Alister
Nenadmašan
- Učlanjen(a)
- 17.07.2001
- Poruke
- 4,912
- Poena
- 2,365
Uspeo si da uporedis vozaca automobila i hirurga....
I jednom i drugom je tudj zivot u rukama :d
Uspeo si da uporedis vozaca automobila i hirurga....
Vozis se 10 puta nedeljno taksijem po beogradu i po tvojoj "proceni" 80% su nasilnici !!!
Naravno da je to problem, ali problem koji treba resiti a ne pustiti drugu grupu da radi sta hoce, a jednu regulisati, bitno je da ista pravila vaze za sve. Ovde je dobrim delom i razlika u kom je ko stadijumu, nimalo me ne bi iznenadilo da se za godinu dana organizuju udruzenja uberasa, koji ce isto tako da traze dozvole za to ko sme da vozi uber, da se ogranice brojevi i sl... To je samo sjasi Kurta da uzjase Murta.
Hvala!U pravu si i necu ni pokusati da te ospirim!
Uglavnom, sva podrska Uber-u i sl. sistemima demokratizacije javnog prevoza!
Nasilničko je njihovo ponašanje u globalu. Nadam se da ti se nikad nije desilo da imaš udes sa taksistom, pa vidiš kako je to kada te opkoli njih 5-6 koliko ih dođe na poziv kolege.
Uber nikako ne moze da bude "demokartizacija javnog prevoza" jer je to privatna firma.
to da se o čoveku sudi na osnovu zanimanja & posla, a onda i primanja, to je jedna uobičajena praksa kapitalistička, koje se primila kod mnogih ljudi izgleda. to se najbolje vidi na ovoj temi kod iznogooda, koji je čovek pun predrasuda i stereotipa.
u vezi inteligencije. čovek koji se bori za svoja prava ili radnik koji se bori protiv gazde po meni je daleko inteligentniji od onoga koij sedi na forumu i prducka u vetar. štaviše, ovaj prvi će u toj borbi sasvim sigurno razviti neke nove sposobnosti. ovaj drugi možda ego.
teme za razmišljanje.
Za tvoj info... u "najkapitalistickijim" drustvima sveta nikoga ne zanima da li cistis ulice, vozis kamion, jesi li gradjevinac ili si naucnik, manager, ceo, itd...
I jednom i drugom je tudj zivot u rukama :d
Ne znash da taksi vozac ide 5 godina na fakultet da nauci da vozi? onda specijalizira 2 godine Beograd
Ovo je obična diskusija o aplikaciji, a toliko ste uspenili da bi zaštitili moje pravo građanina da plaćam skupu, kartelizovanu i lošu uslugu. Umesto toga, bolje bi taksistima bilo da energiju utroše na modernizaciju poslovanja. Ne vidim ništa loše u legalnoj konkurenciji, niti u tome što će neko ostati bez posla. U Moskvi od centra do Šeremetjevo aerodroma (30km, 1h vožnje ako nema baš velike gužve) taksista koga naručim preko telefona me vozi za 25 evra. Taksisti obično nisu Rusi već stranci, što znači da je to jedan od najniže plaćenih poslova. O kvalitetu javnog prevoza neću ni da govorim.
e tako. Uber je sjajna stvar ali ocigledno ne moze da funkcionise u kapitalistickom sistemu da svi budu zadovoljni.
Mislim da cemo morati da promenimo drustveno uredjenje kako bi svi imali benefit, i pre svega bili zadovoljni, sa tehnoloski naprednim Uber-like servisima
Preraspodela novca je glavni problem.
Uber je tvorevina divljeg, nesputanog kapitalizma i kao takav i ne može da postoji tamo gde taj kapitalizam nije obuzdan na neki način..
Svi vi koji se bunite i hoćete samo da bude jeftino, što jeftinije, nemojte se sutra buniti kada "domaći privrednici" i "biznismeni" krenu da poručuju sa svojih skupova na Kopaoniku da ste suviše skupi, jer eto, oni samo hoće jeftino, što jeftinije (radnu snagu) jerzbog kapitalizam, znate, Kina je jeftina krastavac, makroekonomija ne funkcioniše na isti način kao mikroekonomija i lična perspektiva...
Gazde uvek žele da im sav novac ostane u džepovima. S druge strane radnici bi trebalo da se bore da budu što više plaćeni za svoj rad. Pitanje je gde će pronaći balans i kao ga održavati. Nerazumevanje tih problema i pristajanje na rad za kikiriki, većine radnika u srbiji me je i nateralo da sa 43 godine zapalim za skandinaviju. Mislite o tome.
ne ide jedno sa drugim: jedno je "jeftinije u novcu" a drugo je ekonomicnije; to su dva razlicita pojma koja ne idu jedan sa drugim nikako.Sve, sve, ali ti bi da odbaciš kapitalizam i menjaš sistem da bi omogućio ljudima da koriste "napredne Uberolike servise" koji su...tipična kapitalistička tvorevina po sistemu "ajmo, može to jeftinije"? :d Mislim, kako to ide jedno sa drugim?
ali Uber je u isto vreme i vrlo koristan!Uber je tvorevina divljeg, nesputanog kapitalizma i kao takav i ne može da postoji tamo gde taj kapitalizam nije obuzdan na neki način.
Nije razlog, ali je za mene bio. Posle silnih mobilizacija i gomile razloga zbog kojih sam se u matičnoj zemlji osećao kao građanin ne drugog već trećeg reda.A zašto bi uopšte neko morao da ide iz zemlje iz tog razloga? I kako je Skandivija i slične "razvijene" zemlje došla u tu privilegovanu, welfare state (doduše, i to je sad pod udarom) poziciju in d frst plejs? Oh wait, misterije primitivne akumulacije...
Kina je jeftina krastavac
to je tačno. nije bitno šta si sve dok zarađuješ i imaš primanja. a svakako da jedan ceo zarađuje više nego takstista.
zato kada izgubiš posao, a završio si fakultet, društvo od tebe očekuje da se snalaziš i recimo taksiraš. pročitah primer neke uspešne švedske primadone koja je kada su je optustili iz pozorišta (a otpustili je jer se nema para za kulturu koja ne generiše ništa konkretno) počela da radi kao kondukter u vozu.
pa hajde ti objasni lepo to ljudima u srbiji recimo: kako sa završenim fakultetom, 20 godina radnoga staža i pred penziju treba da peku pljeskavice, ili rade na twitteru. neće, bole ih rac. niko normalan ne bi pristao na to.
a u ovom slučaju konkretnom se ide korak dalje. ovde neko dolazi sa namerom da zaradi i još drugome otme posao, što je sasvim u duhu sa dogmom kapitalističkom: ako on neće, pa mi ćemo ga uništiti nižim cenama i na kraju će on za neku crkavicu biti primoran da radi za nas kako bi prehranio porodicu.
ostatak posta nije vredan komentara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari