Šta je novo?

The Witcher 3

Witcher 1 obrisao posle pola sata, Witcher 2 posle sat vremena, nisam obozavalc igara ovakvog tipa, ali ovo izgleda toliko impresivno da zaista nemam reci.Osvetljenje i boje, kreacija Geralta, zaista sve na nivou.Imam osecaj da se gameplay mehanika dosta promenila, iako sam samo probao prethodne delove, cini mi se da igra ima drugaciji smek, nesto sto bih mogao da igram.

Inace ovo i jeste PC demo izgleda, ali malo "osakacen", a evo i zasto,http://www.geforce.com/whats-new/articles/gamescom-2014-witcher-3-gameworks, mada mislim da nisu svi "efekti" ubaceni, a pogledajte i glavu onog ulovljenog cudovista na pocetku, vidi se da je koristen nvidia hairworks.
 
W3 koristi unapredjeni REDengine, koji je lepo radio i na dvojci posle nekoliko patcheva. Problem sa optimizacijom je bio samo na vanilla verziji W2. Do sad su imali godine i godine da usavrse engine. Ne verujem da cemo imati istu pricu na startu.
 
[YOUTUBE]xx8kQ4s5hCY&oref[/YOUTUBE]
 
Nema shanse da je ovo xbone verzija, nikad na svijetu i planetu.
Jer neki dan sam citao kako su sretni sa optimizatiom konzlnih verzija i kako vec pojedini dijelovi igre se vrte u 30fps :D
Nego me iritira ovo trzanje svakih par metara, kao da igraju na grafickoj sa malo v-rama(nvidia)
I ovo sa natpisima iznad npc-ova je deal-breaker, totalno mi kvari immersion.
 
^^ Skinuh ovo i odgledah. Nikada do sad nisam video ovako lepu i detaljnu grafiku u nekoj igri.
 
Good news,
Maybe...

http://wccftech.com/the-witcher-3-1080p-ps4xbox-nvidia-physx-amd/

Talking about NVIDIA’s PhysX and HairWorks, Teixeira was asked whether these features will also be available for players using AMD hardware,
and while he said that this will hopefully be the case, he also stated that the team is working on a lot of physics objects in the game that the players will be able to interact with.

“I think so, they’re doing so that it works on every system.
It’s gonna be the same on every platform.
And the physics is really cool. We’re asking the environment artists to put as many physics objects as possible,
of course within the limits of memory and performance, but for example when you go inside the tavern, the tables, the mugs, the chairs are all subject to physics.”

“Geralt has this spell, a push of force, and when he does that everything flies off the table. In the beginning it was crazy, but now we have it under control. It’s going to be great.”
 
Poslednja izmena:
Izgleda fantasticno. Jos samo da vidimo koliko treba hardvera da se nadogradi :)
 
Pored monster grafike za ovo se mora uzeti i7 + hrpa RAMa. Moj novcanik je spreman za upgrade... nadam se.
 
Pored monster grafike za ovo se mora uzeti i7 + hrpa RAMa. Moj novcanik je spreman za upgrade... nadam se.

i5 i 8GB rama ce biti sasvim dovoljno bolje uloziti raliku u ceni izmedju i5 i i7 i uzemes jaci GPU.
 
Bice verovatnno kao modovan Skyrim. i5, 8GB i 3-4GB grafika ce furati sve na max,sem mozda neke besmislene stavke tipa ubersamplinga.
 
Neka vrti i 35-40fps dosta, 60 mi je mnogo brzo. :D
 
Za SP puna kapa. Ipak je to nadogradjen engine iz dvojke, koji meni radi na 65-70fps na max,bez ubersamplinga. Nek bude duplo zahtevniji, i opet cu da imam 35 na max.
 
Malo para i dosta muzike :)
Koliko para treba za komp koji ce vrtit isto na 60fps-a?

Sa istim vrednostima na kojima će da tera konzola, i ne baš preterano puno. Ako želiš sve popaljeno na maks, onda nešto malo više :)
 
Malo para i dosta muzike :)
Koliko para treba za komp koji ce vrtit isto na 60fps-a?

To za sad ne zna ni CDPR, ali ti nemoj da se zanosis da ce konzole ovo da tereaju na 60 fps.
30fps i jos ima da obaraju rezoluciju na 900p/720p i nivoe detalja na medium/low u najboljem mogucem slucaju.
I ogromna je zabluda da igranje na konzoli kosta manje nego igranje na PC-iju, stavise skuplje je.
 
Poslednja izmena:
To za sad ne zna ni CDPR, ali ti nemoj da se zanosis da ce konzole ovo da tereaju na 60 fps.
30fps i jos ima da obaraju rezoluciju na 900p/720p i nivoe detalja na medium/low u najboljem mogucem slucaju.
I ogromna je zabluda da igranje na konzoli kosta manje nego igranje na PC-iju, stavise skuplje je.

+1
 
Tek sad mi prodje kroz glavu posle ovog silnog pominjanja konzola, ironija oko optimizacije nvidijinih efekata za amd komponente na pc-u, posto hoce za ps4 i xbox verziju da zadrze te efekte po svaku cenu, vec moraju u velikoj meri da odrade optimizaciju za amd u neku ruku. :)
 
Tek sad mi prodje kroz glavu posle ovog silnog pominjanja konzola, ironija oko optimizacije nvidijinih efekata za amd komponente na pc-u, posto hoce za ps4 i xbox verziju da zadrze te efekte po svaku cenu, vec moraju u velikoj meri da odrade optimizaciju za amd u neku ruku. :)

Da ali pitanje je kako ce ta optimizacija da se prenese na PC.
Konzole su jedno, PC drugo i koliko god bile slicne sa PC-ijem (gledano iz AMD ugla) kako ce to CDPR da optimizuje za pre svega AMD karte je pitanje na koji oni odbijaju da odgovore vec duze vreme.
Nece cak ni da kazu da li saradjuju sa AMD-om oko drajvera, etc.

Može li TW3 nakon ovog gp videa da podbaci?

Uvek ima prostora za fail. ;)


Edit:

Daily fix from CDPR

 
Poslednja izmena:
Onaj link od 60fps-a za download ne radi,. moze drugi?
 
Mene lično i od do sada viđenog ovaj W3 u opšte ne privlači, ok lepa je grafika, super. Ali mi nekako isprazno deluje, default generički akcioni RPG, nema nekog obrta, inovacije, šta znam. Ko zna kako će combat funkcionisati ovog puta, nadam se da će biti što dalje od dvojke.
 
Ti tražiš obrt i inovaciju u trejleru jel? E svašta danas čovek da prošita i vidi
 
Ti tražiš obrt i inovaciju u trejleru jel? E svašta danas čovek da prošita i vidi
A iz čega drugog da sazna nešto o igri pre izlaska nego iz trejlera i najava.

Što jes jes, ovi iz CD projekta su se u poslednje vreme raspričali o svemu a najmanje o samom gejmpleju.:D
 
Vrh Dno