Šta je novo?

The Witcher 3

Da je neki drugi razvojni tim u pitanju, posle ovakve vesti bih se jos i zabrinuo, ali CD projekt Red - :)
Vise me brine to sto cu morati da prodam bubreg za neki upgrade.
 
hh zanimljivo, ne znamo koji je tacno cpu koristen al idem od toga da je od novijih i7-mici, i koliko pojede vram-a hmm, a bas me zanima kako ce na mojim 680-tkama da se vrti. 880 ce izaci do tada pa vidjecemo dali je vrijedno upgrade-ovati ili ne.
 
Dobro, ovo su samo glasine i za sada baš ništa ne znamo po tom pitanju. Mada, ne sumnjam da će igra po zahtevnosti u samom vrhu biti..
 
Ovi poredjuju 780Ti je 1080p60 sa max podesavanjima na PC-u, a na konzolama mora da se spusti ispod 1080p i na low. Apsolutna glupost.

780Ti je na PC testovima 100% brza od 7870, sto je par procenata brza graficka od one koju PS4 ima. Ovo znaci da bi igra na PS4 i bez optimizacija radila tu oko 30fps u 1080p, sve na max podesavanjima. A konzolne verzije se mogu i optimizovati fino, bolji API-ovi, fixna arhitektura. Definitivno ne bi trebalo sve obarati na low.

Svejedno, glup rumor.
 
Da...NASA-ini racunari ce biti potrebni...

(plus 8xMSAA) with 35-45fps on a GTX 780Ti at 1080p. Naturally, a single 780Ti is able to hit the 60fps sweet spot in its current form provided MSAA is lowered.

MSAA je NAJGORI AA u istoriji PC gaminga. 2x se neprimetno razlikuje od 8x a gubi se 20 fps.

Ne kapiram zasto nema TXAA ili onaj AMD ekvivalent. Ili ima a vest je onako za zezanje.
 
(plus 8xMSAA) with 35-45fps on a GTX 780Ti at 1080p. Naturally, a single 780Ti is able to hit the 60fps sweet spot in its current form provided MSAA is lowered.

MSAA je NAJGORI AA u istoriji PC gaminga. 2x se neprimetno razlikuje od 8x a gubi se 20 fps.

Ne kapiram zasto nema TXAA ili onaj AMD ekvivalent. Ili ima a vest je onako za zezanje.
Vest je ustvari samo trac. Dok ne vidimo to u pokretu (do E3 nece biti novog materijala, a na E3 KONACNO prikazuju gameplay demo) ne mogu da dajem sud.
Ali me cudi da CDPR koristi inferiorniji AA, ipak je TW3 jedan od graficki najludjih eksperimenata ikada. Toliko novina uvode u jednoj igri...
Mislim da sam negde procitao da ce koristiti TXAA, ne secam se gde.
 
Poslednja izmena:
Mislim da sam negde procitao da ce koristiti TXAA, ne secam se gde.

Na nvidia slideshow-u :)

witchere3.jpg


http://physxinfo.com/news/11558/the-witcher-3-will-support-gpu-physx-now-officially/
 
Poslednja izmena:
SMAA 2TX rulz. Pad performansi gotovo minimalan, peglanje ivica odlicno, a ako cemo bas pravi i proper kvalitetan AA, onda samo sirovi downsampling sa dobrom resampling filter tehnikom (bicubic, lanczos).
 
Pa ako već ima druge nvidia features-e, kao što je ona animacija krzna trte mrte... što ne bi imala i txaa?

Mislim da svaka nova igra na kojoj developeri sarađuju s nvidijom treba da ima txaa, zar ne?

Edit: Rama već izbacio šotku.
 
Poslednja izmena:
Upravo to kobayashi. Ali ne znam meni TXAA zamuti sliku previse, SSAA najbolji kvalitet slike daje prilikom pokrivanja ivica ali zato ubija framerate zestoko, valjda ce biti SMAA takodje kao sto ima recimo na crysis-u 3, bas fino ispravi ivice cak i 4x nema toliki hit na fps, meni licno bolji nego ovaj txaa.
 
Meni je isto SMAA najbolji AA metod. Mali fps hit i ne zamuti sliku previse. TXAA bas muti :d
 
^^ Mnogo dobro izgleda onaj 1. screenshoot iz igre, kolko detalja. Jedva čekam da natenate uživam u ovom remek delu. :)
 
Hajp, hajp !

Biće neki novi sadržaj na live event-u 5. juna.


[YOUTUBE]OWCpuFCyQik[/YOUTUBE]
 
Ne znam da li je neko primetio, Charles Dance (Tywin Lanister is GOT) ce se pojaviti u Witcer-u 3 kao Emperor Emhyr var Emreis of Nilfgaard

http://www.imdb.com/title/tt2993508/
 
Logicno zato sto je bad ass glumac i sto likovi u CDPR imaju mozga da to prepoznaju, on je na W3 ja mislim poceo da radi gotovo i kad se pojavio u GOT ;)
 
Poslednja izmena od urednika:
Poslednja izmena:
Fuuuuuuuck. S jedne strane ne zelim nista da spoiilujem, s druge strasno mi se gledaaaaaaaaaaa :D
 
Fuuuuuuuck. S jedne strane ne zelim nista da spoiilujem, s druge strasno mi se gledaaaaaaaaaaa :D

Nece biti spojlovano nista. Ne verujem da ce za prezentaciju iskoristi neki sjajan quest. Sasvim je dovoljno da prikazu citavu gameplay mehaniku na nekom otvorenom prostoru kao sto je to uradio Kojima sa MGS5.
 
izgleda physx se koristi ovog puta i za kosu karaktera..
 
Vrh Dno