Šta je novo?

U garanciji - dijagnostika

adamche

Cenjen
Učlanjen(a)
15.03.2011
Poruke
767
Poena
195
U pitanju je Acer E1-531 u garanciji jos uvek, tastatura ne radi (vise od pola slova ne radi, nije nista poliveno po njoj)
od ranije se otkacio taster U (koji inace radi, ona zabica sto ga drzi se zeznula).

Odnet u ovlasceni servis System One, stize mejl da je tastatura fizicki ostecena i da je popravka 5500 dinara (materijal 4300, usluga 1200).

Ukoliko odustanete od popravke, dijagnostika se plaća 1.800 dinara sa PDV-om.

Da li je ova poslednja recenica uobicajena kada je uredjaj u garanciji.
 
Kod ovlastenih servisa je to normalno, oni naplacuju dijagnostiku ukoliko klijent odustane od popravke.

Ali vas garancija veze da kod njih menjate tastaturu, jer ukoliko odete u lokalni servisa pa vam oni malo ostete plastiku koja se kasnije vidi, imate veliku sansu da gubite celu garanciju ako dodje do velikog problema.

Ta cena koju vam nude je mozda za 20-30 % veca od zamene u malom servisu, ali opet ste mirni za nedaj boze, nekog veceg kvara maticne ploce.

Sve u svemu, zamenite kdo njih, neka vam daju garanciju na tastaturu makar godinu dana, i to je to.

pozz,
 
^+
Jos jedna stvar, kada budes uzimao laptop, obavezno i staru tastaturu da ti vrate.
Ako nista drugo, prodas kao pokvaren deo na netu i vratis bar 500din. Te zabice i sl. se dosta traze.
 
Ukoliko odustanete od popravke, dijagnostika se plaća 1.800 dinara sa PDV-om.

Da li je ova poslednja recenica uobicajena kada je uredjaj u garanciji.

Ukoliko je uredjaj primljen u garanciji ne bi smeli da naplacuju dijagnostiku ukoliko ne zelite popravku.

Ukoliko je fizicko ostecenje, gubi se pravo na garanciju za ceo uredjaj i sledeci put ce uredjaj biti primljen van garancije.

Mozete da pitate servis da li vam garancija uredja i dalje vazi ukoliko vam oni zamene tastaturu - delove.
 
To je strašan bezobrazluk da naplaćuju dijagnostiku :mad:, i mislim da nije u skladu sa zakonom, da sam na tvom mestu, informisao bih se pre nego što bih platio bilo šta, i moraju da ti vrate notebook, tj. ne smeju bespravno da ga zadržavaju, bez obzira što nećeš da platiš dijagnostiku, pa neka te tuže za dug od 1800 din koji nije osnovan.

A ne znam da li si video da na prijemnici piše da je to ugovor, i da mogu da ti naplate koliko hoće šta oni hoće, a ti ako ne potpišeš taj papir neće da prime uređaj, i pri tom su jedini ovlašćeni servis, tako da bih kontaktirao inspekciju za ovu situaciju, jer sve navedeno može da se okarakteriše kao krivično delo prevare, jer prema ovome kada im se hoće kažu da uređaj nije u garanciji i da ste im dužni za dijagnostiku i to koliko oni kažu, tj. nigde ne stoji cenovnik, i zbog ovakvih situacija ću da izbegavam brandove čiji je ovlašćeni servis System one.
 
Upravo, u garanciji ne plaćaš ništa!

Idi do njih i uzmi svoj laptop. Ako ne daju, kaži da ćeš zvati policiju zbog krađe laptopa.
 
Фолирају те!
Мени је већ мука од тих, отрцаних, фазона! Тастатура је оштећена физички ако јој недостају делови, поломљена или слично!
То се лако решава, више пута сам то урадио, писмена пријава тржишној инспекцији и не брини.
Даћу ти пример:

1- Мобилни телефон од друга, рекли му да је ушла вода, мора да се мења плоча и цена..... На моју препоруку, обратио се тржишној инспекцији, све лепо описано и у складу са законом о заштити потрошача тражио да се испоштује гаранција! У року пар дана су га звали (у питању је био комтрејд), извињавали се да је био неспоразум и средили телефон!

2- Претпрошле године, имам лиценце за четири рачунара (нод 32), блокирали ми апдејтовање с образложењем да је лиценца инсталирана на више рачунара. Ок, тражио сам да ми пошаљу IP адресе да видим где су те инсталације (пошто сам ја уписивао кључеве и никоме их нисам давао), па да видим да ли су регистрације у Србији или ван Србије!
Нису хтели да ми дају и обратио сам се инспекцији, и, веровали или не, послали су ми на мејл нове кључеве са извињењем!

3- Пре четири године, покренуо сам то питање и овде, натерао сам увозника да ми откључа телефон који сам узео код теленора! Нису то урадили у складу са законом и молим лепо. После тога су изменили уговор али су морали да прихвате откључавање телефона ван уговора. Ломио сам се са њима скоро годину дана али успео сам уз помоћ још неких људи са форума.

Значи, прочитај закон о заштити потрошача: http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html
и видећеш да немају право на то.
Само буди упоран!!!
 
Nazad
Vrh Dno