Šta je novo?

Uncharted 2

jao ima neki site koji baš ima samo muziku od igrica, al ne mogu da se setim kako ide, ako ga nađem, okačići link
 
Predjoh danas i na hard i to mnogo lakse nego sto sam ocekivao, sinoc prvih 8 chaptera, danas sve ostalo i nisam se nesto mnogo namucio ni na jednom delu igre sto me je iznenadilo jer je U DF imao nekoliko nezgodnih mesta koja su bila veoma frustrirajuca. I ovde ima na prvi pogled nekih tezih delova ali ni na jednom se nisam nesto mucio.

Onu masovnu bitku u ch. 25 unutar hrama gde se bore guardiani i vojnici koji samo nadiru bez kraja sam mozda samo jednom nastradao na hard a desilo mi se da kad sredim one guardiane sto bacaju eksploziv igra jednostavno zamrzne :mad:

Hint: kada sredite jednog guardiana iskoristite njegov crossbow za ostale jer ga sredjuju samo 2 pogotka umesto 156 metaka iz puske i pistolja.

Ima jos zeznutih delova u igri ali nista bas problematicno gde se gine non stop, jedino boss fajt protiv naseg dragog Zokija na kraju ali to mi je vise smarajuca deonica u igri koju najmanje volim da igram nego sto je boss fajt za pamcenje. Nekako mi je taj deo najlosiji ali ne zbog naseg negativca nego zbog one lokacije gde se igram zmurke sa njim na malom prostoru.
 
ja sam baš došao do tog dela o kom kažeš da si imao problem, isto prelazim na hard, nisam pikao igru par dana (kratki živci, poginem max 3 put za redom gasim sony) pošto me je dosta isfrustrirao taj deo...
 
Poslednja izmena:
jel ce neko da sakupi platinum?
u ovom delu je malo tezhe osvojiti trofeje nego u prvom..
 
Majko mila, nivo na vozu. Nešto najbolje viđeno u igrama ovog tipa! Prosto sam oduševljen. Kakav DirectX 11, kakvi teraflopsi, ovo je gejming!!!
 
Bas tako.
 
Valjda ce se postari smilovati i sutra me probuditi sa njihovim radosnim zvonom..
 
^ Nece :)

Max, zar nisi video nivo na vozu u KZ2 ? Mogu da se kladim da su iz Guerille i Naughty doga razmenjivali kod, jer oba nivoa na vozu koriste slichne fazone...
 
u sustini, za gejmera svaki nivo na kojem si,a koji nije SOLID GROUND :) (voz,brod, stena, ili GOW3 sto ima velikih delova koji se krecu) je prakticno +1 na utisak i gameplay.

i u KZ2 na vozu i U2 na vozu....nesto ne verovatno.. samo sto je kretanje uz vetar u KZ2 bilo mnogo realnije, i granate nisu letele daleko itd itd...malko su se vise potrudili za detalje. mada,ruku na srce, i voz je bio 3x veci i moglo je svasta da se METNE.
 
^ Nece :)

Max, zar nisi video nivo na vozu u KZ2 ? Mogu da se kladim da su iz Guerille i Naughty doga razmenjivali kod, jer oba nivoa na vozu koriste slichne fazone...

Pa nisu ih pominjali u onim making of videima u bonus sekciji, mada su pomenuli da se "druže" sa ostalim developerima, radili oni za sony ili ne. Inače KZ2 mi je puko pred kraj igre, nisam video nivo sa vozom. Probao sa dva različita diska i na istom mestu KZ2 je pucao, tj. blokirao i konzola je morala da se resetuje hardverski... Sa tim istim diskom, na Filipovoj konzoli je radilo, a na ovoj što je kod mene blokiralo... Ne mogu da provalim u čemu je stvar.
 
uf drazha je prilichno ******* na crushing,izginuo sam 135 puta dok ga nisam izbio..
 
u sustini, za gejmera svaki nivo na kojem si,a koji nije SOLID GROUND :) (voz,brod, stena, ili GOW3 sto ima velikih delova koji se krecu) je prakticno +1 na utisak i gameplay.

i u KZ2 na vozu i U2 na vozu....nesto ne verovatno.. samo sto je kretanje uz vetar u KZ2 bilo mnogo realnije, i granate nisu letele daleko itd itd...malko su se vise potrudili za detalje. mada,ruku na srce, i voz je bio 3x veci i moglo je svasta da se METNE.

Ne znam koliko je impresivan nivo u KZ2, ali ovaj mi je izgledao kao nešto što je nemoguće uraditi u igri, a da se sve strimuje u realnom vremenu. Nije kao u PC igrama, voz ide, ponavlja se ista pozadina i dve tri krivine stalno. Ovde ideš iz ravnice u planine, i to traje jako jako dugo (preko 2 chaptera). Pozadinska grafika ima istu fiziku (npr. kad nešto padne u vodu pored) i šejdere, sjajan motion blur i dof isto radi kao u ostalim nivoima. I sa desetinama neprijatelja, kompleksnom pozadinom i helikopterom uvek radi na preko 30 fps. Stvarno su majstori ovi u NaughtyDogu, Epic-ov voz u GeoW i ostali nivoi sa vožnjom u GeoW2 su smešni u poređenju sa ovim. Rekli su ljudi da je dosta toga prebačeno na Cell... mada su na jednom mestu slagali - da je sve destructable, a nije baš, kao i da destrukcije nisu pre-programirane, a jesu. Npr. sve što helikopter ruši uvek se ruši na isti način (zid puca na istim mestima) - što je i logično. Da ne ruši uvek isto, igra bi umela da baguje, jer bi se desilo da rakete odlete malo drugačije i sl. pa da ne možeš da nastaviš da igraš (zgrada se ne bi srušila i ti ne bi nastavio sa nivoom). Ovako je namešteno da se sruši (kao u 9/11). Isto tako, zna se koji klima uređaji i table pucaju, a koje ne... fizika koja nije "preprogramirana" je pucanje u drvene daske i slične predmete... A i generalno, fizika je dosta bolja, jer koriste Havoc, pa npr. one grane koje se ljuljaju od helikoptera nisu pre-animirane nego zaista koriste fizički model...

Ova igra je stvarno vrhunsko dostignuće moderne umetnosti i planiram da kupim original i da ga ne prodajem :)
 
zaboravih - veliki pomak su uradili i sa blendingom animacija, tj. proceduralnom kombinacijom istih, tako da je moguće da kroz igru vidite dosta sitnih reakcija i pokreta koje ranije niste videli, jer je broj kombinacija praktično beskonačan. Ovo je još jedan korak dalje ka realizmu i dokaz da nam ne treba neki novi API i 3TeraFLOPS-a da bi igra izgledala impresivno...
 
Znate li sta je sigurno bolje od Uncharted 2?

DVA UNCHARTEDA :D

2l94m76.jpg

2uetf21.jpg
 
Kakva igra, kakva produkcija, strasno *** :)
 
ladno na engleskoj verziji pishe 15,a na francuskoj 16 :S
 
Koliko ste se izlozili na igru, ne verujem, zamalo da me ubedite da dam 45e. :D
Al to ode za 50 DL-a. :D
Bice ovo brzo u Platinium izdanju. :)
 
kad je predjesh videcesh da vredi ovolko ako ne i vishe :)
 
Nazad
Vrh Dno