Pozdrav ljudi.
Stiglo juce,posle 24 dana cekanja i 10000000000 zvanja SBB-a.
Evo napisacu redom kako je tekla procedura,da svi mogu lepo da vide sta SBB radi sa svojim korisnicima.
13.8. Otisao u Telekom,uzeo MIK, decko mi je rekao da se oprema vraca telekomu tek kada se potpise ugovor sa novim provajderom,uz to je dao i uputstvo na kome to lepo pise.Podneo sam odmah zahtev kod SBB-a,predao MIK i dobio info da je to sto telekom prica cista glupost,i da to verovatno rade kako bi zadrzali svoje korisnike,i da moram ici da raskinem ugovor sa telekomom da bi oni mogli da realizuju moj zahtev. Nista drugo sem toga nije receno,dakle samo "Idite raskinite ugovor".
14.8.Otisao sam u telekom,raskinuo ugovor,vratio opremu,dosao kuci ,javio to SBB-u,rekli su da cu biti kontaktiran u narednih 14 dana.
Posto sam dobio informaciju da se prelazak na drugog provajdera sa MIK-om realizuju od 24-48h:
16.8.Zovem SBB da pitam sta se desava,odgovor je da se ceka da telekom odobri prelazak.Pozovem onda telekom na 9818 i tamo mi kazu da je "usluga pripremljena za demontiranje".
17.8.Zovem SBB i dalje se ceka telekom.
20,21.8. takodje "Ceka se telekom".
22.8.Posto sam vec postao nervozan,pozvao sam i pitao da li oni meni mogu da daju neki tacan i siguran rok u kome ce usluga biti realizovana,i garanciju da ja necu ostati bez PORT-a, tj. da ce realizovati uslugu u roku od 30 dana,koliko vazi MIK. Operater Stefan me je ubedjivao da je to nemoguce i da ce sigurno ali SIGURNO do kraja nedelje biti realizovano i bicu kontaktiran radi slanja opreme.
23.8.Operater SBB-a je poslao novi upit ,valjda telekomu,da vidi sta se to desava sa realizacijom prelaska kod SBB-a ,gde je zapelo,rekao mi je da ce dobiti odgovor u roku od 24h.
24.8Zovem SBB da proverim sta se desava,javlja se isti onaj Stefan koji me je 22.8. ubedjivao da nema teorije da ostanem bez PORT_a i da ce to do isteka MIK-a biti sve zavrseno. Saopstava mi odgovor telekoma u kome pise da je MIK nevazeci,da je port izgubljen,nije vise aktivan,i kaze da su oni poslali novi zahtev za zakup novog port-a ,dakle bez MIK-a. Posle krace rasprave smo zavrsili razgovor,jer on nije imao objasnjenje zasto MIK ne vazi.
Od tad pa svakog narednog dana do 30.8. sam zvao i odgovor je bio "Ima teh.mogucnosti,ceka se aktivacija port-a ,cim telekom aktivira saljemo vam opremu".
29.8.Isao sam u lokalnu poslovnicu SBB-a ,ali oni rade samo kablovsku i ne mogu da mi pomognu,ali mi je covek ljubazno rekao da zovem call centar i trazim "supervizora". TO sam i ucinio,operaterka je kreiarala nalog da supervizor preslusa sve nase razgovore i kontaktirace me taj dan ili u toku sutrasnjeg dana.
Taj dan je prosao,sutradan u 15:20 zovem i kazem da su mi rekli da ce se javiti supervizor u juce ili u toku danasnjeg dana,na sta je operaterka jako drsko odgovorila"Pa jos nije proso dan"
30.8. Popodne ,posto mi je operaterka rekla da "jos nije proso dan" besan sam otisao u poslovnicu telekoma izneo problem i pitao kakva je procedura da se vratim kod njih ,gde mi je zena rekla da prvi put vidi takav slucaj da MIK ne vazi,i uputila me kod njihove koordinatorke .
31.8.Ujutru u 08:15 sam otisao i veoma ljubazna zena mi je rekla da ugovor nisam smeo da raskidan ,i da zato MIK ne vazi,i rekla je da SBB ne treba da bude briga kad cu ja da vratim telekomu uopremu i sta ce telekom da radi sa svojom opremom.Kada se potpise ugovor sa novim provajderom telekom zove da se u roku od 5 dana vrati njihova oprema.
Na kompjuteru mi je pokazala celu hronologiju sta je i kad radjeno na mom broju,kada je ugovor raskinut,kada je usluga demontirana.
Pise da je 23.8. SBB podneo zahtev za zakup novog port-a. Dakle to je bilo odmah onaj dan kada su poslali upit da vide sta se desava sa zahtevom,telekom im je odmah odgovorio da MIK ne vazi, i oni su odma podneli novi zahtev za novi port,sve 23.8.
24.8. u 14:43 telekom je odobrio zahtev i aktivirao port,od tog trenutka sam prebacen kod SBB-a.
Ja reko njih zovem svaki dan i oni i dalje cekaju aktivaciju port-a,ona kaze da je njima najlakse da prebace loptu na telekom,i kaze da je bilo dosta slicnih slucajeva.
Ja sam pomenuo i da zelim ako nista drugo da se vratim kod telekoma,na sta mi je ona rekla da prvo malo jos poguram SBB ,da im kazem gde sam bio,sta sam video,pa ako nista ne bude da dodjem sledece nedelje da ona tu sredi nesto malo da ubrza vracanje kod telekoma.
Cim sam dosao kuci,pozvao sam SBB rekao sve to,posle 5 min cekanja operaterka je rekla "Da,da,to je sve aktivno za 2 sata ce mo vam poslati opremu,molim vas podatke..."
Znaci trebao sam JA da odem u telekom da vidim da li je aktivno,pa da njima javim,da bi oni skapirali da je port aktiviran,jer su nedelju dana pricali da nije,a ustvari jeste.
Posto je to bio petak,oprema bi stigla u subotu,u subotu nisam bio kuci,pa sam odma posle davanja podataka pozvao opet da pitam da li moze nekako da se pomeri to za ponedeljak,opet se javio onaj Stefan i rekao da moze ,oprema ce biti poslata u ponedeljak 3.9. OK
3.9.Ne zovem,mislim se ,valjda nisu toliko nesposobni,sad nema telekoma da "koci" .
4.9 Zovem pre podne da pitam da li je oprema poslata,i da li da sedi neko kuci da saceka,posto su rekli da oprema stize za 1dan. Operaterka nije znala da li je oprema uopste juce poslata,ali je rekla da ako smo se dogovorili tako,onda je verovatno poslata,i da cekam do 15h,ako ne stigne da zovem da vidim da li je bilo nekih propusta.
Dakle NE ZNAJU DA LI SU POSLALI OPREMU.
Zovem u 17h,pao im sistem,zovite za 2h svi su zauzeti. :Klanjanje
Zovem za 2h,odgovor je "Zovite sutra pre podne".
Zovem sutra pre podne,i konacno POSALJU OPREMU. Dakle 5.9.
Juce 6.9. u 17h je stigla.
Brzina je 7/0.8Mbps
Eto....
Pod 1. "Raskinite ugovor" -pogresna informacija. Trebalo je biti "Raskinite ugovor uz naglasak da prelazite kod nas" ,a moglo je ocigledno i bez raskida.
Pod 2. Ubedjuju me da necu ostati bez porta i da ce biti realizovano,a ipak sam ostao.Sreca pa je bilo slobodnih u centrali pa nije bilo problema. SRECA.
Pod 3. Uporno pricaju da se ceka da telekom aktivira port,a on ga aktivirao za manje od 24h ,od podnosenja zahteva za novi port.
Pod 4. Supervizor se uopste nije ni javio.
Pod 5. Dogovor u petak je bio da se posalje u ponedeljak oprema,s obzirom da ih nije mama potsetila da posalju,nisu ni poslali.
Veci amaterizam u zivotu nisam video.
Izvinite na malo duzem postu,ali ovo je stvarno tragicno sta se desava sve u ovoj Srbiji.
O dobijenoj brzini ne bih da komentarisem,nemam vise snage,ni volje.