Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Ja sam isto platio po racunu sa mejla i ne gledam vise da li je rasknjizeno ili ne. Ako im nesto nije jasno neka oni zovu mene. A od sutra caleta prebacujem na optiku i pozdrav vise sa satelitom...
 
Nisam plaćao ništa, stigo mi račun na mail, ali je signal bio isključen, tako da ne vidim šta ima da im plaćam više. Pritom su trebali da jave da je ugovor raskinut, a nisu, iako su ga raskinuli. Sada se to vidi i u MTS poslovnicama.
 
Ovi ne zele da odgovore na prigovore poslate email-om, svi u kontakt centrima upucuju na poslovnicu.
 
Ovi ne zele da odgovore na prigovore poslate email-om, svi u kontakt centrima upucuju na poslovnicu.
Koliko ja znam jedino ako se pošalje i potpiše elektronski ima istu pravnu snagu kao zahtev u poslovnici...mada i tu mogu da se prave blesavi. Običan imejl ne mora da se tretira u tom smislu.
 
Poslednja izmena:
mada i tu mogu da se prave blesavi.
Tako je, jedna članica je rekla da joj nisu prihvatili zahtev za raskid sa potpisom iz ConsentID-a. Sve što je potpisano ličnom kartom preko Adobe reader-a sa Sign sertifikatom opcijom Use a certificate ne odbijaju.
 
Nema bojazni za račune...rekoše mi u MTS poslovnici gde svratih drugom svrhom da računi prvo "prolaze" kroz SBB sistem :ROFLMAO: ako je uopšte i tačno to što su mi rekli ali u principu mnogo je nejasnoća. Ako kažu na 19955 da je plaćeno i da to vide to je to. Pa ne mogu sad 100 i kusur hiljada korisnika da zeznu što se tiče uplate.

Ni sekunda nisam razmišljao ovih 7 dana kako sam platio račun da li će to biti "preknjiženo" ili ne. Jeste to MTS ali nemojte se ljudi cimati ili nervirati oko nečega na šta uticaj nemamo a biće u redu jer uplata ne može nestati ako je prošla i kroz validan račun i kroz validan poziv na broj.
 
Poslednja izmena:
Pitanje za ex-total korisnike iris:go aplikacije.
Ulogovao sam se preko:
Korisničko ime: irisgo<broj ugovora>
(npr. irisgo901875xxx)
Lozinka: Irisgo.<broj ugovora>
(npr. Irisgo.901875xxx)
Međutim, otvara mi samo 15tak kanala, dakle većinu ne. Je li to normalno u slučaju ex-total korisnika? ( internet mi nije preko mts)
 
Internet ne bi trebalo da ima veze koji je a meni otvara baš dosta kanala, više nego i na samoj satelitskoj platformi.

Probaj da se izloguješ pa ponovo uđeš. Mislim da se niko do sada nije žalio po tom pitanju.
 
Ljudi do sad nisam koristio aplikaciju irisgo pa reko da probam ali mućak ne mogu da se ulogujem preko telefona probao,uneo šifru i lozinku koju sam dobio pre mesec dana na SMS tipa irisgoxxxxx broj ugovora i izbacuje netačni podaci? Kako ovo rešiti(podaci su oni koje su mi oni poslali)Screenshot_20250624_003442_iris GO.jpg
 
… da li i drugima Iris radi, a zvanično ste otkazali Total i vratili opremu…?
 
Probaj da se logujes na portal sa tim kredencijalima sto si dobio, ako uspes, onda promeni sifru pa probaj na aplikaciju
 
Ne može logovanje na portal sa ovim kredencijalima, pisali smo već.

A vama što ste odjavili TTV a radi vam još uvek IrisGo ne berite brigu, o tome smo takođe pisali.
 
Internet ne bi trebalo da ima veze koji je a meni otvara baš dosta kanala, više nego i na samoj satelitskoj platformi.

Probaj da se izloguješ pa ponovo uđeš. Mislim da se niko do sada nije žalio po tom pitanju.
Proradilo je na drugom telefonu.
Moj samsung telefon je root-ovan i imam adaway, pa nešto od toga izgleda pravi problem.
 
narodski rečeno: ističe ugovorna obaveza, ne i ugovor
treba najaviti 30 dana ranije
Tacno kada sam pre koju godinu raskidao mSAT uslugu radnica u poslovnici nije uzela opremu,samo je navela da hocu raskid po osnovu isteka UO (prosle 2g).E tek posle toga nakon 10ak dana bese me zovu iz MTS-a,i kazu "Postovani odobren vam,je raskid ugovora odnesite opremu u poslovnicu" pitam a antena...po nju ce doci monteri da skinu,i uzmu tako je i bilo.To sto najavis ranije oni zovu otkazni rok,usput zna li ko.Ko sada strimuje (kako se vec,to zove) program na EON apk za android?Imam je i sada i radi ma koliko trazio po google takav odgovor nema apk je bese vlasnistvo po google play storu UG-a ,radi gledam ponekad malo ima ovih MTS ali i Sinestar Premiere N1 Nova S Nova Max Insajder gomila Pinkovih Arene...i sve to ide potpuno besplatno :unsure:
 
kakve veze taj davnašnji događaj ima sa ovom temom? tada Total TV nije bio u okviru Telekoma.
što se EON-a tiče, radiće dok ne isključe. strimuje firma koja je u okviru United Group.
 
Šta će biti kad isključe EON ? Pa bukvalno ništa.

Pa i ne treba da ga imamo još od 15.4. i to što ga još uvek imamo je samo dobra volja UG. Plaćamo MTS-u Total ovakav kakav je i dokle bude ovakav a tu je usput i IrisBIZ/Go koji nam je MTS dao kao zamenu za EON a koji nam još uvek radi igrom slučaja a MTS nikakve veze nema sa tim.
 
Iskustvo jednog od korisnika dosadašnjeg Totala...čisto da budemo i na ovo pripremljeni. Bruka i sramota od novog vlasnika čime se služe. Inače, da ne bude zabune - čovek nije imao nikakvih tehničkih problema pre nego što su mu obustavili uslugu iznebuha odnosno pravo niotkud. A dobro da postoji barem ova opcija pod brojem dva.


u nedelju mi je u selu MTS isključila TOTAL. zovem tog dana i još sledeća dva. odgovor, vrlo ljubazan je da su kod mene tehničke smetnje u pitanju i da će serviser da dođe. došao je u sredu i rekao da mora da promeni risiver, da stavi MTSov i da imam dve opcije:

  1. novi ugovor kao novi korisnik za MTS sat na 24 meseca.
  2. ugovor kao korisnik za MTS sat do isteka ugovora za TOTAL.
izabrah 2. iz nekog razloga ostavili su mi otključane kanale za onaj plus paket.

mislim da ćuu januaru da otkažem i na TV gledam ovo za žta mi uzimaju preko računa za struju i da koristim EON na računaru.
 
Iskustvo jednog od korisnika dosadašnjeg Totala...čisto da budemo i na ovo pripremljeni. Bruka i sramota od novog vlasnika čime se služe. Inače, da ne bude zabune - čovek nije imao nikakvih tehničkih problema pre nego što su mu obustavili uslugu iznebuha odnosno pravo niotkud. A dobro da postoji barem ova opcija pod brojem dva.
Dobro je što nude opciju 2 ali zašto potpisivanje ugovora ako je čovek potpisao sa Totalom već ispada da ti stari ugovori više nisu validni? I drugo ne znam dali su mu pomerali ili menjali antenu jer je onda ostao bez 20 tak kanala koje je i dalje mogao da prati na eutelsatu
 
Sigurno je antena pomerena nego nije čovek do kraja podelio utiske. Možda računaju da će i posle januara produžiti ako nema drugu opciju ali mu naravno odmah ponudili 2 godine jer je to njima prvo u interesu. A to što je potpisao do kraja UO koju je imao sa TTV može se možda smatrati nekom vrstom "aneksa".

Uglavnom, sve se ovo radi zbrda zdola i kako kome zapadne.
 
Морају све да пребаце на астру на еутелсату су само привремено закупили трансподере.
 
Bili jutros do poslovnice racun nije stigao za maj mesec jos uvek... Takode smo pitali ugovor istice u septemberu kazu mora otkazni rok 30 dana.
 
Nazad
Vrh Dno