Uncharted 2: Mastering the Cell
http://www.eurogamer.net/articles/uncharted-2-mastering-the-cell-blog-entry
samo sto je kretanje uz vetar u KZ2 bilo mnogo realnije
^ Nece
Max, zar nisi video nivo na vozu u KZ2 ? Mogu da se kladim da su iz Guerille i Naughty doga razmenjivali kod, jer oba nivoa na vozu koriste slichne fazone...
Inače KZ2 mi je puko pred kraj igre, nisam video nivo sa vozom.
Inače KZ2 mi je puko pred kraj igre, nisam video nivo sa vozom.
u sustini, za gejmera svaki nivo na kojem si,a koji nije SOLID GROUND(voz,brod, stena, ili GOW3 sto ima velikih delova koji se krecu) je prakticno +1 na utisak i gameplay.
i u KZ2 na vozu i U2 na vozu....nesto ne verovatno.. samo sto je kretanje uz vetar u KZ2 bilo mnogo realnije, i granate nisu letele daleko itd itd...malko su se vise potrudili za detalje. mada,ruku na srce, i voz je bio 3x veci i moglo je svasta da se METNE.
Ovo je još jedan korak dalje ka realizmu i dokaz da nam ne treba neki novi API i 3TeraFLOPS-a da bi igra izgledala impresivno...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari