Šta je novo?

Ubijeni 3570k

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja mislim da je uvaljivač firma DS.

Očigledno su se napravila dva tabora, firme vs potrošači. Ovi prvi će svim silama da se trude da svu krivicu za nastalu glupost prebace na s16. Nije to baš tako, neko tamo u DS-u prima platu za to što radi, tj. za ono što treba da radi (a očigledno je da ne radi kako treba). ;)
 
Poslednja izmena:
ne postoje tabori samo oni koji smatraju da s16 snosi odredjenu krivicu kao i doticna firma i oni koji smatraju da je s16 apsolutno nevin ;) u celoj ovoj priči.
 
I oni koji bi da me spale na lomaci :p
 
ah takvih uvek ima
 
ne postoje tabori samo oni koji smatraju da s16 snosi odredjenu krivicu kao i doticna firma i oni koji smatraju da je s16 apsolutno nevin ;) u celoj ovoj priči.

Ja sam već rekao da ovde nema nevinih. :D

Međutim, ima vlasnika firmi koji nijednim slovom nisu rekli da je firma DS napravila celu ovu zvrčku. Zašto? Ne znam.

Za firmu je mnogo manji trošak da skalpirani procesor zakuca na zid i da ih svakog dana opominje na to koliko su ispali naivni i glupi. Ovako, oni su se odlučili za uvaljivanje procesora, što dalje od kuće, preko Drine, u nadi da će tamo naivni kupac ispasti grbav. To je bre za krivičnu prijavu.

Kupčev "posao" je da se žali. Žale se ljudi na svakojake gluposti, pa i na to da im procesor ne odgovara. :)

U firmi postoji služba koja odgovara na te žalbe i ko im je kriv što nisu gledali na kakav proizvod uvažavaju reklamaciju. Ako su nesposobni zato što zapošljavaju nestručne radnike i treba da plate.

Najmanju krivicu u svemu snosi s16. Po meni on nije ništa kriv, njegovo je da proba pa APP. ;)
 
Niste mi jasni, zaista...
 
Iščitao sam celu temu, nikad nije dosadno. :D

Ja bih samo dodao da po meni s16 nije ni najmanje kriv što je kod nekog drugog završio neispravan procesor.
Ako je i uradio nešto "nemoralno" to se završava između njega i firme. A skalpiranje procesora je njegova greška ali je u isto vreme nešto čime je mogao da ošteti samo sebe
pa da mu ne uvaže reklamaciju na procesor koji je neispravan nezavisno od toga. Sam se zakopao ali eto uvažili su mu reklamaciju.

A meni lično nije uopšte nemoralno ići logikom ako prođe prođe jer takvu istu logiku koriste firme u odnosu prema potrošaču,
samo što one još imaju i podršku zakona koji je krojen po njihovoj meri. Problem je samo što u toj predodređenoj mržnji prema svim prodavcima u Srbiji
zaboravljamo da i u njima radi gomila ljudi koji kao i prosečan čovek kod nas jedva sastavljaju kraj s krajem i da će verovatno neko od njih snositi odgovornost
a firma taj trošak neće ni osetiti.
 
Ja sam već rekao da ovde nema nevinih. :D

Međutim, ima vlasnika firmi koji nijednim slovom nisu rekli da je firma DS napravila celu ovu zvrčku. Zašto? Ne znam.

Za firmu je mnogo manji trošak da skalpirani procesor zakuca na zid i da ih svakog dana opominje na to koliko su ispali naivni i glupi. Ovako, oni su se odlučili za uvaljivanje procesora, što dalje od kuće, preko Drine, u nadi da će tamo naivni kupac ispasti grbav. To je bre za krivičnu prijavu.

Kupčev "posao" je da se žali. Žale se ljudi na svakojake gluposti, pa i na to da im procesor ne odgovara. :)

U firmi postoji služba koja odgovara na te žalbe i ko im je kriv što nisu gledali na kakav proizvod uvažavaju reklamaciju. Ako su nesposobni zato što zapošljavaju nestručne radnike i treba da plate.

Najmanju krivicu u svemu snosi s16. Po meni on nije ništa kriv, njegovo je da proba pa APP. ;)

Kako nije ništa kriv,namagarčio je nekog jadnog servisera kojem ni na kraj pameti nije bilo a verovatno nije ni znao za scalping odnosno da je procesor skalpiran.Pa taj isti jadni serviser koji ceo mesec radi za taj procesor pravi jos vecu glupost i pušta taj procesor dalje u prodaju.Nije on prevario DS vec nekog momka koji je verovatno sad ostao bez posla-mada za ovo je sam kriv kad je vec shvatio da je primio cpu koji ne podleze garanciji i zamenio ga novim tebao je progutati knedlu i keširati lovu a ne praviti još veću grešku.

I ko zna kakvu mu je složio priču s16, mozda je lik hteo da mu učini uslugu - a ti u fazonu koga hebe kad je glup, nestručan itd. (ovo su već nagadjanja ali i cela tema se svodi na to)
 
99% stvari se svodi na nagadjanje u tvom postu :) Nije tu niko jadan i namagarcen, pogotovo ne jedan covek iz DS-a. Njima cetvorici sam pokusavao da objasnim kako da testiraju 3. jezgro sa Prime-om i Linx-om. 2 sata sam bio tu pored njih dok su vrteli procesor po rukama kad sam prvi put bio kod njih i jos sigurno toliko drugi put kad sam poneo Linx i Prime (i morao da objasnjavam uopste sta je to). Jadni oni, samo radili svoj posao... Da, mora da je tako...
 
Ova 2 posta su glavna
Splinter-ov:
http://forum.benchmark.rs/showthread.php?295413-Ubijeni-3570k&p=3108520&viewfull=1#post3108520
i
s16:
http://forum.benchmark.rs/showthread.php?295413-Ubijeni-3570k&p=3108699&viewfull=1#post3108699

Moj rukopis, to je taj cpu bez dileme.

E sad, ja znam po parcencetu duplo-lepive trake koje se vidi na slikama. Ali ta smola ili sta je vec, nije deo mog rukopisa. Meni licno izgleda kao da je neko naknadno pokusao da zalepi IHS.

Ja sam vise puta napomenuo da nikako ne moze da se provali da sam ja otvarao IHS, i stvarno je tako bilo. Ali da se videlo da je koriscen, videlo se i to jasno, al opet daleko od toga da izgleda kao da je zalepljen super lepkom :(

Ako ga je s16 odradio da niko ne moze da ga provali, a Splinter dobio ovakav cpu znaci da ga je neko u servisu ipak cerupao ili u toj maloprodaji od koje je Splinter kupio ....
 
hehe, mora da si se znojio sve vreme dok su ga vrteli po prstima i predlazuci im linx i prime nebi li ga što pre uboli u socket.
Namazan si ti s16 samo tako :D
 
Kako nije ništa kriv,namagarčio je nekog jadnog servisera kojem ni na kraj pameti nije bilo a verovatno nije ni znao za scalping odnosno da je procesor skalpiran.Pa taj isti jadni serviser koji ceo mesec radi za taj procesor pravi jos vecu glupost i pušta taj procesor dalje u prodaju.Nije on prevario DS vec nekog momka koji je verovatno sad ostao bez posla-mada za ovo je sam kriv kad je vec shvatio da je primio cpu koji ne podleze garanciji i zamenio ga novim tebao je progutati knedlu i keširati lovu a ne praviti još veću grešku.

I ko zna kakvu mu je složio priču s16, mozda je lik hteo da mu učini uslugu - a ti u fazonu koga hebe kad je glup, nestručan itd. (ovo su već nagadjanja ali i cela tema se svodi na to)

Vidiš smajli iza prve rečenice?

Jadni serviser prima 300-500 € platu za to da ne bude namagarčen. Ako ga je i namagarčio kad ne zna svoj posao. Ko zna koliko je kupaca taj "jadni" serviser svojim neznanjem zavio u crno. ;)
 
hehe, mora da si se znojio sve vreme dok su ga vrteli po prstima i predlazuci im linx i prime nebi li ga što pre uboli u socket.
Namazan si ti s16 samo tako :D


Hahaha e vidis ti si u onoj grupi sto hoce da me stavi na lomacu i potpali onako posteno, i sad sta god ja da kazem ti ces to protumaciti onako kako ti zelis to da vidis :d

Jadni serviser prima 300-500 € platu za to da ne bude namagarčen. Ako ga je i namagarčio kad ne zna svoj posao. Ko zna koliko je kupaca taj "jadni" serviser svojim neznanjem zavio u crno. ;)

Iako nisam isao ovom logikom, ovo sto si rekao apsolutno stoji i dobices ono sto bi Car rekao da "simpaticno" delim: +1
 
Poslednja izmena:
Hahaha e vidis ti si u onoj grupi sto hoce da me stavi na lomacu i potpali onako posteno, i sad sta god ja da kazem ti ces to protumaciti onako kako ti zelis to da vidis :d

A ti ces napisati bilo sta, samo da je izbegnes :d...
 
Ja samo pisem cinjenicno stanje stvari :)
 
Ja se I dalje pitam sto tema ne ide pod katanac... izgleda I moderatorima interesantno.. :D
 
Bas to, ja zamolih jos pre 3 strane cim je objavljeno ime uvoznika :p
 
Ma kakv lock, obozavam ovu razmenu misljenja :d
Ovde moze da se nauci (proc. izm. red.) mnogo o hw, a bogami i o userima..:whip::p
Ovo treba pod sticky.
 
Zakon, bez morala, nistavan je, a to je ovde slucaj.
 
Ma kakv lock, obozavam ovu razmenu misljenja :d
Ovde moze da se nauci (proc. izm. red.) mnogo o hw, a bogami i o userima..:whip::p
Ovo treba pod sticky.

Rekoh već, ali da ponovim, a Boga mi i da dodam još nešto. :)

Lako je idealisati na forumu, ništa ne košta a odaje lep utisak pred Community-em. Izađite vi na ulicu, u RL, pa morališite, tamo to već "košta" i to debelo (novca, živaca, zdravlja, fizičkog izgleda, ...).

[sarkazam]
Daleko bilo da morate u bolnici da morališete. Kome još treba veza da bi svog voljenog progurao na operaciju i spasio mu život? To moralni ljudi ne rade.
[/sarkazam]

Gore od prevare je lažni moral, a toga ovde ima na pretek. ;)
 
... jer da je iole išta normalno u ovoj zemlji, on kad bi odnio taj cpu na reklamaciju vratili bi ga sa njim kući. Jer ne ispunjava pravila garancije. Isto mi se desilo sa telefonom, koji mi se pokvario, a da nisam ništa uradio sa njim (neki unutrašnji kvar), ali oni su me vratili kući jer su navodno našli neki kvar koji je uslijedio mehaničkom udaru i nisu mi uvažili garanciju.

Pa nije baš tako u svetu. Ima kompanija koje još uvek razmišljaju da je kupac uvek u pravu i tako grade svoje ime. Meni je OCZ zamenio SSD na kome sam ja slomio sata konektor. Doduše ja sam njihovom supportu napisao i uslikao slomljeni konektor, ništa nisam prećutao, a oni su prihvatili garanciju zatražili da im pošaljem SSD, a oni meni posle poslali novi.

Tako da uopšte nije problem u serviseru, maloprodaji, distributeru, proizvođaču koji je prihvatio garanciju, nego u onome koji je taj proizvod vratio u prodaju, bez obzira da li je čačak ili ne, pokvaren ili u savršenom stanju. I to što je vraćen u prodaju ne može nikako biti krivica s16...
 
Poslednja izmena:
Pustite vi Saleta, batalio čovek WoT, pa dao sebi oduška u ovoj temi... :D
 
Ne mogu korisnici nikad da zeznu uvoznike koliko oni mogu a i zezaju krajnje korisnike.
 
samo da ne zatvore temu!
:p
:) :) :)
.....
imacemo i knjigu mudrosti!!!
 
Ma dokumentarac da se snimi.
 
Da i ja kazem nesto pre locka. :D

Hoce li demios da dobije svojih 20 evropljana ili ne ?
A uvoznik koji je vratio proc u prodaju mora da napravi internu istragu ko je kriv za takav kardinalan propust.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno