Šta je novo?

Ubuntu pocetnik: wine problem

domcale

Slavan
Učlanjen(a)
18.04.2009
Poruke
2,142
Poena
230
Pozdrav
Imam jaku zelju da se premestim na neku od linux distribucija i da manje koristim windows, ako ne i da ga se u potpunosti resim, ali postoji jedan problem. Treba mi neki softver iz windowsa, tacnije dve igre: CS i WoT. Posto igre nisu nesto posebno zahtevne (posebno ova prva :D), mislim da ih nebi bilo problem pokrenuti preko wine, samo kad bih znao kako.
Znaci, wine je skinut i instaliran iz onog Ubuntu software centra. Sve bi bilo ok, da ovo cudo hoce da pokrene neki win softver, a da to nije onaj notepad koji stize zajedno sa wine. Evo slicice sta izbaci:

attachment.php


Sta da radim, gde gresim? Procitao sam ono sa linka iz greske, i jasno je meni da oni blokiraju to zbog malware-a, ali onda kako to da zaobidjem ili resim na neki drugi nacin?
Uzmite u obzir da sam totalni pocetnik u ovome. Ipak nece biti nikakav problem ako treba da se cacka i kucka nesto u terminalu i sl.
Hvala unapred na odgovorima.

Edit: zaboravih reci, ako je bitno, Ubuntu je instaliran preko wubi-a, i instalaciji je dodeljeno 10GB.
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    20.4 KB · Pregleda: 368
Poslednja izmena:
kako ga pokreces?
$ wine cpuz.exe ?
pokusaj sa chmod +x cpuz.exe

Naravno mroas da budes u direktorijumu gde se nalazi cpuz, i naravno promeni naziv, mene je mrzelo da kucam celo ime :)
 
Mislim da trebaš prvo desnim klikom na željeni .exe fajl otvoriti preferences (podešavanja, ako ti je linux na srpskom) na kartici ovlašćenja potvrditi da dozvoljavaš pokretanje datoteke kao programa. Izvini, koristim Mint pa nisam siguran da je isto kao i kod Ubuntua, ali otprilike je takav postupak.
 
Poslednja izmena:
Hvala vam, pomoglo mi je Rockford Rock-ovo resenje :).