Šta je novo?

Thief 4

Kao i razlog za skoro sve ostale probleme: consoles.
 
Ovi loading ekrani ce me dovesti do ludila.

Od Gerretovog skrovista, do "kuce" osobe A ( da ne spojlujem cije ) treba ukupno ( max ) 5 minuta. Za tih 5 minuta, ima 8 loading screenova ( i isao sam najkracom putanjom ) , i 2 puta otvaranje prozora sa drndanjem E.

Znaci, na neki nacin, naleteo sam na 10 loading screenova za oko 5 minuta gameplay-a... ozbiljno? U 2014. godini? Ni Deadly Shadows nije imao takvih problema, a imao je daleko vece nivoe.

Ovo meni najvise smeta, u kombinaciji sa *****nim otvaranjem prozora (cak i kad izlazis moras da ga obijas jos jednom...wtf?!).
 
Ipak igram jos, na 5-om sam chapteru - The Forsaken, pominju se neki freakovi, msm da je to taj horor lvl o kome se prica... cekam ponoc, pa da isprelazim...

inace ima ukupno 8 chapter-a, pa mozda pozelim da i predjem igru, cisto radi reda...
 
ovo da se zove "G ovno na ledu" bi bila loša igra, kad se zove Thief onda je još gora!
 
Toliko istekivana a sad je svi pljuju gledam ocenjena 6-icom jel vredi trositi struju za narodnu verziju? :D
 
Predjoh taj horor level, dobar je, nije bolji od originala, ali na moje iznenadjenje, jeste me trznuo par puta...
samo mi par stvari zamerio sto se tice ovog nivou, iako je ubedljivo najkvalitetniji nivo u igri do sad...
neprijatelji su suvise laki i lako se ubijaju, a to nije bio slucaj u Deadly Shadows, koji je izmedju ostalog i zbog toga bio tako tezak i strasniji...
i druga stvar... nekako u Deadly Shadows si imao taj neki osecaj kako ne mozes napustiti to mesto, jer si konstatno dobijao sve vise i sve teze zadatke, cak se pri kraju nivoa javljala i klaustofobicnost, secam se da je bio bas tezak nivo, takodje bio je osetno duzi od ovoga, kao i sa vise odlicnih zvucnih efekata...
ovde u thief 4 jesu u neku ruku kopirali taj nivo i neke njegove elemente, ali nekako, nema dovoljno svega toga... tako da sumirem, dobar i kvalitetan nivo, ali definitivno slabijeg efekta od onog iz proslog dela...
 
Horor je sastavni dio Thiefa, prvi i drugi dio obiluju sa takvom atmosferom, i nije rijec samo o jednom nivou.
 
Poslednja izmena:
uporedjujem 3 i 4 cetvrti deo, prva dva sam igrao tolko davno da se ni ne secam...
dakle secam se da je u trojci bio samo jedan klasican horor nivo...
 
Nema igre u zadnje vreme bez sestara, piramide i svevideceg oka.
 
Završih prolog i prvo poglavlje i za sada sam igrom prezadovoljan... Ne fali ovde ni T od Thiefa. Prolog je totalno on rails, služi kao tutorijal pa je to i razumljivo, čini mi se da je dosta gamera samo njega odigralo pa odmah poletelo da igru kritikuje. Prvo poglavlje je pravi Thief, svaki deo je nelinearan i može se da cilja na više načina stići, ima dosta eksploracije, tu je zlatarska radnja sa brdom loota i malom zagonetkom sa jednim sefom. Sa kontrolama problema nemam, gde god bih želeo da skočim ili da se popnem to uraditi mogu, dakle kao da te akcije i nisu kontekstualne. AI uopšte nije loš kako neki tvrde, nije baš da im loot može maznuti odmah isped očiju a da ne primete, a na primer primete i agresivno reaguju kada se ugasi sveća blizu njih (vlasnik zlatare u svojoj radionici, tu sam baš iz onoga što sam čuo mislio da ću se moći nad AIem iživljavati, kad ono...). Grafikom i atmosferom sam oduševljen, baš je odlično prikazan mrak i beda grada. Veoma mračna atmosfera, otpaci na sve strane, polomljeni proziri, iz kuća se mogu svađe i plač čuti... Sada mi je na raspologanju hub za istraživanje, očekujem da igra dalje samo još bolja postaje.
Igram na master težini, bez fokusa, putokaza, apgrejdova. Takedowne isključio nisam, samo combat takedowne, ali pokušavam da igram sa minimalnim brojem onesposobljenih AIa.
Optimizacija je odlična, igra sjajno izgleda, bagove sreo nisam.

Dakle, posle ovoga što sam odigrao moj je savet da hejtere i nesposobne "novinare" ignorišete, igru obavezno probate i u njoj uživate.:)
 
I ja prešao prolog, skroz mi je okej, za sad. Jedino onaj papir što sam našao, gde piše da peko puta ima neki vredan loot u prizemlju, ali ne mogu nikako da siđem dole, nego odmah idem kod one likuše na katsin, pa me prebace na novu lokaciju.
 
Završih prolog i prvo poglavlje i za sada sam igrom prezadovoljan... Ne fali ovde ni T od Thiefa. Prolog je totalno on rails, služi kao tutorijal pa je to i razumljivo, čini mi se da je dosta gamera samo njega odigralo pa odmah poletelo da igru kritikuje.

Ne, zapravo naprotiv, pocetak igre i jeste najbolji, cak je i grafika da tako kazem najlepsa, jer je mnogo bolji level dizajn, i puca pogled na vodu i odlicnu tesalaciju, cekaj malo da prodjes prolog i chapter 1, e tek posle toga sledi dosada, kako gameplay, tako i graficka, bez nekih varijacija i novih elemenata, sve sivo i dosadno, AI bez izazova, i tako sve do 5-og chaptera i horor level-a, koji je generalno dobar...

kao sto rekose u nekim opisima, igra je hit i miss, sa kvalitetnim i losim deonicama, nazalost tih kvalitetnih je puno manje...
ja sam sad u 6-om chapteru, pa cu videti kako izgledaju tih zadnjih par chaptera... ali generalno, predji igru, pa onda napisi neki ISKREN, i detaljan review...
 
Opet sa prozivanjem... kome god se igra nije svidela taj je ili hejter, ili neki zli strani placenik.
 
Nisam napravio backup pre krpljenja igre i ostao sam bez sejvova. Bio sam na kraju treceg poglavlja (dungeon gde se okrecu stepenice). Zamolio bih nekog ko je ovo presao da okaci Profile folder iz X:\Thief\Binaries\Win64.
 
Ima li jos neko problem da igra ne prikazuje titlove u cutscenama?
 
Ja sam se stvarno potrudio ali meni je igra jako jako dosadna, toliko da ubija u pojam, mada mi je ovo prvi put da igram lopova ikada.
 
Predjoh igru, utisak je ustao isti, dosadno ******...
AI retardiran, swoop previse olaksava ionako laku igru, iako je lepo izveden, ali nije izbalansiran sa AI-em...
prica je bas nezanimljiva i amaterski odradjeni, same shit 1000 puta ispricano...
striktno linearna igra sa uskim hodnicima, bez skoro ikakve slobode... mozda ima par puteva kuda mozes ici, ali sve su pitanju uzasno uski putici sa jednom putanjom... bas je lvl dizajn ovde debelo podbacio...
ceo grad mi je odradjen dosadno, i skoro uvek ces kroz njega ici istim dosadnim rutama...
igru sam zavrsio za nesto jace od 9 sati, nisam igrao uopste side questove, jedva sam i ove main svario...
pocetak igre je ok, 5 chapter iliti horor level je dobar, sem toga ne vidim nikakvog razloga zasto bi neko igrao ovu igru, sem ako mu nije mnogo dosadno... 5/10
 
Ljudi, to je glič. Toga je bilo i u prošlom delu, to može da se u svakoj stealth igri desi... To što AI nekada baguje nema veze sa tim da li je dobar ili loš. Ja sam AIem na master težini i više nego zadovoljan, bolji je nego u prethodnoj igri i za sada je otprilike na nivou onoga iz SC Blacklista.
Sinoć sam satima igrao, prema Steamu sam već prešišao dest sati u igri. Samo ću reći da se uopšte ne slažem sa komentarima da je igra sve lošija što se dalje igra, kod mene je baš suprotno.:)
 
Meni igra ne da nije dosadna nego mi je prezanimljiva, ne znam kako ovo moze da vam bude dosadno. Ali ok ja sam Dishonored izdrzao oko 2 sata i uninstall, cak sam skoro probao i drugi put kad nisam imao sta da igram, opet bezuspesno. Tako da razumem da je nekome i ovo dosadno ali meni na srecu potpuno suprotno, igra je odlicna.
 
Zao mi je na sta su stealth giganti tipa Thief, Hitman i Splinter Cell spali...

Utisak posle odprilike 50% predjene igre - uninstall. Ali makar mogu biti zahvalan igri jer me je udarila neka Thief nostalgija, pa mozda obrnem Deadly Shadows opet.
 
Kako kome, meni su najnovije igre iz SC i Hitman franšiza odlične bile a sada na tu listu mogu i novi Thief dodati. Stealth žanr izgleda pravu malu renesansu doživljava, tu su nastavci ova tri čuvena serijala, tu je bio Dishonored, uskoro stiže novi MGS.

Gledam sada user reviewe na Steamu i prema Enhanced Steamu više od dve trećine njih su pozitivni, igrači su više nego zadovoljni. Čista suprotnost user scoru na Metacriticu koji mnogi često pominju, MC ne može da proveri da li neko igru poseduje i da li ju je stvarno igrao pa zato svaki troll može user review pisati...
 
Ne znam jos ko uzima metacritic za ozbiljno. Tamo user review samo pisu trolejbusi.

Najveci problem sa ovim Thiefom su mi sama prica koja je nebulozna i zaista neverovatan broj loading ekrana.
 
Odigrah malo pocetak. Grafka je stvarno vrh, ali Unreal engine i njegova ucitavanja u pozadini pa svaki put krene da stuca. Bolje da su CryEngine uzeli ali Ok. Ono sto mi se nije svidjelo su one glupe animacije kada otvara prozore, vrata, ormane i sve ostalo... Po meni je to nepotrebno ali ok. kapiram da se ljudi loze na takve stvari.

Dalje, previse kristalinih casa, tanjira i cega sve ne... Nema gdje ih nema, eto na pocetnoj misiji u parku pored klupe stoji kristalna casa. Bolje da su stavili neki zlatnik, makar bi izgledalo logicnije, ali ne tu je morala da stoji ni manje ni vise nego kristalna casa.
 
Jel probao neko patchm pitam se dal stuca posle ovoga...

Patch for Thief, v1.1 build 4110.1

- Fix for a crash after loading a new game or benchmark, often seen on Intel GPU hardware.

- Fix for DOF issue when peeking through keyholes.

- Fix for stereoscopic 3D inconsistencies in option menus. Forces VSync to be ON and Triple Buffering to be OFF.

- Fix for a bug where “Invert mouse X/Y” would not be saved.

- Minor UI improvements.

- Optimized memory usage.

The following DLCs are also unlocked:

* The Bank Heist

* The Predator Booster Pack

* The Opportunist Booster Pack

* The Ghost Booster Pack

* The Moira Asylum Challenge
 
Ono sto mi se nije svidjelo su one glupe animacije kada otvara prozore, vrata, ormane i sve ostalo... Po meni je to nepotrebno ali ok. kapiram da se ljudi loze na takve stvari.
Pa igra koristi full body avareness kao i prethodnik, ali danas bi glupo izgledalo da mozemo da vidimo Garrettove ruke i telo a da se prozori, police, vrata otvaraju opet sami od sebe i loot samo nestaje kao da glavni lik telepatske moći ima. Animacije su jako kratke a lepo animirane i pomažu uživljavanju.

Inače, na SK forumu je jedan od ljudi koji piše za časopis postovao da je oduševljen igrom iako manjih mana ima, očekujem visoku ocenu u SK.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno