Šta je novo?

The Witcher 3

[YOUTUBE]N1DrS_dCuv4[/YOUTUBE]

Ako je sudeci po komentarima iz klipa, borba nije znacajno izmenjena u odnosu na dvojku...
 
[YOUTUBE]N1DrS_dCuv4[/YOUTUBE]

Ako je sudeci po komentarima iz klipa, borba nije znacajno izmenjena u odnosu na dvojku...
Nadam se da ce onda bar biti izbalansirana i izazovna veci deo igre, a svet i kvestovi zanimljivi kao dvojka do sredine 2. poglavlja. Ja sam se dvojci divio do imbecilnosti sve do malo posle one raskrsnice... Jos se secam da je bila izasla neka informacija koliko % po poglavlju, pa jos vece razocarenje.
QTE u sinematicima i bos fajtovima su rekli da ce izbaciti?
 
Poslednja izmena:
Ma ova ništa nije konretno rekla o borbi. Meni je bitno da su uveli doge da se ne rolam ko blesav. Ne znam da li je prisutan auto block i u kojoj meri. Uvodjenje crossbow i nije baš u skladu sa lore-om ali ajde.

Nego, da li je ko probao Full combat rebalance mod za W2. Radio ga je jedan od developera CDPR i uveo je dosta pozitivnih izmena u samu borbu. Umesto rola Geralt češće izvodi čuvenu piruetu koja je iz nekog razloga izbačena iz igre, plus tu su razne promene koje se odnose na znake, prisutan je i auto parry.
 
Nego, da li je ko probao Full combat rebalance mod za W2. Radio ga je jedan od developera CDPR i uveo je dosta pozitivnih izmena u samu borbu. Umesto rola Geralt češće izvodi čuvenu piruetu koja je iz nekog razloga izbačena iz igre, plus tu su razne promene koje se odnose na znake, prisutan je i auto parry.

Ja sam igrao letos...
Witcher 2 nisam prvobitno dovoljno igrao da bi mi se smucilo kotrljanje, ali i ovo piruetisanje je malo bezveze.
Ali posto njegovo macevanje podseca na ples onda mora da je po Lore™.
 
Svaki opis Geraltove borbe u knjigama ima u sebi reči pirueta i brzina :)
 
Najbolje bi bilo kad bi sve te poteze, roll, pirueske, dodge, parry, itd. ubacili direktno u skill tree i poredjali po nekoj gradaciji.

meni je pirueska u kecu bila dobra, kada si okruzen sa vise neprijatelja i grupni stil im malo skida, pa onda pirueska da izadjem iz gomile i onda macji ili vucji samo na jednog. Ali grupni stil u kecu je ipak bio OP.
 
Poslednja izmena:
Ne slažem se, bezveze je da tako osnovne poteze zaključavaju u skill tree i veštački ograničavaju borbu na početku.
 
Da to se moglo opravdati u prvom delu kad je imao Amneziju. U trećem mu se pamćenje skoro vratilo. Mogu da ubace neke napredne poteze npr. Ja bih se više koncetrisao na alhemiju u trećem.
 
Meni bi bilo zanimljivo da vremenom otkljucavam nove poteze i kod macevanja. Ako kopiraju gotik onda bi mogli da ubace i neke ucitelje, pa kao naleti na nekog koji zna neke drevne vestine macevanja, slabo poznate sirokim masama. Glupo i dosadno bi bilo da sve zna odma' na pocetku, nesto mora i kasnije da se otkrije.
Alhemija i posebne zamke zavisno od kreatura isto... kao onaj napitak koji je popio pre nego je legao u strigin sarkofag.
 
Poslednja izmena:
Ne kopiraju Gothic.
 
Pa zar nisi ti kačio onaj citat u kome pričaju da će gledati da se što više približe prvim gotikama?

Edit:
Generally the gameplay in The Wild Hunt gets as close as possible to the first 2 games from Gothic series
 
Poslednja izmena:
Mnogo ste osetljivi na Vešca, kao da je žensko :p.
Eno, u onoj drugoj temi sam napisao da je gotik kopirao ultimu pa niko da skoči ovako u odbranu.
Rekli su da će približiti gameplay gotiku, pa sam naveo koje bi fore mogli da pokupe odatle.
 
Najbolje bi bilo kad bi sve te poteze, roll, pirueske, dodge, parry, itd. ubacili direktno u skill tree i poredjali po nekoj gradaciji.

meni je pirueska u kecu bila dobra, kada si okruzen sa vise neprijatelja i grupni stil im malo skida, pa onda pirueska da izadjem iz gomile i onda macji ili vucji samo na jednog. Ali grupni stil u kecu je ipak bio OP.

Po meni najbolje bi bilo da sve te poteze ubace u kontrole, stisnes smer gde hoces i pritisnes redosled tastera za piruetu, rool, dodge itd i Geral to lepo izvede.
I sve to bez glupog target lock-a (kao prosloj igri ili AC serijal), ehhh kamo srece. :D

Kontam da ako bi se neko uhvatio ovo da uradi osedeo bi da sredi sve zive kombinacije animacija i komandi a da izledaju prirodno i fluidno, iz mog nekog shvatanja preogroman posao.
 
Redosled tastera za poteze i komboe je bio i u BoD-u, ali ni tamo nisu svi potezi bili odma dostupni, nego su su se otvarali levelovanjem, a neki su zavisili i od oružija kojim barataš.
 
Po meni najbolje bi bilo da sve te poteze ubace u kontrole, stisnes smer gde hoces i pritisnes redosled tastera za piruetu, rool, dodge itd i Geral to lepo izvede.
I sve to bez glupog target lock-a (kao prosloj igri ili AC serijal), ehhh kamo srece. :D

Kontam da ako bi se neko uhvatio ovo da uradi osedeo bi da sredi sve zive kombinacije animacija i komandi a da izledaju prirodno i fluidno, iz mog nekog shvatanja preogroman posao.

Dokle god je igra multiplatformska (tj i za konzole) mora da ima lock-on.
 
Meni se te combo varijante niakako ne bi svidele, sa gomilom dugmica i odgovarajuceg redosleda tastera...samo to ne...to bi mi bas delovalo kao neki hs rpg, jos ako iskoci combo natpis onda ide momentalno uninstal...ali mislim da ipak od toga nece biti nista jer je to bas konzolaski i nekako po malo neozbiljan pristup za CDPR pa mislim da od toga svakako nema nista. Ako ne bude otkljucavanja combat stilova onda budzenje samog sword skill a nece imati smisla, ne moze sve ostati na strenght ili dexterity atributu...Onako kao u Gothicu je odlicno, levi i desni mis i eventualno par dugmica pored i to je to za sword skil sto se tice upotrebe periferija, ostatak je u skill tree-ju. TW ima samo 2 maca i oni su mu primary weapon. TW moras igrati kao tenkic jer je takva karakter, nije to TES pa da ti Witcher bude mag...Zato sword i ne moze imati petrnaest pravaca da se razvija...Dodajes skil a on nadogradjuje sekvencu, plus eventualno neki side potezi u koje mozes da ulozis atribut poene i to je to...
 
Poslednja izmena:
Napredni potezi u gotiku su isto neka vrsta komboa, samo pojednostavljeni pa ih izvodiš samo jednim tasterom u pravilnim vremenskim intervalima. Kad si hteo da izvedeš onaj najjači kombo morao si w+w+w+w u pravilnom intervalu, ali pre toga morao si to da naučiš od nekog za exp. U BoD-u su se levelovanjem otvarali komboi ali sa više tastera npr. W+W+AD za neki napad iz okreta. Isto tako svako oružije je imalo neki svoj kombo za jak udarac.
 
Poslednja izmena:
Što se mene tiče samo da roll ne bude one ring to rule them all i biće OK. Nije neophodno da se vraćaju na sistem iz keca, niti da dodaju vezanje kombo poteza.

Mislim da je stvarno glupo da odgovor na svaku situaciju bude roll. Mag te gadja ti roll da te promaši. Vojnik ide na tebe sa heavy attack ti roll da izbegeš. Stvorenje se zaleti u tebe ti roll da izbegneš. Gadja te strelac ti roll da te promaši. Neprijatelj ima štit, roll da ga udariš sa strane. Zmaj hoće da te udari repom ti roll da te promaši. X stvorenje da te Z nešto ti roll da preživiš... da se smoriš.
 
Pored ovog za kotrljanje bilo bi dobro da se izbegne i brzo kliktanje. I u BoD-u i u gotiku, pa i u W1 panično brzo kliktanje je bilo kažnjeno.
 
Pa zar nisi ti kačio onaj citat u kome pričaju da će gledati da se što više približe prvim gotikama?

Edit:

Na pitanje sa kojom open world igrom bi se TW3 mogao porediti je Tomaskiewicz spomenuo Gothic.
Nije rekao da kopiraju Gothic, i to se vidi na video prezentacijama.
 
Generally the gameplay in The Wild Hunt gets as close as possible to the first 2 games from Gothic series
Ja sam se nadovezao na ovaj citat, u kojem se pominje gameplay. Pretpostavljam da je i ovo pričao neki od devova.
 
Napredni potezi u gotiku su isto neka vrsta komboa, samo pojednostavljeni pa ih izvodiš samo jednim tasterom u pravilnim vremenskim intervalima. Kad si hteo da izvedeš onaj najjači kombo morao si w+w+w+w u pravilnom intervalu, ali pre toga morao si to da naučiš od nekog za exp. U BoD-u su se levelovanjem otvarali komboi ali sa više tastera npr. W+W+AD za neki napad iz okreta. Isto tako svako oružije je imalo neki svoj kombo za jak udarac.

Na ovakve kombo varijante sam mislio, ali možda sa manje tastera i samo par kombinaciji za brži, jači napat i par kombinacija za dogde/roll/parry.

Pored ovog za kotrljanje bilo bi dobro da se izbegne i brzo kliktanje. I u BoD-u i u gotiku, pa i u W1 panično brzo kliktanje je bilo kažnjeno.

To mi se posebno svidelo u TW1, a ne kao u AC serijalu klikces kao ****** a on ide svojim putem. Zato jedan moj drug nije moga da igra TW1 posle AC2 jer je navikao da radi button mash :d

Khm, koja je igra BoD ? Gotik sam video malo ali nisam ga igrao tada.
 
Posle Blade-a ništa nema taj osećaj..
Probaj Dark Souls..;) Borba previše liči na BoD samo manje over-the-top (baš me interesuje da li će nekada neko iz tima reći jesu li igrali BoD i da li je bio inspiracija za Souls serijal, pošto se radi o Japancima a BoD se nikada nije pojavio na konzolama)
 
Ma jok.
Pre Dark Souls si imao Demon Souls, sto verovatno znas.
Jedino sto je Miyazaki-ju moglo da posluzi kao inspiracija sto se tice combat-a to je barem po nekom mom misljenju The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time pa na dalje...
 
Pa i rekao sam Souls serijal...
Ne verujem ni ja da je mogao da bude direktna inspiracija, Miyazaki i čini mi se još neki iz razvojnog tima su rekli da se nikada nisu igrali na PC-u (kada je bila ona kampanja sa potpisima da se DS portuje na PC) a BoD postoji samo u PC izdanju. Ipak, da postoji mnogo sličnosti - postoji.
 
Vrh Dno