Meni je odgovaralo da gasim ISDN.
Nisam ga čak ni tada kada se uvodio nešto puno platio. Bila je neka ponuda, ko to da pamti posle toliko godina.
Isplatio mi se za sve pare sa duplom linijom, kevom i dve sestre koje su kampovale na fiksnom.
Prešao sam negde tokom oktobra-novembra. Obična linija, box sa NET 10 (EDIT: imao 10, ostao na 10, nije bilo odmah uslova za 20) ... U decembru uključen VDSL i prebačeno na 20. Za više nemam uslove.
Dobio sam: bolju pokrivenost protoka sa gomilom wifi potrošača po kući, zato što sada svi kampuju na netu.
Izgubio sam: dodatnu liniju koja je počela da mi ide na živce sa bipovanjem dok pričaš a ne koristi se više toliko jer ostali i klinčurija uglavnom kampuju na mobilnima pa ne mogu da se jave...
Uglavnom, ja sam to hteo da uradim, što ne znači da je nekom drugom isto.
Odlazak u poslovnicu ili zvanje korisničkog centra je uzaludno. Ne znaju ljudi jednostavno koje su tehničke mogućnosti.
Meni je sa njima uvek bilo najbolje rešenje kontakt na
[email protected], Napišeš lepo šta hoćeš, posle nekog vremena te zovu iz "lokala" (do ovog koraka je uglavnom kilavo, da informacija stigne do osobe koja i radi taj posao, iliti se probije kroz birokratiju, starinski rečeno), odrade šta treba (ovo je u roku od dan-dva od poziva).
Ne zalazim im u strukturu, nemam nameru da se izgubim u džungli

korisnik sam od 4-cifrenog telefonskog broja, koji je na istoj lokaciji od '68-me. Imenovan sam po dedi pa je prenos vlasništva urađen elegantno i glatko

Meni lično je svaka njihova ponuda rešila stvari na bolje za moje korisničke prohteve. Tehnička podrška odlična za svo ovo vreme, mada nisam kompetentan, ne znam da li su mi bili u stanu ukupno 3 puta. Da li su spori, birokrate... nemam komentar, znam gde živim i kako to ide, da ne tupim dalje
