Šta je novo?

Unifikacija servisnog lista!

abacus

Slavan
Učlanjen(a)
24.11.2004
Poruke
1,023
Poena
350
Unifikacija servisnog lista - znaci izgled i sadrzaj...znam nije jednostavno...trebalo bi da sadrzi generalije firme davaoca usluga,generalije lica/firme kojoj se usluga obavlja,vrstu usluge/opis kvara i sva prava i obaveze kako davaoca,tako i musterije.
Jer ima jako nezgodnih stvari...npr. sta se desava kada tipa rikne hdd,maticna plocha ili bilo sta "sto je radilo"...ljudi zar smo samo mi ludi...pa banke se ograde kao bubreg u loju...a mi...racunar ne kosta ni tipa 30e-50e...a maticnu ili neki deo nema shanse da nadjesh ni u kontejneru...
Zato bih apelovao na sve da daju svoj doprinos...ako neko ima neki sablon neka ga slobodno postavi ovde...te da na kraju svima nama pricinimo manje glavobolje..
 
Poslednja izmena:
Znaci ne mogu da verujem...kao da svi serviseri imaju u svojim radnjama savrsene servisne listove...kao da nikoga ne interesuje ova tema...
 
Ako neko ima neko vizuelno resenje ili dobar predlog po pitanju teksta u servisnom listu....tj. verujem da vecina servisera na benchu ima neka svoja resenja servisnih listova pa zasto ih ne bi prezentovali ovde i da nadjemo zajednicko resenje - sam naziv teme govori u prilog tome...znaci cela prica ide u pravcu da kada neko dodje u servis dobije isti servisni list i u Nisu i u Kragujevcu i u Beogradu,Novom Sadu,Subotici...bilo gde u Srbiji...svima bi bio lakse i njima - korisnicima nasih usluga,ali i nama koji svakog dana imamo kako vrlo opravdane zahteve po pitanju servisa,tako i one druge nebulozne,nedorecene,sa skrivenim kvarovima itd.
 
Da pa verovatno je resenje da nema garancije????? ili ne znam sta su to skriveni kvarovi...kao sto ti covek rece budi malo precizniji,a ja bi rekao i otvoreniji i,iskreniji...Sta je poenta????
 
U cemu je problem...mislim da sam bio i vishe nego jasan:
Generalije firme davaoca usluga,generalije lica/firme kojoj se usluga obavlja,vrstu usluge/opis kvara i sva prava i obaveze kako davaoca,tako i musterije.
Primer josh po neki: rikne disk i ko je kriv? ko posle placa 200-300e za povrat podataka....ili evo pre 15 minuta mi donesu kutiju na kojoj spolja pishe Segate 2TB 3,5" HDD a unutra je IOMEGA od 1TB i ko je posle kriv........dajte da se jednom za svagda ogradimo od takvih stvari i gresaka ..........tj. da rezimiramo onaj ko nije uzeo odvijac/srafciger u ruke neka se uzdrzhi od "lukavih" komentara a ostali samo napred :)
 
Uf servisni listovi, kod mene na poslu se vodila ljuta bitka sta ce da ide na servisni list a sta nece. Svi smo sastavljali i pravili kombinacije. Na zalost sve podatke koji si relevantni ne mozes da stavis u kolonu jel nema mesta ( moze na A3). Na kraju posle zucnih svadja odlucili smo da servisni list u kome je opisana popravka ne dajemo krajnjem korisniku vec ga zavodimo u elektronsku formu i tako cuvamo. Udaramo pecat na garantni list i vracamo robu musteriji. Niko se nije zalio sto ne dobija servisni list. Bitno je da je popravljeno.
A sto se tice popravki u vangarantnom roku krajnja musterija dobije racun sa stavkama koje su menjane, sta je popravljano i cenu radnog sata.
Kad neko bude napravio servisni list koji bude praktican i sveobuhvatan ( dakle zaokruzivanje a ne da pisem roman sta, kako, gde i kada ) cemo rado usvojiti.
A sto se tice racunara i varijante sta je radilo a sta nije pre dolaska masine u servis. To nije moguce popuniti. Vizuelnim putem nije moguce potvrditi da li je i koji od 10 tak modula u kucistu ispravan ili neispravan shodno tome musteriji se ne moze dati papir na kojim se garantuje ispravnost nekoj modula pre otvaranja i testiranja istog. Takodje je nemoguce utvrditi u kratkom roku uz prisustvo musterije sta je ispravno npr hdd.
Takodje je neprihvatljivo da musteriju chuchiu servisu i gleda kako se racunar testira/popravlja. Oni koji mi to traze bivaju upuceni u drugi servisni centar. Kad kupuju hleb da li idu u pekaru i gledaju kako se mesi testo? ( nekima zvuci glupo i reci ce pa hleb je jeftin! Jeste jeftin ali koliko ste do sada para dali na hleb, kifle, burek? Popravka racunara je smeshno jeftina u odnosu na izdvojenu sumu za klopu pa niko ne dpvodi u pitanje kvalitet proizvodje bureka al svi bi da kenjaju oko cene i kvaliteta servisa od 20 eura).
 
Poslednja izmena:
to da se gleda dok neko radi je suludo ...
ako nemash poverenja u servis onda si pogreshio adresu ...
 
Što se podataka tiče, evo čitam u prijemnici na servis, prva stavka:
Vlasnik je dužan da napravi rezervnu kopiju važnih podataka pre dolaska u servis. Servis nije odgovoran za eventualni gubitak podataka prilikom servisa računara.
kada to vlasnik lepo potpiše nikakve ti obaveze nemaš da njemu vraćaš podatke.
Nepostoji takav servisni list gde ćeš imati sve moguće slučajeve pokrivene.
 
kad kupish disk, negde sigurno pishe da ti recimo IBM nikako ne garantuje za podatke koje drzish na njima
kao i da je pravljenja rezervne kopije, backup, odgvornost korisnika itd... :) ...
 
Ma sve je to sviranje ..... Najbitnije je da se uzme lova, a stranka da bude zadovoljna. Onih 5% sto smatraju da njihove racunare treba popra ljati u prostoriji za antistatickim podom, rukavicama za uzemljenjem i zlatnim srafcigerima, posaljite u gigatron ((:)
Da se vratimo na papir.
Jedna recenica na svakom od tih papira je ona sa visom silom (;
Shodno tome uvek se mozemo pozvati na istu.
Meni se par puta desilo da pri ubadanju naponskog kabla u sekundi shushne makina i zadimi i cao zdravo. Ode pola kompa. Iako imam ups, proveravam napon i pazim i to se desava. Srecom uvek ima neka ploca i napajanje visak pa se to da popraviti al u globalu nezavidna situacija.
 
tih 5% nek nosi rachunar u imtel da im otvaraju diskove u vakum sobi i vad posatke sa ploche ...
Naponski kabl ? Pa valjda iskljucishpozadi onaj prekidach na napajanju pa onda budesh viljusku od naponskog
kabl u zid .. jer tu uvek iskochimala varnica...
 
Isklkucim sve al desi se da neko ima "losu" struju kod kuce. I napajanje se navikne na manju voltazu i tako radi. Kad ga puknes na 220 desava se da provristi. A kung fu napajanja nemaju dugmence ((; i onda struja samo protrci kroz komp. Tad cesto srrasa procesor i hdd.
 
Apelujem na sve vlasnike servisa ako imaju informaciju da je podele sa nama a radi se o tome da mi treba info koliko smo u obavezi da cuvamo neciji deo ili racunar od dana prijema.....bilo da je popravljiv,bilo da nije.....znaci da mi se ne desava da mi se servis pretvara u smetliste i da onda neko bane posle 2 godine i pita gde je moj racunar?
Znaci da li je ovo u redu:
"Rok za servisiranje uredjaja je 45 dana.Rok za preuzimanje uredjaja je 45 dana,od dana popravke uredjaja."
ili po meni bolje resenje:
"Rok za servisiranje i preuzimanje uredjaja u ispravnom ili neispravnom stanju je 45 dana od dana zaprimanja."

Znam da je mozda pomalo i konfuzno...no apelujem da pomognete...te da nadjemo neko unificirano resenje.
 
Poslednja izmena:
a o cem se radi? mislim da je po zakonu bilo da se neka stvar moze popraviti u roki od 45 dana, posle toga ili nova ili vracanje para,, sada je taj rok od 45 dana zamenjen "u razumnom periodu" tako da nema tacan broj dana, bolje pitaj nekog ko se bolje razume? dal se lepo secam rok je bio 1 ili 2 meseca?
 
@nesic1
nije reč o reklamaciji nego o popravci uređaja van garantnog roka.
@abacus
Nemožeš staviti tako kratak rok za preuzimanje proizvoda na servisu. Mislim da se taj rok meri u godinama ne u danima. Veoma je komplikovana tema, jer ti u stvari otuđuješ nečije vlasništvo. Uzmi za primer laptop vrednosti 30.000 - 40.000 dinara kojem je bio problem memorija koju si zamenio, i sad posle 45 dana prelazi u tvoje vlasništvo ? Ono što mislim da možeš je da posle npr 45 dana naplaćuješ neku ležarinu, ali to sve naravno mora biti na prijemnom listu koju je stranka potpisala. Mislim da je najbolje da se informišeš kako je to zakonski regulisano kod nekog pravnika/knjigovođe.
 
Ne znam kako je to formulisano zakonom.
Znam samo da imam jedan magacin od 60m2 pun ko oko uredjaja koji nisu preuzeti. Danas zovem tipa da proverim sto ne dolazi da preuzme uredjaj i lik mi ladno kaze da mu je pobegao avion i da ne moze da dodje po stampac sada al da ga ne bacamo. (;
 
Znaci klasika.....Srbistan.....kao da nema nijednog servisa u Srbiji....pa ljudi sta vi i kako radite....ili vec imate sredjenu nomenklaturu ? Ili se pravimo mutavi kao i obicno?
 
Ne znam kako je to formulisano zakonom.
Znam samo da imam jedan magacin od 60m2 pun ko oko uredjaja koji nisu preuzeti. Danas zovem tipa da proverim sto ne dolazi da preuzme uredjaj i lik mi ladno kaze da mu je pobegao avion i da ne moze da dodje po stampac sada al da ga ne bacamo. (;

o tome i pricam To3o....e sada sto je najveci fazon ni ne mozhemo jednostavno da bacimo te uredjaje vec da ih predamo firmi sa licencom koja radi odlaganje elektronskog otpada....
 
abacus ti si jedan interesantan lik zaista.
a posto si dokon aj baci oko i vidi sta kaze zakon po pitanju ne podizanja robe u dogledno vreme, tj posle koliko vremena uredjaj koji se ne podigne i ne plati postaje neotudjiva svojina servisa koji ga je popravljao.
 
Nazad
Vrh Dno