Šta je novo?

The Witcher 3

ne samo to,nego patnja sa onim sprdnjama od zivuljki po sumarku za +50exp - prajsles.bukvalno imas utisak da cvet moze da te isamara samo da hoce.da ne pricam o tome da ti ne pada na pamet da dublje zadjes igde prvo vreme,narocito ne u ozbiljniju sumu.
 
kupljeno ! nego jel probao neko lords of the fallen , koji su radili bivši CD redovci ?

Meni veoma dobro. Nije na nivou Dark Soulsa ali to je kao da pitaš da li je BMW M3 dobar auto a dobiješ odgovor da ga Bugati Vejron šiša samo tako.
 
Sto bi se reklo "kao kec na jedanaest":

http://www.rockpapershotgun.com/2015/02/06/return-to-the-witcher-2-part-1-the-good-bits/

"Now, if you’re anything like me, you’re really looking forward to The Witcher 3: Wild Hunt [official site] later this year, and you need to go to the gym a lot more. In anticipation of the first and avoidance of the second, I’ve been replaying the second game to refresh my memory and see a few things that I missed the first time round.

1) It had high ambitions
2) It improved everything about the first game
3) It gave you choices which felt important
4) It handled its mature content maturely – mostly
5) Its combat was personal
6) It showed respect for players
7) It had a sense of humour

ut! Was The Witcher 2 perfect? No, of course not. Tomorrow, the things it got wrong, and more importantly, the things to hope that Wild Hunt has taken onboard and managed to fix…"
 
1) It had high ambitions
2) It improved everything about the first game
3) It gave you choices which felt important
4) It handled its mature content maturely – mostly
5) Its combat was personal
6) It showed respect for players
7) It had a sense of humour

Koje palamudjenje. Ajmo jos malo da se nahajpuje sirota raja.
 
Pa zar nije bila borba u prvom delu lična? Zar se nije borio da sebe spasi optužbe da je ubio kralja?
 
U ovom tekstu se ne misli na borbu vezano za priču već na osećaj borbe tj. gampelay.
 
Pa tekst i ova lista se i odnosi na Witcher 2.

Edit: aham, da, kapiram svoju gresku. Napisao sam prvom a hteo sam da napisem drugom. :)
 
Poslednja izmena:
Ovo pod 5 za borbu, da je 'više lična', mislim da se odnosilo na to da ti je u većoj meri dozvoljeno igranje na refleks nego na statistiku skilova i atributa... Kod mene je suprotno, i mnogo mi je bolje kada budženjem te statistike vidim promene u borbi, nove poteze napada i odbrane, da li da idem na snagu ili brzinu, itd. U takvom planiranju mi ima više 'ličnog' nego u ovom prvom.

Isto i ovde, '2) It improved everything about the first game', pa kaže:
No longer demanding things like buying books before hunting monsters. Making alchemy a higher-skill level thing to worry about so that the game wouldn’t constantly stop to search for flowers. Nowhere near as much backtracking. Far more attention given to the characters and the flow of the story.
Baš to traženje rešenja je meni zanimljivo u ovakvim igrama. Kako ubiti neku kreaturu, alhemija kojom otvaraš neke nove mogućnosti, enchantovanje, sve to podstiče istraživanje sveta i unapređuje igru. Da mi je to problem, ili da imam osećaj kako me to koči u toku priče, onda bi uzeo i pročitao knjigu Witcher i uživao nesmetano u priči.

i da još dodam... 3) It gave you choices which felt important, but no real consequences :p
 
Poslednja izmena:
U ovom tekstu se ne misli na borbu vezano za priču već na osećaj borbe tj. gampelay.

Upravo tako.

Ovo pod 5 za borbu, da je 'više lična', mislim da se odnosilo na to da ti je u većoj meri dozvoljeno igranje na refleks nego na statistiku skilova i atributa... Kod mene je suprotno, i mnogo mi je bolje kada budženjem te statistike vidim promene u borbi, nove poteze napada i odbrane, da li da idem na snagu ili brzinu, itd. U takvom planiranju mi ima više 'ličnog' nego u ovom prvom.

Ako je pesnik na to mislio, onda je i meni borba u kecu vise licnija upravo iz tih razloga koje si ti naveo.

Baš to traženje rešenja je meni zanimljivo u ovakvim igrama. Kako ubiti neku kreaturu, alhemija kojom otvaraš neke nove mogućnosti, enchantovanje, sve to podstiče istraživanje sveta i unapređuje igru. Da mi je to problem, ili da imam osećaj kako me to koči u toku priče, onda bi uzeo i pročitao knjigu Witcher i uživao nesmetano u priči.

U W2 si mogao da predjes igru na hard tezini bez da ulazes i jedan poen u alhemiju, nasuprot kecu gdje si morao da razvijas alhemijske sposobnosti kako bi prezivio. Dvojka je vise nalik Diablo igrama, takav sam imao oscjecaj, dva tri skila sam razvio do kraja igre i samo njih koristio.

Neka mi ne zamjere fanovi drugog dijela, kojima se jedinica nije svidjela, ali oni su za mene najobicnije graphic whores, ne znam kako drugacije da ih nazovem.
 
Poslednja izmena:
Upravo tako.
Neka mi ne zamjere fanovi drugog dijela, kojima se jedinica nije svidjela, ali oni su za mene najobicnije graphic whores, ne znam kako drugacije da ih nazovem.

To važi i za mene, ja uvek jurim te lepe piksele. Mada kao što sam sam ranije napisao iako je TW1 veoma ružan po današnjim standardima gameplay mi je više odgovarao, pogotovo combat, kada sam se navikao. A tek što je bio bas unique u odnosu na ostale igre koje sam igra tog tipa. Ovaj konzolaški pristup u 2ci je katastrofa.
 
Ako je pesnik na to mislio, onda je i meni borba u kecu vise licnija upravo iz tih razloga koje si ti naveo.

U W2 si mogao da predjes igru na hard tezini bez da ulazes i jedan poen u alhemiju, nasuprot kecu gdje si morao da razvijas alhemijske sposobnosti kako bi prezivio. Dvojka je vise nalik Diablo igrama, takav sam imao oscjecaj, dva tri skila sam razvio do kraja igre i samo njih koristio.

Neka mi ne zamjere fanovi drugog dijela, kojima se jedinica nije svidjela, ali oni su za mene najobicnije graphic whores, ne znam kako drugacije da ih nazovem.

A pre dve godine, u istoj temi, potpuno druga prica...

Uruk, ne znam kakve to QTE pominjes?! W2 je igra u kojoj se takvi momenti mogu nabrojati na prste jedne ruke. Dok je u prvom dijelu borbeni sistem bio jedan veliki QTE, to niko ne kritikuje?! Inace, do juce ti je W2 bio odlican, presao si ga nekoliko puta, sad odjednom W2 jadan i zaglupljuje?! Kakvav samo preokret.:S:
Ako ne postoji toliko grananja u dijalozima, ne znaci da W2 izgleda "jadno" kao sto kazes. I ako bas zelis da ukazujes nekome na greske, onda fino posalji poruku CDpojektu ili na njihov forum postavi temu, kad vec toliko brines o Witcher fransizi. Ovdje samo mozes da mlatis u prazno, nema svrhe da ikome od nas ukazujes na greske.

Borba u jedinici se oslanja samo na refleks, jednostavno izaberes koji ces "qte" stil i rokas. To je sva filozofija! Presao sam igru na hard a nisam 2-3 puta poginuo. Toliko o kompleksnosti. To je cinjenica, ne izmisljam ja sad toplu vodu i ne pljujem po igri, jednostavno, to je fakat. Sad je druga stvar sto ti to ne zelis sam sebi da priznas... I sad ti kazes da tome nema mjesta u RPG-u, onda Withcer nije RPG?!:)

Witcher 2 je dobar RPG, sa svim vrlinama i manama.

Vazno je da si ti nama dosledan. :d :d :d
 
Ubili ste ga.:d

Al stoji da je ta lista puna tipičnog hipsterskog pametovanja koje neverovatno ide na živce
1) It had high ambitions
2) It improved everything about the first game
3) It gave you choices which felt important
4) It handled its mature content maturely – mostly
5) Its combat was personal
6) It showed respect for players
7) It had a sense of humour
Posebno boldovani delovi.

iako je TW1 veoma ružan po današnjim standardima
Malo sutra "veoma ružan". TW1 je i danas jako lepa igra sa odličnom atmosferom.
 
Poslednja izmena:
Malo sutra "veoma ružan". TW1 je i danas jako lepa igra sa odličnom atmosferom.

Kad kažem ružna... znači ružna. Sa atmosferom je sve uredu, niko je nije dirao, nemoj da je braniš.
Ali ovo: (po današnjim standardima jeste ružno) Likovi liče na Sims 1
1564d1229408095-new-lcd-monitor-for-my-birthday-witcher-2008-12-16-01-00-54-74.jpg
 
I meni je pre par godina ta statistika bila zamorna, govorio sam kako je to prevazidjeno ili da bi trebalo prevazici, a osloniti se samo na refleks i komboe, jer je to kao 'realnije', ali kako vreme prolazi i taj refleks je sve sporiji i sporiji, tako da sam promenio misljenje :p. I nije problem promeniti takav stav, nego je problem biti dosledan takvim svarima, tvrdoglavo terati jedno i ne menjati se. Doslednost u ovom slucaju nije vrlina.
 
Poslednja izmena:
Uspeo neko da kupi Witcher 3 sa gog.com? Ja pokušao par puta, svaki put dobio neku something went wrong grešku. Kontaktirao banku, sve je OK sa karticom, ima para... Poslao posle tiket gog.com suportu, i odgovorili mi nisu uradili neku apdejt sistema, pa im je Srbija i dalje Srbija i Crna Gora i zato ta greška, pošto do banke ni dodje zahtev za karticu da oni na primer odbiju transakciju. Rešenje je kažu da koristim paypal, što neću, nemam pp nalog, ne planiram da ga otvorim. Čak pitao i kada misle da urade apdejt sistema, ništa mi nisu odgovorili. Hoću da im dam pare, oni ih neće... svašta.
 
QTE je 'igranje' u sinematiku. Ako bi se svaki potez u pravo vreme izjednačio sa QTE igranjem onda bi sve borbe u akcionim igrama bile QTE. Čak bi i u turn based igrama borba bila QTE jer čekaš red na svoj potez. I da ponovim, QTE je igranje samo u sinematiku, i ishod takve borbe nema veze sa statistikom i budženjem karakterističnim za rpg.
 
Poslednja izmena:
To da je borba ličnija znači da igrač ima daleko više kontrole na likom, a ne samo da klikće u pravom trenutku i gleda različite animacije u zavisnosti od toga koji stav je zauzeo i koje skilove otključao do tog trenutka.. Da se ne lažemo borba u prvom Witcheru je dno, kao da igraš neku igru za tablet, da nije sve ostalo bilo tako dobro sama borba je lako mogla ubije igru

Witcher 2 je napredak u odnosu na prvi, što kao igra što čisto kao RPG. *** ako do sada nisam mislio da je to nešto o čemu se uopšte može raspravljati..
 
Poslednja izmena:
I u W1 si mogao si da se krećeš za vreme borbe. Ako si samo stajao i kliktao to je do tebe, a ne zato što tako mora.
 
Kršiš pravila foruma, spamuješ i vređaš druge članove i to po nacionalnoj osnovi...
 
Poslednja izmena od urednika:
Izmjenjeno, a bitno boldovano!
 
Poslednja izmena:
Realno, tu treba banana, kao za nesrecnog Damira i onog drugog. Makar na nedelju dana, cisto da se olade malo.
 
Borba u W2 je i meni u početku bila odlična, ali vremenom je postala prazna i dosadna. A ostala bi odlična da si kao u kecu imao mogućnost da odzumiraš, pa onda da su nekako ograničili kotrljanje, i da si vremenom mogao i imao potrebu da naučiš neke nove poteze kako u napadu tako i u odbrani... jer nikakav osećaj budženja skilova nisam imao. Zato sam na kraju prihvatio mišljenje onih koji su od početka pričali kako to uproštavanje skilova i statistike neće valjati. Na kraju je ispalo da ni alhemija nije bitna kao i neko predznanje o monstrumima. Nadam se da će ovo malo bolje izbalansirati u 3. delu.
 
Poslednja izmena:
Borba u W2 je i meni u početku bila odlična, ali vremenom je postala prazna i dosadna. A ostala bi odlična da si kao u kecu imao mogućnost da odzumiraš, pa onda da su nekako ograničili kotrljanje, i da si vremenom mogao i imao potrebu da naučiš neke nove poteze kako u napadu tako i u odbrani... jer nikakav osećaj budženja skilova nisam imao. Zato sam na kraju prihvatio mišljenje onih koji su od početka pričali kako to uproštavanje skilova i statistike neće valjati. Na kraju je ispalo da ni alhemija nije bitna kao i neko predznanje o monstrumima. Nadam se da će ovo malo bolje izbalansirati u 3. delu.

Tako je. Znas li ti da sam igrao na hard nivou, prije patcha - onaj sto je bio bas tezi nego hard posle patcha, tako sam krenuo da testiram igru nisam ulagao uopste poene u skillove, mozda sam stavio nekoliko poena na pocetku i skoro do kraja sam igrao tako. Tek sam morao da nabudzim skill za osamucivanje kod kvesta sa onom glavom na vratima u zadnjem poglavlju. Alhemiju nisam pipnuo.
 
Ne sećam se tačno kako su išli skilovi, jedino da sam morao prvih sedam da rasporedim u onu granu gore, i sećam se da sam u početku branio tu borbu, kako se ne razlikuje mnogo od keca samo da je više akciona, ali kad se završila igra tek onda vidiš kako se ništa ne menja u borbi od sredine 2. poglavlja pa do kraja... monotono i sve na isti kalup.
 
Nazad
Vrh Dno