Šta je novo?

TS IPTV Informacije, cene, itd.....

Pa, ne plaća se. To se ne plaća ni kod ostalih tarifa, ako telefon nema 3G.

Ali Box 4 sadrzi internet u okviru pretplate (zato sam sumnjicav da zbog toga ne naplacuju po automatizmu bez obzira na vrstu uredjaja). Telefon je uzet na Box 3 (neki najobicniji Samsung 2G/EDGE, samo za pozive i sms), pa je kasnije paket podignut na Box 4. Nigde u ugovoru nema 3G pretplate, a stoji na racunu kao ostale usluge i naknade.
 
Кад ти истекне уговор поднеси захтев за деактивацију услуге, ја сам то јуче урадио преко њиховог портала. 100 динара месечно је 10 евра годишње бацање у бунар :)
 
Ali Box 4 sadrzi internet u okviru pretplate (zato sam sumnjicav da zbog toga ne naplacuju po automatizmu bez obzira na vrstu uredjaja). Telefon je uzet na Box 3 (neki najobicniji Samsung 2G/EDGE, samo za pozive i sms), pa je kasnije paket podignut na Box 4. Nigde u ugovoru nema 3G pretplate, a stoji na racunu kao ostale usluge i naknade.
Strasno sve nasta uzimaju pare,jos samo fali da i u fixnoj uvedu uspostavu veze...,mada kod ovih nasih nista me ne cudi!:mad:
U mobilnoj kako koji novi paket izmisle ili prekroje stari,svaki je sve nepovoljniji za korisnike!
 
Poslednja izmena:
Postoji šansa da je slučajno ili namerno aktiviran 3G od strane radnika u poslovnici. Znam slučajeve da su neki imali popust na pretplatu, a plaćali 3G. U tom slučaju može da se deaktivira u bilo kom trenutku.
 
Saznali smo sta je. Samo su preuzeli stare podatke kada je predjeno sa mix paketa na box3, iako je na mix paketu istekao ugovor sa LG optimus hub telefonom, i potpisan box3 sa 2g samsungom obicnim, nisu skinuli 3g pretplatu. Sad su ukinuli nakon urgencije a za ove dve godine sto je naplacivano sad mora pismena zalba. Kradu gde stignu!
 
Kako ti nije jasno d3i zauzima manji protok nego iptv, losiji kvaliet slike mada neki tvrde da nije pa sad ti isti kazu da jeste, sou.
Inace objasnio sam par postova iznad zasto i kako se desava da imate manje brzine neta uz iptv.

Nisam primetio tvoj post druže, kada sam postovao poruku ;) Inače, hvala na pojašnjenju. Iz korisničkog su mi rekli, samo da ne može i kraj :trust:
Onda meni definitivno više odgovara D3i, em bolji net, em jeftinije, a što se tiče kvaliteta slike, jeste malo bolji na IPTV-u, ali ništa drastično.
 
Kod mene i dalje, HD je isti, sd je kod mene bolji na d3 i. Dal je do tv-e ili.... Oba mi idu na HDMI .
 
Nisam primetio tvoj post druže, kada sam postovao poruku ;) Inače, hvala na pojašnjenju. Iz korisničkog su mi rekli, samo da ne može i kraj :trust:
Onda meni definitivno više odgovara D3i, em bolji net, em jeftinije, a što se tiče kvaliteta slike, jeste malo bolji na IPTV-u, ali ništa drastično.
Nema frke.
Nego pici brate gde ti je bolje naravno ako si se odlucio za d3i i ako ti je bolja varijanta narsvno za svoje pare biras najobolje po tebi.
 
Koji su mozgovi, prebacili Viasat Nature u porodicni paket, e pa necu ga kupiti sve da je 50 din :D
 
Koji su mozgovi, prebacili Viasat Nature u porodicni paket, e pa necu ga kupiti sve da je 50 din :D
Totalno su podbacili sa novim rasporedom kanala!Ranije bar toliko nisu mesali kanale iz osnovnog paketa sa drugima,a sada svako malo pa naletis na par kanala iz paketa koji nisi kupio pa je totalni smor da te stalno upozorava i obavestava!
Sto lepo ne iskljuce kanale koje nisi kupio i da ih jednostavno preskocis kao kod stare platforme,nego ovo da stalno dobijas upozorenje (i onako sporo ide kroz kanale)!
 
Nisam našao na temi - da li može da se zameni stari IPTV uređaj za ovaj noviji, Huawei?
 
Jedno pitanje. Zar nije krsenje ugovora to sto su izbacili gomilu kanala iz osnovnog paketa? Mislim, ja sam potpisao ugovor sa tim kanalima, sada ih pola vise nema.
 
Jedno pitanje. Zar nije krsenje ugovora to sto su izbacili gomilu kanala iz osnovnog paketa? Mislim, ja sam potpisao ugovor sa tim kanalima, sada ih pola vise nema.

Ja mislim da u ugovoru pise da oni imaju pravo izmena ponude, a da korisnik moze zatraziti raskid ugovora u odredjenom vremenskom periodu posle promene i da se ne mora platiti nista. :)
 
Jedno pitanje. Zar nije krsenje ugovora to sto su izbacili gomilu kanala iz osnovnog paketa? Mislim, ja sam potpisao ugovor sa tim kanalima, sada ih pola vise nema.

Koji kanali ?

Javi ako je moguće raskinuti ugovor
 
Брате Discovery су избацили из основног пакета..
 
Pozz drugari, imam problem sa IPTVjem. Pazario sam ga pre 2 dana, priključio i 2 dana je sve lepo radilo, a od jutros mi se pojavio problem - dakle na svakih 5,6 minuta mi se zacrni ekran i prijavi nešto u stilu "medijska greška 104300".
Rešenje problema je svakojako - po neki put je dovoljno samo da promenim kanal, a po neki put moram da restartujem sve.
Tražio sam po netu neko rešenje i ništa. Podrška naravno ne vredi puno čemu, pa sam se setio vas. Ima li ko slična iskustva sa ovom greškom i još bitnije - zna li ko kako da je rešim?
 
Ja bih rekao da te zeza lan kabl koji ide u stb.
 
Pozz drugari, imam problem sa IPTVjem. Pazario sam ga pre 2 dana, priključio i 2 dana je sve lepo radilo, a od jutros mi se pojavio problem - dakle na svakih 5,6 minuta mi se zacrni ekran i prijavi nešto u stilu "medijska greška 104300".
Rešenje problema je svakojako - po neki put je dovoljno samo da promenim kanal, a po neki put moram da restartujem sve.
Tražio sam po netu neko rešenje i ništa. Podrška naravno ne vredi puno čemu, pa sam se setio vas. Ima li ko slična iskustva sa ovom greškom i još bitnije - zna li ko kako da je rešim?

Zovi podrsku, imao sam isti problem i resili su setovanjem rutera. Nemam problema vise.
 
Pozz drugari, imam problem sa IPTVjem. Pazario sam ga pre 2 dana, priključio i 2 dana je sve lepo radilo, a od jutros mi se pojavio problem - dakle na svakih 5,6 minuta mi se zacrni ekran i prijavi nešto u stilu "medijska greška 104300".
Rešenje problema je svakojako - po neki put je dovoljno samo da promenim kanal, a po neki put moram da restartujem sve.
Tražio sam po netu neko rešenje i ništa. Podrška naravno ne vredi puno čemu, pa sam se setio vas. Ima li ko slična iskustva sa ovom greškom i još bitnije - zna li ko kako da je rešim?

Meni se dešavalo kao i tebi, pa čak se i slika zamrzavala na nekih pet šest sekundi, što mi je postalo iritirajuće (ne moram da napominjem da se to događalo uvek kad ne treba :D). Bilo je obaveštenje od njih u vidu poruke da će dolaziti do prekida nekih kanala zbog ovih premeštanja. Koliko sam primetio nema više tih zamrzavanja.
 
zvao podršku, ništa se nisam razumeo sa momkom koji tamo radi :D
jutros došli, na moje veliko iznenadjenje.
Kako sam shvatio, problem je bio do nekakve margine (to je valjda odnos signal/šum). Sad bi trebalo da bude sve ok.

@Brutos - bio si u pravu.

Hvala svima na pomoći
 
zvao podršku, ništa se nisam razumeo sa momkom koji tamo radi :D
jutros došli, na moje veliko iznenadjenje.
Kako sam shvatio, problem je bio do nekakve margine (to je valjda odnos signal/šum). Sad bi trebalo da bude sve ok.

@Brutos - bio si u pravu.

Hvala svima na pomoći

Nisam ja u pravu nego TP... dobro je da su ti sredili. Meni nisu ni dolazili gajbi, sve su odradili remote.

Cela ta za.ebancija je krenula oko prvog oktobra kad su poceli sa menjanjem kanala. Mada je pitanje koliko je do IPTV kad mi je i net prekidao, e kad net prekida onda punim pushku :)
 
Šta su izbacili? Ja sam primetio ovaj kanal film klub ne znam da li je on ranije bio u ponudi
Kada li će biti zamena stare za novu platformu?
 
Šta su izbacili? Ja sam primetio ovaj kanal film klub ne znam da li je on ranije bio u ponudi
Kada li će biti zamena stare za novu platformu?

Možeš da odeš u korisnički i tražiš da te prebace na novu platformu. Bude gotovo za 1 dan ali nemoj ići petkom da te ne uhvati vikend.
Pozz!
 
Ja nisam mogao da uzmem novu platformu dok mi nije istek'o ugovor.
 
Meni su zamenili, iako ugovor traje. Meni je procedurala trajala 10 minuta.
 
Znaci, kod prebacivanja na novu platformu treba samo da im se kaze? Jel preko call centra ili u poslovnici? I koja su poboljsanja sa novom platformom? I sta se tu u stvari menja, onaj iptv modem i neki drugi stb, ako se ima na dva tv-a?
 
Nazad
Vrh Dno