Šta je novo?

ukidaju ISDN

Da, posle nisam pratio da li je bilo izmena, ali je ovo dobra opcija.
 
Da li ISDN ukidaju samo za fizička lica ili ga ukidaju i za firme?
 
Ne citiraj post iznad
Trend Telekoma je takav da sve ISDN korisnike prebacuju ili na Class 5 Softswitch centrale (NGN mrezu) ili na BBTF.
Ne kazem da je ISDN losa i nekvalitetna telefonija, ali je vec zastarela tehnologija i pomalo kaska za novim VOIP standardima i uslugama i vezana je samo za jednu centralu na kojoj se korisnik nalazi!
Drugi problem su ADSL/VDSL modemi koje Telekom i ostali provajderi gotovo da nemaju u ponudi!
BBTF ima svojih mana (slabija cujnost, sporo dobijanje brojeva, fizicka vezanost za ADSL/VDSL ruter) ali se nadamo da ce Telekom u bliskoj buducnosti ispeglati to i ponuditi servis ravan VOIP-u koji mozes da koristis bilo gde gde imas net.
 
Poslednja izmena od urednika:
"telekom ce automatski prebacivati uvek prvi broj na pots liniju. druga linija moze da se zadrzi samo ako na njoj postoji adsl." Ovo je peta info od coveka koji tamo radi pa je pitao nekoga... Konzistentnost ispred svega. Oni maltene guraju svoje korisnike ka sbb. Zaista to ne razumem.
 
Oni maltene guraju svoje korisnike ka sbb. Zaista to ne razumem.
Da, tako nekako se ponašaju.
ISDN nisam jeftino platio, a sada u Novembru kad sam se raspitivao na prelazak na bbtf zbog vdsl interneta, nakon njihovih odgovora odlučio sam da ostanem na PoštaNet. Bez obzira što je sporiji internet. Onog momenta kada pošta ponudi i fiksni, za šta već postoji najava, i to ću preneti iz Telekoma.
 
Šta mislite zašto se ljudi bave politikom?
Unazad 10 i više godina telekom ne sme da bude bolji od sbb-a.
Uvođenje visoke pretplate za fiksni je urađeno isključivo zbog Sbb-a.
Ukidanje boostera ,urađeno isključivo zbog Sbb-a.
Sumanute cifre za optiku,delimično zbog Sbb-a.
Ne uvođenje OTT-a,isključivo zbog Sbb-a.
Wi-Fi zone,pandan Unifonu,isključivo zbog Sbb-a.
Ne uvođenje DTV-a,isključivo zbog Sbb-a.
Telekomu da dozvole,može da bude mnogo,mnogo bolji od Sbb-a.
 
Poslednja izmena:
iako to tako izgleda i ispadne, ne slazem se.

Oni su zaposlili inzenjere da se uce o iptv DVE godine pre nego sto su sa istim krenuli. ISDN je u principu doneo OTE/Italiani, a nasi jednostavno ne umeju da podrzavaju isdn, plus nema vise intracom kutija u ponudi. Nisu znali da marketinski rporpate tu uslugu na nacin na koji bi treblao.
TS odnosno MTS godinama imaju neke vrlo lepo ponude koje jednostanvo ne umeju da upakuju korisnicima i daju. Suvise raznih menadzercica, tromost aparata i dovodis situaciju do besmisla. I onda stupa privatnik na scenu sa trange frange varijantama (zakup terenskih ekipa i sl) i onda polako i sigurno ljudi prelaze na nesto sto kliknes i ono radi.
 
Ima li neko da je zamenio ISDN ili krenuo u zamenu, pošto su, bar meni, napisali da se javim do kraja januara?
 
Написали су и мени да се јавим до првог фебруара али сам решио да игноришем понуду, ако је фрај 10/1 једини разлог да сада мењам, не морају да се труде. Нека остане док не дођу са маказама.
 
Написали су и мени да се јавим до првог фебруара али сам решио да игноришем понуду, ако је фрај 10/1 једини разлог да сада мењам, не морају да се труде. Нека остане док не дођу са маказама.

Тачно тако сам и ја мислио да урадим.
 
Meni je odgovaralo da gasim ISDN.
Nisam ga čak ni tada kada se uvodio nešto puno platio. Bila je neka ponuda, ko to da pamti posle toliko godina.
Isplatio mi se za sve pare sa duplom linijom, kevom i dve sestre koje su kampovale na fiksnom.

Prešao sam negde tokom oktobra-novembra. Obična linija, box sa NET 10 (EDIT: imao 10, ostao na 10, nije bilo odmah uslova za 20) ... U decembru uključen VDSL i prebačeno na 20. Za više nemam uslove.
Dobio sam: bolju pokrivenost protoka sa gomilom wifi potrošača po kući, zato što sada svi kampuju na netu.
Izgubio sam: dodatnu liniju koja je počela da mi ide na živce sa bipovanjem dok pričaš a ne koristi se više toliko jer ostali i klinčurija uglavnom kampuju na mobilnima pa ne mogu da se jave...

Uglavnom, ja sam to hteo da uradim, što ne znači da je nekom drugom isto.
Odlazak u poslovnicu ili zvanje korisničkog centra je uzaludno. Ne znaju ljudi jednostavno koje su tehničke mogućnosti.
Meni je sa njima uvek bilo najbolje rešenje kontakt na [email protected], Napišeš lepo šta hoćeš, posle nekog vremena te zovu iz "lokala" (do ovog koraka je uglavnom kilavo, da informacija stigne do osobe koja i radi taj posao, iliti se probije kroz birokratiju, starinski rečeno), odrade šta treba (ovo je u roku od dan-dva od poziva).

Ne zalazim im u strukturu, nemam nameru da se izgubim u džungli :) korisnik sam od 4-cifrenog telefonskog broja, koji je na istoj lokaciji od '68-me. Imenovan sam po dedi pa je prenos vlasništva urađen elegantno i glatko :) Meni lično je svaka njihova ponuda rešila stvari na bolje za moje korisničke prohteve. Tehnička podrška odlična za svo ovo vreme, mada nisam kompetentan, ne znam da li su mi bili u stanu ukupno 3 puta. Da li su spori, birokrate... nemam komentar, znam gde živim i kako to ide, da ne tupim dalje :)
 
Poslednja izmena:
Па ни мени није нешто битно, било је одлично док су родитељи користили један, ја други број плус што сам на ИСДН прешао од двојника па одједном 64/64 или 128/128 уместо грабљења линије са двојником. Сада ми не значи ништа, ја скоро никада не зовем, мене позову пар пута месечно плус они досадни позиви за презентације и фрај вечере ... стварно немам разлога да га користим и даље али ни да га мењам.

Уместо две дигиталне линије да добијем једну аналогну плус једну полулинују и 10/1 интернет ... апсолутно ми ништа не значи и није потребно па зато и нећу да улазим у причу и идем да склапам неке договоре.
 
Mene u svemu tome najviše iritira stav i poruka (parafraziram): "Mi nismo u stanju više da održavamo ISDN opremu, pa vi, korisnici, tražite da vam ISDN uslugu zamenimo za nešto što vam manje odgovara i što će vam biti skuplje, da biste ga doveli na nivo koji sada imate." (mislim na identifikaciju pozivaoca po obe linije, pozivanje jednog broja koji zvoni na dve "nezavisne" linije, interni transfer poziva na NT završetku).
Umesto da sve upakuju tako da dobijemo ono što smo imali (ili bar veći deo toga) i da nam se izvine što će neko morati da dolazi u stan da nam menja opremu (moram da ga čekam, probudiće mi bebu,....), oni nas teraju da idemo u poslovnicu i da mi podnosimo zahtev.
Alo!!! Ja sam super zadovoljan ISDN-om i ja neću da ga menjam! Ako Telekom hoće da mi ga zameni, nek to uradi, ali tako da ne izgubim ono što sam im do sada debelo platio i da me ne vozaju po šalterima.
 
Da li postoji neki konstruktivni predlog u koju svrhu upotrebiti ISDN Gigaset telefone, sada kada ISDNa više nema?
 
Reciklaza.
 
Ako i dalje imaš fiksnu liniju u nekom vidu, bilo kao VoIP, bilo kao POTS, i ako na njoj imaš DECT bazu, onda ISDN Gigaset telefone možeš da povežeš kao DECT slušalice na tu bazu, a njihove baze da koristiš kao obične stalke za punjenje.
 
Nazad
Vrh Dno