s ledja dok ti daju isti.
 
Poslednja izmena:
Mislim da TXAA ipak ima veci uticaj na performanse, a nekako krajnji efekat mi izgleda kao prosto zamucenje slike.
 






 
Engine je solidno isprozivan u poslednje vreme u gomili naslova koji su se pojavili na konzolama zbog nedostatka dobrog multithreadinga pre svega. Na PC-u i nije toliki problem jer moze da se brute force-uje snagom cpu-a, ali kada na red dodju portovi onda se bas vide nedostaci ovog engine-a (za sada). Inace, sve ovo deluje fino gore ali realno nista posebno sto vec nije podrzano i u drugim engine-ima. Samo nek rese taj najveci problem optimizacije i moci ce da se lagano takmice sa svim glavnim igracima, bar sto se tice pogleda sa end user strane.
 
Endzin dominira na mobilnoj sceni, mislim da njih bas briga za konzole. Koliko vidim akcenat na GDC je na VR i mobilnim igrama od kojih mnoge graficki sustizu konzolne naslove.

Njima je jedina konkurencija Unreal, ostalo su inhouse endzini koje koriste velike kuce za svoje igre. CryEngine moze biti konkurentan samo kroz Lumberyard.
 
Nazad
Vrh Dno