Šta je novo?

The Witcher 3

Patch je sredio sve probleme sto sam imao s lagom ispeglao frametime skroz, na to jos DLSS 3 kada se doda zaobidje se i CPU bottleneck tako da igra radi predobro s svim RT detaljima u 4K.
Koliko vidim jedina mogucnost da se igra 4K60 je sa 40 serijom uz pomoc frame gen-a.
DX11 ili DX12?
Na DX11, 4k, Ultra Plus sa rtx 3080 imam 60fps van gradova. U gradovima ume da padne i na 40 fps. Eh da, -10fps kad kiša počne da pada.

Elem evo dva različita mišljenja celom Witcher 3 apdejtu. Ja gravitiram ka ovom prvom.




 
Kod mene DX12 posle patcha sve radi kako treba u Ultra postavkama (bez RT kojeg svakako ne bih palio). U prosjeku u QHD imam između 90 i 130fps mada vidjećemo tek u gradovima, tek treba da dođem u Vizimu na samom sam početku. Primjetno ljepše izgleda nego vanila, mislim taman onoliko ljepše da ti da motiva da kreneš od početka. :)
 
Kuda ste sa igrom? :)
Ja upravo završavam crafting nekih mućkalica u White Orchidu, nešto da trgujem i idem dalje.
U ovoj prvoj zoni sam ostavio verovali ili ne 10-tak sati igre, sve polako rešavao bez žurbe. Inače mesto neverovatno podseća na Witcher kec - Outskirts of Vizima i prelepo je, naročito zalasci sunca.
Pitam se ponekad šta bi bilo da smo u trojci dobili više ovakvih zona, ili samo jedan open world? Da je igra možda još jače naginjala dvojci?... Nikad nećemo saznati...
 
Kuda ste sa igrom? :)
Ja upravo završavam crafting nekih mućkalica u White Orchidu, nešto da trgujem i idem dalje.
U ovoj prvoj zoni sam ostavio verovali ili ne 10-tak sati igre, sve polako rešavao bez žurbe. Inače mesto neverovatno podseća na Witcher kec - Outskirts of Vizima i prelepo je, naročito zalasci sunca.
Pitam se ponekad šta bi bilo da smo u trojci dobili više ovakvih zona, ili samo jedan open world? Da je igra možda još jače naginjala dvojci?... Nikad nećemo saznati...
Da, sad vise lici na TW1. Jedino sto ovaj Familiar music mod ne radi sa ovim ng patchom, a u njemu je dosta muzike iz TW1.
A ne da mi se praviti takav mod, jer TW3 je ****** za modovanje.
 
@Dragonbane

Samo polako ako budes isao svuda i sve istrazivao sa oba dlc-a lagano ides na 250-300 sati igranja.
Da, mislim da je u pitanju tolika satnica. Davno sam ja ovo igrao, još po izlasku i sećam se dosta, ali onih milion sitnica koje čine ovu igru baš i ne, te mi je pravo zadovoljstvo da prođem opet kroz to.
Da, sad vise lici na TW1. Jedino sto ovaj Familiar music mod ne radi sa ovim ng patchom, a u njemu je dosta muzike iz TW1.
A ne da mi se praviti takav mod, jer TW3 je ****** za modovanje.
Sva tri Witchera imaju odličnu muziku. Nadajmo se samo da će remake keca doći pre četvorke da bi se i to odigralo ponovo :)
 
Da, mislim da je u pitanju tolika satnica. Davno sam ja ovo igrao, još po izlasku i sećam se dosta, ali onih milion sitnica koje čine ovu igru baš i ne, te mi je pravo zadovoljstvo da prođem opet kroz to.

Sva tri Witchera imaju odličnu muziku. Nadajmo se samo da će remake keca doći pre četvorke da bi se i to odigralo ponovo :)
Bas iz tog razlog sto znam koliko mi je prvi put trebalo da je predjem se ne usudjujem da krenem ponovo, iako sam gotovo sve zaboravio sto se tice igre osim nekih detalja kao kada sam Siri narucio mac da se napravi i nekih misija iz dlc-a. Bilo bi to lepo iskustvo ponoviti ali nekako sam izgubio volju da tako dugo nesto prelazim.
 


Sutra valjda analiza S konzole.
Situacija nažalost nije dobra sa ovim konzolama i zakrpe će definitivno trebati. Slušajući njih rekao bi čovek da je S možda i najbolja verzija.
 
Ukratko RT na konzolama za preskočiti i sačekati PS7.

RT konzole.jpg
 
Generalno ima problem sa RT prikazom, riješiće se to. Meni sa uključenim RT-om konstantno pokazuje između 45-50fps a prikaz je kao između 24-27fps max, za računar pričam.

I svakom slučaju mi ne treba, igra izgleda super i na Ultra postavkama bez RT.
 
Zar je bilo sta drugo bilo za ocekivati od 6600xt ma koliko bila igra dobro optimizovana za tu platformu... :)
Taman se ponadas da ce konzole konacno da "progledaju" sa 60 fps-a, a oni vec pronasli foru da se ponovo vrate na 30...
Sto je najgore tih 30fps-a za konzole ce i dalje tu ostati sigurno jos 2 generacije jer bezveze guraju raytracing pricu na konzole.

Inace ovaj Witcher 3 sa apdejtom je bombona za 1440p zakljucanih 60fps-a na konzolama i svim detaljima odvrnutim kao na PC-u...
 
Ma da, ja sam na PS5 RT mode uključio na 30 sekundi čisto da vidim kako izgleda i odmah vratio na performance mode. U 30fps jednostavno ne želim da igram, čak i da je stabilno.
 
Da li i vi imate sledeći bag?
Naime kod bombi. Napravio sam 3 vrste do sada i na jednu uvek piše 1/3, drugu 2/3 i treću 3/3, a inače se mogu iskoristiti samo dve od jedne vrste kao što stoji u donjem levom ćošku.
Nije game breaker ali ipak hoćemo urednost :)

Ovako je kao na slici:
IMG_20221222_212700.jpg

Rekoše li da će uskoro peč?

P.S.
U sekciji my rewards kada otvorite meni igre možete uzeti dva dobra armora i mačeve. Morate imati/napraviti nalog na GOG Galaxy, traje par sekundi, skenirate QR kod na telefonu.
Itemi se nalaze... Da ne spojlujem da se neko ne naljuti. Uglavnom su free potpuno i nije potreban nikakav quest za njih. Jedan zahteva lvl 7, drugi 11.
 

DECEMBER 22ND, 2022
We’ve released another hotfix for The Witcher 3: Wild Hunt on PC. On top of further overall stability improvements it also introduces a number of fixes, including:
  • fixes to photo mode,
  • fixes to the Arabic language in the game,
  • fix to the bug with toxicity stuck at max level,
  • Steam Deck improvements,
  • and more.
The game version won’t change.

edit: gpu usage je sad 100% kod mene bio je oko 80% pre ovog hot fixa i dosta bolje radi, kakva je situacija kod ostalih? Ram usage ide i do 13gb :eek:
 
Poslednja izmena:
Evo je i Xbox Series S verzija. Najstabilnija je od svih, čak i quality mod u 30 fps-a, međutim onaj input lag koji imaju sve verzije je tu pa izgleda da je gore od toga. Kada bi to nekako makli... Ovako igram u 60 fps-a i ne pada mi na pamet da menjam.
Biće dobar S u ovom next-genu ako bude ovakvih "tesanja" grafike kao što imamo u današnjim igrama.

 
Taj performace mod je za konzole?
Sinoc upalio malo preko Geforce Now,pustio 10 minuta,cekam praznike da malo duze igram.
Platio sam za Geforce now onaj skuplji mod za rtx 3080. Sve stavio na ultra bez tog RT i ono,pozadine mi deluje dosta napucano i bolje,lepse...
Ti modovi nisu za PC?
 
Toliko je los da developeri vec bojkotuju portove na isti radi slabog hardvera. Nema on buducnost.

Ovo možda treba da ide u Xbox temi, pa predlažem da nastavimo tamo...
Microsoft je rekao svoje, a to je da će podržati njihove igre (mnoga studija koja su kupili) tokom cele generacije.
Za developere koji se žale na njegov hardver obično kažu da su nesposobni.
 
Neverovatno koliko bagova ova igra ima i dan danas, 7 godina od puštanja u prodaju.
Dešava mi se da kamera potpuno poludi kad se nalazim blizu ili iznad nekog leša a pri tom drzim LT za Witcher sense. Samo odjednom počne da rotira oko Geralta, gejmpad poptuno otkaže poslušnost i onda moram da ga gasim i ponovo palim da bih povratio kontrolu.
Isprva sam mislio da je ovo problem sa driftom na mom novom novcatom 8BitDo Ultimate gejmpadu kojije baš napravljen sa anti-drift hardverom. Međutim sad vidim da je do igre, jer mi se samo u njoj dešava i u ovom scenariju.
Prelazak između zona dovodi do nekakvog baga gde ti igra zameni oružja u inventaru i ubaci ti slabija ili čak mnogo slabija oružja iz inventara kao glavna. Ubio sam se igrajući jednu misiju u Velenu (gde se ide u nekakav rudnik gde su se nalazili oboleli od kuge) gde glavnog nisam nikako mogao da ubijem iako imam dovoljno visok nivo i oružja. Tek iz 5-6 pokušaja provalim da mi je igra ubacila nekakvo smeće od mača koje sam negde pokupio koji je 5x slabiji od mača koji je bio pre. Opet mi se to desilo pri odlasku na Skelige, ali sad sam oprezan pa me nije zeznulo. 😁
O konju je već više puta pisano nemam više šta da dodam. Najgore programirani konj sa kojim sam ikad igrao.
 
Interesantno je da je CDPR ukinuo HBAO i HBAO+ u ovom next-gen patchu. Ko zna koliko problema ne bi ni bilo da su ga ostavili.

 
Zati i izgleda jadno bez RT. U tome i jeste problem. Forsiranju RT za istu funkciju i dobijes jak olose performanse. Mogli su ostaviti HBAO+ za opciju kada se ugasi RT. I obrnuto, da je disejblujes kada koristis RT mada RT ne mora raditi sve. I dalje se moze fejkati ambient occlusion ali djaba.
 
Bog zna šta oni tamo razmišljaju u CDPR.
Ispada da je najbolje da se ponovo instalira 3.14 verzija, da se ručno dodaju modovi koji su implementirani u ovom patchu i da se dobije i kvalitet i performanse.
 
Kuda ste sa igrom?
Ja sam duboko zagazio u Velen, istražujem sve polako. Jes depresivno u pm. Svima nešto fali i samo neki problemi. Rešenje tih problema na ovaj ili onaj način uglavnom ispadne katastrofa.
Mislim da je ova regija prava Witcher tema i mene mnogo podseća na keca.
Davno sam prelazio igru pa se dosta toga i zaboravilo premda znam glavnicu.
Da mi se samo dohvatiti Novigrada...
 
Zati i izgleda jadno bez RT. U tome i jeste problem. Forsiranju RT za istu funkciju i dobijes jak olose performanse. Mogli su ostaviti HBAO+ za opciju kada se ugasi RT. I obrnuto, da je disejblujes kada koristis RT mada RT ne mora raditi sve. I dalje se moze fejkati ambient occlusion ali djaba.

Nisu prvi koji varaju, a da bi prikazali RT kao nesto superiornije. RT nije superiorniji jer je takodjer fake, aproksimacija. Tako da nema smisla tvrditi kako je HBAO fake u odnosu na RT.
 
Vec po ko zna koji put se suzdrzavam na tvoje komentare. RT varira od igre do igre, kao prvo. Kao drugo, RT se implementira u zavisnosti od povrsine. Nekad su samo voda i stakla u pitanju, nekada djelimicno otvorena mapa i zatvorieni prostor, nekada je full:



RT nije fake niti je isti u svakoj igri niti je isti za svaki engine. Cak i da je isti engine, zavisi od broja tacaka koje se odbijaju, od vrste denoisera (nvidia ima najbolji industriji) pa do kalibracije koliko odbijene tacke kupe boju povrsine od koje se odbije. Ako radiš sobu i imas crveni brodski pod, reflect boja te drvene teksture ce biti bijela da ne bi cijela soba bila sva crvena.

HBAO je fake, RT nije. To sto ga drugi fejkaju nije RT.

I RT je superiorniji u odnosuz na bilo koji fake princip jer fejkat ne mozes dinamičko svjetlo ako je fake princip baking textures.
 
Nazad
Vrh Dno