Šta je novo?

Total TV / EON Sat

nije tema za alternative. hvala na razumevanju
 
Pitanje ko se razume: ističe ugovor kod roditelja za total tv krajem jula, neću da obnavljam. Da li treba 30 dana ranije otići u mts i najaviti ili čekati kraj ugovora i otići sa opremom i odmah završiti. Ugovor je na oca koji je teško pokretan pa da ne ide što ne mora
 
narodski rečeno: ističe ugovorna obaveza, ne i ugovor
treba najaviti 30 dana ranije
 
Ipak se nisu udostojili da pošalju sms sa zahvalnicom za plaćen račun :D preksinoć platio i njih i boks paket, juče stiže kao i uvek sms da je plaćen boks plus vidljivo u app kao i uvek ali za TTV ništa.

Već su slali poruke za kredencijale za Iris go ali za ovo izgleda ništa tako da ostaje tek na narednom računu da piše "hvala što izmirujete obaveze na vreme" i tako to.
 
Ipak se nisu udostojili da pošalju sms sa zahvalnicom za plaćen račun :D preksinoć platio i njih i boks paket, juče stiže kao i uvek sms da je plaćen boks plus vidljivo u app kao i uvek ali za TTV ništa.

Već su slali poruke za kredencijale za Iris go ali za ovo izgleda ništa tako da ostaje tek na narednom računu da piše "hvala što izmirujete obaveze na vreme" i tako to.
To je i jedna prednost aplikacije moj sbb gde smo videli kad proknjiže uplatu sa mts ni to ne možemo.....
 
Već su slali poruke za kredencijale za Iris go ali za ovo izgleda ništa tako da ostaje tek na narednom računu da piše "hvala što izmirujete obaveze na vreme" i tako to.
S obzirom da su samo uzeli SBB-ov PDF šablon za račun i promenili logo i adresu firme, ne verujem da će dodavati bilo šta od teksta.
 
Ne sumnjam da će u gornjem delu (gore levo) gde stoji prethodno stanje i obračun za prethodni mesec pisati da neko nešto duguje ako nije platio prethodni mesec, to im svakako neće promaći :D
 
Јел имао неко проблем са уплатом мајског рачуна ех Тотал.Рачун ми је стигао на мејл.Уплатио га у четвртак.Прошло 48 сати,данас звао да проверим јел прокњижено (преко апликације се више не може) на 19955 каже није проверите у понедељак ако не буде упутите рекламацију Мтс-у(а шта су они?). 😵‍💫
 
19955 je u SBB-u, oni pojma nemaju šta se dešava u Telekomu.

Račune fizički idalje generiše SBB. Pare se uplaćuju telekomu, Raspasana komanda.
 
Sad me zvao monter sto je radio u totalu a sad je u mts valjda, kaze za mesec dana gase signal na satelitu. Verovatno malo preteruje i plase ljude kako bi ih prebacili na njihov satelit. Rekao sam mu da ne planiram da prelazim na njihove usluge a total ovakav kakav jeste cu ostaviti dok ga ne ugase 😁
 
Isto kao i ja...ima da leti čim signal ugase. Pa neka plaše, prete i ucenjuju. Da nema alternative možda bih drugačije razmišljao a ovako...a ti monteri su posebna priča, nije ni mesto ni vreme da se o njima i njihovom radu zbori.
 
Sad me zvao monter sto je radio u totalu a sad je u mts valjda, kaze za mesec dana gase signal na satelitu. Verovatno malo preteruje i plase ljude kako bi ih prebacili na njihov satelit. Rekao sam mu da ne planiram da prelazim na njihove usluge a total ovakav kakav jeste cu ostaviti dok ga ne ugase 😁
kako da ugase signal na satelitu ?
 
Pa valjda prebacuju na drugi satelit :) ....realno samo los odabir reci :)
Ali svejedno, ja otkazujem djubre bez kanala koje su ukinuli...
 
Pa valjda prebacuju na drugi satelit :) ....realno samo los odabir reci :)
Ali svejedno, ja otkazujem djubre bez kanala koje su ukinuli...
da to moze da otkazes uslugu ako ukinu neke kanale ako u nekom slucaju odbiju tu je Ratel.
 
kako da ugase signal na satelitu ?
Tako što će da ga napuste. Time se smatra da je Telekom Srbija jednostrano raskinula ugovor svim korisnicima, jer je trajno prestala da pruža tu uslugu (Total TV).
 
Tako što će da ga napuste. Time se smatra da je Telekom Srbija jednostrano raskinula ugovor svim korisnicima, jer je trajno prestala da pruža tu uslugu (Total TV).
i sta ce biti sa starim korisnicima ? nama uskoro istice ugovor i ne planiramo da ga produzimo nikakvi su uslovi ne daju nista dobro.
 
i sta ce biti sa starim korisnicima ? nama uskoro istice ugovor i ne planiramo da ga produzimo nikakvi su uslovi ne daju nista dobro.
Jasno mi je. Moji će isto biti na Totalu zbog N1 i Nove do kraja koliko god to bude moguće. Ako uslove vraćanje opreme u roku od 8 dana, trebalo bi da postoji mogućnost i da se oprema pošalje Post express-om na adresu sedišta, jer mislim da je nemoguće za tako kratko vreme obraditi tolike raskide.
 
Nije to puko prebacivanje na novi satelit sa novom opremom nego faktički postaje se i zvanično njihov korisnik sa obavezne 2 godine UO a to je već problematično za veliku većinu.

Sad malo manje secka kad je nebo čisto ali ako im usluga zavisi od oblaka onda piši propalo :ROFLMAO: doduše rekoše na MSAT temi da je na Astri sve okej što se tog dela usluge tiče.

Bio jednom jedan Total i radio je dobro, ovaj mutant hibrid koji nije ni TTV ni MSAT radi onako kako smo i očekivali u svakom pogledu. Oni verovatno moraju izaći u javnost sa obaveštenjem da li i kada gase satelit, šta da rade ili ne rade korisnici ili će se jednostavno napraviti ludi i sve odjednom pogasiti. Možda i bolje što pre da se ovo razreši ma kako to bilo.
 
Nije to puko prebacivanje na novi satelit sa novom opremom nego faktički postaje se i zvanično njihov korisnik sa obavezne 2 godine UO a to je već problematično za veliku većinu.

Sad malo manje secka kad je nebo čisto ali ako im usluga zavisi od oblaka onda piši propalo :ROFLMAO: doduše rekoše na MSAT temi da je na Astri sve okej što se tog dela usluge tiče.

Bio jednom jedan Total i radio je dobro, ovaj mutant hibrid koji nije ni TTV ni MSAT radi onako kako smo i očekivali u svakom pogledu. Oni verovatno moraju izaći u javnost sa obaveštenjem da li i kada gase satelit, šta da rade ili ne rade korisnici ili će se jednostavno napraviti ludi i sve odjednom pogasiti. Možda i bolje što pre da se ovo razreši ma kako to bilo.
huh ? kako je to moguce postati njihov korisnik sa obavezne dve godine bez naseg pristanka ????!? aj videcemo sta ce Ratel da kaze za tako nesto ako se usude da urade starim korisnicima bez nase saglasnosti i novog potpisa za tako nesto ? lol
 
Pa nisam nigde eksplicitno rekao bez našeg pristanka :)

Nego kad-ako izgase taj signal pa onda neko reši da postane njihov korisnik. A pisali smo već šta će biti ako se nekom nešto pokvari a hoće da ostane na satelitu.

Naravno da ne mogu po difoltu svima da nam produže UO na 2 godine ako urade ono što nameravaju da urade, pričamo o sad već čuvenoj migraciji.
 
E ovo je ludnica pre 5 dana uplatio majski račun i ovi još ništa nisu dobili....moracu izgleda da reklamiram....raspad sistema,oviga kod SBB nikad nije bilo
 
Ja napisao progovor za majski račun, u poslovnici mi rekoše da ne plaćam ništa dok mi ne odgovore.
 
A na koji mejl pišeš i to je upitno? Ja sam pisao na onaj info...mts i rekli mu drugi imejl koji nije dobar...ili da se piše na ovaj što se pominje u računu?
Račun sam platio sa emaila na koji su mi poslali i popunjenom uplatnicom ali proverom na 19955 i dalje ne vide i posle 4 dana da je uplacen ja sam im procito podatke sa njega kažu da su u redu i ako i dalje ne bude vidljiv da ce mi reci email da posaljem kopiju uplatnice....
 
Vrh Dno