Šta je novo?

The Witcher 3

[YOUTUBE]c248MLtAfgU[/YOUTUBE]
 
http://www.dualshockers.com/2013/07...tory-battle-next-gen-and-lack-of-multiplayer/
G: Will the game look any different on different platforms or you’re aiming to make it look the same? Can gamers with high-end PCs expect better visual fidelity at maximum settings like for The Witcher 2?

K: We’re aiming to deliver the same experience on all the platforms – we’re developing The Witcher 3 on next gen platforms so visual cutbacks will not be the case here. Eyecandy for everyone!

Nove konzole nisu ni izasle,a vec se vodi prica o tome da li ce PC verzije igara ispastati zbog hardverske inferiornosti konzola..
PC master race reporting in..
 
Pa navukli ljudi strah pa im je tesko da se oslobode istog ;)
 
Pa eto covek vec rekao da ce PC verzija biti slabija zbog toga sto rade ravonapravno za PC i next gen konzole. Osim ako njegove next gen konzole imaju I7 na 4 GHz, AMD 8000 GPU, 16 GB DDR3 na 1666 MHz i SSD.

Kako ce konzola cije su komponente upisane u kamenu i vec zastarele DANAS da ne unazadjuje igru koja izlazi za tek godinu dana i ispred sebe ima 3 godine da se unapredjuje.

***, prodali su dusu a nisu uspeli ni do broja 3 da stignu. Tuga...
 
Poslednja izmena:
Izvini, ali uopste ne kapiram o cemu pricas...
 
Na nvidiji ce igra izgledati bolje nego na konzolama. Na Radeonu ces moci da forsiras vecu rezoluciju, vise AA id. ako imas hardver koji to moze da isprati i ako imas potrebe za tim.

Glupo je pricati o ogranicenjima konzole nekoliko meseci pre njihovog zvancnog pojavljivanja. Tek tamo negde, sredinom 2015. cemo moci o tome da pricamo, pod uslovom da razvoj desktop hardvera ne uspori znacajno.

Kao da svi imate I7 3970X i Titan SLI pa ste ograniceni sa PS4...
 
Izvini, ali uopste ne kapiram o cemu pricas...

Ni ja, vala...

Na nvidiji ce igra izgledati bolje nego na konzolama. Na Radeonu ces moci da forsiras vecu rezoluciju, vise AA id. ako imas hardver koji to moze da isprati i ako imas potrebe za tim.

Glupo je pricati o ogranicenjima konzole nekoliko meseci pre njihovog zvancnog pojavljivanja. Tek tamo negde, sredinom 2015. cemo moci o tome da pricamo, pod uslovom da razvoj desktop hardvera ne uspori znacajno.

Kao da svi imate I7 3970X i Titan SLI pa ste ograniceni sa PS4...

Ma ja se ne brinem uopšte za grafičke domete trojke. A i nove konzole imaju maltene istu arhitekturu kao i pc tako da verovatno neće biti više ni krš portova kao do sada.

Verovatno će najveći problem pc verzija biti loše odrađene kontrole za tastaturu i miša.

Ali lepo reče G@W, tek za koju godinu ćemo videti da li će i koliko nove konzole kaskati za pc-jem.

Isto tako i da će PC verzija imati par efektića više na nvidiji plus veće rezolucije i AA generalno... meni dovoljno, pošto će igra svakako da sabija što se tiče grafike, a i verovatno svega ostalog. Sigurno neće biti loša igra.

Šta ćeš... hater's gonna hate...
 
Ni ja, vala...



Ma ja se ne brinem uopšte za grafičke domete trojke. A i nove konzole imaju maltene istu arhitekturu kao i pc tako da verovatno neće biti više ni krš portova kao do sada.

Verovatno će najveći problem pc verzija biti loše odrađene kontrole za tastaturu i miša.

Ali lepo reče G@W, tek za koju godinu ćemo videti da li će i koliko nove konzole kaskati za pc-jem.

Isto tako i da će PC verzija imati par efektića više na nvidiji plus veće rezolucije i AA generalno... meni dovoljno, pošto će igra svakako da sabija što se tiče grafike, a i verovatno svega ostalog. Sigurno neće biti loša igra.

Šta ćeš... hater's gonna hate...

Ne verujem da ce ponoviti istu gresku sa kontrolama u trecem delu...
Citav combat sistem kodiraju ispocetka..Borba ce biti manje dinamicna i vise oslonjena na taktiku..Tako da nece morati da se povinuju gamepad style borbi,koja ukljucuje puno button mashinga..
 
Ma ja se ne brinem uopšte za grafičke domete trojke. A i nove konzole imaju maltene istu arhitekturu kao i pc tako da verovatno neće biti više ni krš portova kao do sada.

Ali lepo reče G@W, tek za koju godinu ćemo videti da li će i koliko nove konzole kaskati za pc-jem.

Krš portova će uvek biti jer će uvek biti i razvojnih timova koje boli k. za kvalitet istih.

Konzole će zbog konstantnog razvoja pc hardvera uvek kaskati za pc-om. To što će se odmah nakon njihovog izlaska to slabo primećivati i što većina ne poseduje high-end pc je druga priča.


A da se CDPR prodao, i nije. Mogli su da se posvete isključivo razvoju pc verzije ali bi dobit za pc igrače, što se tiče grafike, bila ništavna.
 
Poslednja izmena:
Ne verujem da ce ponoviti istu gresku sa kontrolama u trecem delu...
Citav combat sistem kodiraju ispocetka..Borba ce biti manje dinamicna i vise oslonjena na taktiku..Tako da nece morati da se povinuju gamepad style borbi,koja ukljucuje puno button mashinga..

Nisam mislio konkretno na ovaj naslov već generalno. Generalno ne bi trebalo da bude toliko problema sa grafičkom optimizacijom zbog iste-slične arhitekture, a onda preostaju samo kontrole.

A što se tiče Witchera 3, ja se ne brinem uopšte. Sigurno će biti dobra igra, samo je pitanje da li će biti epohalna ili ne.
 

7:22
U osnovi,oni uopste nisu ni poceli sa razvojem igre za konzole. Trenutno je igra PC only...
 
Verovatno će najveći problem pc verzija biti loše odrađene kontrole za tastaturu i miša.

Standardizacija kontrolne seme 360/PC je nesto najbolje sto se desilo PC-ju u poslednjih nekoliko godina. 20e reciever + 35 wireless kontroler i nema problema sa kontrolama celu ovu i sledecu generaciju.

Nisam mislio konkretno na ovaj naslov već generalno. Generalno ne bi trebalo da bude toliko problema sa grafičkom optimizacijom zbog iste-slične arhitekture, a onda preostaju samo kontrole.

Ja se samo pitam kako ce se skalirati 8-core i 8gb unified pool DDR5 na trenutnim best buy 4-core Intelima i 2GB nVidia kartama.

Ali... to se svi pitaju, i jednostavno ce trebati vremena da saznamo.
 
Poslednja izmena:
Standardizacija kontrolne seme 360/PC je nesto najbolje sto se desilo PC-ju u poslednjih nekoliko godina. 20e reciever + 35 wireless kontroler i nema problema sa kontrolama celu ovu i sledecu generaciju.

how-about-no-bear.jpg
 
Sto se tice kontrola jedini problem je sto bi ljudi da igraju na tast+mis igre koje su za joypad i nece da se odvoje od par desetina eura.

Sto se tice HW specifikacije su poznate i jasno je da su konzole koje tek treba da izadju slabe.
Cim su oni u startu isli na APU to je slabo u odnosu na PC i nema sta da se ceka da se vidi.
 
Niko ne spori da su konzole slabije po hardware-u od top PC konfiguracija. E sad, pitanje je koji procenat igraca ima te top konfiguracije.

Druga stvar je ta sto ako bi konzola imala komparativan hardware-e, pocetna cena bi bila znatno veca. Samim tim svrha konzole bi bila dovedena u pitanje, pogotovo sada kad su po arhitekturi identicne PC-u.

Sve dok se port u jednom ili drugom smeru odradi kako valja ja licno nemam nikakvih problema.
 
Jedine igre koje su dovoljno jednostavne da se igraju na joystick-u su sportovi, voznje i platforme.

Bilo koji drugi zanr i ozbiljna igra prvo mora da istrpi zaglupljivanje pre nego sto moze da se napravi za joystick. Zasto su konzolne igre pune quit time i slicnih auto aim gluposti? Pa zato sto nikome normalnom ne pada na pamet da moze sa thumbstickovima da cilja bolje od misa.
 
Iskreno, ja bih radije igrao s kontrolerom koji liči na pušku nego s mišem. Pa pre dvadeset godina sam imao pištolj kojim sam nišanio patke na TV-u... siguran sam da bi sada mogli da naprave tako nešto i da uživalje bude mnogo veće nego s mišem :d (ok kapiram da bi kretanje isto moralo da se reši ali siguran sam da bi smislili nešto)

Zato će ona skalamerija zvana Omni da bude pun pogodak :)
 
Ja se samo pitam kako ce se skalirati 8-core i 8gb unified pool DDR5 na trenutnim best buy 4-core Intelima i 2GB nVidia kartama.

Ja sam citao neka misljenja developera i svi se slazu u tome da ce dugo vremena proci pre nego sto igre pocnu koristiti vise od 4GB VRAM-a a kamoli svih 8GB. To su marketinski fazoni, tipa izjave Sony devova "mi smo radili igru na devkitu sa 2GB VRAM-a, videcete sta vas ceka kada upregnemo svih 8GB VRAM-a...". Sto se tice tih osam jezgara, to je Jaguar. Odavno prevazidjen CPU. Nehalem sa HT je daleko jaci od tog 8 core (4 module) Jaguara.

Bice bolja optimizacija za AMD sisteme jer ce se prelivati sa konzola ali ne brinem za Intel i nVidia. Oni uvek odrade svoj (softverski) deo posla kako treba. Dominantan je i Qualcomm na mobilnom trzistu pa svaka bitnija 3D igra ima Tegra verziju koja radi jednako dobro kao i najjaci Qualcomm SoC.

AMD sa druge strane, je uvek bio pretezno hardverska kompanija. Njima softver nikada nije bio jaca strana, tako da je dobro sto ce neko preuzeti taj deo posla umesto njih.
 
http://www.dualshockers.com/2013/07...tory-battle-next-gen-and-lack-of-multiplayer/

Giuseppe: The Witcher‘s saga now counts two games and a third is coming, and you’re sitting on top of an amazing success story after starting with a small studio and an engine borrowed from BioWare. How do you feel about it? Did you ever imagine, back then, that the project had the potential to gather this much support and fans?

Konrad Tomaszkiewicz: Thank you for the kind words! We had a vision and we always wanted to make the best games out there. I know it may sound a bit cheesy for someone outside of RED but if you ask anyone in the company, we actually believe in the games we make – everyone’s a fan and we’re all supercharged with even the tiniest news mention about our game. Even despite there’s 200+ of us! Did we imagine this would happen? Does dreaming count?

G: Several people at CD Projekt went on record saying that The Witcher 3: Wild Hunt will be completely seamless, with no loading screen at all. Is that limited to exteriors, or we’ll see absolutely no transitions between exteriors and interiors as well, and within interiors?

K: Since streaming such a big and detailed world may prove difficult, please do not treat this as a promise but…yes, at the moment, that’s the plan. We’re working very hard to make exteriors to interiors transitions fluid, without any loading screens. We want to give gamers a truly immersive world.

G: Combat and progression have undergone a lot of streamlining in the latest patch of The Witcher 2. Can we expect this trend to continue with the next chapter? Will there be major differences?

K: The Witcher 3 approaches combat in a very evolutionary way, despite the system being totally redesigned, it still retains the spirit of its predecessor – it’s much more fluid and responsive and less chaotic but still incorporates what players loved in TW2. Players will now feel each swing and the camera will complement each move. Each press of a button represents one swing (i.e. one animation) – there’s no button mashing hack and slash here – this system makes the combat in the game super responsive and the skirmishes themselves very intuitive.

We’ve added a ton of new action sequences when compared with TW2, Geralt can adopt various stances in combat (that totally changes the way the skirmish looks like). There’s no Quick Time Events and no scripted combat. Additionally, the Signs system is redesigned as well – every Sign now has an alternative form which allows a multitude of tactical options in combat. What’s more, you can combine different skills from every skill tree to make Geralt truly your own character. There’s a lot of new and awesome stuff coming your way and we’re still working on making it even better.
 
http://clickonline.com/games/witcher-3-combat-details-revealed/18617/
“Geralt will have two fighting styles to choose from - a fast one and a strong one, just like in The Witcher 2. On top of that, he will also perform special attacks chosen by the player during character development. Combine that with 96 separate attack animations and you end up with a deadly flurry of silver, steel and magic.”
Znaci,i dalje ce biti samo 2 stila borbe...
 
Pitam se, da li vuku ka tome da combat system budu slican onom u PoP

Koliko sam shvatio,dinamicna kamera u toku borbe ce biti slicna PoP-u,ali ce naravno borba biti dosta takticnija jer je ovo ipak RPG i Geralt ima moci u arsenalu.
 
Poslednja izmena:
Iskreno, nekako sam cekao ovaj deo, od kad sam zavrsio prvi (a bilo je to davno). Nisam znao cak ni da li ce ga biti. Mada kroz ceo Witcher serijal provlaci se njegova proslost kroz animirane flesbekove. U prvom delu, je delimicno (Geralt) poceo da nakljuca sta se stvarno desilo, u drugom je povratio secanje, a u trecem se vraca da sredi "loose ends". Sve u svemu prica je odlicno uradjena, vuce te od pocetka do kraja. Bilo je par propusta u drugom delu: npr. sta ako neko nauci heliotrop sign i group finisher, ne moze da se izabere koji ce da se iskoristi, a posto samo jedno dugme kontrolise, jedino mogu oba u isto vreme, sto je pomalo njesra al ok.

Po meni Witcher uspeva nesto sto mnoge druge igre ne uspevaju, da u open-world okruzenju ispricaju kvalitetnu pricu, koja te prosto vuce i primorava da igras dalje, sa dizajnerske strane (ne graficki dizajn) ova igrica je uradjena maestralno.
 
[YOUTUBE]c0i88t0Kacs[/YOUTUBE]
 
Videh trailer jos jutros oko 7.
*****i iz Microsofta su izbacili trailer na Xbox dashboard-u 12 sati pre zvanicnog objavljivanja CDPR-a koje je trebalo biti u 20h danas po nasem vremenu..
Inace,odlican trailer.Baginski prevazisao sebe u kvalitetu animacije.
Jos plus citat iz knjige,Geralt se krece kao u knjizi. I'm done..
1376469019150.jpg
 
Gde mi se dednula vilica? Ne mogu da je nađem na podu... :shock:

Ovaj je zeznuo i Blizzard što se tiče kvaliteta cinematic-a... na momente sam brisao naočare, tripujući se je l' ovo animacija ili live footage.

Posebno ona scena kad ih Geralt smakne sve, pa krupnjak na izbezumljeno đevojče... čoveče. :Klanjanje
 
Poslednja izmena:
Kako ide ono .... Mind = Blown :Klanjanje
 
Odlican je trailer, ali ako vec spominjete animacije, Elder Scrolls Online jos uvek najbolji sto se toga tice. :)
 
Vrh Dno